atw Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 A fost cineva la service pt verificarea tachetilor (la fiecare 24000km ) si sincronizarea clapetelor de acceleratie (la fiecare 12000km)? Sunt curios cat taxeaza banditii astia de la reprezentante si daca merita sa te duci la ei, avand in vedere ce maimute incompetente lucreaza de obicei la service-urile din Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Nu cred ca trebuie facute verificarile astea daca moto functioneaza bine si consumul este unul normal. Cel putin nu la prima verificare de la 24000. La 48000km mai degraba. Eu cum am mai spus, am facut 24500 km si cu filtrul de aer si bujii schimbate trage de rupe si am scos consumuri incredibile chiar si pt un V-Strom, 3,88L/% cu doua persoane la viteza 100-120km/h. Cred ca asta este cea mai buna verificare.Legat de mecanicii de la Suzuki, cel putin cei de la B&S mie mi-au facut o impresie bunicica chiar daca nu sant experti in toate chitibusurile fiecarui model din panoplie, invata si ei din mers, cu unele probleme se confrunta pt prima data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Am implinit de curand 24000 km cu V-Stromul si in afara de cauciucuri, bujii si filtrul de aer nu am schimbat nimic. Urmeaza un drum mai lung, cca 4000km in Turcia si nu stiu daca sa schimb kit-ul de lant sau nu. Deocamdata nu sant problema in zona transmisiei finale, respectiv pinioanele nu au dintii excesiv de ascutiti, iar lantul este intins cam la 1/2 din cursa axului pe bascula. Ma gandesc totusi la uzura rapida ce apare catre sfarsitul vietii lantului cand ajungi sa-l reglezi la 1000km si tot slab este dupa cateva sute de km. Intrebarea mea este pt cei cu mai multi km pe V-Stromul de 650 si anume dupa cati km a fost nevoie de schimbat kit-ul de lant? Aceiasi nelamurire legat si de viata placutelor de frana originale pe care inca la mai am pe motor si care ar mai avea 2-3 mm de ferodo, dar la fel nu stiu cat vor mai rezista. Intentionam sa fac schimbul la sfarsitul sezonului, deci peste inca 6-7000 de km. Asfalt uscat tuturor si sa auzim numai de bine. Lantul meu are 20.500 km si e gata, de pe la 17.500-18.000 a facut o usoara burta si de atunci se intinde vazand cu ochii.Placutele sunt inca in stare buna dar nu cred ca apuc cu ele 25.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Uite acum era interesant de facut o comparatie intre modul de intretinere a lantului intre ovideua si spd ca vad ca sant diferente notabile intre km parcursi de unul si de celalalt cu primul kit de lant. Eu in kitul de lant nou DID, pe care l-am cumparat deja, mi-au dat si un cartonas tiparit gen lera, cu care sa verific uzura unui lant, verificand lungimea acestuia peste 20 zale. Are 4 zone colorate diferit de cca1,5mm (verde, galben,portoceliu si rosu). Lantul meu dupa 24000km este undeva intre verde si galben, deci sper sa mai reziste macar 5-6000 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat August 19, 2008 Share Postat August 19, 2008 Uite acum era interesant de facut o comparatie intre modul de intretinere a lantului intre ovideua si spd ca vad ca sant diferente notabile intre km parcursi de unul si de celalalt cu primul kit de lant. Eu in kitul de lant nou DID, pe care l-am cumparat deja, mi-au dat si un cartonas tiparit gen lera, cu care sa verific uzura unui lant, verificand lungimea acestuia peste 20 zale. Are 4 zone colorate diferit de cca1,5mm (verde, galben,portoceliu si rosu). Lantul meu dupa 24000km este undeva intre verde si galben, deci sper sa mai reziste macar 5-6000 de km. In afara de 2.000-3.000 km facuti pe ploaie in mare parte torentiala nu cred ca l-am supus la alte "chinuri" in rest curatat regulat si uns cu spray de lant Castrol destul de des. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 Cum vi se par suspensiile standard la Wee? Din cate mi-am dat seama pana acum (2000km) fata plonjeaza mult prea repede la orice frana mai sanatoasa sau groapa. Tocmai am mai intarit suspensia fata cu o treapta fata de setarile din fabrica (de la 3 la 2) si vreau sa vad daca se simte vreo modificare in bine. Am parte de ceva endureala in fiecare zi pe langa linia lui 36 din Pipera pana la Luk Oil-ul din Tei, loc pe care-l folosesc si pentru teste Pe afara am citit de tot felul de piese aftermarket pentru imbunatatirea performantei suspensiei, as vrea sa stiu voi ce setari folositi si daca ati schimbat ceva fata de fabrica (ulei, arcuri). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 20, 2008 Share Postat August 20, 2008 (editat) Suspensia la V-Strom 650 este Calcaiul lui Ahile, cea mai slaba si ieftina solutie, aleasa probabil prin prizma unui pret maxim impus in caietul de sarcini la proiectare, dar si cautand sa amageasca cumparatorul prin introducerea arcurilor progresive chipurile mai sofisticate, dar care in multe cazuri au o caracteristica ce nu concorda cu caracteristica de amortizare rezultand o suspensie moale si foarte zgomotoasa pe fata si numai foarte moale pe spate. Eu am tot provocat discutii pe tema asta aici pe la paginile 20-25 cred. Pe scurt exasperat de comportamentul suspensiilor fata, am schimbat arcurile cu unele comandate in SUA la SonicSprings liniare, cu o caracteristica de 0,95kg/mm si am schimbat dupa mai multe incercari uleiul cu unul W10. Inbunatatirea suspensiei fata a fost de la nota 3-4 inainte, la 7-8 acum si sant in consens cu notele date de americani pe zeci de pagini de forum pe tema asta.Ca gluma, interventia finala asupra suspensiei fata a fost achzitionarea unei casti integrale mai antifonate, din care nu mai aud zgomotul ramas la trecerea peste obstacole mici ascutite. Pe spate deocamdata nu am facut nimic, dar la iarna trebuie sa intreprind ceva pt ca la o trecere de cale ferata de pe langa casa, cu doua persoane, am lovit de cateva ori sina, de am indoit si cricul, lucru care nu s-a intamplat cu BMW F650 din 1999 care avea o suspensie fara mari reglaje si fite progresive, dar care lucra perfect. Editat August 20, 2008 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat August 21, 2008 Share Postat August 21, 2008 Cum vi se par suspensiile standard la Wee? Depinde si cu ce esti obisnuit. Mie mi se par destul de ok, dar e drept ca eu vin de pe un chopper... In comparatie cu ala, wee-stromul pare hovercraft. Simt ca e loc de imbunatatiri, dar nu ma roade suficient incat sa ma apuc sa schimb arcuri, ulei, etc. Din fericire n-am avut parte de nici un fel de zgomote de la suspensia fata. Plonjeaza, dar toate plonjeaza mai mult sau mai putin, orice suspensie e un compromis intre confort, tinuta de drum, siguranta etc. Poate doar teleleverul de la BMW plonjeaza mai putin la frane puternice, pastrandu-se totusi suficient de confortabil pt drumurile romanesti. Nu sunt deloc expert in suspensii, dar din cate stiu eu preload-ul (singura chestie ajustabila la furca de wee-strom) n-are treaba cu "taria" suspensiei, ci doar cu inaltimea. Practic preloadul se foloseste ca sa mentii amortizoarele in aceiasi parametri indiferent de incarcarea motocicletei (in anumite limite, evident). Una peste alta, suspensiile de pe DL650 nu sunt extraordinare, dar mie mi se par mai mult decat adecvate. Sunt un pic "soft", dar altfel n-ai putea sa mergi pe piatra cubica sau pietris de parca ai merge pe asfalt (cel putin asa mi se pare mie ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 22, 2008 Share Postat August 22, 2008 In ultimul numar din Motociclismo o prezentare obiectiva a V-Stomului 650, cu bune si rele, pt cei interesati de achizitionarea unuia, ca proprietarii stiu deja cu ce se mananca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90RIK Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Salut, dupa revizia de 6000, aud un zgomot ciudat, ca un tzacanit sau zornait in zona motorului. Nu se simte nici o diferenta la performante, dar zumzaitul asta e stersant.Are cineva idee ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 23, 2008 Share Postat August 23, 2008 Mai detaliaza. Zornaitul creste cu turatia? Are vre-o influenta la ambreiere/debraere? Cu motorul la punct mort/bagat in viteza. Se aude pe loc sau in mers? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90RIK Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 Mai detaliaza. Zornaitul creste cu turatia? Are vre-o influenta la ambreiere/debraere? Cu motorul la punct mort/bagat in viteza. Se aude pe loc sau in mers? E la fel, constant, nu creste/scade cu turatia, nu dispare cand e pe neutral... E la fel cand stau pe loc si cand merg.Nu am idee ce D-zeu poate fi. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 (editat) Suspensia la V-Strom 650 este Calcaiul lui Ahile, cea mai slaba si ieftina solutie, aleasa probabil prin prizma unui pret maxim impus in caietul de sarcini la proiectare, dar si cautand sa amageasca cumparatorul prin introducerea arcurilor progresive chipurile mai sofisticate, dar care in multe cazuri au o caracteristica ce nu concorda cu caracteristica de amortizare rezultand o suspensie moale si foarte zgomotoasa pe fata si numai foarte moale pe spate. Eu am tot provocat discutii pe tema asta aici pe la paginile 20-25 cred. Pe scurt exasperat de comportamentul suspensiilor fata, am schimbat arcurile cu unele comandate in SUA la SonicSprings liniare, cu o caracteristica de 0,95kg/mm si am schimbat dupa mai multe incercari uleiul cu unul W10. Inbunatatirea suspensiei fata a fost de la nota 3-4 inainte, la 7-8 acum si sant in consens cu notele date de americani pe zeci de pagini de forum pe tema asta.Ca gluma, interventia finala asupra suspensiei fata a fost achzitionarea unei casti integrale mai antifonate, din care nu mai aud zgomotul ramas la trecerea peste obstacole mici ascutite. Pe spate deocamdata nu am facut nimic, dar la iarna trebuie sa intreprind ceva pt ca la o trecere de cale ferata de pe langa casa, cu doua persoane, am lovit de cateva ori sina, de am indoit si cricul, lucru care nu s-a intamplat cu BMW F650 din 1999 care avea o suspensie fara mari reglaje si fite progresive, dar care lucra perfect. Hmm, eu n-am nicio problema cu zgomotul, nu se aude nimic; am observat si oarece imbunatatiri dupa modificarea setarilor pe fata, nu mai plonjeaza atat de mult nici la franare nici la gropi. Ma declar multumit O sa incerc ince un nivel de intarire a suspensiei de la 2 la 1 poate o sa fie si mai bine. Apropos, ce se mai aude cu intalnirea Stromerilor romani? Sau macar a celor bucuresteni intr-un birt undeva dupa orele de program? Mai punem tara la cale Editat August 25, 2008 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 25, 2008 Share Postat August 25, 2008 (editat) (90 RIK)Motocicleta are adaugat ceva fata de original (scut, parbriz, suporturi bagaje)?Nu cred sa fie ceva in neregula. Ca fapt divers dupa ce am montat scutul meu de motor, cu o forma mai ciudata, am auzit si eu o mica modificare a zgomotului motorului, dar s-a datorat felului diferit cum este reflectat sunetul motorului in tablele scutului si nu vreunei