bozoro Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 (editat) Da ce or fi patit saracele tampoane??? ale mele nici dupa 100k nu erau asa. Se cereau schimbate. Si busonul daca e chinuit trebuie schimbat sau macar garnitura. Presiune aceea e cea cu care m-am simtit eu cel mai bine, nu e obligatorie si am un stil destul de sportiv. Si de asemenea mergea bine vara. La temperaturi mai scazute am aobservat ca parca vobla nitel, da mereu imi era lene sa ma pun pe cercetat si le lasam asa. Editat Februarie 7, 2017 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 Tampoanele is praf, crăpate rau, pusă și cameră pe lângă. Cert e că nu mai vreau smucituri când accelerez sau decelerez, așa că 205 lei nu e o pagubă extremă. Motorul e totuși din 2004, abia in 2015 a ajuns in țară (din Italia). Cu busonul iarăși nu e pagubă, am saiba noua si magnet la el, merită un mic upgrade. Filtrul de ulei e luat preventiv, să nu mai platesc altă dată transport. Maine vin cele două perechi de cizme si un topcase Givi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Februarie 7, 2017 Share Postat Februarie 7, 2017 Eu am mers vreo 60000km cu camera pusa la tampoane fara nici o problema. Insa atentie unde pui camera, opus fortei aplicate la accelerare! Smuciturile la accelerare/decelerare vin mai repede din lant(prea slab) si din cablul de acceleratie reglat necorespunzator! PS: Va rog respectuos sa nu incepeti cu certuri si "tiganisme" din chestii simple ca pe topicul asta nu se poarta! Nu suntem copii. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 La cât de crăpate sunt ale mele... aveau cameră pe ambele părți. Asta e, ori cu 200 lei, ori fără, tot un drac. Da, spun unii că e țigănism, mie mi se rupe, e tot cauciuc. Ar fi mers și la mine cu niște cameră, dar prefer să schimb tampoanele. Lanțul nu e chiar varză, mai duce o vreme, poate îl schimb înainte să plec in Italia. Sau așa intentionez. » Post actualizat in 08 Feb 2017 01:59 Cablurile de accelerație au fost reglate de un mecanic moto. Dar Fabio va verifica oricum dacă îs ok, când va face sincronizarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 Cred ca prin "tiganisme" se referea la discutii necivilizate, pe topicul asta nu se poarta, suntem oameni civilizati si vrem sa ramanem asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 (editat) Propun sa facem cateva seminarii de verificat presiunea cauciucurilor....nimic prea lung, 2 saptamanai o tura pe undeva. Sigur cand ne intoarcem o sa realizam...ca mai trebuie aprofundat Hai cu primavara ca fierbem pe aici! Cu ce urmeaza sa ma joc la primavara: Editat Februarie 8, 2017 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 Maaaaaama, ce înalt e acum ghidonul... E mai relaxantă poziția? Cu furtunul de la frână cum ai rezolvat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 @Lucian_M nu spuneai ca motoru tau nu are nici 30 de mii de km ? Eu abea acu la 70 de mii am descoperit ca nu mai stau fixe tampoanele, de schimbat la mine poate la vara sau la anu.___________ presiunea la roti se modifica in functie de temp de afara. De exemplu la mine cu pasager si bagaje, spatele ajunge la 3.2 si daca e prea cald 3,4. Fata ajunnge la 2.4- 2.5. Partea ciudata cu fata e, daca are prea mult aer vobleaza. Daca nu i destul nu e ce tre Spatele de ii moale opune rezistenta la inaintare, dar in caz de forta majora se poate mere cateva sute de metrii chiar si fara aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 (editat) Maaaaaama, ce înalt e acum ghidonul... E mai relaxantă poziția? Cu furtunul de la frână cum ai rezolvat? Sunt toate cablurile originale. Doar firele electrice le-am scos din ochiurile prin care treceau sa le mai detensionez putin. Pt referinta, sunt de 5cm inaltatoarele. Si eu am 2m inaltime Acum astept sa incep sa merg cu ea