liviu_leu Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 Salutare la toata lumea. M-ar putea ajuta cineva cu o informatie? Incerc sa reconditionez un Elefant 900 iar pentru suspensia spate (din cauza lipsei de piese atat originale cat si after market) as vrea sa folosesc un arc spate de V-strom de preferabil unul progresiv Hyperpro. Arcul de V-strom pare cel mai apropiat ca dimensiuni iar greutatea motocicletelor este asemanatoare. M-ar putea ajuta cineva cu niste dimensiuni ale arcului spate decomprimate (ma intereseaza mai ales lungimea arcului decomprimat si eventual un diametru interior/exterior). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 Salutare la toata lumea. M-ar putea ajuta cineva cu o informatie? Incerc sa reconditionez un Elefant 900 iar pentru suspensia spate (din cauza lipsei de piese atat originale cat si after market) as vrea sa folosesc un arc spate de V-strom de preferabil unul progresiv Hyperpro. Arcul de V-strom pare cel mai apropiat ca dimensiuni iar greutatea motocicletelor este asemanatoare. M-ar putea ajuta cineva cu niste dimensiuni ale arcului spate decomprimate (ma intereseaza mai ales lungimea arcului decomprimat si eventual un diametru interior/exterior). i-a legatura cu userul @ACHIMOTO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat August 15, 2012 Share Postat August 15, 2012 (editat) Iti place? Las ca am o licoare speciala sa o stropim . Am gasit un bluetooth http://www.louis.de/...tnr_gr=10004706, ce parere aveti? La juma de pret Tebuie sa ii cumpasr perechea. 700 de pagine, 175 de cand sunt posesor de vstrom, la multe inainte va doresc! Eu detin midland bt city luat de la importatorul midland din Romania mai ieftin decat la louis.Parca e din piatra neamt.800 ron amandoua. Ce pot spune? FFFFF multumit. I-am luat si prietenei mele pentru casca ei. Ce mi-a placut la el: autonomie f buna adica 10 ore activ permanent sau vreo 7 zile conectat la tel sau mp3 player cu mers cel putin 1h pe zi. Se poate conecta la mp3 playerul din buzunar cu fir , la gps si telefon prin bluetooth, la statie de emisie receptie (o am si pe aia) cu cablu si buton pe maneta stanga pentru comunicare de exemplu cu cineva care are statie de emisie receptie ca tine in masina din fata sau pe motorul din fata (gandeste-te ca statiile bat cel putin 2km); comunicare bluetooth cu pasagerul (max 200m eu l-am testat pe vreo 10m si mergea ff bine, adica eu pe motor alimentam si prietena in benzinarie). Are apelare vocala, are buton mai tare mai incet, are noise reduction (adica mareste volumul in functie de viteza) are vox activate. Se instaleaza f usor ori cu adeziv ori cu surubele si placuta fara a gauri casca, castile sunt in niste buzunarase textile cu arici si adezivi, are si arici de rezerva, doua microfoane unul pentru casca flipup si altul pentru casca integrala are si buretel de rezerva, cablul de incarcare pe usb si cu priza, cablu pt mp3. Dupa mine e mai mult decat suficient. Ascult muzica, dau telefon, discut cu pasagerul sau cu alti oameni, ascult indicatiile gpsului si are si autonomie. Eu pe ale mele le am montate pe un shoei multitec si pe un nolan 103. Daca vrei si foto, iti fac. Le am de 2 ani si nu am avut nici o pb. In alta ordine de idei a fost cineva pe drumul dintre obarsia lotrului si paltinis (dj106N). Vreau sa merg in toamna intr-un mini circuit gen Bucuresti transfagarasan sibiu transalpina obarsia lotrului petrosani, valea jiului novaci transalpina obarsia lotrului brezoi bucuresti. Vreo 5 nopti. Daca vreti va astept. Editat August 15, 2012 de butrosica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Salutare la toata lumea. M-ar putea ajuta cineva cu o informatie? Incerc sa reconditionez un Elefant 900 iar pentru suspensia spate (din cauza lipsei de piese atat originale cat si after market) as vrea sa folosesc un arc spate de V-strom de