vibratii parazite. Diferenta este aproape insesizabila , dar exista si trebuie sa fii foarte atent si obisnuit cu sunetul motorului pt a face diferenta. Gandeste-te si unde s-a umblat la revizie si mai verifica o data strangerea tuturor suruburilor la care s-a intervenit. Editat August 25, 2008 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90RIK Postat August 26, 2008 Share Postat August 26, 2008 (90 RIK)Motocicleta are adaugat ceva fata de original (scut, parbriz, suporturi bagaje)?Nu cred sa fie ceva in neregula. Ca fapt divers dupa ce am montat scutul meu de motor, cu o forma mai ciudata, am auzit si eu o mica modificare a zgomotului motorului, dar s-a datorat felului diferit cum este reflectat sunetul motorului in tablele scutului si nu vreunei vibratii parazite. Diferenta este aproape insesizabila , dar exista si trebuie sa fii foarte atent si obisnuit cu sunetul motorului pt a face diferenta. Gandeste-te si unde s-a umblat la revizie si mai verifica o data strangerea tuturor suruburilor la care s-a intervenit. Multumesc frumos. Si eu tind sa cred la fel, ca motorul n-are mare lucru(doar un zornait ) . Cred ca am sa ma eu la un dr. ORL-ist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat August 30, 2008 Share Postat August 30, 2008 Aveti idee cam cat costa o carena pt. dl-1000? Intr-o seara am luat un cablu, uitat de niste imbecili, ce atarna de pe un stalp. Am reusit sa sfartec carena pe o lungime de 5 cm, s-a facut ca atunci cand incerci sa tai o bucata de carton cu un cutit neascutit. Am fost de am reparat-o dar paranoic cum sunt, ma gandeam sa cumpar una noua...si asa la sfarsitul lui septembrie vreau sa-i trimit lui ZoliArt carenele sa-mi faca o aerografie pe ele. P.S. Ma gandeam sa-mi pun ogarul ala de la ,,GREYHOUND''. Ce ziceti ar da bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Hai sa mai revigorarez topicul cu o intrebare despre pornirea la DL650. Am (sau cred ca am) un inceput de problema: trag ambreiajul, dau la buton, porneste dar dupa aia in primul minut de functionare destul de neregulata se mai intampla sa ma trezesc ca se opreste motorul (asta la pornirea la rece) Acum vreau sa va intreb in momentul pornirii mai ajutati cu acceleratia pentru a pastra turatia mai ridicata? M-am uitat pe turometru si indica turatia din manual, 1300rpm deci nu ma gandesc la o problema de reglaj al relantiului. Cei de la care am cumparat-o au zis ca la V-strom trebuie doar sa dai la buton si atat, injectia electronica facand restul astfel incat totul se mearga bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 Mi s-a intamplat si mie de vreo 2 ori sa se opreasca dupa o secunda sau doua, cu motorul rece. Dar dupa al doilea buton porneste si nu se mai opreste, nu se balbaie, nimic. Si nici nu-l ajut din acceleratie. De obicei plec de pe loc abia dupa ce se aprinde prima liniuta de temperatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 2, 2008 Share Postat Septembrie 2, 2008 (editat) Mi s-a intamplat si mie de vreo 2 ori sa se opreasca dupa o secunda sau doua, cu motorul rece. Dar dupa al doilea buton porneste si nu se mai opreste, nu se balbaie, nimic. Si nici nu-l ajut din acceleratie. De obicei plec de pe loc abia dupa ce se aprinde prima liniuta de temperatura. Exact asa fac si eu, nu ma misc de pe loc decat dupa ce am o liniuta la apa si nu abuzez de ea decat dupa ce am 3 liniute. Macar se mai intampla si la altii deci pe viitor in primele secunde de la pornire am s-o tin la 1500 de ture atat cat sa mearga motorul rotund. Editat Septembrie 2, 2008 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 (editat) Si a mea sa oprit imediat dupa ce am pornit-o de vreo 2 