Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Lamureste-ma si pe mine ptr ca vreau sa-mi pun si eu un ungator din asta ca sa scap de toata nebunia cu uns,curatat,etc si nu ma prea pricep.

 

Care e diferenta dintre cel care mi l-ai aratat tu si asta:

 

https://www.louis.de/en/artikel/scottoiler-v-system/10004390?list=22125600

 

Mersi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care e diferenta dintre cel care mi l-ai aratat tu si asta:

Mersi.

nu sunt diferente semnificative.

rezervorul la unul e transparent la altul e smoke grey. uleiul inclus la unul e 125ml la altul e 250 ml.

ala mai scump vad ca mai are un suport de plastic diferit si are elemente de instalare sunt un pic mai multe - dar care oricum nu sunt neaparat necesare.

dar constructiv e fix aceeasi sistem vacuumatic.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu conteaza unde pica pe lant (langa foaie sau pe mijlocul lui). datorita fortei centrifuge si prin CAPILARITATE uleiul ajunge peste tot. lantul meu are 42.000km.uuzura este ca a unui lant de 5-6000. o sa il schimb doar ca s-a intins inegal. dar asta nu e din cauza ca nu a fost uns. ci ca am abuzat de cuplul motorului. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu conteaza unde pica pe lant (langa foaie sau pe mijlocul lui).

din experienta daca pica pe mijlocul lantzului o sa ai mai multa mizerie pe janta. daca picuratorul este asezat pe foaie - la ora 4-5, e "cel mai" perfect.

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

centrifuga o inteleg, dar capilaritate la ce nivel se intalneste?

la nivelul molecularofleoscaitor. e normal sa patrunda peste tot ca de aia e lichid. pune un ungator cu o singura teava pe mijlocul lantutlui si o sa vezi ca si oringurile sunt unse desi uleiul nu pica direct pe ele. am avut si vorbesc din experienta.

 

Deci lantul se schimba tot la ~40mii. Insa diferenta cu ungator este ca va arata ca nou cand il schimbi :laugh:

eu anul asta am schimbat lanturi de max. 20000. ca cu sprai atata duce. iar de eu il schimb pentru ca am abuzat de el. daca nu te dai in pista si pe curbe nu stai in rosu te duce lejer 50-60000.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la nivelul molecularofleoscaitor. e normal sa patrunda peste tot ca de aia e lichid. pune un ungator cu o singura teava pe mijlocul lantutlui si o sa vezi ca si oringurile sunt unse desi uleiul nu pica direct pe ele. am avut si vorbesc din experienta.

 

eu anul asta am schimbat lanturi de max. 20000. ca cu sprai atata duce. iar de eu il schimb pentru ca am abuzat de el. daca nu te dai in pista si pe curbe nu stai in rosu te duce lejer 50-60000.

ba mai mult - chiar daca pui picuratorul doar pe o parte a foii - o sa ajunga ulei la fel de frumos si pe origurile de pe partea cealalta a foii.

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decizie privind sezonul de iarna :

 

- dupa circa 4000 km facuti impreuna in ultimul an calendaristic , am decis ca sunt prea putini km pentru ca in urmatoarele 6 luni sa las mobra sa dormiteze linistita . De aceea o sa o echipez cu o pereche de Metzeler Karoo ( pe care le am - vezi poza ) , o sa ii schimb placutele pe spate caci parca au fost din ciocolata, asa s-au topit si o sa o pregatesc de lungul sezon rece pe dealuri si coclauri . Sper sa nu fie ploi si gheata multa , caci frigul nu ne sperie , avem manere incalzite puse de Fabio si casca cu Pinlock :)

post-59520-0-52205900-1413991411_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema noua: de fapt veche. nici releele alea fabuloase de incarcare nu rezolva problema dezlipirii magnetilor la rotoarele de miar. saptamana trecuta au crapat 2 rotoare ambele noi (circa un an)din care unul cu releu cumparat din america. cred ca suzuki a cam dat in bara aici. si e de (cuvant urat) ca nici nu au rezolvat facand rotoare cu magneti protejati. -5 pentru nesimtire lu suzuki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

problema noua: de fapt veche. nici releele alea fabuloase de incarcare nu rezolva problema dezlipirii magnetilor la rotoarele de miar. saptamana trecuta au crapat 2 rotoare ambele noi (circa un an)din care unul cu releu cumparat din america. cred ca suzuki a cam dat in bara aici. si e de (cuvant urat) ca nici nu au rezolvat facand rotoare cu magneti protejati. -5 pentru nesimtire lu suzuki.

cateva intrebari, te rog:

650 sau 1000?

statoarele erau oem?

releul din america - poti sa confirmi tipul? (sh775 sau FH012 sau FH020)

erau consumatori aditionali instalati in ambele cazuri?

