Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Fiecare dintre voi are o experienta personala cu ce ulei sa puna, dar pe mobra personala si pe senzatia ce aceasta i-o da. Mergeti pe ce credeti ca va ofera cel mai moale ambreaj si cea mai lina schimbare pentru ca nineni nu poate sa stie mai bine cum va merge agregatul. Din experienta mea pe n-spe motore de vstrom pot sa va spun, ca si medie generala, ca cel mai bun ulei in clipa de fata este Motul 5100 10w50. sau pe calduri foarte mari 15w50. Am pus toate tipurile de ulei la diferite persoane, si cu foarte putine exceptii toti au ramas cel mai multumiti de Motul. Cu celelalte uleiuri, (cu exceptia celor cateva exceptii) toti au avut probleme: consum mare de ulei (sinteticul in general), cutie care agata sau zgomotoasa (belray, motorex, repsol chiar si bardhal semi sau sintetice), zgomot general al motorului mai mare...etc. Nu vreau sa conving pe nimeni nimic, dar o oarecare experieta ma face sa pun la mine in mobra Motul 10w50 pe care il schimb la max 5000. Cand pot il cumpar din Italia dar nu de pe cine stie ce site ca sa fie mai ieftin ca tot naspa e ci din magazine. E mai scump dar diferenta e enorma.

Treaba cu Ipone versus Motul o sa o povestesc la Vstromania intre patru.....beri. ;)

SUBSCRIU la cele spuse de Fabio......am mers 67000km cu MOTUL 5100/ 10W-50.DL 650..nu am avut nici cea mai mica problema, iar de completat nu cred ca am pus mai mult de 400g la 6000km!!!!!! si asta in turele lungi prin europa unde regimul de mers era peste 6000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, e subiectiva treaba si nu are loc sa despicam firu-n patru. Eu unul sunt multumit ca nu trebuie sa completez si sa merg cu bidonul dupa mine. Viata-i frumoasa cat cauciucul e pe asfalt. Sau pamant. Fara noroi.

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

» Post actualizat in 21 Jun 2015 20:03

ma intereseaza sa-mi ridic si mobra putin , din tijele de la amortizor , trebuiesc unele mai lungi din cate am observat , se ocupa cineva de confectionarea lor sau necesita comandate ?

Platbandele, sau oasele (cum vrei sa le spui) de la amortizor spate trebuie scurtate pt a ridica mobra. In raport de 1/3, respectiv daca le scurtezi cu 8 mm saua se ridica cu cca 25 mm. Sunt simplu de facut, parca Dan Cata de la Cluj se lauda ca face si pt Vstrom. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Platbandele, sau oasele (cum vrei sa le spui) de la amortizor spate trebuie scurtate pt a ridica mobra. In raport de 1/3, respectiv daca le scurtezi cu 8 mm saua se ridica cu cca 25 mm. Sunt simplu de facut, parca Dan Cata de la Cluj se lauda ca face si pt Vstrom.

am inteles , sa vad cum il gasesc , daca ma poate ajuta cineva cu contact , berula e asigurata , ms bogdan

Editat de AlynG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de ajutor :10:

sa traiesti!

daca te intereseaza dimensiunile (si ti le poate face cineva mai scurte cu cat vrei tu) - am 2 pe acasa (din cele cu lungimea standard).

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) faci misto de oamenii batrani...

cel putin in ro sunt importatori diferiti si ala care importa motul (pol distribution) aduce ca dracu de greu ipone. ne certam pe tema asta de 4 luni de zile.

din acest motiv pt primul schimb de vara asta am ramas pe motul 10w60 dar la umatorul (curand) vreau neaparat ipone - daca gasesti sa imi dai si mie sursa te rog.

 

numai bine,

paul

» Post actualizat in 21 Jun 2015 14:28

 

:)))

Nu fac misto, chiar apreciez tare mult sfaturile tale si abia astept sa te cunosc pe tine si Vstrom-ul tau (asta nu se va intampla prea curand, avand in vedere ca ne rugam de tine sa participi la o intalnire Vstromania de cativa ani).

