Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Am auzit zvonuri cum ca V-strom-ul de 1000 nu ar fi asa de reusit ca 650-ul. Este adevarat?

La o prima vedere pare a fi cam aceeasi motocicleta, numai cu un motor mai mare.

Sper ca zvonurile sa nu fie adevarate, avind in vedere intentia mea de a achizitiona unul de 1000.

 

Numai bine.

Cel mai bine ar fi sa le incerci pe amandoua, daca ai cum.

Vezi pe la dealeri, poate le-a mai ramas vreun V-Strom de 1000 ratacit prin curte, unii te lasa sa faci test-ride.

In Bucuresti era unul la Motor Team, pe care aproape ca te rugau sa-l iei la o proba.

Eu am mers foarte putin pe cel de 1000, practic am dat doar cateva ture in vit. 1-2. Mi s-a parut destul de manevrabil pentru ditamai bestia (are vreo 20kg in plus fata de 650), dar cum spunea si Adrian, te cam smuceste cand incerci sa te joci fin cu acceleratia. Oricum , in general mi s-a parut ok, dar pur si simplu nu s-a "lipit" de mine.

Eu merg foarte mult prin oras, asa ca asta de 650 era mult mai potrivit. Plus ca vroiam neaparat cu ABS, iar ala de 1000 n-are optiunea asta.

La drum lung chiar nu mi se pare ca i-ar lipsi ceva, dar depinde de stilul fiecaruia.

Poti sa mai citesti pareri pe stromtrooper.com, advrider.com si vsri

, e plin acolo de oameni care le-au incercat pe amandoua, plus alte motoare (BMW GS, Triumph Tiger, etc) si povestesc ce au ales si de ce. E drept ca foarte multi au ales V-Strom 650. :laugh:

Editat de atw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, revin cu o problema mai veche ,vreau sa las saua mai jos si o modalitate ar fi sa schimb niste piese "lowering links",intrebarea mea e sa fie mai lungi sau mai scurte ? Nu se pot face si manual,stiti pe cineva?

post-42532-1228987724_thumb.jpg

post-42532-1228987736_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Judecind dupa geometria ansamblului, piesele ar trebui sa fie mai lungi, pentru a cobori mai jos motocicleta.

Piesele sunt simple, usor de facut, insa fac parte dintr-un ansamblu important si nu as risca nimic. Cel mai bine e sa pui ceva original sau omologat pentru ceea ce vrei sa faci.

Nu cred ca ar fi prea placut sa te trezesti cu roata spate lipita de aripa, in cazul in care piesele facute artizanal ar ceda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe, salutare !

S-ar putea sa pot ajuta pe cineva. Din cate am auzit si de la ceilalti dealeri suzuki, noi suntem singurii care mai avem un V-Strom 1000 pe stoc. E argintiu, nou, 2 ani garantie fara limita de km.

 

Oferta promotionala : 6005 euro fara TVA, 7.146 euro cu TVA inclus.

 

Cine e interesat, sa imi trimita un mail sau un PM. :laugh:

 

Cristian Suteu

Reprezentant vanzari

 

SC PREMIER MOTO SRL

Showroom: Sos. Tg-Mures-Sighisoara, nr 1C

e-mail : csuteu@paneuro.ro

mobil : 0746.188.427

post-37131-1228993067_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt sigur,dar tind sa-ti dau dreptate ,fiind mai lungi coboara si garda la sol si asta presupune ca trage si saua in jos.Nu banii sunt problema (costa doar 19 euro)ci faptul ca nu prea ai de unde sa le cumperi ,am vazut ceva pe ebay.Daca gasesc pe cineva sa dea comanda macar sa fiu sigur ca iau ce trebuie.Nu stiu unde se mai pot comanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hehe, salutare !

S-ar putea sa pot ajuta pe cineva. Din cate am auzit si de la ceilalti dealeri suzuki, noi suntem singurii care mai avem un V-Strom 1000 pe stoc. E argintiu, nou, 2 ani garantie fara limita de km.

 

Oferta promotionala : 6005 euro fara TVA, 7.146 euro cu TVA inclus.

 

Cine e interesat, sa imi trimita un mail sau un PM. :laugh:

 

Cristian Suteu

Reprezentant vanzari

 

SC PREMIER MOTO SRL

Showroom: Sos. Tg-Mures-Sighisoara, nr 1C

e-mail : csuteu@paneuro.ro

mobil : 0746.188.427

 

Ca e pe stoc inteleg, ca este la pret promotional (1300-1400 euro mai ieftin) foarte frumos ...

da' cu inmatriculatu' .... ca are euro 2 si astea nu se mai inmatriculeaza :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sigur este deja inmatriculat pe persoana fizica. Pe scurt ridici motorul din magazin, dar in acte il cumperi de la primul proprietar in tara, evident fictiv. Asa se pot inmatricula si s-a procedat curent asa pt motoare noi ce nu mai puteau fi inmatriculate datorita normelor Euro, si asta nu numai la noi, ci si in Italia. Pt cine-si doreste DL 1000 este intradevar o ocazie.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, revin cu o problema mai veche ,vreau sa las saua mai jos si o modalitate ar fi sa schimb niste piese "lowering links",intrebarea mea e sa fie mai lungi sau mai scurte ? Nu se pot face si manual,stiti pe cineva?

