ovideo Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Lamureste-ma si pe mine ptr ca vreau sa-mi pun si eu un ungator din asta ca sa scap de toata nebunia cu uns,curatat,etc si nu ma prea pricep. Care e diferenta dintre cel care mi l-ai aratat tu si asta: https://www.louis.de/en/artikel/scottoiler-v-system/10004390?list=22125600 Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Care e diferenta dintre cel care mi l-ai aratat tu si asta: Mersi. nu sunt diferente semnificative. rezervorul la unul e transparent la altul e smoke grey. uleiul inclus la unul e 125ml la altul e 250 ml. ala mai scump vad ca mai are un suport de plastic diferit si are elemente de instalare sunt un pic mai multe - dar care oricum nu sunt neaparat necesare. dar constructiv e fix aceeasi sistem vacuumatic. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 nu conteaza unde pica pe lant (langa foaie sau pe mijlocul lui). datorita fortei centrifuge si prin CAPILARITATE uleiul ajunge peste tot. lantul meu are 42.000km.uuzura este ca a unui lant de 5-6000. o sa il schimb doar ca s-a intins inegal. dar asta nu e din cauza ca nu a fost uns. ci ca am abuzat de cuplul motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 si prin CAPILARITATE centrifuga o inteleg, dar capilaritate la ce nivel se intalneste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Deci lantul se schimba tot la ~40mii. Insa diferenta cu ungator este ca va arata ca nou cand il schimbi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 nu conteaza unde pica pe lant (langa foaie sau pe mijlocul lui). din experienta daca pica pe mijlocul lantzului o sa ai mai multa mizerie pe janta. daca picuratorul este asezat pe foaie - la ora 4-5, e "cel mai" perfect. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 centrifuga o inteleg, dar capilaritate la ce nivel se intalneste? la nivelul molecularofleoscaitor. e normal sa patrunda peste tot ca de aia e lichid. pune un ungator cu o singura teava pe mijlocul lantutlui si o sa vezi ca si oringurile sunt unse desi uleiul nu pica direct pe ele. am avut si vorbesc din experienta. Deci lantul se schimba tot la ~40mii. Insa diferenta cu ungator este ca va arata ca nou cand il schimbi eu anul asta am schimbat lanturi de max. 20000. ca cu sprai atata duce. iar de eu il schimb pentru ca am abuzat de el. daca nu te dai in pista si pe curbe nu stai in rosu te duce lejer 50-60000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Lantul meu cu ungator Ecooiler are deja 60oookm si mai duce. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 la nivelul molecularofleoscaitor. e normal sa patrunda peste tot ca de aia e lichid. pune un ungator cu o singura teava pe mijlocul lantutlui si o sa vezi ca si oringurile sunt unse desi uleiul nu pica direct pe ele. am avut si vorbesc din experienta. eu anul asta am schimbat lanturi de max. 20000. ca cu sprai atata duce. iar de eu il schimb pentru ca am abuzat de el. daca nu te dai in pista si pe curbe nu stai in rosu te duce lejer 50-60000. ba mai mult - chiar daca pui picuratorul doar pe o parte a foii - o sa ajunga ulei la fel de frumos si pe origurile de pe partea cealalta a foii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Decizie privind sezonul de iarna : - dupa circa 4000 km facuti impreuna in ultimul an calendaristic , am decis ca sunt prea putini km pentru ca in urmatoarele 6 luni sa las mobra sa dormiteze linistita . De aceea o sa o echipez cu o pereche de Metzeler Karoo ( pe care le am - vezi poza ) , o sa ii schimb placutele pe spate caci parca au fost din ciocolata, asa s-au topit si o sa o pregatesc de lungul sezon rece pe dealuri si coclauri . Sper sa nu fie ploi si gheata multa , caci frigul nu ne sperie , avem manere incalzite puse de Fabio si casca cu Pinlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 problema noua: de fapt veche. nici releele alea fabuloase de incarcare nu rezolva problema dezlipirii magnetilor la rotoarele de miar. saptamana trecuta au crapat 2 rotoare ambele noi (circa un an)din care unul cu releu cumparat din america. cred ca suzuki a cam dat in bara aici. si e de (cuvant urat) ca nici nu au rezolvat facand rotoare cu magneti protejati. -5 pentru nesimtire lu suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 problema noua: de fapt veche. nici releele alea fabuloase de incarcare nu rezolva problema dezlipirii magnetilor la rotoarele de miar. saptamana trecuta au crapat 2 rotoare ambele noi (circa un an)din care unul cu releu cumparat din america. cred ca suzuki a cam dat in bara aici. si e de (cuvant urat) ca nici nu au rezolvat facand rotoare cu magneti protejati. -5 pentru nesimtire lu suzuki. cateva intrebari, te rog: 650 sau 1000? statoarele erau oem? releul din america - poti sa