Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Sunt interesat de V-strom am Id messenger ca si Id-ul de aici.

 

Salut la toata lumea!

Am si eu nevoie de cateva pareri sau sfaturi de la voi stimati V-stromisti, eu sunt un incepator in lumea asta dar am ideie cat de cat cu ce se mananca,am aproape 2 metri(1,99 cm) inaltime si 114 kg si as dori sa imi iau un DL 650 ,as dori sa va dati si voi cu parerea tinand cont si de statura mea si sa imi spuneti si mie ce ar mai trebui sa aiba pe el motorul pt.protectie si siguranta.

Astept cat mai multe pareri si sfaturi.

 

La inaltimea ta s-ar putea sa ai nevoie de o sa mai inalta. Saua de DL1000 e cu vreo 2cm mai inalta (si merge pe DL650), si mai exista o sa cu gel si o sa "touring", si mai inalte.

 

In mod sigur o sa-ti trebuiasca un parbriz mai inalt. Sau il dai jos de tot si-ti iei o casca mai silentioasa. :kiss:

 

In rest, crash-bar pt cand o s-o dai pe jos (ia-ti si un semnalizator de rezerva), scut ca sa nu faci praf filtrul si radiatorul de ulei daca mergi pe aratura, cric central ca sa nu te chinui cand cureti si ungi lantul.

 

Uite aici cum arata tank bra de la Bagster, nu cred ca iti rezolva problema zgarierii.... Pe albastru...

Ala arata chiar foarte bine, si protejeaza de zgarieturi exact acolo unde dai cu genuncherele.

Din pacate nu cred ca mai pot sa-mi pun tankbag-ul magnetic peste el.

 

In Grecia cam 80% din motociclete aveau asa ceva, probabil ca sa nu se arda la genunchi, ca aia umbla toti in pantaloni scurti. :lol:

 

De unde l-ai luat, si cat ai dat pe el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

De la dealerul Bagster din Budapeste, 103 EUR parca. Daca ai si ghiozdanul de la bagster nu mai ai nevoie de rucsac cu magnet.

 

 

 

La inaltimea ta s-ar putea sa ai nevoie de o sa mai inalta. Saua de DL1000 e cu vreo 2cm mai inalta (si merge pe DL650), si mai exista o sa cu gel si o sa "touring", si mai inalte.

 

In mod sigur o sa-ti trebuiasca un parbriz mai inalt. Sau il dai jos de tot si-ti iei o casca mai silentioasa. :kiss:

 

In rest, crash-bar pt cand o s-o dai pe jos (ia-ti si un semnalizator de rezerva), scut ca sa nu faci praf filtrul si radiatorul de ulei daca mergi pe aratura, cric central ca sa nu te chinui cand cureti si ungi lantul.

 

 

Ala arata chiar foarte bine, si protejeaza de zgarieturi exact acolo unde dai cu genuncherele.

Din pacate nu cred ca mai pot sa-mi pun tankbag-ul magnetic peste el.

 

In Grecia cam 80% din motociclete aveau asa ceva, probabil ca sa nu se arda la genunchi, ca aia umbla toti in pantaloni scurti. :lol:

 

De unde l-ai luat, si cat ai dat pe el?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt interesat de V-strom am Id messenger ca si Id-ul de aici.

 

Salut la toata lumea!

Am si eu nevoie de cateva pareri sau sfaturi de la voi stimati V-stromisti, eu sunt un incepator in lumea asta dar am ideie cat de cat cu ce se mananca,am aproape 2 metri(1,99 cm) inaltime si 114 kg si as dori sa imi iau un DL 650 ,as dori sa va dati si voi cu parerea tinand cont si de statura mea si sa imi spuneti si mie ce ar mai trebui sa aiba pe el motorul pt.protectie si siguranta.

Astept cat mai multe pareri si sfaturi.

 

Daca mai iesi iarna cu el, o idee buna ar fi si mansoane incalzite + aparatoare. Cricul central pe mine ma cam enerveaza, pentru uns lant si alte minuni poti sa iei din targ un (cum naiba ii zice) un fel de carucior cu rotite, cu care ii ridici spatele :kiss: (scuze de exprimare, dar chiar nu imi vine numele in minte).

 

PS nu stiu daca o sa ai nevoie de o sa mai inalta, dar parbriz sigur o sa vrei mai inalt. Eu am "doar" 1.86, si cand stau drept ma cam ia vantul de mot ( e drept ca nu e ridicat la maxim). In rest, o sa iubesti bestiuta, o sa vezi :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare iubitori de V-Strom,

 

Momentan sunt posesor de CBR, care imi ofera multe satisfactii in afara de doua: pozitia un picut incomoda dupa vreo ora de mers, si senzatii de viol la trecerea peste gropile drumurilor noastre nationale/satesti :kiss:

Dupa indelungi selectii, m-am hotarat pentru un DL 650 V-Strom tocmai pentru ca imbina atat de bine confortul cu puterea si versatilitatea.

