Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Azi fratemiu a devenit posesor de vstrom 1000 din 2003.

Motorul se aude foarte frumos,porneste bine la rece,trage bine,etc...

Per ansamblu e multumit de el.Singura problema ar fi ca la 3000 de ture trepideaza un pic.

Din ce am inteles,ar fi ceva probleme la oala de ambreiaj.Asa fac toate?

Tin sa precizez ca am avut inainte(vreo 6 luni doar) un tl 1000s care nu facea asa ceva.

Ceva sfaturi,in afara de schimbat oala de ambreiaj(momentan).

Se rezolva cumva cu o remapare,ca sa dea cuplu mai mare dupa 3000 de ture?

Multumesc anticipat baieti :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi fratemiu a devenit posesor de vstrom 1000 din 2003.

Motorul se aude foarte frumos,porneste bine la rece,trage bine,etc...

Per ansamblu e multumit de el.Singura problema ar fi ca la 3000 de ture trepideaza un pic.

Din ce am inteles,ar fi ceva probleme la oala de ambreiaj.Asa fac toate?

Tin sa precizez ca am avut inainte(vreo 6 luni doar) un tl 1000s care nu facea asa ceva.

Ceva sfaturi,in afara de schimbat oala de ambreiaj(momentan).

Se rezolva cumva cu o remapare,ca sa dea cuplu mai mare dupa 3000 de ture?

Multumesc anticipat baieti :alcy:

 

Daca problema este provocata de ambreiaj nu se poate rezolva decat cu investitii si interventii destul de pretentioase asupra oalei de ambreiaj existenta. Una noua in foarte scurt timp va face ca si cea veche. Poti merge insa cu motorul asa cum este mult si bine. Verifica si reglarea clapetelor care pot genera si ele un mers mai putin rotund al motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

si am curatat putin etrierii de praf

Salut,

Intr-o poza cu etrierul iti lipseste o tablitza din aia de la placuta - daca tu ai demontat si ai lasat-o pe afara - ar fi fain sa o pui inapoi. Rolul ei este sa blocheze transmiterea caldurii de la placute in cele 2 pistonase si apoi in lichidul de frana.

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi fratemiu a devenit posesor de vstrom 1000 din 2003.

Motorul se aude foarte frumos,porneste bine la rece,trage bine,etc...

Per ansamblu e multumit de el.Singura problema ar fi ca la 3000 de ture trepideaza un pic.

Din ce am inteles,ar fi ceva probleme la oala de ambreiaj.Asa fac toate?

Tin sa precizez ca am avut inainte(vreo 6 luni doar) un tl 1000s care nu facea asa ceva.

Ceva sfaturi,in afara de schimbat oala de ambreiaj(momentan).

Se rezolva cumva cu o remapare,ca sa dea cuplu mai mare dupa 3000 de ture?

Multumesc anticipat baieti :alcy:

 

cum zice lumea...."toate fac asa" :D

cum zicea si Bogdan poti sa faci o modificare si se rezolva. eu am o oala pe care o s-o fac anul asta cand imi fac timp.

n-ai ce remapare sa-i faci ca sa rezolvi hîrîiala oalei :D .

dl1000 are intradevar si o pierdere de cuplu in zona 2500-3000 de ture dar nu se simte decat daca esti foarte atent. lipsa asta de cuplu este mascata de zgomotele cauzate de oala de ambreiaj si ai impresia ca tot oala e de vina. partea asta a problemei se rezolva cu un power commander. dar dupa ce rezolvi oala o sa vezi ca nici nu iti dai seama ca ai o curba descendenta a cuplului

 

daca si fluctuatii la relanti trebuie sa ii faci si o sincronizare si un reglaj al TPS si ai scapat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Intr-o poza cu etrierul iti lipseste o tablitza din aia de la placuta - daca tu ai demontat si ai lasat-o pe afara - ar fi fain sa o pui inapoi. Rolul ei este sa blocheze transmiterea caldurii de la placute in cele 2 pistonase si apoi in lichidul de frana.

 

stima,

paul

Domnule Ivan, sunt puse toate la loc. Le-am dat jos sa le curat si le-am pus la loc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai la ce ati vorbit mai sus,s-a gandit sa faca.

Faza e ca am avut TL 1000 si mergea brici.

