utzi22 Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 (editat) Averti idee de unde pot cumpara un surub de reglare cablu ambreiaj. Am descoperit ca este rupt. Editat Martie 5, 2016 de utzi22 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Au destula viata placutele boss. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Azi fratemiu a devenit posesor de vstrom 1000 din 2003. Motorul se aude foarte frumos,porneste bine la rece,trage bine,etc... Per ansamblu e multumit de el.Singura problema ar fi ca la 3000 de ture trepideaza un pic. Din ce am inteles,ar fi ceva probleme la oala de ambreiaj.Asa fac toate? Tin sa precizez ca am avut inainte(vreo 6 luni doar) un tl 1000s care nu facea asa ceva. Ceva sfaturi,in afara de schimbat oala de ambreiaj(momentan). Se rezolva cumva cu o remapare,ca sa dea cuplu mai mare dupa 3000 de ture? Multumesc anticipat baieti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Au destula viata placutele boss. Multumesc, era singura nedumerire pt revizia de primavara ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 5, 2016 Share Postat Martie 5, 2016 Azi fratemiu a devenit posesor de vstrom 1000 din 2003. Motorul se aude foarte frumos,porneste bine la rece,trage bine,etc... Per ansamblu e multumit de el.Singura problema ar fi ca la 3000 de ture trepideaza un pic. Din ce am inteles,ar fi ceva probleme la oala de ambreiaj.Asa fac toate? Tin sa precizez ca am avut inainte(vreo 6 luni doar) un tl 1000s care nu facea asa ceva. Ceva sfaturi,in afara de schimbat oala de ambreiaj(momentan). Se rezolva cumva cu o remapare,ca sa dea cuplu mai mare dupa 3000 de ture? Multumesc anticipat baieti Daca problema este provocata de ambreiaj nu se poate rezolva decat cu investitii si interventii destul de pretentioase asupra oalei de ambreiaj existenta. Una noua in foarte scurt timp va face ca si cea veche. Poti merge insa cu motorul asa cum este mult si bine. Verifica si reglarea clapetelor care pot genera si ele un mers mai putin rotund al motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Asta urmeaza ca sa faca in curand,pentru ca la relanti se vede o mica fluctuatie de turatie. Multumesc si revin cu poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 gbv - nu este vorba cumva vorba despre o *tuse* , ca si cum nu mai primeste benzina pt o fractiune de secunda, apoi isi revine ? pe la 2800 - 3000 ture ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 (editat) Salut. si am curatat putin etrierii de praf Salut, Intr-o poza cu etrierul iti lipseste o tablitza din aia de la placuta - daca tu ai demontat si ai lasat-o pe afara - ar fi fain sa o pui inapoi. Rolul ei este sa blocheze transmiterea caldurii de la placute in cele 2 pistonase si apoi in lichidul de frana. stima, paul Editat Martie 6, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 6, 2016 Share Postat Martie 6, 2016 Azi fratemiu a devenit posesor de vstrom 1000 din 2003. Motorul se aude foarte frumos,porneste bine la rece,trage bine,etc... Per ansamblu e multumit de el.Singura problema ar fi ca la 3000 de ture trepideaza un pic. Din ce am inteles,ar fi ceva probleme la oala de ambreiaj.Asa fac toate? Tin sa precizez ca am avut inainte(vreo 6 luni doar) un tl 1000s care nu facea asa ceva. Ceva sfaturi,in afara de schimbat oala de ambreiaj(momentan). Se rezolva cumva cu o remapare,ca sa dea cuplu mai mare dupa 3000 de ture? Multumesc anticipat baieti cum zice lumea...."toate fac asa" cum zicea si Bogdan poti sa faci o modificare si se rezolva. eu am o oala pe care o s-o fac anul asta cand imi fac timp. n-ai ce remapare sa-i faci ca sa rezolvi hîrîiala oalei . dl1000 are intradevar si o pierdere de cuplu in zona 2500-3000 de ture dar nu se simte decat daca esti foarte atent. lipsa asta de cuplu este mascata de zgomotele cauzate de oala de ambreiaj si ai impresia ca tot oala e de vina. partea asta a problemei se rezolva cu un power commander. dar dupa ce rezolvi oala o sa vezi ca nici nu iti dai seama ca ai o curba descendenta a cuplului daca si fluctuatii la relanti trebuie sa ii faci si o sincronizare si un reglaj al TPS si ai scapat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Salut, Intr-o poza cu etrierul iti lipseste o tablitza din aia de la placuta - daca tu ai demontat si ai lasat-o pe afara - ar fi fain sa o pui inapoi. Rolul ei este sa blocheze transmiterea caldurii de la placute in cele 2 pistonase si apoi in lichidul de frana. stima, paul Domnule Ivan, sunt puse toate la loc. Le-am dat jos sa le curat si le-am pus la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Pai la ce ati vorbit mai sus,s-a gandit sa faca. Faza e ca am avut TL 1000 si mergea brici. 