ivanp Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 ... sa fie topcase-ul de vina? Sigur influenteaza, mai influenteaza si (dez) echilibratul rotilor. Cu prietena in spate sigur nu ai mers la aceeasi viteza si in plus prietena in spate incarca SI roata fata (care ajuta la neaparitia voblajului). cam la ce viteza te-ai distrat? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 (editat) *80 km/h ... un pic prea mult pentru acest gen de motocicleta dar ce pot sa zic... cand te mananca te scarpini Editat Mai 12, 2016 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 *80 km/h ... un pic prea mult pentru acest gen de motocicleta dar ce pot sa zic... cand te mananca te scarpini ) macar fa-o fara topcase ... numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Salutare Vstromisti! De un an sunt posesor de V-strom si pot sa zica ca sunt multumit de el exceptant problema clasica cu furca si de urmatoarea problema care a aparut anul acesta. In primavara am scos-o din iernat, am schimbat uleiul si filtrul de aer si de atunci in timpul mersului (nu mereu ) cand decelerez, iar apoi accelerez dinnou, da senzatia ca se inneaca. Cateodata la semafor trebuie sa o tin putin din acceleratie, dar is revine imediat relantiul. Treaba e ca nu face mereu, doar cand si cand. Moto este din 2007 varianta cu 2 bujii pe cilindru. Eu suspectez bujiile dar totusi banuiesc ca o bujie care nu functioneaza e moarta tot timpul. Va rog daca stiti cumva rezolvarea sa imi spuneti. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Salut! Du-o la doctor (mecanic)...e singurul care te poate ajuta cu o diagnoza cu motocicleta in fata, altfel vei avea o lunga lista cu presupuneri...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Comyny Postat Mai 12, 2016 Share Postat Mai 12, 2016 Pai doctor nu prea am prin zona. Exista si posibilitatea sa nu faca pe nebuna cand este la mecanic. Poate s.a mai lovit cineva de problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 (editat) Ce parere aveti de boosterplug? http://www.boosterplug.com/shop/cms-21.html Editat Mai 13, 2016 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Ce parere aveti de boosterplug? http://www.boosterplug.com/shop/cms-21.html io zic ca ala pacaleste ecm-ul ca e rece motorul si ii da mai multa benzina cu consecintele aferente. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 (editat) Nu chiar... temperatura motorului se citeste de undeva la systemul de racire.. radiator(termocupla ceva). Chestia asta transmite ecm-ului ca temperatura aerului este mai joasa decat in realitate, si intradevar ecm-ul decide sa bage mai multa benzina. Am cautat destul de mult pe forumuri externe si am gasit multe review-uri foarte bune... in special de la oamenii cu BikesMadeWeird Am facut o plimbare recent cu un naked de 600 (4 cilindrii in linie) si am descoperit ca puteam sa merg in treapta a 6-a la 50 km/h pe cand cu v-strom meu nu depasesc a 3-a in oras. Pe langa asta motorul meu e destul de brutal cand este subturat. Cautand solutii pentru plaja de sub 3000 turatii am gasit (clasicul) power commander si acest boosterplug. Eu unul nu sunt tentat sa dau 400 de euro pentru un power commander, plus ca nu cunosc vreun service capabil (avand si dyno) pentru configurare. Insa din ce pot eu sa inteleg de la boosterplug... pare destul de logic ce pretind ei. (in ideea ca motoretele sunt setate din fabrica sa mearga mai sarac in benzina pentru a trece testele de noxe cu brio) Editat Mai 13, 2016 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Salutare, Ieri in timpul unei plimbari am intampinat o problema: voblajul. M-a mancat in f*nd sa alerg motocicleta un pic: Eu + topcase(gol), cauciucuri Anakee 3(merg cu ele de peste 2 ani) si pentru prima oara ... am intalnit fenomenul voblajului. Mergand anul trecut cu prietena in spate + topcase ... nu am intampinat aceasta problema... Am verificat presiunea in roti si este in regula... sa fie topcase-ul de vina? patesc si eu la fel in anumite conditii. de la 180 in sus daca am greutate pe spate si bate vantul incepe sa-mi vobleze usor. verifica si suruburile din cadru. eu am gasit unul desfacut destul de binisor si din cauza asta cand faceam opturi aveam impresia ca am motocicleta articulata daca merg singur si nu bate vantulsi daca ma intind pe rezervor merge si cu 235 fara sa vobleze )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Nu chiar... temperatura motorului se citeste de undeva la systemul de racire.. radiator(termocupla ceva). Chestia asta transmite ecm-ului ca temperatura aerului este mai joasa decat in realitate, si intradevar ecm-ul decide sa bage mai multa benzina. Am cautat destul de mult pe forumuri externe si am gasit multe review-uri foarte bune... in special de la oamenii cu BikesMadeWeird scuze - temperatura aerului am vrut sa zic (ca acel sensor e locat in cutia filtrului de aer). stiu ca exista si pentru bmw dar nush ce sa zic - nush daca diferenta merita banii. (eu de banii aia mi-as lua valve ricor ) stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 13, 2016 Share Postat Mai 13, 2016 Salutare Vstromisti! De un an sunt posesor de V-strom si pot sa zica ca sunt multumit de el exceptant problema clasica cu furca si de urmatoarea problema care a aparut anul acesta. In primavara am scos-o din iernat, am schimbat uleiul si filtrul de aer si de atunci in timpul mersului (nu mereu ) cand decelerez, iar apoi accelerez dinnou, da senzatia ca se inneaca. Cateodata la semafor trebuie sa o tin putin din acceleratie, dar is revine imediat relantiul. Treaba e ca nu face mereu, doar cand si cand. Moto este din 2007 varianta cu 2 bujii pe cilindru. Eu suspectez bujiile dar totusi banuiesc ca o bujie care nu functioneaza e moarta tot timpul. Va rog daca stiti cumva rezolvarea sa imi spuneti. Multumesc! Salut. Nu are treaba cu bujiile.Ori e TPS-ul ori pompa putin infundata si baga putina benzina. Trebuiesc oricum verificate amandoua. Cand ai timp si drum, treci pe la mine sa verificam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 14, 2016 Share Postat Mai 14, 2016 ...inca la vanzare - 2000lei Wilbers 641 pentru Suzuki DL 650 cu preload hidraulic.Setari:- preload - continuu- rebound - 22 clicks - low speed compression - 22 clicks- high speed compression - 22 clicks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Intrebare pentru cei care au mai facut operatiunea asta: Statorul pentru vstrom 1000 este compatibil cu cel de pe modelul 650 si sv 650? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 (editat) Intrebare pentru cei care au mai facut operatiunea asta: Statorul pentru vstrom 1000 este compatibil cu cel de pe modelul 650 si sv 650? nu am facut operatiunea dar dupa codul OEM cel de vstrom 650 este acelasi cu sv 650 dar diferit de 1000cc. vezi link: http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/32101-17g01/stator-assy stima, paul Editat Mai 15, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 nu am facut operatiunea dar dupa codul OEM este cel de vstrom 650 este acelasi cu sv 650 dar diferit de 1000cc. vezi link: http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/32101-17g01/stator-assy stima, paul Asa am gasit si eu,din pacate. Ma gandeam ca ar merge sa caut pe la dezmembrari,dar cred ca mai bine nou. Multumesc pentru raspuns » Post actualizat in 15 May 2016 17:46 Din cate am inteles ala oem e cam stricacios. Daca tot umblam acolo ca sa il inlocuim,nu exista ceva after market,cu o mai buna calitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Din cate am inteles ala oem e cam stricacios. Daca tot umblam acolo ca sa il inlocuim,nu exista ceva after market,cu o mai buna calitate? nu statorul este problema. problema este releul de incarcare OEM care suprasolicita statorul. vezi postul acesta de mai demult si discutiile de pe acolo: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/?p=3830840 si astea 5 randuri: OEM - tehnologie SCR (tiristor), SHUNT (prost) FH012AA si FH020AA - tehnologie mosfet, SHUNT (prost) SH775 - tehnologie SCR, SERIAL (compromis ok) SH847 - tehnologie mosfet, SERIAL (ideal) bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 nu statorul este problema. problema este releul de incarcare OEM care suprasolicita statorul. vezi postul acesta de mai demult si discutiile de pe acolo: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/?p=3830840 si astea 5 randuri: OEM - tehnologie SCR (tiristor), SHUNT (prost) FH012AA si FH020AA - tehnologie mosfet, SHUNT (prost) SH775 - tehnologie SCR, SERIAL (compromis ok) SH847 - tehnologie mosfet, SERIAL (ideal) bafta, paul Explicat foarte bine,multumesc. Sa inteleg ca tre sa comande(fratemiu,caci despre mobra lui e vorba) stator oem. Daca nu schimba releul,exista posibilitatea sa prajeasca statorul nou,relativ repede? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Sa inteleg ca tre sa comande(fratemiu,caci despre mobra lui e vorba) stator oem. Daca nu schimba releul,exista posibilitatea sa prajeasca statorul nou,relativ repede? cam da - eu as schimba si releul. PS - nu am inteles foarte clar ce model are fratele tau (dl650 sau dl1000) - poate mi-a scapat vre-un detaliu insa daca este vorba despre dl650 cred ca este un stator OEM la paulmoto.ro in Tm (pot ajuta cu inspectia vizuala ca este ok). bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 cam da - eu as schimba si releul. PS - nu am inteles foarte clar ce model are fratele tau (dl650 sau dl1000) - poate mi-a scapat vre-un detaliu insa daca este vorba despre dl650 cred ca este un stator OEM la paulmoto.ro in Tm (pot ajuta cu inspectia vizuala ca este ok). bafta! 1000. De asta intrebasem prima data daca nu cumva este identic cu cel de 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Salutare V-Stromisti, E normal ca discurile de frana pe fata sa se uzeze mai tare pe interior?..cel putin asta am observat la mine, au uzura doar pe interior. E vorba de DL650 2006 si discurile au ajuns la o grosime de 4.15 mm, respectiv 4.25 mm, dar uzura e doar pe interior. Cum manualul zice ca trebuie schimbate la 4.5 mm ce discuri de frana imi recomandati? Multam, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 (editat) Salutare V-Stromisti, E normal ca discurile de frana pe fata sa se uzeze mai tare pe interior? Mihai nu. colegii de suferinta iti recomanda OEM (+ un service la etrieri). stima, paul Editat Mai 16, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 nu. colegii de suferinta iti recomanda OEM (+ un service la etrieri). stima, paul Mersi Paul, La ce pret au discurile de frana (cel putin cele aftermarket) chiar ca e suferinta. Probabil si cele OEM sunt tot pe acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Mersi Paul, La ce pret au discurile de frana (cel putin cele aftermarket) chiar ca e suferinta. Probabil si cele OEM sunt tot pe acolo.. ... o sa razi/plangi dar sigur cele OEM de obicei sunt semnificativ mai scumpe ... 1500 ambele OEM noi in TM (pretul la suzuki este de vre-o 950 de lei bucata). cel de spate (daca iti trebuie) mai este disponibil SH dar in stare foarte buna la paulmoto.ro in Tm - 150lei. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Am vazut multe jante de v-strom crapate, parca ar fi din plastic (Evident pe net) Se potrivesc jante spitate pe dl 650? de la ce modele? S-a gandit cineva sa le schimbe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.