bozoro Postat Mai 19, 2020 Share Postat Mai 19, 2020 Acum 6 ore, cooldeep a spus: In primul rand dat jos capacul, dat jos melcul, curatat apoi ajustat acolo tija fix ca in manual. Strangi usor tija cu surubelnita pana opune rezistenta apoi intorci inapoi parca juma de tura. Repet e in manual procedeul, nu m il amintesc. Apoi ajustezi cablu de ambreaj tot conform manual. Daca ai avut ulei mineral poate ai noroc si ai scapat ca si mine dupa niste km buni de patinat. Important e sa nu il lasi sa patineze. Si din ce au patit altii, daca tre sa schimbi placile, ca sa nu cheltui mai multi bani pe termen lung, cumpara placile originale nu aftermarket direct de la inceput. Si ce treaba are uleiul mineral? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 19, 2020 Share Postat Mai 19, 2020 Acum 6 ore, cooldeep a spus: In primul rand dat jos capacul, dat jos melcul, curatat apoi ajustat acolo tija fix ca in manual. Strangi usor tija cu surubelnita pana opune rezistenta apoi intorci inapoi parca juma de tura. Repet e in manual procedeul, nu m il amintesc. . Un sfert. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Mai 19, 2020 Share Postat Mai 19, 2020 Astazi o sa incerc sa desfac capacul sa fac ajustarile sa vedem ce se intampla.. in caz ca nu are efect, unde gasesc placi originale? trebuie schimbate si arcurile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Mai 19, 2020 Share Postat Mai 19, 2020 Cauta dupa model pe site: https://www.suzukipartshouse.com/oemparts/c/suzuki_motorcycle/parts si copiaza codul pieselor pe google, vezi ce gasesti. Asa poti sa faci trierea dupa pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 19, 2020 Share Postat Mai 19, 2020 10 hours ago, bozoro said: Si ce treaba are uleiul mineral? Cum iti explici altfel? Eu banuiesc ca s a format o smegma pe placi de la uleiul incins si de aia a inceput sa patineze. Dupa ce am schimbat uleiul 30 de k km mai tarziu tot nu patineaza ambreajul. Cu uleiul ala de cand am plecat la drum cu el am avut impresia ca patineaza cand ii dau in freza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Mai 19, 2020 Share Postat Mai 19, 2020 (editat) Un site foarte util pe care l-am vazut si pe care vi-l recomand legat de tipurile de ulei si diferentele dintre ele (de asemenea, vizualizati si link-ul de pe site cu filmul de pe youtube): https://autoblog.md/video-uleiul-sintetic-vs-uleiul-mineral-care-este-mai-bun-si-ce-calitati-trebuie-sa-aiba/ In special, atunci cand vorbim de uleiul pentru V-strom, care a creat atatea polemici, nefiind specificat in manual exact ce trebuie, adica mineral, sintetic, semi-sintetic. Editat Mai 19, 2020 de misionaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 19, 2020 Share Postat Mai 19, 2020 (editat) Acum 17 minute, cooldeep a spus: Cum iti explici altfel? Eu banuiesc ca s a format o smegma pe placi de la uleiul incins si de aia a inceput sa patineze. Dupa ce am schimbat uleiul 30 de k km mai tarziu tot nu patineaza ambreajul. Cu uleiul ala de cand am plecat la drum cu el am avut impresia ca patineaza cand ii dau in freza. Nu cumva a fist ulei auto? Că atunci iegzistă o esplicație. Editat Mai 19, 2020 de john17 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macsy Postat Mai 19, 2020 Share Postat Mai 19, 2020 Salutare. Am si eu o problema mai altfel: incepator fiind cu motoreta din dotare, am spalat'o de doar 2 ori de cand e la mine. Stiam ca nu trebuie insistat prea tare in anumite locuri cu presiune maxima - unde am dat doar pe "bot". Azi cand am pornit'o, dupa ce am spalat'o duminica, a luat'o greu de tot, invartea electromotorul singur ca la balamuc. Din a 5-a incercare, sau mai multe, a reusit; apoi a fost totul ok. Prima data, inainte de iernare, am patit cam la fel, dar a luat'o mult mai repede decat azi. Teoretic, chiar daca a intrat apa prin admisie, ma gandesc logic ca ar fi avut timp sa se usuce in 2 zile... De curiozitate, ce am facut cum nu trebuie? ...ca sa stiu data viitoare. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 19, 2020 Share Postat Mai 19, 2020 Nu a cuplat bendixu', nu ajunge apa la el... Acum 2 ore, cooldeep a spus: s a format o smegma pe placi de la uleiul incins https://dexonline.ro/definitie/smegmă Doar nu și-a băgat organu-n el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 19, 2020 Share Postat Mai 19, 2020 Condens în benzină, bujii ude, baterie slabă etc. Pot fi multe cauze, nu musai apa. Dar poate a intrat apă la bujii. Bine că merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 19, 2020 Share Postat Mai 19, 2020 4 minutes ago, vis-a-vis said: Nu a cuplat bendixu', nu ajunge apa la el... https://dexonline.ro/definitie/smegmă Doar nu și-a băgat organu-n el... Daca ti ai petrece timpul prin tara nu pe dexonline ai vedea ca lumea mai foloseste cuvinte pt a descrie anumite stari de fapt cu cuvinte care au alt sens in dictionar. Printre sinonime la ceva ce poate descrie o amestecatura dintre ulei si ferodouri s ar putea folosi chiar si cuvantul sacâz, o chestie care arata scarbos care nu functioneaza si pe car enu neaparat ai vrea sa pui mana. Cand vezi un ulei cu pilitura de fier sau span de uiti la treaba aia si ii spui ca i o smegma, evident mai tre si curatata... Iar acu fiecare atelier de prelucrare a metalelor are diferite terminologii care nu se pot numi nici macar regionalisme ca nu sunt regionale ci sunt locale doar in acele ateliere. 1 hour ago, john17 said: Nu cumva a fist ulei auto? Că atunci iegzistă o esplicație. A fost pt prima si ultima oara cand am avut ulei mineral si nu am prea fost multumit de cum s a comportat mai ales cand se incalzea. De ce zic ca poa sa fie uleiul pt ca statea motoru asa infipt in imala, rotile nu se invarteau dar motorul se invartea, ambreajul era debraiat dar ambreajul urla. Scos apoi de acolo pe remorca, la rece a inceput sa mearga aproape bine. Dupa cateva sute de km a inceput s anu mai patineze deloc. La inceput patina la 2-3 mii de ture, apoi tot mai sus pana deloc. Si cum ziceam mai ales dupa schimbul de ulei de atunci nu a mai alunecat o data si am mai mers vreo 30 de k pana am schimbat utilaju si merge si in ziua de azi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Mai 19, 2020 Share Postat Mai 19, 2020 Acum 7 minute, cooldeep a spus: Daca ti ai petrece timpul prin tara nu pe dexonline ai vedea ca lumea mai foloseste cuvinte pt a descrie anumite stari de fapt cu cuvinte care au alt sens in dictionar. Printre sinonime la ceva ce poate descrie o amestecatura dintre ulei si ferodouri s ar putea folosi chiar si cuvantul sacâz, o chestie care arata scarbos care nu functioneaza si pe car enu neaparat ai vrea sa pui mana. Cand vezi un ulei cu pilitura de fier sau span de uiti la treaba aia si ii spui ca i o smegma, evident mai tre si curatata... Iar acu fiecare atelier de prelucrare a metalelor are diferite terminologii care nu se pot numi nici macar regionalisme ca nu sunt regionale ci sunt locale doar in acele ateliere. Păi sunt șmecherașii din orice atelier care folosesc jargoane d-astea. Dar să folosești smegmă pe un forum, doar pentru că au făcut ăia mișto de tine, dă-o dracu' de treabă. Sacâz e bineînțeles altceva. E o substanță solidă care are rol invers vaselinei. În cei câțiva ani de vioară am cam frecat arcușul cu sacâz, altfel alunecă pe corzi și nu le face să vibreze... Smegmă, auzi... Depuneri, depuneri coloidale, etc... e grele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
misionaru Postat Mai 19, 2020 Share Postat Mai 19, 2020 Acum 16 minute, cooldeep a spus: A fost pt prima si ultima oara cand am avut ulei mineral si nu am prea fost multumit de cum s a comportat mai ales cand se incalzea. De ce zic ca poa sa fie uleiul pt ca statea motoru asa infipt in imala, rotile nu se invarteau dar motorul se invartea, ambreajul era debraiat dar ambreajul urla. Scos apoi de acolo pe remorca, la rece a inceput sa mearga aproape bine. Dupa cateva sute de km a inceput s anu mai patineze deloc. La inceput patina la 2-3 mii de ture, apoi tot mai sus pana deloc. Si cum ziceam mai ales dupa schimbul de ulei de atunci nu a mai alunecat o data si am mai mers vreo 30 de k pana am schimbat utilaju si merge si in ziua de azi. Exact ce zice si domnu' pe care-l recomandam in postul de mai sus: A se vedea dupa minutul 5:30 pentru fast forward Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Mai 19, 2020 Share Postat Mai 19, 2020 Acum 45 minute, cooldeep a spus: A fost pt prima si ultima oara cand am avut ulei mineral Mineral, mineral, dar a fost ulei PENTRU MOTOCICLETE sau pt AUTOTURISME?