6 luni cat a stat la mine,a mancat asfalt si nu avea greturi. De...eu i-am zis sa isi ia tot TDM,dar n-a vrut sa ma asculte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Azi fratemiu a devenit posesor de vstrom 1000 din 2003. Motorul se aude foarte frumos,porneste bine la rece,trage bine,etc... Per ansamblu e multumit de el.Singura problema ar fi ca la 3000 de ture trepideaza un pic. Din ce am inteles,ar fi ceva probleme la oala de ambreiaj.Asa fac toate? Tin sa precizez ca am avut inainte(vreo 6 luni doar) un tl 1000s care nu facea asa ceva. Ceva sfaturi,in afara de schimbat oala de ambreiaj(momentan). Se rezolva cumva cu o remapare,ca sa dea cuplu mai mare dupa 3000 de ture? Multumesc anticipat baieti Felicitari pt achizitie,,,uite asa se inmultesc si cele de 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Felicitari pt achizitie,,,uite asa se inmultesc si cele de 1000 Multumesc(in numele lui). M-am dat zilele astea cu ea,pentru ca el n-a prea avut timp si e ok,doar ca mi se pare ciclistica si franele mai slabe decat la tdm. Poate sunt eu hater. In schimb motorul mi-a pus de la inceput un zambet pe fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Salut. Azi am schimbat uleiul, antigelul si am curatat putin etrierii de praf .( interesul a fost sa verific starea placutelor de frana) Antigelul vechi era de culoare verde, antigelul pus de mine este un G12 roz, combinat 1 litru antigel cu unul de apa dist. Are ceva daca e roz? La multi am vazut albastru si verde, insa numai asa am gasit. ( pe eticheta mentioneaza ca este pt radiatoare de aluminiu modern..) Mai vreau sa stiu daca aceste placute mai au viata sau trebuie schimbate. » Post actualizat in 05 Mar 2016 13:20 Si acesta ar fi rezultatul pt scut. Cand voi gasi "scoabe" voi inlocui sistemul de prindere de la crash bar Carne pe ele este suficienta, dar placutele originale tind sa se intareasca si o sa ramai cu grosimea aia inca 50.000 km da de franat nu prea o sa franeze. Ar trebui sa vezi daca sa-u intarit sau nu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Dl 1000 este o motocicleta excelenta dar este foarte sensibila la reglaje. Daca ceva nu functioneaza in parametrii este inutil un power comander, doar va consuma mai multa benzina. Ambreiajul este o problema veche (si noua), nu se poate rezolva decat prin modificarea lui; altfel, face zgomot si vibreaza, niciodata nu te lasa in drum, nu se uzeaza nimic in plus. Parerea mea este sa-i faci o revizie generala si te vei bucura de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 O sa o duca mobra la TNG. Am inteles ca e cel mai in masura sa faca reglajele. Daca aveti alte sfaturi,va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 la TNG am mers eu anul trecut si mi-a rezolvat balbaiala aia de la 2800 - 3000 ture dar e mai bina sa schimbi filtrele aer si ulei si uleiul de motor, bujiile , inainte de reglaje , tot la el roaga-l asa : - eliminare pair valve ( cu dop in aer box ) - remapare - se elimina balbaiala - sincronizare - diagnoza totala ( verificat indicator gear box, pompa benzina etc) - suflat cu jet de aer canalul de la chiulasa acum pot merge si cu 90 kmh cu a 6 a, si nu se supara , dar nu merg de obicei asa, decat la probe,,, am rezolvat-o si cu franele , alea stock sunt varza,,, etrieri tokiko cu 4 pistonase + distantieri + alte placute = frane premium Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 la TNG am mers eu anul trecut si mi-a rezolvat balbaiala aia de la 2800 - 3000 ture dar e mai bina sa schimbi filtrele aer si ulei si uleiul de motor, bujiile , inainte de reglaje , tot la el roaga-l asa : - eliminare pair valve ( cu dop in aer box ) - remapare - se elimina balbaiala - sincronizare - diagnoza totala ( verificat indicator gear box, pompa benzina etc) - suflat cu jet de aer canalul de la chiulasa acum pot merge si cu 90 kmh cu a 6 a, si nu