vrajitoru Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 (editat) protectie radiator: http://www.cymarcbik...-cover-32-p.asp (am citit acum niste luni post-ul celui de pe aici care si-a fabricat singur, detalii si cat te-a costat te rog, daca poti divulga secretul) in afara de ganganii acolo nu ajunge nimic. Am facut ceva off cu stromu asa ca poti sa stai linistit ca nu ajunge acolo nimic. si nici pe drum nu cred ca ai sanse sa atinga ceva radiatorul ca e destul de ascuns extensie aripa: http://www.motodrift...t&product_id=52 eu am din asta, dar e pusa dupa ce am taiat cam 4 cm din aripa dupa un mic incident ce a implicat o groapa, aripa si suruburile care tin scutul de crashbarul givi. protectie faruri: http://www.krauser.d...dl650_big11.jpg na asta e clar numai de smecherie. o sa fie deosebita mobra ca nu stiu pe nimeni sa aiba asa ceva. dar ca si utilitate e zero. nu cred ca o sa bagi vreodata mobra asta prin padure. a fost unu @rul care a facut-o. numai el stie pe unde a bagat stromu. dar cam atat (daca mai sunteti atunci imi cer scuze). vaca e prea grea de bagat prin padure unde sunt crengi si unde se pot atinge farurile. baieti, si eu ies maine. traseul e asta: http://maps.google.com/maps?saddr=DN1%2FDN7%2FE68%2FE81&daddr=45.8712306,24.5092327+to:45.86033,24.68055+to:46.03385,24.63735+to:46.2178,24.646+to:46.037098,24.4710228+to:46.007204,24.1549982+to:DN14&hl=en&ll=46.011747,24.56337&spn=0.423947,1.056747&sll=46.010316,24.488869&sspn=0.10599,0.264187&geocode=FdzuuQIdlmBxAQ%3BFX7wuwIdMPt1ASlFKfoYJYZMRzGc0ra4Z2yIbw%3BFerFuwIdZph4ASntKWwh0ZpMRzEcvu7kTFCewg%3BFbprvgIdpu93ASljR0h6VH5LRzHB8dihIkl5nQ%3BFUg6wQIdcBF4ASkHw6RWPpxLRzFHdoFuAhcMVA%3BFWp4vgId7mV1ASlxEkPjpoBLRzFawH6kURNZfw%3BFaQDvgIddpNwASmnrVbs7nNMRzH_-d6CDTOksw%3BFdZNuwIdGohwAQ&mra=mrv&via=1,2,3,4,5,6&t=m&z=11 sosea si forestiere cam 50-50. in sfarsit un traseu pe care vreau sa il fac de o vreme. actiunea se numeste : sa ne cunoastem judetul Editat Aprilie 28, 2012 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Multumesc pt sfaturi Si cand o sa ma ocup de siguranta si accesorii o sa fie cam asa: - scut are, suzuki; ca sa montez crash bar Givi am nevoie de vreo adaptare sau merge si asa? - handguard are - suport genti trebuie neaparat, ca sa protejez mobra; top case are, cu inca un mare rucsac o sa ma descurc pt intrunirea anuala, asa ca gentile laterale le las pt sezonul urmator; deci din nou: unde gasesc doar barele? banuiesc ca scutul suzuki se agata de un crash original, adica din ala foarte mic. daca pui givi o sa trebuiasca o mica piesa care sa le uneasca dar nu e problema ca am eu. barele givi ti le aduc eu la 500 ron montaj inclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Ok multumesc pt ajutor. Intr-adevar scutul se agata de acel crash original, cam puchinet. Te rog nu te supara dar sunt cam restrans de bugetul ramas (tinde spre 0), asa ca o sa caut intai pe burse oferte SH. Daca nu gasesc insa in 2 sapt, voi gasi o metoda sa rezolv partea de siguranta pt ca primeaza. Nu vreau sa ies cu ea fara aceste aspecte rezolvate banuiesc ca scutul suzuki se agata de un crash original, adica din ala foarte mic. daca pui givi o sa trebuiasca o mica piesa care sa le uneasca dar nu e problema ca am eu. barele givi ti le aduc eu la 500 ron montaj inclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 pana la urma o turita scurta se baga maine??? o cheia, ceva de primavara asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Stiu ca s-a mai discutat, dar poate intre timp aveti idei noi. Ce cauciuce sa bag pe Wee de 650? (daca face vreo diferenta are si ABS) In conditiile in care daca fac o drumetie si vad ceva frumos la care vreau sa ajung dar trebuie sa cobor de pe sosea, sa pot sa o fac in conditii decente. Ma gandesc la un 80% asfalt, 20% off. Nu am pretentii de perfomante de cross. Dar imi doresc putin peste un drum forestier. Stiu ca Wee poate Cat sa pot sa merg pe niscaiva noroi si sa sui un deal. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Stiu ca s-a mai discutat, dar poate intre timp aveti idei noi. Ce cauciuce sa bag pe Wee de 650? (daca face vreo diferenta are si ABS) In conditiile in care daca fac o drumetie si vad ceva frumos la care vreau sa ajung dar trebuie sa cobor de pe sosea, sa pot sa o fac in conditii decente. Ma gandesc la un 80% asfalt, 20% off. Nu am pretentii de perfomante de cross. Dar imi doresc putin peste un drum forestier. Stiu ca Wee poate Cat sa pot sa merg pe niscaiva noroi si sa sui un deal. Multumesc anticipat. Noroi si deal nu cred ca poti fara crampoane. E prea greu motorul. Iar pe asfalt nu e asa de fain cu crampoane (si se si tocesc repede). Ieri am facut tura de care ziceam mai sus cu o mica deviatie care ne-a scos pe un drum de tarla. Cu praf si argila si "drum" atat cat sa iti dai seama ca pe acolo ar trebui sa o iei. Ideea e ca am fost cu un Tenere si un KTM LC4 si am reusit sa ma descurc. Clar ca eram ultimul din coloana si am facut eforturi sa ma tin de ei, dar am reusit. Tura de ieri a fost super. Mi-au zburat fazanii din fata de pe drum, mi-a trecut o caprioara drumul prin fata (la vreo 30-40 m). Foarte frumos. Niste drumuri prin padure excelente. Coroanele copacilor se inchideau deasupra. In scarite si cu mana in gaz... excelenta senzatie. Mai am cateva trasee de explorat pe aici prin jurul casei. Si care vrea combinata de off cu asfalt si prost si bun am ce sa recomand. Cauciucurile ele sunt Metzeler Tourance EXP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 1335726567[/url]' post='3116011']pana la urma o turita scurta se baga maine??? o cheia, ceva de primavara asa... Maine? Adica azi luni, sau marti pe 1 Mai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 maine, adica azi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 eu o tai in vama ...si ma intorc maine seara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 in afara de ganganii acolo nu ajunge nimic. Am facut ceva off cu stromu asa ca poti sa stai linistit ca nu ajunge acolo nimic. si nici pe drum nu cred ca ai sanse sa atinga ceva radiatorul ca e destul de ascuns eu am din asta, dar e pusa dupa ce am taiat cam 4 cm din aripa dupa un mic incident ce a implicat o groapa, aripa si suruburile care tin scutul de crashbarul givi. na asta e clar numai de smecherie. o sa fie deosebita mobra ca nu stiu pe nimeni sa aiba asa ceva. dar ca si utilitate e zero. nu cred ca o sa bagi vreodata mobra asta prin padure. a fost unu @rul care a facut-o. numai el stie pe unde a bagat stromu. dar cam atat (daca mai sunteti atunci imi cer scuze). vaca e prea grea de bagat prin padure unde sunt crengi si unde se pot atinge farurile. baieti, si eu ies maine. traseul e asta: http://maps.google.com/maps?saddr=DN1%2FDN7%2FE68%2FE81&daddr=45.8712306,24.5092327+to:45.86033,24.68055+to:46.03385,24.63735+to:46.2178,24.646+to:46.037098,24.4710228+to:46.007204,24.1549982+to:DN14&hl=en&ll=46.011747,24.56337&spn=0.423947,1.056747&sll=46.010316,24.488869&sspn=0.10599,0.264187&geocode=FdzuuQIdlmBxAQ%3BFX7wuwIdMPt1ASlFKfoYJYZMRzGc0ra4Z2yIbw%3BFerFuwIdZph4ASntKWwh0ZpMRzEcvu7kTFCewg%3BFbprvgIdpu93ASljR0h6VH5LRzHB8dihIkl5nQ%3BFUg6wQIdcBF4ASkHw6RWPpxLRzFHdoFuAhcMVA%3BFWp4vgId7mV1ASlxEkPjpoBLRzFawH6kURNZfw%3BFaQDvgIddpNwASmnrVbs7nNMRzH_-d6CDTOksw%3BFdZNuwIdGohwAQ&mra=mrv&via=1,2,3,4,5,6&t=m&z=11 sosea si forestiere cam 50-50. in sfarsit un traseu pe care vreau sa il fac de o vreme. actiunea se numeste : sa ne cunoastem judetul eu sunt clar ghinionist inseamna am luat o vrabie intr-o jamba apoi s-a dus in radiator , dc nu nimerea in furca la viteza de o aveam spargea radiatorul si