:)

Legat de Ipone, am sursa aici in Sibiu, are cam toate pe stoc, sau poate aduce orice vrei....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motorteam.ro/importator-motociclete-romania/consumabile-motociclete/ulei-moto-4timpi-ipone-10w40-r4000-4L?filter=230,235&manufacturer_filter=22

nu-i in stoc dar sunt sigur ca aduce la nevoie :)

ivane daca vii la vstromania, adu si forcebrake-ul ala ca il iau eu :)

 

kit de coborare/inaltare gasiti si in bucuresti la un fost vstromist.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.motorteam.ro/importator-motociclete-romania/consumabile-motociclete/ulei-moto-4timpi-ipone-10w40-r4000-4L?filter=230,235&manufacturer_filter=22

nu-i in stoc dar sunt sigur ca aduce la nevoie :)

ivane daca vii la vstromania, adu si forcebrake-ul ala ca il iau eu :)

Salut Sergiu,

Nu ajunge ivan - sta langa laptop, telefon si apt de deplasare daca sunt probleme. :)

Vrei forkbrace-ul si ti-l trimit pe cineva care ajunge la intalnire (culdeep?)?

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnu' Paul, ai gresit o litera acolo :)
ori e "cooldeep" ori e "culdip :) "

am mai transportat un forkbreace la vstromania de deschidere de sezon : )

deci as mai putea transporta si acum, dar parca as transporta direct pe telescop sa vad si io cum e cu el, daca sa imi cumpar si io sau nu :)

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Is 4 suruburi. Ce e asa de greu sa il pui. De parca il consumi. Il pui si il dai jos acolo. Iei o carpa si il stergi frumos si e ca nou. : )

 

exact la asta ma gandeam si eu cand am facut propunerea, astept PM de la Sergiu :)

__________________________________________________________________________

 

in alta ordine de idei

 

 

Am facut si eu modificarea. Confirm ca in sfarsit se poate da saua jos fara sa mai dai case ul jos (ce stupizenie). Eu, mai lenes din fire, am cumparat tabla gata pregaurita si s-au potrivit gaurile de minune. Acum topcase ul e cu vreo 7 cm mai in spate. Placuta ce am folosit-o era pregaurita cu gauri de 5 mm asa ca a trebuit sa mai largesc 4 gauri cu un burghiu de 6,5 mm. Folosind placuta am insemnat si pozitia noilor gauri pt suportii din spate. Nu m-am uitat la ceas cat a durat toata operatiunea, dar sigur nu m-am incadrat in juma de ora. E mai greu la bloc daca uiti ceva "sus". Categoric toata sandramaua acum depaseste gabaritul motorului specificat in talon. In cel mai rau caz se poate muta la loc, cu sculele din trusa de scule originala, daca prin vreo tara se trezeste unu sa aibe centimetru si vreo lege la el. In total se lucreaza la 6 suruburi.

Da stiu ca mai trebuie vopsita placuta in negru, dar numai am spray cu vopsea : ) Cu prima ocazie il rezolv io si pe ala cumva : )

 

attachicon.gifWP_20150403_001.jpg attachicon.gifWP_20150403_002.jpg attachicon.gifWP_20150403_003.jpg attachicon.gifWP_20150403_004.jpg attachicon.gifWP_20150403_005.jpg

 

Dupa 2 luni, 4 mii de km din care vreo 3/4 sute pe offroad atrag atentia la ce se poate intampla si anume:

 

post-69607-0-90288500-1435066339_thumb.jpg post-69607-0-33438100-1435066338_thumb.jpg post-69607-0-17981400-1435066339_thumb.jpgpost-69607-0-78720900-1435066338_thumb.jpg

 

S-a intamplat dupa vreo 30 de km de drum forestier cand am iesit la asfalt. Am accelerat si simt ca dispare din spatele meu pasagera. Las acceleratia un pic, pasagera reapare in spatele meu, imi zic in gand WTF, mai accelerez o data, de data asta mai tare, si era sa o pierd : ). Franez. Prin dreapta trecea pe langa motor cutia de plastic intoarsa invers :))))) Si se opreste in fata mea la vreo 15-20 de metri : )

 

Tabla veche folosita era de 2 mm, se cam indoia cu mana daca insistai si era destul de perforata. A cedat din cauza oboselii materialului. Dupa vreo 15 minute de stat in soare, caci umbra ioc pe 50 de metri si se stie ca eu nu merg pe jos, folosind un imbus, o surubelnita si o cheie din dotarea originala a trusei de sub sa, montez la loc cutia pe pozitia ei din fabrica, iar pana acasa ne-am cam inghesuit un pic : )

 

Am spus ca va impartasesc aceasta experienta ca sa nu patiti la fel.