Am 1.86, 82Kg, deci cred ca am loc suficient in saua lui. Sper ca saua este confortabila la drum mai lung, si ca motocicleta se descurca bine pe drumurile de calitate proasta. De fapt eu caut un motor puternic, care sa nu gafaie la 150Kmh, si sa rezolve cu succes toate gropile si denivelarile mai mici si mai mari din sosele. Iar daca poate merge pe un drum forestier, cu atat mai bine. Ce parere aveti? Am nimerit-o? Decizia este intre BMW F650GS, Honda Transalp, si V-Strom. Pentru ca CBR-ul este bun doar daca drumurile sunt bune. Si pentru ca V-Strom sunt destul de putine in tara, nu am avut ocazia sa probez unul pana acum.

 

Va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate astea trei (650GS, Transalp, V-Strom 650) o sa "gafaie" un pic la 150km/h, in comparatie cu CBR-ul. :kiss:

V-Stromul e clar cea mai puternica dintre astea trei, ajunge pe la 180-190, dar sa nu te astepti sa fie racheta.

 

Saua mi se pare rezonabil de confortabila, pozitia e foarte confortabila, dar n-am facut drumuri mai lungi de 300km inca.

Pe forumurile americane vad ca multi se plang ca saua e inconfortabila la drum lung si o schimba cu tot felul de chestii after-market, dar aia sint mai fitzosi din fire. :lol:

Eu am aproape aceleasi dimensiuni ca si tine (1.87m, 82kg) si motorul mi s-a parut super OK pana acum, cu exceptia parbrizului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, multumesc pentru pareri "atw" !

 

3 sa caut prin Brasov, mi-s tare curios cum arata un V-strom indeaproape.

Si mai e un aspect:

Un model 2005, putin rulat costa cam 4500-5000 EUR. Am citit tot pe acest thread ca o firma din Cluj le vinde noi, cu un pret sub 6000 EUR. Concluzia e "no brainer" :kiss:

Stiti despre ce firma e vorba? Pentru 1000 EUR in plus, merita sa fie utilajul nou, dupa mintea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am montat de curand hand-guard-uri originale si imi freaca putin in plasticul de la rezervor cand virez la maxim. Se intampla si la voi? :P

 

In legatura cu drumuri lungi o sa va lamuresc eu peste 2 saptamani cand o sa fac 1400 km Italia-Romania intr-o zi. :lol: Am mai facut drumul si cu Banditul asa ca o sa am un termen de comparatie.

:kiss:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am montat de curand hand-guard-uri originale si imi freaca putin in plasticul de la rezervor cand virez la maxim. Se intampla si la voi? :kiss:

Nu, la mine nu freaca. Raman cam 1-2cm intre hand-guard si carena.

Poate nu ai montat distantierele cum trebuie.

post-6232-1216407307_thumb.jpg

 

Poza nu e foarte buna, dar e singura pe care o am cu aparatorile montate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate astea trei (650GS, Transalp, V-Strom 650) o sa "gafaie" un pic la 150km/h, in comparatie cu CBR-ul. :kiss:

V-Stromul e clar cea mai puternica dintre astea trei, ajunge pe la 180-190, dar sa nu te astepti sa fie racheta.

 

 

GS 650 nu am avunt dar transalp am avut si 600 si 650 pot spune ca cei 14 cai in plus se simt iar ciclistica pe sosea nu se compara

V-stromul parca e din alta categorie.Pe forestiere am mers cu el pe unde am fost si cu Transalpul , daca ai scut e destul de bine.

Saua e confortabila, am mers 10-12 ore pe zi de mai multe ori fara probleme.In concluzie V-strom-ul e o alegere buna si ieftina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri am iesit si eu la primul drum mai lung (500km) cu V-Stromul dupa ce am terminat rodajul, asa ca am putut sa dezlantui toti cei 67 de cai! :laugh:

Imi place foarte mult cum merge, nu se simt nici un fel de vibratii indiferent de turatie. Parca doar peste 8000rpm ma gadila un pic ghidonul, dar nimic suparator.

La intoarcere, Buzau-Ploiesti-Bucuresti, am tinut-o la 140-150km/h si nu parea sa aiba ceva impotriva.

Saua a fost destul de ok, la nevoie pot sa ma misc un pic fata-spate ca sa ma dezmortesc. La o ora dupa ce am ajuns acasa as fi plecat din nou. :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Saua mi se pare rezonabil de confortabila, pozitia e foarte confortabila, dar n-am facut drumuri mai lungi de 300km inca.