6 luni cat a stat la mine,a mancat asfalt si nu avea greturi.

De...eu i-am zis sa isi ia tot TDM,dar n-a vrut sa ma asculte :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi fratemiu a devenit posesor de vstrom 1000 din 2003.

Motorul se aude foarte frumos,porneste bine la rece,trage bine,etc...

Per ansamblu e multumit de el.Singura problema ar fi ca la 3000 de ture trepideaza un pic.

Din ce am inteles,ar fi ceva probleme la oala de ambreiaj.Asa fac toate?

Tin sa precizez ca am avut inainte(vreo 6 luni doar) un tl 1000s care nu facea asa ceva.

Ceva sfaturi,in afara de schimbat oala de ambreiaj(momentan).

Se rezolva cumva cu o remapare,ca sa dea cuplu mai mare dupa 3000 de ture?

Multumesc anticipat baieti :alcy:

Felicitari pt achizitie,,,uite asa se inmultesc si cele de 1000 :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari pt achizitie,,,uite asa se inmultesc si cele de 1000 :10:

Multumesc(in numele lui).

M-am dat zilele astea cu ea,pentru ca el n-a prea avut timp si e ok,doar ca mi se pare ciclistica si franele mai slabe decat la tdm.

Poate sunt eu hater.

In schimb motorul mi-a pus de la inceput un zambet pe fata :alcy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Azi am schimbat uleiul, antigelul si am curatat putin etrierii de praf .( interesul a fost sa verific starea placutelor de frana)

Antigelul vechi era de culoare verde, antigelul pus de mine este un G12 roz, combinat 1 litru antigel cu unul de apa dist. Are ceva daca e roz? La multi am vazut albastru si verde, insa numai asa am gasit. ( pe eticheta mentioneaza ca este pt radiatoare de aluminiu modern..)

Mai vreau sa stiu daca aceste placute mai au viata sau trebuie schimbate.

» Post actualizat in 05 Mar 2016 13:20

Si acesta ar fi rezultatul pt scut.

Cand voi gasi "scoabe" voi inlocui sistemul de prindere de la crash bar

Carne pe ele este suficienta, dar placutele originale tind sa se intareasca si o sa ramai cu grosimea aia inca 50.000 km da de franat nu prea o sa franeze. Ar trebui sa vezi daca sa-u intarit sau nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dl 1000 este o motocicleta excelenta dar este foarte sensibila la reglaje. Daca ceva nu functioneaza in parametrii este inutil un power comander, doar va consuma mai multa benzina.

Ambreiajul este o problema veche (si noua), nu se poate rezolva decat prin modificarea lui; altfel, face zgomot si vibreaza, niciodata nu te lasa in drum, nu se uzeaza nimic in plus.

Parerea mea este sa-i faci o revizie generala si te vei bucura de ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la TNG am mers eu anul trecut si mi-a rezolvat balbaiala aia de la 2800 - 3000 ture

 

dar e mai bina sa schimbi filtrele aer si ulei si uleiul de motor, bujiile , inainte de reglaje , tot la el

 

roaga-l asa : - eliminare pair valve ( cu dop in aer box )

- remapare - se elimina balbaiala

- sincronizare

- diagnoza totala ( verificat indicator gear box, pompa benzina etc)

- suflat cu jet de aer canalul de la chiulasa

 

acum pot merge si cu 90 kmh cu a 6 a, si nu se supara , dar nu merg de obicei asa, decat la probe,,,

 

am rezolvat-o si cu franele , alea stock sunt varza,,,

 

etrieri tokiko cu 4 pistonase + distantieri + alte placute = frane premium

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la TNG am mers eu anul trecut si mi-a rezolvat balbaiala aia de la 2800 - 3000 ture

 

dar e mai bina sa schimbi filtrele aer si ulei si uleiul de motor, bujiile , inainte de reglaje , tot la el

 

roaga-l asa : - eliminare pair valve ( cu dop in aer box )

- remapare - se elimina balbaiala

- sincronizare

- diagnoza totala ( verificat indicator gear box, pompa benzina etc)

- suflat cu jet de aer canalul de la chiulasa

 

acum pot merge si cu 90 kmh cu a 6 a, si nu se supara , dar nu merg de obicei asa, decat la probe,,,

 

am rezolvat-o si cu franele , alea stock sunt varza,,,

 

etrieri tokiko cu 4 pistonase + distantieri + alte placute = frane premium

Multumesc mult pentru sfat.

