Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

protectie radiator:

http://www.cymarcbik...-cover-32-p.asp

(am citit acum niste luni post-ul celui de pe aici care si-a fabricat singur, detalii si cat te-a costat te rog, daca poti divulga secretul)

in afara de ganganii acolo nu ajunge nimic. Am facut ceva off cu stromu asa ca poti sa stai linistit ca nu ajunge acolo nimic. si nici pe drum nu cred ca ai sanse sa atinga ceva radiatorul ca e destul de ascuns

 

eu am din asta, dar e pusa dupa ce am taiat cam 4 cm din aripa dupa un mic incident ce a implicat o groapa, aripa si suruburile care tin scutul de crashbarul givi.

 

na asta e clar numai de smecherie. o sa fie deosebita mobra ca nu stiu pe nimeni sa aiba asa ceva. dar ca si utilitate e zero. nu cred ca o sa bagi vreodata mobra asta prin padure. a fost unu @rul care a facut-o. numai el stie pe unde a bagat stromu. dar cam atat (daca mai sunteti atunci imi cer scuze). vaca e prea grea de bagat prin padure unde sunt crengi si unde se pot atinge farurile.

 

baieti, si eu ies maine. traseul e asta:

http://maps.google.com/maps?saddr=DN1%2FDN7%2FE68%2FE81&daddr=45.8712306,24.5092327+to:45.86033,24.68055+to:46.03385,24.63735+to:46.2178,24.646+to:46.037098,24.4710228+to:46.007204,24.1549982+to:DN14&hl=en&ll=46.011747,24.56337&spn=0.423947,1.056747&sll=46.010316,24.488869&sspn=0.10599,0.264187&geocode=FdzuuQIdlmBxAQ%3BFX7wuwIdMPt1ASlFKfoYJYZMRzGc0ra4Z2yIbw%3BFerFuwIdZph4ASntKWwh0ZpMRzEcvu7kTFCewg%3BFbprvgIdpu93ASljR0h6VH5LRzHB8dihIkl5nQ%3BFUg6wQIdcBF4ASkHw6RWPpxLRzFHdoFuAhcMVA%3BFWp4vgId7mV1ASlxEkPjpoBLRzFawH6kURNZfw%3BFaQDvgIddpNwASmnrVbs7nNMRzH_-d6CDTOksw%3BFdZNuwIdGohwAQ&mra=mrv&via=1,2,3,4,5,6&t=m&z=11

sosea si forestiere cam 50-50. in sfarsit un traseu pe care vreau sa il fac de o vreme. actiunea se numeste : sa ne cunoastem judetul :)

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt sfaturi :)

 

 

Si cand o sa ma ocup de siguranta si accesorii o sa fie cam asa:

- scut are, suzuki; ca sa montez crash bar Givi am nevoie de vreo adaptare sau merge si asa?

- handguard are

- suport genti trebuie neaparat, ca sa protejez mobra; top case are, cu inca un mare rucsac o sa ma descurc pt intrunirea anuala, asa ca gentile laterale le las pt sezonul urmator; deci din nou: unde gasesc doar barele?

 

banuiesc ca scutul suzuki se agata de un crash original, adica din ala foarte mic. daca pui givi o sa trebuiasca o mica piesa care sa le uneasca dar nu e problema ca am eu.

 

barele givi ti le aduc eu la 500 ron montaj inclus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok multumesc pt ajutor.

Intr-adevar scutul se agata de acel crash original, cam puchinet.

 

Te rog nu te supara dar sunt cam restrans de bugetul ramas (tinde spre 0), asa ca o sa caut intai pe burse oferte SH. Daca nu gasesc insa in 2 sapt, voi gasi o metoda sa rezolv partea de siguranta pt ca primeaza. Nu vreau sa ies cu ea fara aceste aspecte rezolvate

 

 

banuiesc ca scutul suzuki se agata de un crash original, adica din ala foarte mic. daca pui givi o sa trebuiasca o mica piesa care sa le uneasca dar nu e problema ca am eu.

 

barele givi ti le aduc eu la 500 ron montaj inclus.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca s-a mai discutat, dar poate intre timp aveti idei noi.

 

Ce cauciuce sa bag pe Wee de 650? (daca face vreo diferenta are si ABS)

In conditiile in care daca fac o drumetie si vad ceva frumos la care vreau sa ajung dar trebuie sa cobor de pe sosea, sa pot sa o fac in conditii decente. Ma gandesc la un 80% asfalt, 20% off.