 

merci,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la 650 nu exista problema dezlipitului. e vorba de 2 sv de 1000. amandoua cu rotoare noi originale. unul cu releu original unul cu releu american. o sa verific ce tip de releu. oricum e din ce mai clar pentru mine ca nu caldura e problema. oricat de mult s-ar incalzi tot nu trebuie sa se dezlipeasca. si oricum temperatura chiar si cu releele originale e tinuta sub control de sistemul de racire al motocicletei. apa+ulei. fara consumatori extra. dupa mine e clar o eroare de proiectare cu marea nesimtire (si nu e prima) din partea lu tata suzuki care nu a remediat problema macar in postgarantie.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cauta defectiunea in diferenta de curbura a magnetilor fata de rotor. ;) De rezolvat nu o sa se rezolve nimic, mai ales pe partea de Europa si State, unde grupul VAG are ceva de zis, mai ales ca multe repere sunt fabricate in Spania (pentru grupul VAG). Pana nu vor consuma lotul existent de repere nu vor face niciun upgrade.


» Post actualizat in 23 Oct 2014 15:32

e clar o eroare de proiectare cu marea nesimtire (si nu e prima) din partea lu tata suzuki...

Si nici ultima.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ba mai mult - chiar daca pui picuratorul doar pe o parte a foii - o sa ajunga ulei la fel de frumos si pe origurile de pe partea cealalta a foii.

:D

Pai astea sunt clare astea! Nu intelegeam (si inca nu inteleg) cf. pregatirii mele, termenul de capilaritate in contextul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai astea sunt clare astea! Nu intelegeam (si inca nu inteleg) cf. pregatirii mele, termenul de capilaritate in contextul asta.

pai nush daca capilaritate e termenul cel mai oki folosit - poate difuzie era mai potrivit (chimic vorbind).

dar despre ce vorbim toti aici e chestia aia ca daca picuri ulei intr-un loc - se imprastie pata aia pe cm patrati in jurul ei.

:)

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Capilaritatea mai depinde si de proprietatile lichidului. Era ceva cu fortele de adeziune si de coeziune, care fac ca o picatura de apa sa stea in aceasta forma, sau sa incerce sa urce pe peretii vasului in care este turnata. Teoretic, daca se indeplinesc anumite conditii, uleiul poate inainta in interstitii (interiorul lantului) datorita fenomenului de capilaritate.

La apa, este nevoie de un tub de 1mm diametru pentru ca fenomenul sa se faca prezent, respectiv ca apa sa urce "freely" prin tub. Nu stiu la uleiul de uns lantul, dar banuisc ca difera ceva.

Afirmatiile mele pot suferi erori, ca a trecut ceva timp de cand am invatat lucrurile astea, dar in principiu cam astea sunt principiile capilaritatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai mi-au venit niste adaptori SV racing pt etrieri Tokico cu 4 pistonase pe fata.

 

http://www.svracingparts.com/store/#!/DL650-Brake-Caliper-Adapter-Brackets/p/10245069/category=472406

 

 

 

Si cum eu vreu sa o vand pe a mea , nu ii mai montez, ii vand direct.

M-au costat 100 dolari cu tot cu transport..

Pret 280 lei !

 

 

SI daca vrea cineva un V-strom 2009 cu ABS super accesorizat, pretul a scazut dramatic pentru ca plec din tara.

Editat de pstefan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da , cu ochii-n soare , ma duc undeva unde e mai putin soare intr-adevar :)

unde bre unde? daca nu e secret. sa stim si noi pe unde putem apela la o mana de ajutor daca o fi vre-odata nevoie :D.

bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...