confirmi tipul? (sh775 sau FH012 sau FH020) erau consumatori aditionali instalati in ambele cazuri? merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 (editat) la 650 nu exista problema dezlipitului. e vorba de 2 sv de 1000. amandoua cu rotoare noi originale. unul cu releu original unul cu releu american. o sa verific ce tip de releu. oricum e din ce mai clar pentru mine ca nu caldura e problema. oricat de mult s-ar incalzi tot nu trebuie sa se dezlipeasca. si oricum temperatura chiar si cu releele originale e tinuta sub control de sistemul de racire al motocicletei. apa+ulei. fara consumatori extra. dupa mine e clar o eroare de proiectare cu marea nesimtire (si nu e prima) din partea lu tata suzuki care nu a remediat problema macar in postgarantie. Editat Octombrie 23, 2014 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 Cauta defectiunea in diferenta de curbura a magnetilor fata de rotor. De rezolvat nu o sa se rezolve nimic, mai ales pe partea de Europa si State, unde grupul VAG are ceva de zis, mai ales ca multe repere sunt fabricate in Spania (pentru grupul VAG). Pana nu vor consuma lotul existent de repere nu vor face niciun upgrade. » Post actualizat in 23 Oct 2014 15:32 e clar o eroare de proiectare cu marea nesimtire (si nu e prima) din partea lu tata suzuki... Si nici ultima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
joebrown Postat Octombrie 23, 2014 Share Postat Octombrie 23, 2014 (editat) Salutare! Toate detaliile gasesti aici, inclusiv poze: www.autoiler.eu Numai bine, Joe Bravo domnule! ai si niste poze reale cu instalatia sa vedem ce si cum? Dupa aia promit sa citesc si instructiunile. numai bine, paul Editat Octombrie 23, 2014 de joebrown Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 ba mai mult - chiar daca pui picuratorul doar pe o parte a foii - o sa ajunga ulei la fel de frumos si pe origurile de pe partea cealalta a foii. Pai astea sunt clare astea! Nu intelegeam (si inca nu inteleg) cf. pregatirii mele, termenul de capilaritate in contextul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Pai astea sunt clare astea! Nu intelegeam (si inca nu inteleg) cf. pregatirii mele, termenul de capilaritate in contextul asta. pai nush daca capilaritate e termenul cel mai oki folosit - poate difuzie era mai potrivit (chimic vorbind). dar despre ce vorbim toti aici e chestia aia ca daca picuri ulei intr-un loc - se imprastie pata aia pe cm patrati in jurul ei. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Capilaritatea mai depinde si de proprietatile lichidului. Era ceva cu fortele de adeziune si de coeziune, care fac ca o picatura de apa sa stea in aceasta forma, sau sa incerce sa urce pe peretii vasului in care este turnata. Teoretic, daca se indeplinesc anumite conditii, uleiul poate inainta in interstitii (interiorul lantului) datorita fenomenului de capilaritate. La apa, este nevoie de un tub de 1mm diametru pentru ca fenomenul sa se faca prezent, respectiv ca apa sa urce "freely" prin tub. Nu stiu la uleiul de uns lantul, dar banuisc ca difera ceva. Afirmatiile mele pot suferi erori, ca a trecut ceva timp de cand am invatat lucrurile astea, dar in principiu cam astea sunt principiile capilaritatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 ... unul cu releu original unul cu releu american. o sa verific ce tip de releu ... asteptam, asteptam ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 (editat) Tocmai mi-au venit niste adaptori SV racing pt etrieri Tokico cu 4 pistonase pe fata. http://www.svracingparts.com/store/#!/DL650-Brake-Caliper-Adapter-Brackets/p/10245069/category=472406 Si cum eu vreu sa o vand pe a mea , nu ii mai montez, ii vand direct. M-au costat 100 dolari cu tot cu transport.. Pret 280 lei ! SI daca vrea cineva un V-strom 2009 cu ABS super accesorizat, pretul a scazut dramatic pentru ca plec din tara. Editat Octombrie 24, 2014 de pstefan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 ... pentru ca plec din tara. duceti-va, ba! duceti-va! ... ne lasati aci cu ochii-n soare. bafta! numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 da , cu ochii-n soare , ma duc undeva unde e mai putin soare intr-adevar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 da , cu ochii-n soare , ma duc undeva unde e mai putin soare intr-adevar unde bre unde? daca nu e secret. sa stim si noi pe unde putem apela la o mana de ajutor daca o fi vre-odata nevoie . bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Confederatia Elvetiana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Octombrie 24, 2014 Share Postat Octombrie 24, 2014 Confederatia Elvetiana bravo dom'le! suntem invidiosi! ... cu tot soarele ce ne ramane! bafta acolo, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.