ori,am crezut ca am ramas fara benzina ,nu pot sa-mi dau seama de ce a facut asa.De atunci au trecut cateva luni si nu am mai avut probleme. Vrea cineva un geam Puig folosit la un pret bun? Editat Septembrie 4, 2008 de spd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Vrea cineva un geam Puig folosit la un pret bun? Cum arata? Clar sau fumuriu? Cat de inalt e? Cum se comporta la vant? Ce te-a nemultumit la el? etc, etc... Ai o poza cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Cum arata? Clar sau fumuriu? Cat de inalt e? Cum se comporta la vant? Ce te-a nemultumit la el? etc, etc... Ai o poza cu el? La vant este excelent dar din punctul meu de vedere face turbulente prea mari.Am pus o poza cu diferenta dintre al meu (MRA) si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 (editat) Si a mea sa oprit imediat dupa ce am pornit-o de vreo 2 ori,am crezut ca am ramas fara benzina ,nu pot sa-mi dau seama de ce a facut asa.De atunci au trecut cateva luni si nu am mai avut probleme. De obicei astept sa se termine bazaitul de la pompa de benzina inainte sa-i dau la buton, dar uneori ii dau si inainte. Sincer sa fiu nu mai stiu cum am facut atunci cand s-a oprit motorul imediat, dar s-ar putea sa aiba o legatura. Ma "bucur" sa aud ca se intampla si la altii, dar tot nu mi se pare normal. Mi s-a intamplat si la masina, dar foarte rar, de vreo 2 ori in 2 ani, si numai iarna. Vrea cineva un geam Puig folosit la un pret bun? L-as incerca sa vad cum e, dar vad ca esti din Lugoj, cam departe de mine... MRA-ul de unde l-ai luat? Sunt curios daca se gaseste pe undeva doar extensia aia de sus, vad ca partea de jos e aproape identica cu parbrizul original. P.S. Vad in pozele tale ca ai si genti laterale, imi spui si mie ce marca sunt si de unde le-ai luat? La sfarsitul lunii vreau sa plec in Grecia si am nevoie de genti, dar cele originale Suzuki sunt cam 680E cu totul... si nici nu stiu daca ajung la timp daca dau comanda acum. Editat Septembrie 4, 2008 de atw Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spd Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 L-as incerca sa vad cum e, dar vad ca esti din Lugoj, cam departe de mine... MRA-ul de unde l-ai luat? Sunt curios daca se gaseste pe undeva doar extensia aia de sus, vad ca partea de jos e aproape identica cu parbrizul original. P.S. Vad in pozele tale ca ai si genti laterale, imi spui si mie ce marca sunt si de unde le-ai luat? La sfarsitul lunii vreau sa plec in Grecia si am nevoie de genti, dar cele originale Suzuki sunt cam 680E cu totul... si nici nu stiu daca ajung la timp daca dau comanda acum. MRA-ul l-am cumparat de pe ebay,nu cred ca o sa gasesti doar deflectorul.Gentile sunt Hepco&Becker Jurney iar suportul e putin modificat,daca imi faci un pret bun ti le trimit imediat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Septembrie 4, 2008 Share Postat Septembrie 4, 2008 Gentile sunt Hepco&Becker Jurney iar suportul e putin modificat,daca imi faci un pretbun ti le trimit imediat. Gentile par sa fie Hepco&Becker "Junior Flash" (10024543 pe Louis varianta de 30l), Journey arata altfel (10024400). Ce a trebuit sa modifici la suport? Vad ca se gasesc o gramada de alte combinatii de suporturi si genti pe Louis. Problema e ca DL650 are fundul asimetric din cauza tobei, asa ca majoritatea gentilor arata aiurea - ori ies prea mult in dreapta, ori ramane o mare gaura intre motocicleta si suportul din stanga, iar latimea totala e cat un SUV. Multe par sa incurce si picioarele pasagerului. Uff... greu. O sa dau comanda la Suzuki, sper sa ajunga la timp. Daca nu, iti fac o oferta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.