sa vad cum ma simt. Din ce am vb cu Bozoro, exista sansa se fie prea in fata/sus. Avem de facut verificari/reglaje Editat Februarie 8, 2017 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 Ohoooo, ce mititel ești... 1,82 am eu, dar ma uit în zare la tine. Îți trebuia un riser, e clar. Cooldeep, referitor la tampoane, poate depinde si regimul de exploatare și condițiile de depozitare/pastrare. Dar atâta timp cât sunt discurile și rulmenții originali, există șanse mari să fie km reali. Cosmin a mers foarte puțin cu ea în doi ani. Doar Fabio va descoperi realitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Madalin Pribu Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 Gata, s-a lamurit cu presiunile din roti. Am descarcat si eu manualul de service si, intr-adevar, e 2,5 cu 2.5 si 2.5 cu 2.8. Vorbind in ATM si presiunea facuta la rece. Asta pentru DL 1000. Inclin totusi sa cre ca si la 650 tot cam aia ar trebui sa fie tinand cont de faptul ca anvelopele au aceleasi dimensiuni si greutatea e similara. Acum, asa cum zicea si Bozoro, presiunea optima difera si de tipul cauciucului, greutatea totala a moto etc. Una e sa mergi cu 100 kg echipat si alta e sa mearga cineva care are 60 kg cu casca cu tot. Plus ca in manual scrie clar ca presiunea e data pentru cauciucurile nu stiu care de la Brigestone. Cert e ca ieri mi-am pus cauciucurile cu crampoane, Mitas e09 Dakar, si, cat am mers cu ele, nu au dat semne ca ar aluneca pe ud. Ceea ce nu e rau. Rau e ca toata noapte a nins si acum, sub zapada asternuta, e polei pe sosele. #@%^&** Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 (editat) Era un reporter din america cu un DL1000 cu 450 000km pe ceas... Eu am 66000( probabil 21000 daca vreau sa o vand ) si nu are nici pe dracu. Are nevoie doar de consumabile si de Fabio DL650 este statistic mai fiabil. Eu in 4 ani cat am avut un K5 nu am schimbat altceva inafara de carbunii din electromotor( o raritate), rulmenti si ulei. Experienta mea referitoare la presiune din cauciucuri: Cel mai bine ma simt cu 2.4 pe fata si 2.7 pe spate. Ai o plaja destul de mare unde se simte bine motocicleta, depinde foarte mult de skill-ul tau. Eu nu am simtit diferente de 0.2 atm in aderenta sincer sa fiu... App presiunea din cauciucuri poate sa difere si in functie de temperatura de afara, este important sa o verifici la 2~3 saptamani Editat Februarie 8, 2017 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 @Lucian_M nu spuneai ca motoru tau nu are nici 30 de mii de km ? Eu abea acu la 70 de mii am descoperit ca nu mai stau fixe tampoanele, de schimbat la mine poate la vara sau la anu. ___________ presiunea la roti se modifica in functie de temp de afara. De exemplu la mine cu pasager si bagaje, spatele ajunge la 3.2 si daca e prea cald 3,4. Fata ajunnge la 2.4- 2.5. Partea ciudata cu fata e, daca are prea mult aer vobleaza. Daca nu i destul nu e ce tre Spatele de ii moale opune rezistenta la inaintare, dar in caz de forta majora se poate mere cateva sute de metrii chiar si fara aer. Boss,pai tu crezi tot ce spune unu si altul ,23000 km din 2007 ,sau 15000 km din 2009,etc.povesti,si la mine inainte sa o vand am verificat tampoanele pe spate si erau intacte si avea 44000 km.A mea avea facut cam 9000 pe an cnd am luato,.Aici dau km inapoi nu pe afara.eu am luato direct de acolo.dar asta e ,mergem inainte.numai bn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 (editat) eu mi am mai luat o tzapa cu italienii, am aflat abea iarna cand nu aveam compresie si cand am verificat lantu de la distributie avea 5 cm alungire. In rest nu avea gram de uzura.... Noroc ca nu era la vstrom. Pe asta l-am luat din germania cu toate actele de la revizii. Am mai zis de cand a cumparat acaretu ca nu are cum sa aibe asa putin ikm, dar a zis ca nu si nu. De asta zic ca 