preferabil unul progresiv Hyperpro. Arcul de V-strom pare cel mai apropiat ca dimensiuni iar greutatea motocicletelor este asemanatoare. M-ar putea ajuta cineva cu niste dimensiuni ale arcului spate decomprimate (ma intereseaza mai ales lungimea arcului decomprimat si eventual un diametru interior/exterior). Iti masor eu un arc de spate de v-strom 650 model K8 in caz ca te ajuta cu ceva. Numai ca trebuie sa ajung acasa si asta se va intampla diseara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_leu Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Iti multumesc mult. Din ce am mai citit pe forumuriile de afara,arcul este aproape identic cu cel de pe DL650. Am gasit o lungime in tzoli pe un forum respectivul nu preciza daca arcul este decomprimat sau daca era montat pe motocicleta. Tu ai arcul dat jos? Arcul original este cumva de vanzare? Ar mai avea cineva un arc spate de vanzare. (iau in considerare si un arc original de wee, in locul unui arc progresiv Hyperpro) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Iti multumesc mult. Din ce am mai citit pe forumuriile de afara,arcul este aproape identic cu cel de pe DL650. Am gasit o lungime in tzoli pe un forum respectivul nu preciza daca arcul este decomprimat sau daca era montat pe motocicleta. Tu ai arcul dat jos? Arcul original este cumva de vanzare? Ar mai avea cineva un arc spate de vanzare. (iau in considerare si un arc original de wee, in locul unui arc progresiv Hyperpro) Arcul este dat jos de pe motocicleta eu am montat un hyperpro progresiv ca merg majoritatea timpului cu minim 180kg pe motocicleta si se lasa cam mult cu cel original. Daca ti se potriveste si este ceea ce cauti ne intelegem noi cumva, ca mie oricum nu-mi mai face folosinta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_leu Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 De la achimoto vroiam si eu sa iau Hyperpro-ul progresiv. Eu as fi vrut progresiv-ul deoarece arcul original de elefant este foarte rigid, mai ales cand merg si cu sotia nu imi place cum absoarbe denivelariile. (este posibil ca si timpul si folosinta sa isi fi spus amprenta). Tu esti multumit de cel de la Hyperpro? cum se simte fata de cel original din punct de vedere al absorbtiei denivelariilor? Eu ma gandeal la Hyperpro si in ideea ca pe viitor vreau sa iau si un Wee si l-as putea folosi ulterior.(deocamdata nu vreau sa renunt nici la Elefant). Daca ne intelegem la un pret Ok ma tenteaza si arcul original de Wee care din cate am vazut se comporta destul de OK. Ma intereseaza niste dimensiuni la arc sa vad daca il pot adapta: lungimea arcului decomprimat, un diametru exterior si un diametru interior - sa pot trece telescopul de Elefant prin el (telescopul pare un pic mai gros la Elefant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mgi Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 @ butrosica Ms de informatie. Deja l-am luat asta de la Scala, oricum l-am prins la mai putin de juma de pret. Am retinut ideea, am sa ii caut si sa imi iau perechea de la Midland, banuiesc ca sunt compatibile. Cum functioneaza kiturile astea de blushtutz universale? Eu ma tot uitam la Nolan dupa kit (am o casca N43e air), da' costa o mana si un picior. Si in perspectiva ca mai iau o casca pentru prietena, si care probabil n-o sa fie tot nolan, cred ca ar fi mai interesant un kit 3rd party. Dar cum ma prind daca se potriveste? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 (editat) http://www.vstrom.info/Smf/index.php?topic=15361.0 gasesti aici cateva explicatii de ce vrei sa-i dezactivezi ? Deoarece comenzile de la PC III se bat cap in cap cu informatiile trimise de o2 sensor.In momentul in care bagi o harta in PC III amestecul se schimba,lamda sesizeaza "neregula" si incearca sa corecteze amestecul aer-benzina.Ori daca pur si simplu scot firele,imi apare in bord FI error.Dar se pare ca am rezolvat misterul:bolovanii aia de nemti mi-au trimis kitul pentru alta marca de motor...Astept eliminatorul corect si pe urma plec in Budapesta pentru un Dyno.Merci fain,oricum... Editat August 16, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 De la achimoto vroiam si eu sa iau Hyperpro-ul progresiv. Eu as fi vrut progresiv-ul deoarece arcul original de elefant este foarte rigid, mai ales cand merg si cu sotia nu imi place cum absoarbe denivelariile. (este posibil ca si timpul si folosinta sa isi fi spus amprenta). Tu esti multumit de cel de la Hyperpro? cum se simte fata de cel original din punct de vedere al absorbtiei denivelariilor? Eu ma gandeal la Hyperpro si in ideea ca pe viitor vreau sa iau si un Wee si l-as putea folosi ulterior.(deocamdata nu vreau sa renunt nici la Elefant). Daca ne intelegem la un pret Ok ma tenteaza si arcul original de Wee care din cate am vazut se comporta destul de OK. Ma intereseaza niste dimensiuni la arc sa vad daca il pot adapta: lungimea arcului decomprimat, un diametru exterior si un diametru interior - sa pot trece telescopul de Elefant prin el (telescopul pare un pic mai gros la Elefant. Din ce am putut eu sa masor cu ruleta, mama lui de subler ca atunci cand am nevoie de el nu e de gasit, mi-a iesit asa: 224mm lungime 75mm exterior 49mm interior asta e maximul care l-am putut cu minunatul aparat de precizie numit ruleta de 5m deci aceste valori pot varia 1-2mm ai si pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 16, 2012 Share Postat August 16, 2012 Salut, Pentru iubitorii de givi crash bar pt dl ... o poza in atasament. Citisem de problem pe net la vechiul model dar am fost 100% sigur ca au rezolvat la modelul 2. ... se pare ca nu. crashul a suferiut cate o cazatura pe fiecare parte de pe loc ... v-a explicat siu-long parca in detaliu tehnica rigida de mers cu ghidon bracat maxim si mintea in alta parte ... numai de bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 se pare ca asta e tot modelul unu da vandut pe post de 2. anul asta am vazut fo 5-6 crashuri cazute si la toate era indoita placuta fara sa se fi rupt de pe ea. dupa parerea mea mai bine se rupe decat sa indoi placuta de prindere care se indreapta foarte greu. daca e rupt o sudura si gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 (editat) Poate ma complic prea mult dar merita sa intreb prima data. Vreau sa imi pun o lumina suplimentara de frana si ca sa o conectez nu as vrea sa tai si sa lipesc cablurile. Mai degraba as folosi mufa existenta in zona coditei si as confectiona un adaptor de genul asta Brake/Tail/Signal Adapters . As putea gasi pe undeva pe aproape in Roomania conectorii necesari la un pret rezonabil? Editat August 17, 2012 de biohazardousguy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 de gasit, gasesti la suzuki, da ma indoiesc ca va fi un pret rezonabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_leu Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 Nu a mai incercat nimeni arcuriile de la Hyperpro? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 17, 2012 Share Postat August 17, 2012 Arcul este dat jos de pe motocicleta eu am montat un hyperpro progresiv ca merg majoritatea timpului cu minim 180kg pe motocicleta si se lasa cam mult cu cel original.Daca ti se potriveste si este ceea ce cauti ne intelegem noi cumva, ca mie oricum nu-mi mai face folosinta. taman ce a scris cu o pagina in urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 Salut, Pentru iubitorii de givi crash bar pt dl ... o poza in atasament. Citisem de problem pe net la vechiul model dar am fost 100% sigur ca au rezolvat la modelul 2. ... se pare ca nu. crashul a suferiut cate o cazatura pe fiecare parte de pe loc ... v-a explicat siu-long parca in detaliu tehnica rigida de mers cu ghidon bracat maxim si mintea in alta parte ... numai de bine, paul Ce vad in poza este primul model, cu sudura in capul tevii. Cele noi au o piulita sudata in interiorul tevii si placa se asambleaza cu surub cu cap inecat. Placuta se poate roti, asamblasea este mai elastica si nu se rupe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 Ce vad in poza este primul model, cu sudura in capul tevii. Cele noi au o piulita sudata in interiorul tevii si placa se asambleaza cu surub cu cap inecat. Placuta se poate roti, asamblasea este mai elastica si nu se rupe. ah ... credeam ca asta e modelul doi si celalalt cu piulita in teava e 1. da-l in piele ca oricum nu imi placea idea de piulita in teava ... tragem la asta o sudura inginereasca si va fi oki ... merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 Dupa un timp se va crapa din nou. Poti face modificarea usor acum, cu piulita si surubul. Cred ca sunt M10 deci aproape imposibil de rupt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piffi Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 salutare,daca stiti cumva care din voi a pierdut un top case in dreptul statiuni cheia la urcare spre brasov,ca erau vreo 3 vstromuri si ma gandesc ca e al unuia dintre ei,am dat si de top case era legat de un par cu 2 elastice ,probabil cei care l-au gasit dar nu am putut sa-l luam cu noi,am luat doar ce era inauntru ca nu se mai inchidea,deci daca auziti ceva dati stire ca sa-i dau baiatului continutul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 Fabio si inca cativa vstromisti au fost ieri pe Cheia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat August 19, 2012 Share Postat August 19, 2012 (editat) Ieri am alimentat de nevoie pe la Marginea - Suceava, benzina de c.acat, iar mi-am luat numai suturi in poponeata pina acasa. Cred ca trebuie sa ii fac by-pass, sa nu am surprize. By-pass la ce?La lambda?Cu ce?Eu de vreo 2 luni caut un eliminator si se pare ca e al naibii de rar.Cand ma bucuram ca am gasit in sfarsit,defapt mi-au trimis unul gresit...Daca ai vreo sursa sigura,ma bag si eu la unul...Daca se poate,evident!!!Deocamdata umblu cu mapa zero in PC III. Editat August 19, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 @transilvania72 E vorba depre bypass la filtrul de benzina, care costa cateva sute de euro. Se pune un filtru normal si s-a rezolvat problema. Cred ca merge si curatat filtrul original la modelele de 1000 sau la 650 pana la k6, ca piesa de schimb elementul filtrant, saculetul ala mic de plastic stiam ca nu depaseste 10 euro. La alti useri pe forumul de afara am vazut ca prefera sa foloseasca filtru de benzina extern pentru instalatii sub presiune, exemplu: de la masinile pe benzina ceva mai noi marca renault. Daca o sa faci modificarea fa te rog si vreo cateva poze pe parcursul lucrarii si vreo 2-3 cuvinte ca descrierea sa ne facem o idee cam ce implica asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 @transilvania72 E vorba depre bypass la filtrul de benzina, care costa cateva sute de euro. Se pune un filtru normal si s-a rezolvat problema. si troaca mea a fost alimentata cu benzina proasta (in jur de 600litri ) si chiar ma gandeam cum dracu curat fitrul ala. bypass-ul ala se poate face cumva ...sau tre sa-l cumparam pe ala de sute de euro de care ziceai ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 20, 2012 Share Postat August 20, 2012 bre domnilor am mai discutat problema asta de cateva ori. da e mult in urma. pana in 2007 pompa de benzina are un filtru de inalta presiune incorporat. odata ce se umple de jeg nu mai ai ce sa ai faci iar suzuki nu il da ca piesa de schimb. numai pompa completa. 580 euro. alternativa este bypass-area filtrului de inalta presiune si montarea unui filtru de benzina exterior. eu am facut pana acum vreo 6-7 mobre modificarea, iar la mine merge asa de 3 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.