Nu am pretentii de perfomante de cross. Dar imi doresc putin peste un drum forestier. Stiu ca Wee poate :) Cat sa pot sa merg pe niscaiva noroi si sa sui un deal.

 

 

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu ca s-a mai discutat, dar poate intre timp aveti idei noi.

 

Ce cauciuce sa bag pe Wee de 650? (daca face vreo diferenta are si ABS)

In conditiile in care daca fac o drumetie si vad ceva frumos la care vreau sa ajung dar trebuie sa cobor de pe sosea, sa pot sa o fac in conditii decente. Ma gandesc la un 80% asfalt, 20% off.

Nu am pretentii de perfomante de cross. Dar imi doresc putin peste un drum forestier. Stiu ca Wee poate :) Cat sa pot sa merg pe niscaiva noroi si sa sui un deal.

 

 

Multumesc anticipat.

Noroi si deal nu cred ca poti fara crampoane. E prea greu motorul. Iar pe asfalt nu e asa de fain cu crampoane (si se si tocesc repede).

Ieri am facut tura de care ziceam mai sus cu o mica deviatie care ne-a scos pe un drum de tarla. Cu praf si argila si "drum" atat cat sa iti dai seama ca pe acolo ar trebui sa o iei. Ideea e ca am fost cu un Tenere si un KTM LC4 si am reusit sa ma descurc. Clar ca eram ultimul din coloana si am facut eforturi sa ma tin de ei, dar am reusit.

Tura de ieri a fost super. Mi-au zburat fazanii din fata de pe drum, mi-a trecut o caprioara drumul prin fata (la vreo 30-40 m). Foarte frumos. Niste drumuri prin padure excelente. Coroanele copacilor se inchideau deasupra. In scarite si cu mana in gaz... excelenta senzatie.

Mai am cateva trasee de explorat pe aici prin jurul casei. Si care vrea combinata de off cu asfalt si prost si bun am ce sa recomand.

 

Cauciucurile ele sunt Metzeler Tourance EXP

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in afara de ganganii acolo nu ajunge nimic. Am facut ceva off cu stromu asa ca poti sa stai linistit ca nu ajunge acolo nimic. si nici pe drum nu cred ca ai sanse sa atinga ceva radiatorul ca e destul de ascuns

 

 

eu am din asta, dar e pusa dupa ce am taiat cam 4 cm din aripa dupa un mic incident ce a implicat o groapa, aripa si suruburile care tin scutul de crashbarul givi.

 

 

na asta e clar numai de smecherie. o sa fie deosebita mobra ca nu stiu pe nimeni sa aiba asa ceva. dar ca si utilitate e zero. nu cred ca o sa bagi vreodata mobra asta prin padure. a fost unu @rul care a facut-o. numai el stie pe unde a bagat stromu. dar cam atat (daca mai sunteti atunci imi cer scuze). vaca e prea grea de bagat prin padure unde sunt crengi si unde se pot atinge farurile.

 

baieti, si eu ies maine. traseul e asta:

http://maps.google.com/maps?saddr=DN1%2FDN7%2FE68%2FE81&daddr=45.8712306,24.5092327+to:45.86033,24.68055+to:46.03385,24.63735+to:46.2178,24.646+to:46.037098,24.4710228+to:46.007204,24.1549982+to:DN14&hl=en&ll=46.011747,24.56337&spn=0.423947,1.056747&sll=46.010316,24.488869&sspn=0.10599,0.264187&geocode=FdzuuQIdlmBxAQ%3BFX7wuwIdMPt1ASlFKfoYJYZMRzGc0ra4Z2yIbw%3BFerFuwIdZph4ASntKWwh0ZpMRzEcvu7kTFCewg%3BFbprvgIdpu93ASljR0h6VH5LRzHB8dihIkl5nQ%3BFUg6wQIdcBF4ASkHw6RWPpxLRzFHdoFuAhcMVA%3BFWp4vgId7mV1ASlxEkPjpoBLRzFawH6kURNZfw%3BFaQDvgIddpNwASmnrVbs7nNMRzH_-d6CDTOksw%3BFdZNuwIdGohwAQ&mra=mrv&via=1,2,3,4,5,6&t=m&z=11

sosea si forestiere cam 50-50. in sfarsit un traseu pe care vreau sa il fac de o vreme. actiunea se numeste : sa ne cunoastem judetul :)

