bogdan_harea Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 (editat) DL-ul se coboara relativ usor prin mai multe metode. Pt 1-1.5 cm se taie cu cuterul din puferele de cauciuc pe care se asaza saua. Pt 2-4 cm se schimba doua piese simple si ieftine de la amortizarea spate(pozitia 13 in poza) cu altela mai scurte, sau se poate pune o sa mai joasa cu eventuale avantaje la comoditate, dar cu costuri mai mari. Variantele pot fi utilizate simple sau combinate, la extrem poti cobora pana la 8cm. Pt fata chiar nu este nici o problema , slabesti jugurile si le cobori 1-3 cm pe jambele amortizoarelor fata. Editat Septembrie 27, 2008 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Multumesc pentru info..ai idee de unde se poate procura o sa joasa si comoda ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 27, 2008 Share Postat Septembrie 27, 2008 Daca tot esti in perioada de documentare, cu rabdare, pe Google la "suzuki DL" o sa gasesti foarte multe informatii despre orice, lagat de subiect. Eu am gasit intamplator la " Corbin Motorcycle Seats&Accessories, DL1000/650". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 (editat) Piesele alea se cheama "lowering links" si le poti gasi de ex pe ebay. Erau vreo 19$ plus taxele de expeditie. S-a discutat mult pe forumurile din afara despre cum sa faci V-strom-ul mai accesibil persoanelor sub 1.80m. Problemele ce deriva din folosirea acestei metode sunt ca trebuie scurtat si cricul laterat, eventual cel central iar motorul isi pierde din garda la sol care deja e destul de limitata pentru incursiunile pe coclauri. Pentru detalii consulta forumurile din afara dedicate V-strom-lui: http://11109.rapidforum.com/ si www.stromtrooper.com. Si tocmai ce-am gasit un nou review pe youtube, de fapt o comparatie intre Versys, F650GS si DL650 si se pare ca in opinia celor ce la MCN char asta e ordinea preferintelor. Sa-si fi pierdut WeeStrom-ul din fani? Editat Septembrie 28, 2008 de marcone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Septembrie 28, 2008 Share Postat Septembrie 28, 2008 Mutumesc ,ma interesa s-o cobor doar 2-3cm . Pe coclauri nu cred,dar mai stii.O duc pe asfalt si putin pe drumuri de tara,imi place ca e destul de comoda usor de condus,are rezervorul mare si la cat consuma are autonomie mare.Viteza mai putin ca vreau sa ajung intreg la destinatie. Saua nu cred ca am s-o schimb,am sa umblu pe sub ea ,mai mult ma intereseaza un echipament adecvat si o protectie la motor. Pina la primavara tot o sa ma documentez si sa va urmaresc cu ce noutati mai veniti pe aici.SALVE. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator alexman Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Stimabililor, Miercuri am programare la verificarea de 20.000 (ma rog, 18.000 dar pentru ca am facut 2 intermediare dupa ce am luat-o acum o fac la 20.000). Tre sa stiu ceva sau sa le atrag atentia celor de la B&S de ceva anume? Un sfat, doua (in afara de faptul ca ar fi bine sa stau pe langa ei ca am vazut cum lucreaza) referitor la ce ar trebui sa mi se schimbe/verifice/stranga ar fi highly appreciated. Multumesc, Alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 alexman:la revizia de 12mii ai verificat clapetele de acceleratie? ps:stie cineva ce inseamna PAIR(air supply)SYSTEM?-apare la revizia de 12 mii (am un sv 650 k6 ,presupun ca si pt v-strom apare) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator alexman Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Nu cred... noted down Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iraque Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 Salut, Ieri seara m-am intors dintr-o tura de 850km, dupa ce joi am facut revizia de 1000km. Cateva impresii: 1. M-am convins ca V-Strom sta f.bine pe asfalt, dar si pe drum de tara. Am putut sa merg 2 km de drum de drum de tara cu 70-80km/h fara sa simt mare lucru la scuturaturi, drum pe care il faceam cu masina cu max. 30km/h. Am redus viteza brusc, cand mi-am adus aminte ca nu am scut de motor. 2. Pe sosea am fost foarte incantat de cuplul motorului in trepte superioare si la viteze inferioare. Nu mai detaliez ca stiti. 