Salut,

cam aceeasi problema o am si eu, numai ca eu vreau sa mai ridic putin motorul. Te rog uita-te pe piesele alea si vezi ce scrie, pe ale mele scrie 06G si au lungimea intre gauri de 140mm. Pentru al cobora trebuie sa fie mai scurte da nu stiu cu cat iar producatorii nu scriu lungimea tocmai ca sa nu le facem singuri. Incearca si tu sa-i masori lungimea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marimea piesei din fabrica 140mm si din ce am vazut in discutiile celor ce le-au schimbat le montau cu 8-12mm mai lungi/scurte.

 

This post has been edited by bogdan_harea: Today, 07:41 AM

 

 

scuze.....mersi pentru info. pana la urma s-o las mai jos care imi sunt necesare cele scurte sau lungi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E simplu, in descrierea pe care o are produsul pe Ebay scrie clar : Lowering links sau Raising links si iti da si cati inchi urca/coboara motocicleta.

 

Exemplu : For the listed price, you will receive two, single position suspension links to Lower the rear of these listed models, 1 inch

 

Acel 1 inch eu il inteleg ca si coborarea motocicletei cu 1 inch (bineinteles impreuna cu coborarea suspensiei fata).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuze.....mersi pentru info. pana la urma s-o las mai jos care imi sunt necesare cele scurte sau lungi?

Ca s-o lasi mai JOS iti trebuie piesele mai LUNGI.

8mm in plus iti coboara spatele cu 22mm.

Uite aici o descriere destul de explicita, cu poze si instructiuni:

http://vstrom.info/faq/index.php?action=ar...&artlang=en

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de unde pot sa comand niste decaluri cu V-Strom? si cu sigla de la suzuki?

ca din cauza ca am cazut s-au zgariat carenele si vor trebui vopsite.

as vrea din ro.

am vazut undeva... dar nu mai tin minte unde.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca s-o lasi mai JOS iti trebuie piesele mai LUNGI.

8mm in plus iti coboara spatele cu 22mm.

Uite aici o descriere destul de explicita, cu poze si instructiuni:

http://vstrom.info/faq/index.php?action=ar...&artlang=en

 

Mai apare o problema daca il inalti sau cobori nu mai sta la fel pe piciorul lateral.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva de unde pot sa comand niste decaluri cu V-Strom? si cu sigla de la suzuki?

ca din cauza ca am cazut s-au zgariat carenele si vor trebui vopsite.

as vrea din ro.

am vazut undeva... dar nu mai tin minte unde.

 

Incearca sa vorbesti cu userul: "mertan" am vazut ca el se ocupa cu asa ceva si ii ies chiar foarte bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toata lumea,sunt nou si eu pe aici dar si in randul motociclistilor.Din luna octombrie sunt posesor de categoria A si totodata si de un Suzuki V-Strom DL 650.Sunt bucuros sa ma alatur voua.

Am o problema cu motocicleta, pe timp rece adica cum este acum nu imi porneste decat la a 5-a sau a 6-a apasare pe butonul demarorului,si ajutata cu acceleratia; motocicleta este noua cumparata in octombrie cum am spus mai sus.

Daca ma poate ajuta careva cu vreun sfat ii sunt recunoscator.

Momentan nu o am in Bucuresti si nu am cum sa ajung cu ea la service decat la primavara,dar ma necajeste pornirea grea mai ales ca o pornesc saptamanal si bateria o tin in casa.

 

post-40306-1229459335_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa o stapanesti sanatos.

in afara de sfatul de a merge cu ea in service nu stiu ce altul ar mai fi. si probabil ar fi recomandabil sa mergi acum cat e frig ca sa poata mecanicii testa problema. ca daca la primavara porneste la sfert de cheie ... nu cred ca o sa ii ajute prea mult.

si daca moto e noua atunci nu recomanda nimeni sa iti bagi manutele in ea... si nici nu prea ai la ce sa bagi ca e pe injectie... asa ca nu prea merge nimic... in afara de czaul in care ai un computer si un soft de la suzuki (daca ai softul ala il vreau si eu :D )

fain motoru...

daca esti incepator si in ale motociclismului iti spun din proprie experienta ceva: comanda crashbar. eu am dat-o pe a mea pe jos si acum imi vine sa imi tai venele pe lung. :smoke: e grea cand sta pe loc. daca se inclina un pic mai mult ... nu o mai pot tine. asa ca mi-am comandat crash bar si dupa ce vine o sa imi revopsesc carena. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-o stapanesti sanatos!

 

Mie in perioada asta imi porneste de obicei la al doilea buton dimineata, dar merg cu ea in fiecare zi.

Bateria o tii la incarcat?

Atunci cand o pornesti mergi cu ea suficient de mult incat sa apuce sa se incarce? Ca daca doar ii dai drumul si o lasi cateva minute la ralanti, mai rau se descarca.

 

Cum te descurci cu v-stromul pe zapada cu cauciucurile originale? :smoke:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mie imi pleaca la primu' buton. nu de dimineata... catre amiaza sau dupa-amiaza, ca de dimineata o duc pe aia mica la scoala si sunt obligat sa fiu conservar.

 

dar am intrat in concediu asa ca o sa incerc si dimineata.

 

singura data cand a pornit la al doilea buton a fost cand a stat pe tusa o saptamana.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...