 

eu sunt clar ghinionist inseamna :D

am luat o vrabie intr-o jamba apoi s-a dus in radiator , dc nu nimerea in furca la viteza de o aveam spargea radiatorul si stop concediu + bani de reparatii, am ajuns acasa si mi-am facut singur o protectie de nici un caine nu o mai stramba :D

Preferabil sa gasiti tabla gata perforata ca eu am largit la gauri vreo doua zile =)) da nah am fact-o cu costuri zero cu ce aveam prin curte.

Acum zilele trecute cu admiram de la spate un suzuki jimny incaltat cu simex-uri (sper sa fie urmatoarea mea masina ca sa nu mai stau cu v-stromul pe deal) mi-a aruncat o frumusete de piatra de marimea unei nuci fix in far: rezultatul fiind o mica fisura. Concluzie: Al dracu de tare materialul din care este facut farul daca era de sticla era zob. Cu prima ocazie cand gasesc plasa imi fabric si o astfel de protectie.

 

in afara de ganganii acolo nu ajunge nimic. Am facut ceva off cu stromu asa ca poti sa stai linistit ca nu ajunge acolo nimic. si nici pe drum nu cred ca ai sanse sa atinga ceva radiatorul ca e destul de ascuns

 

 

eu am din asta, dar e pusa dupa ce am taiat cam 4 cm din aripa dupa un mic incident ce a implicat o groapa, aripa si suruburile care tin scutul de crashbarul givi.

 

 

na asta e clar numai de smecherie. o sa fie deosebita mobra ca nu stiu pe nimeni sa aiba asa ceva. dar ca si utilitate e zero. nu cred ca o sa bagi vreodata mobra asta prin padure. a fost unu @rul care a facut-o. numai el stie pe unde a bagat stromu. dar cam atat (daca mai sunteti atunci imi cer scuze). vaca e prea grea de bagat prin padure unde sunt crengi si unde se pot atinge farurile.

 

baieti, si eu ies maine. traseul e asta:

http://maps.google.com/maps?saddr=DN1%2FDN7%2FE68%2FE81&daddr=45.8712306,24.5092327+to:45.86033,24.68055+to:46.03385,24.63735+to:46.2178,24.646+to:46.037098,24.4710228+to:46.007204,24.1549982+to:DN14&hl=en&ll=46.011747,24.56337&spn=0.423947,1.056747&sll=46.010316,24.488869&sspn=0.10599,0.264187&geocode=FdzuuQIdlmBxAQ%3BFX7wuwIdMPt1ASlFKfoYJYZMRzGc0ra4Z2yIbw%3BFerFuwIdZph4ASntKWwh0ZpMRzEcvu7kTFCewg%3BFbprvgIdpu93ASljR0h6VH5LRzHB8dihIkl5nQ%3BFUg6wQIdcBF4ASkHw6RWPpxLRzFHdoFuAhcMVA%3BFWp4vgId7mV1ASlxEkPjpoBLRzFawH6kURNZfw%3BFaQDvgIddpNwASmnrVbs7nNMRzH_-d6CDTOksw%3BFdZNuwIdGohwAQ&mra=mrv&via=1,2,3,4,5,6&t=m&z=11

sosea si forestiere cam 50-50. in sfarsit un traseu pe care vreau sa il fac de o vreme. actiunea se numeste : sa ne cunoastem judetul :)

 

eu sunt clar ghinionist inseamna :D

am luat o vrabie intr-o jamba apoi s-a dus in radiator , dc nu nimerea in furca la viteza de o aveam spargea radiatorul si stop concediu + bani de reparatii, am ajuns acasa si mi-am facut singur o protectie de nici un caine nu o mai stramba :D

Preferabil sa gasiti tabla gata perforata ca eu am largit la gauri vreo doua zile =)) da nah am fact-o cu costuri zero cu ce aveam prin curte.