 

Ajuns acasa dupa cateva zile, am gasit in hornbach o tabla de 3 mm de aceasta data, un pic mai mare, cu gaurile mai departe de margini si fara gauri pe muchia unde se poate indoi. Cand se va rupe si asta am sa va anunt : )))))))))))))

 

post-69607-0-57569300-1435066339_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))

daca nu vrei sa ramai si fara asta eu as zice sa inlocuiesti holtzsuruburile respective cu suruburi si in capetele de suruburi sa folosesti piulite autoblocante.

ar mai fi de folosit 3 puncte de prindere.

vibratiile si balansul fata spate sunt date dracu (iti vor slabi rapid holtzsuruburile respective mai ales in configuratai cu 2 bucati si linia lor pependiculara pe directia de balans)!

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:)))

daca nu vrei sa ramai si fara asta eu as zice sa inlocuiesti holtzsuruburile respective cu suruburi si in capetele de suruburi sa folosesti piulite autoblocante.

ar mai fi de folosit 3 puncte de prindere.

vibratiile si balansul fata spate sunt date dracu (iti vor slabi rapid holtzsuruburile respective mai ales in configuratai cu 2 bucati si linia lor pependiculara pe directia de balans)!

 

bafta,

paul

 

cum naiba sa prinzi cu holtzsuruburi o asamblare demontabila pe tabla ? : ))))), sunt suruburi cu cap inecat M6 montate cu saiba si piulita autoblocanta, pasta nu am mai pus ca nu e nevoie. Nu am gasit pe fuga cu cap in imbus in loc de cruce. Teoretic este loc de montat si surub cu cap normal hexagonal. Arata asa rau ca inistial am folosit PH2 in loc de PH3 cand le-am strans prima oara si nu prea aveam pozitie cu filetanta sa si tin dedesubt contra. Nu imi fac probleme de suruburi. La forfecare/alungire tin cateva sute de kile bune. M-am gandit sa prind in 3 puncte, dar se rupea la fel tabla veche si nu faceam altceva decat sa mai dau o gaura in suportu original care nici ala nu e prea gros. Ruptura a intervenit mai mult ca sigur dupa indoire. Indoire care a fost foarte mult ajutata de acele gauri. La noua tabla nu mai am alte gauri in acelsi plan cu suruburile de prindere, sau muchia suportului. E dubla ca si dimensiune si are 3 in loc de 2 mm. Sunt optimist. Eram si cu cea veche e drept dar indoitura aia s-a produs chiar in ultima prindere a caseului, deoarece eu dau jos caseul de fiecare data cand ajung acasa si evident cand am plecat de acasa era perfect drept.

 

 

Dai capacul jos ,vopsea si e k nou.

 

si un pic de hartie abraziva. Poate si un chit. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum naiba sa prinzi cu holtzsuruburi o asamblare demontabila pe tabla ? : ))))),

scuze - din poze mi s-au parut ca filetul este cu pas mare si am tras concluzia ca este holtzsurub.

ne tii tu la curent daca rezista coafura sau nu ...

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Sergiu,

Nu ajunge ivan - sta langa laptop, telefon si apt de deplasare daca sunt probleme. :)

Vrei forkbrace-ul si ti-l trimit pe cineva care ajunge la intalnire (culdeep?)?

 

numai bine,

paul

super. daca poate cooldeep ar fi minunat. sa-mi zici cum vrei sa-ti platesc, lei/euro.

» Post actualizat in 23 Jun 2015 17:31

am uitat sa intreb ...se potriveste la dl1000 ???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super. daca poate cooldeep ar fi minunat. sa-mi zici cum vrei sa-ti platesc, lei/euro.

» Post actualizat in 23 Jun 2015 17:31

am uitat sa intreb ...se potriveste la dl1000 ???

:))) mai iei cu pila din jambe ...

(cand am vazut ca o vrei m-am gandit ca stii sigur ca merge. eu stiu ca parca merge. :D)

din cate stiu jambele fata sunt identice si la dl1000 si la dl650 - adica merg cu aceleasi simeringuri.

:)

ma uit pe niste coduri oem si poate ne prindem sigur. daca nu - nu e problem ca sigur gasesti pe acolo pe cineva (cu 650) care o vrea.

 

stima,

paul

» Post actualizat in 23 Jun 2015 17:40

... site-ul cred ca mai are rateuri ...

ziceam ca merge: http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/51131-27g00/-tube-outer-rh si http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/51104-27g00/damper-assy-front-fork-lh.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

super.

deci ...domn' Caius probeaza-l si adu-l la baiatu'.


» Post actualizat in 23 Jun 2015 18:26

Salut.

La ce ajuta forkbrace-ul ? ms

ai o stabilitate mai buna la viteze mari (voblaj) in regim de drum normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...