Uleiul urmeaza ca sa fie schimbat si cand o sa mai dea caldura o sa verificam si filtru de aer.

Bujiile am inteles ca au fost schimbate.

Cu franele stiu ca e problema....

Am vazut diferenta mare fata de franele de R1 pe care le am pe tdmu :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la TNG am mers eu anul trecut si mi-a rezolvat balbaiala aia de la 2800 - 3000 ture

 

dar e mai bina sa schimbi filtrele aer si ulei si uleiul de motor, bujiile , inainte de reglaje , tot la el

 

roaga-l asa : - eliminare pair valve ( cu dop in aer box )

- remapare - se elimina balbaiala

- sincronizare

- diagnoza totala ( verificat indicator gear box, pompa benzina etc)

- suflat cu jet de aer canalul de la chiulasa

 

acum pot merge si cu 90 kmh cu a 6 a, si nu se supara , dar nu merg de obicei asa, decat la probe,,,

 

am rezolvat-o si cu franele , alea stock sunt varza,,,

 

etrieri tokiko cu 4 pistonase + distantieri + alte placute = frane premium

 

dar in nici un caz sa sudeze ceva prin oala de ambreiaj !!!

 

TL1000 nu are problema cu ambreiajul pentru ca ala mai are ceva in plus pe acolo (torque limiter) care nu lasa oala sa aiba bataie laterala . la fel si Hayabusa.

Marius, cand ai pus adaptorii aia pentru etrierii noi a trebuit sa pui si furtune mai lungi ? nu de alta dar mi-am comandat furtune de la melvin.de si le-am comandat standard si urmeaza sa-mi schimb si etrierii in curand

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu s-a pus problema de modificat ceva mecanic prin oala.

Singura "improvizatie" pe care am facut-o vreodata a fost la un gsxf 750 caruia ii mai bagasem o placa de ambreiaj pilita pe o parte.Stiu...carpeala :crack: ,dar dura 1 saptamana sa imi vina kitul nou de ambreiaj si n-am vrut sa stau pe tusa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sergiule, la miar nu trebuie alte furtunase ori alta pompa,

 

la 650, s-a discutat cu ceva timp in urma, cred ca era vorba de furtune mai lungi si parca ceva modificare ori schimbarea pompei, nu sunt sigur

 

pt 650 apelati la florin.radu din ploiesti pt detalii,,,,, sa traiasca sa-nfloreasca,,,ca el mi-a rezolvat mie franele :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sergiule, la miar nu trebuie alte furtunase ori alta pompa,

 

la 650, s-a discutat cu ceva timp in urma, cred ca era vorba de furtune mai lungi si parca ceva modificare ori schimbarea pompei, nu sunt sigur

 

pt 650 apelati la florin.radu din ploiesti pt detalii,,,,, sa traiasca sa-nfloreasca,,,ca el mi-a rezolvat mie franele :)

nici la 650 nu trebuie inlocuite conductele din motive de diferente de lungime dupa inlocuirea etrierilor.

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le-am servisat ...le schimb lichidul anual...si tot se simte binisor cand merg cu bagaje si pasager.

mi-am comandat furtune pentru franele fata /spate dar si pentru ambreiaj. cand am servisat ambreiajul, am scos namol din piston :))

se mananca conducta ca altfel nu imi explic namolul ala sau de ce era asa negru lichidul. ca sa nu mai zic ca cilindrul ambreiajului e o pacoste. se uzeaza aiurea la fel de aiurea cum e si modul in care se prinde de motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu planuiesc sa schimb conductele, nu neaparat ca simt nevoia dar nu am incredere in ele.

Pe 650 mi-am inlocuit pompa cu una de CBR900RR din 2003 si sau simtit imbunatatiri substantiale. Pe asta de acum nu am simtit inca nevoia.

 

Ce vreau sa ii modific sunt:

- schimbat tobele cu unele mai usoare

- power comander

- inaltator de ghidon

- suport gps

- fork brace

- conducte

 

Nu vreau sa ma gandesc cat ma costa toate :baldy:

Sper sa le gasesc cateva SH pe net cand o sa ma decid.

Editat de big_boy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...