Acum zilele trecute cu admiram de la spate un suzuki jimny incaltat cu simex-uri (sper sa fie urmatoarea mea masina ca sa nu mai stau cu v-stromul pe deal) mi-a aruncat o frumusete de piatra de marimea unei nuci fix in far: rezultatul fiind o mica fisura. Concluzie: Al dracu de tare materialul din care este facut farul daca era de sticla era zob. Cu prima ocazie cand gasesc plasa imi fabric si o astfel de protectie.

post-37264-0-07737700-1335896182_thumb.jpg

post-37264-0-17431500-1335896261_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou,

 

Va rog sa imi spuneti astfel incat sa ma hotarasc intr-un final, cati dintre voi ati avut probleme cu

desprinderea/deplasarea magnetilor din rotor in cazul V-strom-ului de 1000 si totodata va rog sa imi

spuneti daca exista vre-o masura preventiva astfel incat sa nu ramai fara incarcare din aceasta cauza.

 

Va multumesc anticipat,

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat eu sa repar un rotor, nici o sansa, s-au dezlipit destul de repede si exista riscul sa mai dea gata o bobina. din cate am inteles au rezolvat deja problema si cele ce se cumpara noi nu o mai au.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am incercat eu sa repar un rotor, nici o sansa, s-au dezlipit destul de repede si exista riscul sa mai dea gata o bobina. din cate am inteles au rezolvat deja problema si cele ce se cumpara noi nu o mai au.

Merci frumos pentru raspuns. Ai cumva idee cam cat ar costa un astfel de rotor nou?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare din nou,

 

Va rog sa imi spuneti astfel incat sa ma hotarasc intr-un final, ... ati avut probleme cu

desprinderea/deplasarea magnetilor din rotor in cazul V-strom-ului de 1000 si totodata va rog sa imi

spuneti daca exista vre-o masura preventiva astfel incat sa nu ramai fara incarcare din aceasta cauza.

 

B.

 

Bronto - nu ma pot abtine - o masura preventiva ar fi sa iti iei dl de 650.

:grinbandit:

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bronto - nu ma pot abtine - o masura preventiva ar fi sa iti iei dl de 650.

:grinbandit:

 

stima,

paul

 

Cred ca la DL-ul de 1000 au lucrat, cativa nemti si unu, doi italieni. E bun,aproape magnific, dar nu te lasa sa te plictisesti. Din timp in timp se mai iveste o mica problema care te face sa pierzi 1-2 saptamani si cateva sute de euro. In rest plin de personalitate si caracter.:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca la DL-ul de 1000 au lucrat, cativa nemti si unu, doi italieni. E bun,aproape magnific, dar nu te lasa sa te plictisesti. Din timp in timp se mai iveste o mica problema care te face sa pierzi 1-2 saptamani si cateva sute de euro. In rest plin de personalitate si caracter.:D

 

Multumesc frumos Domnilor,

Sa inteleg ca e mai bine sa renunt la DL 1000 in favoarea lui 650? Vreau sa fac drumuri lungi asa ca am nevoie de cuplu pentru pasager si bagaje, insa am nevoie

sa nu se strice in mislocul pustietatii sa fiu nevoit sa platesc sa o aduc acasa...

 

Inca o data, va multumesc pentru sprijin si daca mai aveti recomandar le preiau cu incredere :)

 

Toate bune,

B.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos Domnilor,

Sa inteleg ca e mai bine sa renunt la DL 1000 in favoarea lui 650? Vreau sa fac drumuri lungi asa ca am nevoie de cuplu pentru pasager si bagaje, insa am nevoie

sa nu se strice in mislocul pustietatii sa fiu nevoit sa platesc sa o aduc acasa...

 

Inca o data, va multumesc pentru sprijin si daca mai aveti recomandar le preiau cu incredere :)

 

Toate bune,

B.

Acum depinde ce asteptari ai de la motocicleta sunt multi care folosesc 650-ul pentru touring cu pasager si multe bagaje in principal din cauza consumului mai mic si a autonomiei mai mari. Incearca sa mergi pe amandoua si fa-ti o idee care ti se potriveste mai bine. Ambele modele sunt fiabile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi Stromisti, acum vreo saptamana am saltat o Stroama. Rectific, m-a gasit pe mine o Stroama :D

 

Mi-a fost f frica sa merg cu ea, nu am mai mers de mai bine de un an, insa ieri am reusit sa imi fac curaj (a durat o ora de cand m-am suit pe ea pana am pornit). A fost ceva de genul: ma suiam, ma uitam la bord, coboram, ii dadeam cateva ture si mai uitam la ea, iar ma suiam, iar coboram :D

Insa din primele 5 sec am zis: uau, parca merge singura, nu o sa am pb cu ea daca nu tin neaparat. Am iubit la nebunie motocicleta cealalta, se pare ca e adevarat "prima nu se uita niciodata", dar asta e chiar geniala.