60-80 de mii de km e o cifra reala pt tampoane ... parerea mea. Si zic asta dupa ce am abuzat de doua lanturi(mis la al 3 lea) si tampoanele abea acu incep sa dea semne. Editat Februarie 8, 2017 de cooldeep Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 8, 2017 Share Postat Februarie 8, 2017 Dar daca se verifica compresia- in acest fel s-ar putea afla macar relativ "varsta reala" a motorului? Macar sa imi iau de pe suflet aceasta urma de indoiala. Azi am luat fiscalul de la om (de la maica-sa, ca el nu era prin zona), dar uitase sa puna stampilele pe CV-uri. Maine ma duc la el la primarie sa rezolv cu stampilele, ajunsesem la 4:30 si nu mai era decat vicele, foarte amabil omul, dar nu m-a putut ajuta, c anu era nu stiu ce functionara si nu putea rezolva fara semnatura ei. Mi se pare normal. Daca e maine vreme buna, cred ca pe dupa-amiaza vaca va avea numar nou . Wish me luck! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 9, 2017 Share Postat Februarie 9, 2017 (editat) Daca o mobra e intretinuta corespunzator, e greu sa it dai seama dupa compresie, nr de km. A mea la 100.000 km are compresia 12,6 in fata si 12,2 in spate. E adevarat ca eu schimbam uleiul la 5000 in general, dar l-am schimbat si la 300 cand nu mi-a placut cum merge. Altele sunt semnele de uzura care nu prea pot fi sterse. Editat Februarie 9, 2017 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 9, 2017 Share Postat Februarie 9, 2017 Le identifici tu in primavara... Momentan sunt foarte fericit, am reusit azi sa inmatriculez vaca! Jale si omor la eliberari numere. » Post actualizat in 10 Feb 2017 12:15A venit si topcase-ul de la Givi. E frig al naibii, nu il montez azi. » Post actualizat in 10 Feb 2017 15:20I-am dat un polish . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Februarie 12, 2017 Share Postat Februarie 12, 2017 salut, am neovie de putin ajutor: azi, cand schimbam lichidul de frana, m-am gandit sa si sterg rezervorul de pe ghidon de resturile lichidului vechi. in momentul asta am agatat cu carpa o piesa mica de tabla (poza 1). nu am apuca inainte sa vad ce pozitie avea mai exact in rezervorul de lichid de frana (poza 2) asa incat am fixat-o apoi cum mi s-a parut si mie mai logic (poza 3). stie cineva daca asa trebuie sa stea? si ce rol are piesa aia? mentionez ca apoi am aerisit franele si totul merge ok, dar parca n-am chef sa aflu la 140kmh ca de fapt piesa trebuia sa fie pusa altfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei0912 Postat Februarie 12, 2017 Share Postat Februarie 12, 2017 Din moment ce merg franele, ma gandesc ca e ok.Nici nu vad cum ar putea sa stea altfel.. Mai e cumva un loc in care sa se nimereasca? :-? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enemy2day Postat Februarie 12, 2017 Share Postat Februarie 12, 2017 pai...tot acolo dar cu piciorusele alea 3 in sus....habar n-am altfel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 12, 2017 Share Postat Februarie 12, 2017 Nu cred. E montată ok, eu nici nu credeam că se poate scoate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Februarie 13, 2017 Share Postat Februarie 13, 2017 E ok. Cand lasi frana, pe gaurica mica tasneste lichidul din instalatie. E o piesa "anti-tasnire" sa spun asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 Au venit tampoanele. Trebuie făcut ceva special sau se instalează ca atare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 Da. Le urezi spor la munca inainte. Sa nu se simta neglijate. Glumesc evident, da-le nitica vaselina sa nu se usuce si sa crape. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Februarie 14, 2017 Share Postat Februarie 14, 2017 Am siliconica+teflon, cu calciu, pentru angrenaje, cu litiu și universală. De care să fie? Vorbesc serios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.