se supara , dar nu merg de obicei asa, decat la probe,,, am rezolvat-o si cu franele , alea stock sunt varza,,, etrieri tokiko cu 4 pistonase + distantieri + alte placute = frane premium Multumesc mult pentru sfat. Uleiul urmeaza ca sa fie schimbat si cand o sa mai dea caldura o sa verificam si filtru de aer. Bujiile am inteles ca au fost schimbate. Cu franele stiu ca e problema.... Am vazut diferenta mare fata de franele de R1 pe care le am pe tdmu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 la TNG am mers eu anul trecut si mi-a rezolvat balbaiala aia de la 2800 - 3000 ture dar e mai bina sa schimbi filtrele aer si ulei si uleiul de motor, bujiile , inainte de reglaje , tot la el roaga-l asa : - eliminare pair valve ( cu dop in aer box ) - remapare - se elimina balbaiala - sincronizare - diagnoza totala ( verificat indicator gear box, pompa benzina etc) - suflat cu jet de aer canalul de la chiulasa acum pot merge si cu 90 kmh cu a 6 a, si nu se supara , dar nu merg de obicei asa, decat la probe,,, am rezolvat-o si cu franele , alea stock sunt varza,,, etrieri tokiko cu 4 pistonase + distantieri + alte placute = frane premium dar in nici un caz sa sudeze ceva prin oala de ambreiaj !!! TL1000 nu are problema cu ambreiajul pentru ca ala mai are ceva in plus pe acolo (torque limiter) care nu lasa oala sa aiba bataie laterala . la fel si Hayabusa. Marius, cand ai pus adaptorii aia pentru etrierii noi a trebuit sa pui si furtune mai lungi ? nu de alta dar mi-am comandat furtune de la melvin.de si le-am comandat standard si urmeaza sa-mi schimb si etrierii in curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Nu s-a pus problema de modificat ceva mecanic prin oala. Singura "improvizatie" pe care am facut-o vreodata a fost la un gsxf 750 caruia ii mai bagasem o placa de ambreiaj pilita pe o parte.Stiu...carpeala ,dar dura 1 saptamana sa imi vina kitul nou de ambreiaj si n-am vrut sa stau pe tusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
magarusulmarius Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 sergiule, la miar nu trebuie alte furtunase ori alta pompa, la 650, s-a discutat cu ceva timp in urma, cred ca era vorba de furtune mai lungi si parca ceva modificare ori schimbarea pompei, nu sunt sigur pt 650 apelati la florin.radu din ploiesti pt detalii,,,,, sa traiasca sa-nfloreasca,,,ca el mi-a rezolvat mie franele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 sergiule, la miar nu trebuie alte furtunase ori alta pompa, la 650, s-a discutat cu ceva timp in urma, cred ca era vorba de furtune mai lungi si parca ceva modificare ori schimbarea pompei, nu sunt sigur pt 650 apelati la florin.radu din ploiesti pt detalii,,,,, sa traiasca sa-nfloreasca,,,ca el mi-a rezolvat mie franele nici la 650 nu trebuie inlocuite conductele din motive de diferente de lungime dupa inlocuirea etrierilor. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 (editat) La 1000 nu ai nevoie de alta pompa/furtune/etrieri. Franeaza destul de bine si cu cele din fabrica daca sunt servisate la timp Editat Martie 9, 2016 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 9, 2016 Share Postat Martie 9, 2016 le-am servisat ...le schimb lichidul anual...si tot se simte binisor cand merg cu bagaje si pasager. mi-am comandat furtune pentru franele fata /spate dar si pentru ambreiaj. cand am servisat ambreiajul, am scos namol din piston ) se mananca conducta ca altfel nu imi explic namolul ala sau de ce era asa negru lichidul. ca sa nu mai zic ca cilindrul ambreiajului e o pacoste. se uzeaza aiurea la fel de aiurea cum e si modul in care se prinde de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Martie 10, 2016 Share Postat Martie 10, 2016 (editat) Si eu planuiesc sa schimb conductele, nu neaparat ca simt nevoia dar nu am incredere in ele. Pe 650 mi-am inlocuit pompa cu una de CBR900RR din 2003 si sau simtit imbunatatiri substantiale. Pe asta de acum nu am simtit inca nevoia. Ce vreau sa ii modific sunt: - schimbat tobele cu unele mai usoare - power comander - inaltator de ghidon - suport gps - fork brace - conducte Nu vreau sa ma gandesc cat ma costa toate Sper sa le gasesc cateva SH pe net cand o sa ma decid. Editat Martie 10, 2016 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.