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 19, 2020 Share Postat Mai 19, 2020 Mineral de motocicleta. Iar in viata mobrei, o data am amestecat niste ulei castrol de masina din benzinarie si nu a avut nimic de obiectat, nu a patinat nu a sunat diferit, ba chiar a echimbat la fel de bine ca si cu uleiul de motocicleta. Cand se mai strica un furtun la radiator bagi ce ulei gasesti , important e sa ajungi acas, cu ocazia aia am descoperit ca cel mai rau schimba cu uleiul moto de la mol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 19, 2020 Share Postat Mai 19, 2020 (editat) Subscriu (pui ce găsești), pățit în Austria, duminică, atunci când găsești doar benzinării deschise. Am avut noroc și am găsit ulei moto, dar la preț de un chimb de ulei + filtru la noi: 28 euro litrul. Eram chitit să pun ulei auto, dar dacă am găsit de moto, am luat de ăla. Completat și la drum. Editat Mai 19, 2020 de Lucian_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macsy Postat Mai 19, 2020 Share Postat Mai 19, 2020 2 hours ago, Lucian_M said: Condens în benzină, bujii ude, baterie slabă etc. Pot fi multe cauze, nu musai apa. Dar poate a intrat apă la bujii. Bine că merge. Doar dupa apa am patit asa, dupa cele 2 spalari la fise... In rest, porneste imediat, merge rotund motorul, bujiile tocmai ce au fost schimbate. Si apa la bujii are voie sa ajunga, incat sa porneasca asa de greu? Daca ii asa, mie imi suna a bai... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 19, 2020 Share Postat Mai 19, 2020 Ai o găurică in lateralul cilindrului, suflă pe acolo cu aer comprimat. Nu pune pistolul fix în gaură, că sare pipa! Apa și curentul nu fac casă bună, deci nu-i bine să ai apă la bujii, bobine (oxidează contactele). Posibil găurile sunt înfundate, apa nu prea are pe unde se scurge. Verifică. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macsy Postat Mai 20, 2020 Share Postat Mai 20, 2020 Mulțumesc. O să arunc un ochi, însă nu prea mi-e cunoscut motorul ăsta. Dacă ai avea o poză cu găurica respectivă ar fi ideal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 20, 2020 Share Postat Mai 20, 2020 Acum 11 ore, john17 a spus: Mineral, mineral, dar a fost ulei PENTRU MOTOCICLETE sau pt AUTOTURISME?? Sau pentru tractoare? Acum 22 minute, Macsy a spus: Mulțumesc. O să arunc un ochi, însă nu prea mi-e cunoscut motorul ăsta. Dacă ai avea o poză cu găurica respectivă ar fi ideal. Daca esti de prin capitala treci pe la mine sa iti desfund gaurile. :)))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 20, 2020 Share Postat Mai 20, 2020 Asta a fost tare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Mai 20, 2020 Share Postat Mai 20, 2020 Am facut ieri toate reglajele la ambreiaj dupa manual si acum la pornirea pe loc pare ok, cum era inainte.. daca se opreste ploaia o sa il testez si in mers sa vad daca mai aluneca. Ce am observat inainte sa ma apuc de reglaje e ca nu avea joc liber deloc la maneta, dar nu imi dau seama cum a ajuns asa.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Mai 20, 2020 Share Postat Mai 20, 2020 Apropo de ambreiaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 20, 2020 Share Postat Mai 20, 2020 1 oră în urmă, bocosb a spus: Am facut ieri toate reglajele la ambreiaj dupa manual si acum la pornirea pe loc pare ok, cum era inainte.. daca se opreste ploaia o sa il testez si in mers sa vad daca mai aluneca. Ce am observat inainte sa ma apuc de reglaje e ca nu avea joc liber deloc la maneta, dar nu imi dau seama cum a ajuns asa.. Se intinde cablul, se uzeza placile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Mai 20, 2020 Share Postat Mai 20, 2020 Acum 13 minute, bozoro a spus: Se intinde cablul, se uzeza placile... deci acum cu reglajele facute daca nu aluneca dupa testul pe drum ar trebui sa fie ok ambreiajul pentru o vreme.. din ce am mai cautat pe net am vazut si la 150k cu ambreiajul original Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.