 

In max 2 sapt o sa fie gata actele si ce mai are nevoie (crash bar, ulei etc). Deci cel tarziu pe 1 Iunie anunt daca particip la Durau. Se mai poate si atunci sau va fi prea tarziu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa ma bucur doar eu de placerea calaritului Stroamei ricky.gif singur vin.

 

Am vazut multe pe drumuri, pe voi ma mira? E prea misto motocicleta :)

Am avut multe in vedere... Kawasaki Versys, BMW F800 (nu regret ca nu mi l-am permis), Yamaha TDM si FZ6, overall V-Strom mi se pare cea mai buna si asta o zic dinainte sa fiu posesor ;)

 

Vai cat imi mai placee 6.gif

 

 

P.S: sunt roman, ma cheama Horia, incantat :D

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni cu suflet bun si cu credinta in dumnezeu :) (ca sa citez pe cineva de la metrou), aveti vreun dispozitiv pentru montat arcul la cricul central ? vreo presa, intinzator ceva ?

am dat jos cricul si acum ma chinui zdravan sa intind cele 2 arcuri care tin cricul. ma gandesc ca se poate face un fel de intinzator pentru asemenea operatiune.

altfel ar fi nevoie de vreo 3 persoane pentru montarea arcului :)). unui sa tina motoreta altul sa traga de arc si altul sa gideze arcul spre locasul lui :)

am incercat eu sa trag de unul singur dar imi venea motoreta in cap :)

Editat de Sergiu_Q
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni cu suflet bun si cu credinta in dumnezeu :) (ca sa citez pe cineva de la metrou), aveti vreun dispozitiv pentru montat arcul la cricul central ? vreo presa, intinzator ceva ?

am dat jos cricul si acum ma chinui zdravan sa intind cele 2 arcuri care tin cricul. ma gandesc ca se poate face un fel de intinzator pentru asemenea operatiune.

altfel ar fi nevoie de vreo 3 persoane pentru montarea arcului :)). unui sa tina motoreta altul sa traga de arc si altul sa gideze arcul spre locasul lui :)

am incercat eu sa trag de unul singur dar imi venea motoreta in cap :)

 

 

in primul rand leaga cu o chinga roata fata de cricul central si strange-o cat sa nu existe joc. nu prea tare totusi sa nu curbezi jambele.

 

ya o surubelntina mai lunga si indoaie varful intr-o menghina sa faci ca o agatatoare si trage cu ea.

 

altfel: agata de o surubelnta. aproape de maner arcurile si varful ei il striji pe locasul arcului, banuiesc ca e ca o tija. tragi de maner in jos, astfel incat sa se intinda si sa alunce spre ghidaj, cealata mana o tii pe rezervorul motoretei sa nu vina gramda

 

asa ceva iti trebuie Pigtail_Wire_Bas_4bacf572e4f7a.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Pun si aici o intrebare legata de arcurile progresive. Mi s-a deformat unul din arcurile din furca fata si din cauza asta se freaca de peretii laterali ai jambei si baga pilitura in ulei(uzeaza uleiu rapid + devine abraziv si strica si semeringu mult mai repede) . Am zis ca daca tot trebuie sa dreg problema merita sa studiez daca nu mai bine pun arcuri progresive, cu atat mai mult cu cat suspensia la strom este de rahan.

 

Acuma intrebarile sunt :

 

1. daca are cineva pe fata asa ceva as fi recunoscator sa spuna marca si doo trei vorbe despre cat de minunate sunt, sau macar o comparatie cu alea originale (daca dispare cloncu, daca dispare senzatia de suspensie de vitezana pe gropi mai adanci, etc)

 

2. diferenta intre Hyperpro si YSS (de astea eu nu am auzit niciodata) este de 180 ron - yss = 400 ron hyper pro = 630(da au inclus in pret si oloiu); cat de mare e diferenta de feeling, calitativa, practica

intre astea doo, merita si daca da / nu de ce sa iau Hyperpro in defavoarea YSS.

 

Multam anticipat de raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...