bogdan_harea Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Ai dreptate, nu ungatorul este important si stratul de ulei. Apa pleaca prima din spatele O-ringurilor fiind inlocuita de ulei, mai usor si cu aderenta moleculara mai mare. Tot ce trebuie facut, dupa o spalare intensiva cu presiune, este sa maresti debitul de ulei pt un interval scurt de timp sau daca ungatorul nu permite sa adaugi manual 20 picaturi de ulei. E cantitatea maxima de ulei pe care lantul o poate retine. Mai mult odata, pleaca direct pe roata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 PS - daca este cineva interesat - in linkul de mai jos este un Garmin 60CSx cu suport plastic la pret bun(600lei) zic io: /index.php?/topic/719044-gps-garmin-60csx/ stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Eu cred ca problema cu zalele blocate vine de la spalatul cu presiune. Niciodata nu am dat cu jet pe lant - daca era foarte prafuit - dadeam un "dus" fin cu apa - adica preiune de la robinet si cu o stropitoare de gradina. De spalat, eu am folosit doar KettenMAx de la Louis si motorina - spalarea o faceam cand lantul arata mizerabil. Referitor la pinioane - cel de fata este deja la al 3-lea. Originalul a tinut 36.000, al doilea cam 19.000 si acum is la al treilea. Cele de V-Strom sunt cele de jos (4- originalul, 5- al doilea montat): Editat Mai 13, 2015 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 (editat) Eu cred ca problema cu zalele blocate vine de la spalatul cu presiune. Niciodata nu am dat cu jet pe lant - daca era foarte prafuit - dadeam un "dus" fin cu apa - adica preiune de la robinet si cu o stropitoare de gradina. De spalat, eu am folosit doar KettenMAx de la Louis si motorina - spalarea o faceam cand lantul arata mizerabil. Referitor la pinioane - cel de fata este deja la al 3-lea. Originalul a tinut 36.000, al doilea cam 19.000 si acum is la al treilea. Cele de V-Strom sunt cele de jos (4- originalul, 5- al doilea montat): he he - fain ca ai tinut poze cu ele.deci in total cati km? 65k km? acelasi pinion spate? la mine in cei 46k km s-au dus 2 pinioane fata si foate putin folosit al treilea si un pinion spate + putin al doilea. ... dar nu am poze cu ele. stima, paul Editat Mai 13, 2015 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Acum am 63.600 al treilea pinion se tine inca bine. Spatele e cel original dar e deja ascutit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Eu am inteles urmatoarele: Voi nu schimbati ansamblu pinioane-lant, ci doar cate un pinion pe rand cand trebuie, respectiv doar lantu fara pinioane daca trebuie. Intreb daca am inteles bine, deoarece de pe vremea bicicletelor toata lumea recomanda inlocuirea completa a ansamblului lant-pinioane. Lantul e 300 lei(66 euro), iar pinioanele amandoua 250 lei(56 euro). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 http://consumabile.bepagroup.ro/kit-lant-did/kit-lant-suzuki/did-kit-lant-pentru-dl-650-v-strom-04--1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Eu am inteles urmatoarele: Voi nu schimbati ansamblu pinioane-lant, ci doar cate un pinion pe rand cand trebuie, respectiv doar lantu fara pinioane daca trebuie. corect. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 13, 2015 Share Postat Mai 13, 2015 Eu schimb kitul complet, dar daca lantul e inca bun si doar pinionul fata e uzat tare - il schimb doar pe el. Aceeasi chestie am facut si la primul meu motor un Kawa ER5, am schimbat kitul de lant, si in 2 ani cam dupa 17.000km daca imi aduc aminte bine, am schimbat iar doar pinionul fata, ca lantul si pinionul spate erau bune. La celalalt motor al meu - Honda Dominator, am pus kit nou in ianuarie 2012 si am schimbat pinionul in vara 2014 cam dupa 15.000 km ( cel schimbat este nr 2 din poza de mai sus). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 . are cineva pinion mic de 14? ma intereseaza consum in zona de touring (120-140)? (teoretic diferenta de turatie de la 15 la 14 ar fi de 500rpm pt aceeasi viteza) Voi avea eu de 16 , caci la 130 la ora pe autostrada e usor turata si ar putea sta mai linistita Lumea va spune bine bine da ce sa faci cu vstromu pe autostrada, raspunsu e unu foarte simplu, sa ajung la Sibiu ca sa am drumuri nationale faine pe care ma dau, sau sa ajung in austria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 16 am si eu - cu ala stiu cum e (dupa upgrade-ul de axe cu came ma gandesc sa testez 17). de 14 sunt curios sa verific o teorie cu consumul - scade sau creste in regim de autostrada? dupa logica mea cu 14 ar trebui sa creasca consumul in regim de autostrada dar cineva (tehnic cunoscator de dl foarte ok) sustine ca realitatea sta altfel. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 cifra magica e 4 mii la consum. Cu cat acea cifra creste cu atat creste si consumu. La 4 mii de ture in a 6a nu modifica cu mult consumu de 4 mii de ture in a 5 a. Peste 5 mii trage pe nas din rezervor Defapt consumu la vstrom e dat de personajul dintre sa si ghidon, in functie de spasmele musculare care le are in mana dreapta nici de cum de numarul dintilor de pe pinioane : )) Apropo de consum, aveti careva cont pe spritmonitor.de de exemplu sa vedem niste cifre reale ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 cifra magica e 4 mii la consum. Cu cat acea cifra creste cu atat creste si consumu. La 4 mii de ture in a 6a nu modifica cu mult consumu de 4 mii de ture in a 5 a. Peste 5 mii trage pe nas din rezervor Defapt consumu la vstrom e dat de personajul dintre sa si ghidon, in functie de spasmele musculare care le are in mana dreapta nici de cum de numarul dintilor de pe pinioane : )) Apropo de consum, aveti careva cont pe spritmonitor.de de exemplu sa vedem niste cifre reale ? la o viteza de 120-140 cu pinion de 16 - 5000/6000rpm la aceeasi viteza cu pinion de 15 - 5500/6500rpm pp ca la aceeasi viteza de croaziera cu pinion de 14 - 6500/7500 rpm. la acelasi stil de condus - versiunea omului cu pinion de 14 e ca nu creste consumul versus pinion de 16. personal nu am simtit modificari de consum la trecerea de la 15 la 16 (doar turatie mai relaxata cu 500rpm) si ma interesa si o opinie a unui om care are instalat pinion de 14 (ca sa imi salvez 50 de lei la buget). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 (editat) ma interesa si o opinie a unui om care are instalat pinion de 14 (ca sa imi salvez 50 de lei la buget). Daca ti-l cumperi si nu iti place cum merge, ti-l cumpar eu, ca vreau sa incerc si eu ceva combinatii de pinioane. Am un lant de 116 si mie imi trebuie 118, asa ca voi fi nevoit sa pun alte pinioane - de spate am de 43, 45, 47 si 48 daca imi aduc aminte bine, iar de fata am 15 si 16. Editat Mai 14, 2015 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 (editat) Daca ti-l cumperi si nu iti place cum merge, ti-l cumpar eu, ca vreau sa incerc si eu ceva combinatii de pinioane. Am un lant de 116 si mie imi trebuie 118, asa ca voi fi nevoit sa pun alte pinioane - de spate am de 43, 45, 47 si 48 daca imi aduc aminte bine, iar de fata am 15 si 16. )) - impresionanta colectia ... cred ca invers - ai lant de 118 (pt modelele cu abs care au bascula o idee mai lunga) si iti trebuie 116. (si mie desi comandat pt model 2004 tot cu 118 zale mi-a venit lantul dar am scos 2 zale). stima, paul Editat Mai 14, 2015 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 (editat) Eu pe moto am 118 si am cumparat acu 2 ani un lant nou de 116. Era la Polo lichidare de stoc si am luat un lant de 116 si unul de 124 (plus cheite) - doar astea mai erau pe stoc, la pret mic - sub 30 euro. Am luat si pinioane de care erau pe stoc - cele de fata la 4-5 euro si alea de spate la 7-9 euro. La vremea aceea nu am stiut ca imi trebuie de 118, am aflat ulterior. Editat Mai 14, 2015 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Eu pe moto am 118 si am cumparat acu 2 ani un lant nou de 116. mobra ta e din/dupa 2007? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 Da, e 2008. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 aha. nush de ce eram convins ca e modelul pana in 2006 si da atunci iti trebuie de 118 zale. faza faina e ca in general daca comanzi acum lant pt dl650 - 2004/2006 - iti vine cu 118 zale. ... poate gasesti sa schimbi cu cineva care ca si tine nu vrea sa il decapseze . numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 http://www.spritmonitor.de/en/detail/594725.html Consum miarul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 a tau consuma putin esti pe pagina 2 compartaiv cu altii din 5 pagini eu am ajuns cu consumu pe pagina 12 din 20..... Sa vedem dupa ce vine un dinte in plus la un pinion daca scade ceva. Vb doar de statistica caci pana una alta in 14 luni si 16 mii de km de cand il am, am bagat in benzina doar 1080 euro, pe cand intretinerea cu gume cu tot a costat 715 euro, iar actele sa ma pot plimba asigurari/inscriere/trasncriere 430 euro. Defapt ca sa ma pot plimba am platit 1145 de euro ulei/gume/acte/alte reparatii si 1080 euro combutibil. Daca totusi acel dinte in plus ar fi scazut consumu cu 0,2 litri atunci as fi fost cu 45 de euro mai bogat si in total as fi cheltuit 2180 euro in loc de 2225 euro. Stiu ca nu intereseaza pe nimeni ciferele astea, dar sunt interesante atunci cand ti o evidenta mai amanuntita a gaurilor din buzunar : ) La naiba cu calculele astea, sunt eronate, caci nu am calculat noul kit de lant si placutele de frana ce vin inlocuite maine si lichidu de frana si nu am in tabel fisele de la spalatu motorului sau sprayurile de intretinere. Scump vstromu asta m-ati aburit cu forumurile inainte sa mil cumpar ca va fi ieftin http://www.spritmonitor.de/de/detailansicht/632225.html Efectiv daca nu pun in calcul costul motorului, efectiv ma costa 62 de lei fiecare suta de km cu motoru, parca la masina era mai ieftin un picut : ) ca aia duce ceva mai multi km : )) Si totusi e bine in romania, revizia de 24 de mii l-a costat pe neamt 660 de euro, pe mine in romania m-a costat 660 lei revizia de 48. tre sa imi gasesc un alt hoby mai putin costisitor : ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 ce kit de lant ti-ai luat? si ce placute? numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 lant la metru, habar nu am, regina?, da cica i in regula, pinioane la cutie. Placutele gold fren sau cum so scrie de alea cu 90 de lei in loc de 109, ceva moi, nu vreau sa schimb discul curand, arata tare bine asa cum e pana acu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlynG Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 salutare stromeri , de doua saptamani sunt fericitul posesor al unei astfel de capodore ingineresti si sunt foarte mandru ,dupa mai multe dezbateri cu un prieten foarte bun care detine o jucarie similara , am facut o alegere de care nu-mi pare rau nici o secunda , initial obtasem pentru o honda , mai exact vfr800 fi , din 2001 ,avand in trecut un astfel de model , am zis sa ma reintorc pe sport/touring , dar m-am razgandit repede si am ales un strom pentru fidelitatea lui asupra stapanului . Am deja 2000 km cu ea , nu-mi vine sa mai ma ma dau jos dupa ea , am alergat putin pe web dupa ea , tocmai de la cluj am gasit conexiunea intre mine si dumneaiei , sunt foarte multumit de ea , ma primiti si pe mine in gasca ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 14, 2015 Share Postat Mai 14, 2015 , ma primiti si pe mine in gasca ? http://vstromania.ro/forum/56-2015/8044-vstromania-2015-reloaded citim noi acolo cand ai virat banii ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.