3. Am prins doua linii drepte libere intre Adjud si Bacau si i-am vazut limitele: 180 cu vant din fata, 200 la intoarcere cu vant din spate. 4. Se simte ca merge relaxata la 130km/h, respectiv 6000rpm, cam asta e viteza cu care am mers constant, cand mi-a permis traficul. 5. In privinta protectiei la vant, putin dezamagit. Cu parbrizul in pozitia de mijloc am luat toate mustele pe 2/3 din viziera si nu prea mi-am gasit pozitia cea mai buna ca sa nu iau vantul in cap. Au compensat din neajunsuri casca(shoei multitec) si dopurile de urechi(3M). Daca imi indoiam spatele era mai bine, dar dupa m-ar fi durut gheaba si mijlocul. Se impune un MRA. 6. Consumul este "de treaba", avand in vedere reprizele producatoare de adrenalina, 5%. 7. Suspensia pe fata e buna la denivelari, mai slabut sta la franarile de urgenta. 8. Nu stiu de ce zice lumea ca e urata, dar eu pe unde am trecut a produs o impresie placuta. Si aspectul exterior si sunetul motorului n-au lasat-o sa treaca neremarcata. In concluzie, V-Strom este exact ce mi-am dorit, pacat ca vremea e schimbatoare si nu mai pot face alte iesiri mai lungi sa ma pot bucura de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 29, 2008 Share Postat Septembrie 29, 2008 (editat) Ieri am facut si eu cu prietenii 675km, dintre care 250 pe autostrada, cu 140-150, viteza cam mare fata de cum am invatat DL pana acum. La intoarcere ne-a prins noaptea si neavand ce peisaje admira si exasperat de galagia din casca, m-am concentrat pe protectia asigurata de parbriz, incercand sa verific ce am mai citit pe site-uri de profil si se pare ca situatia sta cam asa.Imediat in spatele parbrizului, in zona de deasupra rezervorului se forneaza o zona protejata unde nu te bate vantul. Am facut verificare impingand capul inainte fara al cobora si zgomotul din casca dispare ca prin minune.Deasupra acestei zone curgerea aerului este evident laminara fara turbulente, lucru usor de verificat cu mana plimbata in zona de deasupra parbrizului, dar 20-30 cm in state lui. Un pic mai in spate adica exact acolo unde sta in mod normal capul se formeaza turbulente traduse prin sezatia de tremurat puternic a mainii, daca o plimbi imediat in fata capului, zona de turbulente ce invaluie jumatatea superioara a castii.Sfaturile date de cei de afara, cu resurse ceva mai mari ca ale noastre si care au schimbat 2-3 modele de parbrize ,unele chiar foarte mari gen super turing in SUA, este ca singura metoda de inbunatatire a situatiei nu consta in marirea exagerata a parbrizului ci in inclinarea acestuia putin spre spate. In felul asta zona de acalmie si respectiv de curgere laminara se muta mai in spate exact acolo unde in mod firesc sta capul pilotului.Facand aceste verificari si constatand ca teoria pare corecta am bagat astazi doua dietantiere de 10mm sub parbriz in dreptul suruburilor de jos pe care le-am inlocuit cu altele mai lungi.Acum marginea superioara a parbrizului a coborat 10mm si a venit 25mm mai in spate rezultand o inclinare mai accentuata a acestuia.Sant curios daca obtin si rezultate, acum plec pe Buc-Pitesti la probe. Revin mai tarziu cu noutati. M-am intors. Am facut 15km spre Pitesti si inapoi. Prima impresie, sigur subiectiva, este ca zgomotul din casca a scazut aproape la jumatate. Mi-se pare ca galagia de ieri de la 140km/h astazi aparea dupa 165km/h. Daca santeti interesati de subiect incercati si voi si dati-va cu parerea. Va treburi doua suruberi de M5x40si doua piulite M8 pe post de distantiere.Asfalt uscat tuturor!!! Editat Septembrie 29, 2008 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iraque Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 In ce pozitie din cele trei posibile la parbriz ai facut modificarile de care spui? Vreau sa incerc si eu si as vrea s-o fac din prima incercare. Cred ca se vad imbunatatiri, deoarece si @atw a facut modificarile de care zici si a observat schimbari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Septembrie 30, 2008 Share Postat Septembrie 30, 2008 Eu am un parbriz care respecta forma celui original, dar care este mai inalt dacat acesta cu 4cm si este montat in pozitia intermediara, deci echivalentul originalului montat sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Stimabililor, Miercuri am programare la verificarea de 20.000 (ma rog, 18.000 dar pentru ca am facut 2 intermediare dupa ce am luat-o acum o fac la 20.000). Tre sa stiu ceva sau sa le atrag atentia celor de la B&S de ceva anume? Un sfat, doua (in afara de faptul ca ar fi bine sa stau pe langa ei ca am vazut cum lucreaza) referitor la ce ar trebui sa mi se schimbe/verifice/stranga ar fi highly appreciated. Multumesc, Alex Cum s-a incheiat revizia, ceva probleme descoperite? Se somporta ok cei de la BS Motors? In alta ordine de idei cum va intelegeti cu saua Wee-Stromului? A incercat cineva sa schimbe vinilinul ala de pe ea cu ceva mai de Doamne ajuta (piele de exemplu)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 6, 2008 Share Postat Octombrie 6, 2008 Cum s-a incheiat revizia, ceva probleme descoperite? Se somporta ok cei de la BS Motors? In alta ordine de idei cum va intelegeti cu saua Wee-Stromului? A incercat cineva sa schimbe vinilinul ala de pe ea cu ceva mai de Doamne ajuta (piele de exemplu)? M-am intors dupa o tura de 2100km pana in Grecia si inapoi, si pot sa spun ca V-Stromul a fost fantastic. Autostrazi cu 130-150km/h cu pasager si o tona de bagaje, sosele supervirajate, drumuri forestiere si poteci de munte in Thassos, face de toate, si le face foarte bine. Parbrizul e ok, nu se mai simt turbulente, dar daca merg mult timp peste 130km/h zgomotul e totusi obositor. N-am apucat inca sa-mi schimb casca cu un S1 Pro din motive de buget. As incerca sa mai reduc un pic inclinarea suportului de parbriz sa vad cum se comporta cu MRA-ul. Saua a fost surprinzator de comoda, doar in ultima zi (Serres - Bucuresti, 620km) incepusem sa amortesc ceva mai des spre sfarsit. Oricum, cand am ajuns acasa ma simteam foarte ok, nu ma durea nimic. Pasagera s-a declarat si ea foarte multumita de confort. Singura problema care m-a sacait a fost ca inclinarea farurilor variaza foarte mult in functie de incarcare, si nu prea poate fi compensata doar din preload, trebuie sa umbli la suruburile de reglaj. Am facut revizia de 6000km in Kavala, la un service autorizat Suzuki - in total 55 euro, cu tot cu filtrul de ulei pe care am insistat sa mi-l schimbe. Revizia de 1000km la Elf Workshop m-a costat in jur de 120 euro pt exact acelasi lucru, doar ca mi-au pus un ulei mai prost. Sper ca revizia de 12000 sa ma prinda tot in Grecia, la primavara. Chiar nu mai am chef sa arunc banii aiurea pe serviciile jalnice si scumpe de la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator alexman Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Salut, Revizia a fost ok, au schimbat filtrul de aer, ulei, bujii si inca cate ceva. Piesele au fost 490 RON si manopera 190 RON. Uns lantul, degresat, etc... Parerile despre profesionalism sunt impartite, eu am avut parte de un baiat super si acum si la ultima revizie pe care am facut-o la ei. Am gasit MRA-ul in lista de consumabile de la B&S, ajunge in 3 saptamani si costa 159 EUR fara TVA si fara montare. Habar nu au cum sunt prinderile, daca trebuie gaurit parbrizul... etc. Un nene destul de trist la facturare si cel de la piese de schimb... smecherasi de Pipera care inca mai au cacao la c**. So long. Cum s-a incheiat revizia, ceva probleme descoperite? Se somporta ok cei de la BS Motors? In alta ordine de idei cum va intelegeti cu saua Wee-Stromului? A incercat cineva sa schimbe vinilinul ala de pe ea cu ceva mai de Doamne ajuta (piele de exemplu)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealer Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 Vand piese pt Suzuki V-strom 650 2005.Carene,far,sa,janta spate,euare completa originala,rezervor,oglinzi,aparatoare lant plastic etc....0720666609 Ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 7, 2008 Share Postat Octombrie 7, 2008 (editat) alexman:ai verificat si clapetele de acceleratie(sau le-ai verificat la 12mii km?!) sau nu a fost nevoie?toate cele bune Editat Octombrie 7, 2008 de gusteru_streetfighter Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