stop concediu + bani de reparatii, am ajuns acasa si mi-am facut singur o protectie de nici un caine nu o mai stramba Preferabil sa gasiti tabla gata perforata ca eu am largit la gauri vreo doua zile =)) da nah am fact-o cu costuri zero cu ce aveam prin curte. Acum zilele trecute cu admiram de la spate un suzuki jimny incaltat cu simex-uri (sper sa fie urmatoarea mea masina ca sa nu mai stau cu v-stromul pe deal) mi-a aruncat o frumusete de piatra de marimea unei nuci fix in far: rezultatul fiind o mica fisura. Concluzie: Al dracu de tare materialul din care este facut farul daca era de sticla era zob. Cu prima ocazie cand gasesc plasa imi fabric si o astfel de protectie. in afara de ganganii acolo nu ajunge nimic. Am facut ceva off cu stromu asa ca poti sa stai linistit ca nu ajunge acolo nimic. si nici pe drum nu cred ca ai sanse sa atinga ceva radiatorul ca e destul de ascuns eu am din asta, dar e pusa dupa ce am taiat cam 4 cm din aripa dupa un mic incident ce a implicat o groapa, aripa si suruburile care tin scutul de crashbarul givi. na asta e clar numai de smecherie. o sa fie deosebita mobra ca nu stiu pe nimeni sa aiba asa ceva. dar ca si utilitate e zero. nu cred ca o sa bagi vreodata mobra asta prin padure. a fost unu @rul care a facut-o. numai el stie pe unde a bagat stromu. dar cam atat (daca mai sunteti atunci imi cer scuze). vaca e prea grea de bagat prin padure unde sunt crengi si unde se pot atinge farurile. baieti, si eu ies maine. traseul e asta: http://maps.google.com/maps?saddr=DN1%2FDN7%2FE68%2FE81&daddr=45.8712306,24.5092327+to:45.86033,24.68055+to:46.03385,24.63735+to:46.2178,24.646+to:46.037098,24.4710228+to:46.007204,24.1549982+to:DN14&hl=en&ll=46.011747,24.56337&spn=0.423947,1.056747&sll=46.010316,24.488869&sspn=0.10599,0.264187&geocode=FdzuuQIdlmBxAQ%3BFX7wuwIdMPt1ASlFKfoYJYZMRzGc0ra4Z2yIbw%3BFerFuwIdZph4ASntKWwh0ZpMRzEcvu7kTFCewg%3BFbprvgIdpu93ASljR0h6VH5LRzHB8dihIkl5nQ%3BFUg6wQIdcBF4ASkHw6RWPpxLRzFHdoFuAhcMVA%3BFWp4vgId7mV1ASlxEkPjpoBLRzFawH6kURNZfw%3BFaQDvgIddpNwASmnrVbs7nNMRzH_-d6CDTOksw%3BFdZNuwIdGohwAQ&mra=mrv&via=1,2,3,4,5,6&t=m&z=11 sosea si forestiere cam 50-50. in sfarsit un traseu pe care vreau sa il fac de o vreme. actiunea se numeste : sa ne cunoastem judetul eu sunt clar ghinionist inseamna am luat o vrabie intr-o jamba apoi s-a dus in radiator , dc nu nimerea in furca la viteza de o aveam spargea radiatorul si stop concediu + bani de reparatii, am ajuns acasa si mi-am facut singur o protectie de nici un caine nu o mai stramba Preferabil sa gasiti tabla gata perforata ca eu am largit la gauri vreo doua zile =)) da nah am fact-o cu costuri zero cu ce aveam prin curte. Acum zilele trecute cu admiram de la spate un suzuki jimny incaltat cu simex-uri (sper sa fie urmatoarea mea masina ca sa nu mai stau cu v-stromul pe deal) mi-a aruncat o frumusete de piatra de marimea unei nuci fix in far: rezultatul fiind o mica fisura. Concluzie: Al dracu de tare materialul din care este facut farul daca era de sticla era zob. Cu prima ocazie cand gasesc plasa imi fabric si o astfel de protectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Salutare din nou, Va rog sa imi spuneti astfel incat sa ma hotarasc intr-un final, cati dintre voi ati avut probleme cu desprinderea/deplasarea magnetilor din rotor in cazul V-strom-ului de 1000 si totodata va rog sa imi spuneti daca exista vre-o masura preventiva astfel incat sa nu ramai fara incarcare din aceasta cauza. Va multumesc anticipat, B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 am incercat eu sa repar un rotor, nici o sansa, s-au dezlipit destul de repede si exista riscul sa mai dea gata o bobina. din cate am inteles au rezolvat deja problema si cele ce se cumpara noi nu o mai au. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 am incercat eu sa repar un rotor, nici o sansa, s-au dezlipit destul de repede si exista riscul sa mai dea gata o bobina. din cate am inteles au rezolvat deja problema si cele ce se cumpara noi nu o mai au. Merci frumos pentru raspuns. Ai cumva idee cam cat ar costa un astfel de rotor nou? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Salutare din nou, Va rog sa imi spuneti astfel incat sa ma hotarasc intr-un final, ... ati avut probleme cu desprinderea/deplasarea magnetilor din rotor in cazul V-strom-ului de 1000 si totodata va rog sa imi spuneti daca exista vre-o masura preventiva astfel incat sa nu ramai fara incarcare din aceasta cauza. B. Bronto - nu ma pot abtine - o masura preventiva ar fi sa iti iei dl de 650. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 1, 2012 Share Postat Mai 1, 2012 Bronto - nu ma pot abtine - o masura preventiva ar fi sa iti iei dl de 650. stima, paul Cred ca la DL-ul de 1000 au lucrat, cativa nemti si unu, doi italieni. E bun,aproape magnific, dar nu te lasa sa te plictisesti. Din timp in timp se mai iveste o mica problema care te face sa pierzi 1-2 saptamani si cateva sute de euro. In rest plin de personalitate si caracter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 (editat) Anunt cu regret sa mi s-au terminat si rulmentii pe spate. Azi mergem la schimbat. Editat Mai 2, 2012 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vladimir_HD Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Cred ca la DL-ul de 1000 au lucrat, cativa nemti si unu, doi italieni. E bun,aproape magnific, dar nu te lasa sa te plictisesti. Din timp in timp se mai iveste o mica problema care te face sa pierzi 1-2 saptamani si cateva sute de euro. In rest plin de personalitate si caracter. Multumesc frumos Domnilor, Sa inteleg ca e mai bine sa renunt la DL 1000 in favoarea lui 650? Vreau sa fac drumuri lungi asa ca am nevoie de cuplu pentru pasager si bagaje, insa am nevoie sa nu se strice in mislocul pustietatii sa fiu nevoit sa platesc sa o aduc acasa... Inca o data, va multumesc pentru sprijin si daca mai aveti recomandar le preiau cu incredere Toate bune, B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Mai 2, 2012 Share Postat Mai 2, 2012 Multumesc frumos Domnilor, Sa inteleg ca e mai bine sa renunt la DL 1000 in favoarea lui 650? Vreau sa fac drumuri lungi asa ca am nevoie de cuplu pentru pasager si bagaje, insa am nevoie sa nu se strice in mislocul pustietatii sa fiu nevoit sa platesc sa o aduc acasa... Inca o data, va multumesc pentru sprijin si daca mai aveti recomandar le preiau cu incredere Toate bune, B. Acum depinde ce asteptari ai de la motocicleta sunt multi care folosesc 650-ul pentru touring cu pasager si multe bagaje in principal din cauza consumului mai mic si a autonomiei mai mari. Incearca sa mergi pe amandoua si fa-ti o idee care ti se potriveste mai bine. Ambele modele sunt fiabile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 4, 2012 Share Postat Mai 4, 2012 Dragi Stromisti, acum vreo saptamana am saltat o Stroama. Rectific, m-a gasit pe mine o Stroama Mi-a fost f frica sa merg cu ea, nu am mai mers de mai bine de un an, insa ieri am reusit sa imi fac curaj (a durat o ora de cand m-am suit pe ea pana am pornit). A fost ceva de genul: ma suiam, ma uitam la bord, coboram, ii dadeam cateva ture si mai uitam la ea, iar ma suiam, iar coboram Insa din primele 5 sec am zis: uau, parca merge singura, nu o sa am pb cu ea daca nu tin neaparat. Am iubit la nebunie motocicleta cealalta, se pare ca e adevarat "prima nu se uita niciodata", dar asta e chiar geniala. In max 2 sapt o sa fie gata actele si ce mai are nevoie (crash bar, ulei etc). Deci cel tarziu pe 1 Iunie anunt daca particip la Durau. Se mai poate si atunci sau va fi prea tarziu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 