Pe forumurile americane vad ca multi se plang ca saua e inconfortabila la drum lung si o schimba cu tot felul de chestii after-market, dar aia sint mai fitzosi din fire. :laugh:

Eu am aproape aceleasi dimensiuni ca si tine (1.87m, 82kg) si motorul mi s-a parut super OK pana acum, cu exceptia parbrizului.

 

Salut,

 

In ceea ce priveste saua, mie mi se pare destul de confortabila, cel putin pana la 500km pe zi. Am fost weekendul acesta pe Transfagarasan, cu intoarcere spre Bucuresti prin Fagaras si am facut cam 650 km. Dupa 500km simteam nevoia sa ma odihnesc. Chiar daca am tot schimbat pozitia pe sa, tot ma dureau anumite portini ale corpului :crack: . Concluzia: am inteles ca, cel putin pentru mine, sunt suficienti cam 500km pe zi, nu de alta dar dupa aceea amortesc de tot.

 

Asfalt uscat si numai bine :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Benzile alea albastre de pe jenti sunt reflectorizante? Daca da, de unde le-ai luat?

Parbrizul pare Givi - de unde l-ai luat, si cum ti se pare?

 

Benzile sint reflectorizante si le-am luat de la magazinul de pe circuitul din Pipera Amcart si am dat vreo 30 lei.

Parbrizul e de la Givi si e luat de pe Auner si din cite tin minte aproximativ 100 euro. Eu il am de 2 ani si sint super multumit de el.

 

http://www.auner.at/

 

Download catalog preturi 2008 si gasiti la pag. 127

Editat de AS25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am fost in week-end la Borsec, la intoarcere a trebuit sa fac toata distanta Borsec- Calarasi intr-o zi, am plecat la 8 si am ajuns la 20,30. Ma felicit pentru alegerea facuta V-Strom 650/A nou, drumuri bune sau proaste le devoreaza pe paine! Singurul amendament, saua, un pic cam tare si-i inteleg pe americani! Nu faci mai mult de 400-500km. pe zi fara discomfort, la viteza poti s-o tii la 140-150 fara probleme deocamdata. Virajeaza bine, frane super[ ABS]. IA-O si n-o sa regreti! Dai o bere pt. pont? Salve!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E bine ca ne creste numarul pe zi ce trece, bine ati venit va ureaza tot cineva care e posesor de V-strom de aproape 3 saptamani.

 

Week-end-ul trecut am bagat un drum "de rodaj" atat pentru ea cat si pentru mine: Bucuresti - Urziceni - Slobozia - Constanta si retur, in total vreo 550Km si ma declar foate multumit de alegere.

Mici probleme cu fundul si genunchii, ma anchilozasem la un moment dat si a trebuit sa fac o pauza fortata, dar banuiesc ca e si chestia de antrenament

Pacat ca nu am avut voie mai mult de 5000rpm, abia astept sa aflu ce se ascunde dincolo de aceasta granita.

 

Si am gasit si ceva foarte interesant, pentru cine vrea sa participe la intrunirea europeana a V-strom-erilor de anul viitor din Germania 11-14.06.2009:

http://www.v-stromforum.de/viewtopic.php?t=11596

 

Legat de intruniri, se mai aude ceva de cea a V-Strom-erilor romani?

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

suntem mai multi doritori, stai linistit, un organizator lipseste :unsure:

Eu as propune zona moeciu, prin septembrie (e accesibila pentru toti, si in septembrie, sau chiar sfarsit de august e mai libera).

 

@anjin

 

Daca vrei sa stai in 150 cu motocicleta, poti uita de GS-ul de 650 de la bmw, e monocilindru, si chiar daca ajunge la 150, cam pe acolo moare (am un prieten - ianachim, care a avut dakar-ul de 650, poti sa vorbesti cu el mai multe)

 

dintre transalp si v-strom ce sa zic? dupa gusturi, dar in principiu toata lumea e de acord ca V-strom-ul e mai spre street, iar transalpul e mai spre off. Si suzi poate destule in off, eu am luat-o chiar pe o albie de rau la un moment dat, ca mi-au zis niste baieti cu dr-uri ca nu sunt chiar sanatos cand m-au vazut, dar ar fi bine sa o dotezi cu scut si si crash-uri.

 

Bafta la alegere

 

 

@igi

 

nu au cum sa se frec daca sunt puse corect (la mine sunt ok. Nu cred sa fie de la distantiere, mai degraba poate le-ai orientat prea in jos cand le-ai montat

Editat de mitzone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ploile astea mi-am dat seama ca am neaparata nevoie de o husa cat mai traininca pentru V-Strom.