90RIK Postat Octombrie 11, 2008 Share Postat Octombrie 11, 2008 Vand piese pt Suzuki V-strom 650 2005.Carene,far,sa,janta spate,euare completa originala,rezervor,oglinzi,aparatoare lant plastic etc....0720666609 Ciprian [/quote semnalizatoarele le mai ai? de scut si cric central am mai intrebat parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealer Postat Octombrie 12, 2008 Share Postat Octombrie 12, 2008 NU MAI AM SEMNALIZATOARE,CRIC,SCUT. AM OGLINZI ORIGINALE,FAR,TRIPLA CU SUPORT,SUPORT DE TOPCASE GIVI,APARATOARE LANT,CARENAJ OMPLET,ROATA SPATE CU DISC SI CUPLA. 072666609-CIPRIAN Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iraque Postat Octombrie 13, 2008 Share Postat Octombrie 13, 2008 M-am intors dupa o tura de 2100km pana in Grecia si inapoi, si pot sa spun ca V-Stromul a fost fantastic. Autostrazi cu 130-150km/h cu pasager si o tona de bagaje, sosele supervirajate, drumuri forestiere si poteci de munte in Thassos, face de toate, si le face foarte bine.Parbrizul e ok, nu se mai simt turbulente, dar daca merg mult timp peste 130km/h zgomotul e totusi obositor. N-am apucat inca sa-mi schimb casca cu un S1 Pro din motive de buget. As incerca sa mai reduc un pic inclinarea suportului de parbriz sa vad cum se comporta cu MRA-ul. Saua a fost surprinzator de comoda, doar in ultima zi (Serres - Bucuresti, 620km) incepusem sa amortesc ceva mai des spre sfarsit. Oricum, cand am ajuns acasa ma simteam foarte ok, nu ma durea nimic. Pasagera s-a declarat si ea foarte multumita de confort. Singura problema care m-a sacait a fost ca inclinarea farurilor variaza foarte mult in functie de incarcare, si nu prea poate fi compensata doar din preload, trebuie sa umbli la suruburile de reglaj. Foarte frumos, asta ma incurajeaza sa merg si eu la un drum mai lung cu nevasta, fara retineri. Eu inca mai visez sa fac Turul Romaniei sa vad ce e de vazut la noi, sa ajung in locuri mai putin accesibile pentru masina. Dupa ce fac treba asta ies si "afara". LE: @atw, tu esti mai "lung" decat mine, te inteleg acum de ce faci atatea modificari la parbriz. Cred ca o s-o las mai moale cu lamentarile de genul "ma bate vantu-n cap". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator alexman Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 Nu le-au verificat, eu am facut verificarea anterioara la 14.800 km si stiu ca atunci le-au verificat. alexman:ai verificat si clapetele de acceleratie(sau le-ai verificat la 12mii km?!) sau nu a fost nevoie?toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 Cei care si-au facut reglajul la clapetele de aceleratie au simtit schimbari in functionarea motorului sau in performanta, consum? Eu am ajuns la 30000, am schimbat uleiul si filtrul si mi se pare ca merge foarte bine, adica normal. Chiar trebuie facuta reglarea clapetelor. Este o operatie complicata si se poate face numai in service? Parca am vazut pe undeva explicata succesiunea operatiilor, cu poze si nu parea sa fie nevoie de cinestiece scule. Ce se poate intampla in cel mai rau caz daca sar peste reglajul asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rider in the sky Postat Octombrie 14, 2008 Share Postat Octombrie 14, 2008 Bubuie motorul si sar arculete din el ca in desene animate.... Merge mai in hopuri intre 1500 -3000 rpm si ii creste un pic consumul....asta am citit pe V-STROMERS. Se face destul de usor, macar in teorie..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 alexman:ms pt raspuns.dar mai am vreo 2 intrebari: Ai facut verficarea lor pt ca au apraut simptome ceva?sau motorul mergea normal inante de "operatie"?dupa s-a simtit vreo schimbare?vacumetrele au aratat schimnbari majore? toate cele bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 15, 2008 Share Postat Octombrie 15, 2008 Merge mai in hopuri intre 1500 -3000 rpm si ii creste un pic consumul....asta am citit pe V-STROMERS.Se face destul de usor, macar in teorie..... Apropo de consum, cam cat va consuma DL650 in oras (in special in Bucuresti)? Eu mai putin de 6 n-am reusit sa scot, de obicei 6.2-6.5 sau chiar mai mult. La drum lung si mers linistit am scos cam 4, iar cu pasager si bagaje si mers repejor am scos 4.4-4.8 - deci asta pare in grafic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.