Am observat si eu in trafic mult mai multe Vstroame decat cele cunoscute din Vstromania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Mai 5, 2012 Share Postat Mai 5, 2012 (editat) Vreau sa ma bucur doar eu de placerea calaritului Stroamei singur vin. Am vazut multe pe drumuri, pe voi ma mira? E prea misto motocicleta Am avut multe in vedere... Kawasaki Versys, BMW F800 (nu regret ca nu mi l-am permis), Yamaha TDM si FZ6, overall V-Strom mi se pare cea mai buna si asta o zic dinainte sa fiu posesor Vai cat imi mai placee P.S: sunt roman, ma cheama Horia, incantat Editat Mai 5, 2012 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) oameni buni cu suflet bun si cu credinta in dumnezeu (ca sa citez pe cineva de la metrou), aveti vreun dispozitiv pentru montat arcul la cricul central ? vreo presa, intinzator ceva ? am dat jos cricul si acum ma chinui zdravan sa intind cele 2 arcuri care tin cricul. ma gandesc ca se poate face un fel de intinzator pentru asemenea operatiune. altfel ar fi nevoie de vreo 3 persoane pentru montarea arcului ). unui sa tina motoreta altul sa traga de arc si altul sa gideze arcul spre locasul lui am incercat eu sa trag de unul singur dar imi venea motoreta in cap Editat Mai 6, 2012 de Sergiu_Q Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 oameni buni cu suflet bun si cu credinta in dumnezeu (ca sa citez pe cineva de la metrou), aveti vreun dispozitiv pentru montat arcul la cricul central ? vreo presa, intinzator ceva ? am dat jos cricul si acum ma chinui zdravan sa intind cele 2 arcuri care tin cricul. ma gandesc ca se poate face un fel de intinzator pentru asemenea operatiune. altfel ar fi nevoie de vreo 3 persoane pentru montarea arcului ). unui sa tina motoreta altul sa traga de arc si altul sa gideze arcul spre locasul lui am incercat eu sa trag de unul singur dar imi venea motoreta in cap in primul rand leaga cu o chinga roata fata de cricul central si strange-o cat sa nu existe joc. nu prea tare totusi sa nu curbezi jambele. ya o surubelntina mai lunga si indoaie varful intr-o menghina sa faci ca o agatatoare si trage cu ea. altfel: agata de o surubelnta. aproape de maner arcurile si varful ei il striji pe locasul arcului, banuiesc ca e ca o tija. tragi de maner in jos, astfel incat sa se intinda si sa alunce spre ghidaj, cealata mana o tii pe rezervorul motoretei sa nu vina gramda asa ceva iti trebuie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoFly Ploiesti Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 (editat) Bug spoiler (scut motor)metal V-strom 650 - 100 euro Editat Mai 6, 2012 de MotoFly Ploiesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ruler Postat Mai 6, 2012 Share Postat Mai 6, 2012 Salut, Pun si aici o intrebare legata de arcurile progresive. Mi s-a deformat unul din arcurile din furca fata si din cauza asta se freaca de peretii laterali ai jambei si baga pilitura in ulei(uzeaza uleiu rapid + devine abraziv si strica si semeringu mult mai repede) . Am zis ca daca tot trebuie sa dreg problema merita sa studiez daca nu mai bine pun arcuri progresive, cu atat mai mult cu cat suspensia la strom este de rahan. Acuma intrebarile sunt : 1. daca are cineva pe fata asa ceva as fi recunoscator sa spuna marca si doo trei vorbe despre cat de minunate sunt, sau macar o comparatie cu alea originale (daca dispare cloncu, daca dispare senzatia de suspensie de vitezana pe gropi mai adanci, etc) 2. diferenta intre Hyperpro si YSS (de astea eu nu am auzit niciodata) este de 180 ron - yss = 400 ron hyper pro = 630(da au inclus in pret si oloiu); cat de mare e diferenta de feeling, calitativa, practica intre astea doo, merita si daca da / nu de ce sa iau Hyperpro in defavoarea YSS. Multam anticipat de raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.