As vrea sa stiu si eu de la cei care au asa ceva de unde au achzitionat-o, cat de scumpa a fost , ce marime (banuiesc un XL), cum a rezistat in timp la ploaie, vant, ultraviolete, caldura de la esapament samd.

 

Si inca ceva, am nevoie de un tub de pasta din aceea albastra care se pune pe suruburi pentru a impiedica desfacerea lor din cauza vibratiilor motorului.

Stie cineva unde pot gasi asa ceva?

Editat de marcone
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu ploile astea mi-am dat seama ca am neaparata nevoie de o husa cat mai traininca pentru V-Strom.

As vrea sa stiu si eu de la cei care au asa ceva de unde au achzitionat-o, cat de scumpa a fost , ce marime (banuiesc un XL), cum a rezistat in timp la ploaie, vant, ultraviolete, caldura de la esapament samd.

 

Si inca ceva, am nevoie de un tub de pasta din aceea albastra care se pune pe suruburi pentru a impiedica desfacerea lor din cauza vibratiilor motorului.

Stie cineva unde pot gasi asa ceva?

Pasta din aia gasesti pe Louis, cauta Loctite sau schraubensicherung.

Husa tot la Louis, au mai multe tipuri.

Eu am din aia visinie, care nu e nici cea mai rezistenta, nici cea mai proasta, dar e ok pt ploaie.

Am pus-o o singura data pana acum cand am plecat cateva zile de acasa fara motor, altfel mi-e lene sa stau s-o pun si s-o scot in fiecare zi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am luat de la salonul moto o oxford (80 de roni). Mai trece apa prin ea,daca ploua mult, dar principalul avantaj e ca (eu o tin in fata blocului) nu se mai suie toti handicapatii pe motor, sau sa traca de manete, etc.

Zic ca merita investitia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, V-Strommeri, exista printre voi cineva care sa fi schimbat lantul de distributie si intinzatoarele si daca da, la cate zeci de mii de km se face asta si cat ar costa piesele +manopera ? Daca nu a facut nimeni lucrul asta, macar aveti idee cum sta treaba ? Va multumesc ! Asfalt uscat :disappointed:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu anuntul!

Vand piese SUZUKI V-STROM 650 DIN 2005-2006.Nu mai am semnalizari,scarite fata,manete frana/ambreiaj,telescoape,roata fata,handguards.

Pereche oglinzi originale 50 euro.

Intrebati daca aveti nevoie de ceva.

0720666609-ciprian

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, V-Strommeri, exista printre voi cineva care sa fi schimbat lantul de distributie si intinzatoarele si daca da, la cate zeci de mii de km se face asta si cat ar costa piesele +manopera ? Daca nu a facut nimeni lucrul asta, macar aveti idee cum sta treaba ? Va multumesc ! Asfalt uscat :disappointed:

Din tot ce-am citit eu pe stromtrooper.com, vsri.com si advrider.com, n-am auzit pe nimeni sa fi schimbat lantul de distributie la DL650. Doar vreo 2 la DL1000.

Nu cred ca se pune problema de "zeci de mii de km", multi au trecut de 100000 de MILE (~160000km) si n-au avut treaba cu lantul de distributie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspuns, atw, ma interesa lucrul asta pt ca am in vedere achizitionarea unei CAgiva Navigator 1000, cu acelasi motor ca v-stromul si are aproape 60 000 de km si de-aia ma framanta lucrul asta, ca de obicei stiu ca la nr asta de km se cam schimba la orice motoreta lantul si patinele... sau poate m-am inselat :disappointed: Daca zici ca la 160 000 inca nu le-au schimbat inseamna can-ar trebui sa-mi fac probleme inca :blbl:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt raspuns, atw, ma interesa lucrul asta pt ca am in vedere achizitionarea unei CAgiva Navigator 1000, cu acelasi motor ca v-stromul si are aproape 60 000 de km si de-aia ma framanta lucrul asta, ca de obicei stiu ca la nr asta de km se cam schimba la orice motoreta lantul si patinele... sau poate m-am inselat :blbl: Daca zici ca la 160 000 inca nu le-au schimbat inseamna can-ar trebui sa-mi fac probleme inca :)

Interesant, nu stiam de Cagiva Navigator. Stiam doar de Kawasaki KLV1000, care e de fapt un DL1000 rebranduit.

Eu vorbeam de DL650 cu 100000 de mile :disappointed: , motorul de 650 n-are nici o legatura cu cel de 1000.

Oricum, din cate stiu si ala de 1000 e destul de fiabil.

La un motor SH cu 60000km ar trebui totusi sa te uiti un pic la lantul de distributie, valve, clapetele de acceleratie, etc., sa nu te trezesti cu surprize mai incolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...