siu_long Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 (editat) In legatura cu echipamentul de ski esti norocos domnule sau ai un echipament de foarte buna calitate eu ce am incercat acum cativa ani era jale peste 80km/h, ce e drept pe motocicleta necarenata. Mai mult de un polar pe sub geaca moto impermeabila nu am purtat nimic niciodata, izmene nu e nevoie sa port ca am niste pantaloni moto mai grosi, Bocanci de munte inalti si caldurosi ca in cizmele de motor amortesc picioarele. Pt iarna asta sper sa gasesc niste saculeti de ghidon din neopren ca sa renunt la manusile de iarna groase. la partea cu necarenata mobra face diferenta clar echipamentul de ski folosit la moto e romanesc, Gotech, luat la oferta de la Carrefour acu vreo 8-9 ani, a fost mai ieftin ca o pereche de blugi, fara izmene nu tinea, aveam genunchii reci cu tot cu masivele protectii. tot cizmele moto le folosesc si iarna, insa mi-am luat niste ciorapi f grosi, de ski, tot de LIDL la oferta, cautati bre pe la ei cand e cazul ca au chestii f utile si la pret imbatabil tu iti protejezi gatul cu izmenele??? pai da, ca sunt matahala si masura care sa ma incapa la spate si umeri e f mare, evident, si decolteul acopera si gatul anunta-ma te rog cand mai ai cagule de iarna, trebuie sa imi cumpar. si un echipament de ploaie te rog... nu mai dureaza mult pana vin la iernat hai la sighisoara http://www.motocicli...a/#entry3287625 Salut, ms de info, tu esti cu miarul dar m-am uitat ce mobre vin si nu stiu daca fac fatza cu 650-ul da "drum intins". Ma gandeam la un Veliko, cineva dornic? Eventual cu intoarcere in Vama Veche si inoptat acolo, sa inchidem vama. Editat Noiembrie 16, 2012 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 Gotech e made in china si nu fac lucruri rele pentru vama veche mai ai nevoie de o pereche de izmene si citeva caciuli (ca Axinte de la vacanta mare). acum e vremea pentru plimbari scurte,grija mare la aderenta pe afalt,ca sa te plimbi cu motorul la 0 grade sau minus 5 grade iti trebuie musai echipament adecvat altfel viata pe mobra va fi scurta,acum esti tinar si nu dai importanta dar mai tirziu va fi vai de oasele tale. baietii care pleaca la sighisoara au spus ca nu vor alerga cu mai mult de 120,asa ca stroama face fata cu brio,tu sa faci fata la vremea rece si la mers intins timp de 4 ore. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Noiembrie 16, 2012 Share Postat Noiembrie 16, 2012 (editat) ok ms de sfaturi am niste protectii de hanbal pt genunchi (dinalea oft din burete), o sa le folosesc pe sub protectii si va spun daca mai aveam genunchii reci la terminarea turei. am gasit un grupuletz care merge maine spre Veliko, vreau sa ajung acolo anul asta neaparat. la 9:15 plecarea de la benzonaria de langa liceul Tudor Vladimirescu, care mai vreti va astept. 0726 912 624. poate totusi reusesc si sa inoptez in vama (Vama Veche ca sper ca de data asta sunt in regula si nu ma retin aia la Giurgiu ) cu Sighisoara o las ori pe wendul urmator ori la anul, oricum cel mai frumos mi s-a parut acolo cat era plin de zapada, acum vreo 4 ani, prin Feb la festivalul de blues, recomand. bafta! Editat Noiembrie 16, 2012 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 (editat) Atentie mare. Dimineata in camp sau pe marginea padurii ceata la greu. Nici la 12 nu se ridicase. Pt vreme friguroasa, daca lipseste echipamentul foarte calduros, recomand folia metalizata peste care se monteaza parchetul. 3 roni metrul matrat si este un excelent izolator provizoril pt genunchi, coate, spate, montata ca o dublura la protectiile deja existente. Editat Noiembrie 17, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 (editat) Exista izmene cu folie in fata.Eu am echipament,manusi si izmene Rukka.Nici un stres la orice fel de -C*.Iar daca casca e de seama nu trebuie cagula absolut deloc.Cel putin eu am o Shoei Hornet DS si niciodata nu am simtit frigul...La gat recomand firma Buff.Au o chestie pe care o faci fular,fes,bandana,cagula,etc.Ca si cizme am Vanucci Goretex si nu mai stiu cum plus sosete enduro Alpinestar.Nu tu apa nu tu frig... Editat Noiembrie 17, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 unde gasesc in Buc niste manusi moto bune? o pereche pt iarna, si una pt vara. si o cagula integrala... nu am pretentie sa fie moca, dar nici sa ma rupa la buzunar... Fabio o sa ai tu? Mainile au fost cool, as ice, in prima parte a drumului, noroc ca avea cineva o pereche in plus de iarna, altfel nu mai aveam varfuri la degete, degeraturi direct cu genuchii am rezolvat cu protectiile cu burete, aveam genunchii deloc reci cand m-am intors din Veliko. e misto la Veliko, vreau la anu' sa merg si sa am timp macar 3 ore sa ma plimb pe jos pe acolo, eventual dupa sa plec si sa inoptez la Balcic (ca nici acolo nu am fost). tinem legatura pana atunci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 Salut, ms de info, tu esti cu miarul dar m-am uitat ce mobre vin si nu stiu daca fac fatza cu 650-ul da "drum intins". Mai Horica, zici ca ai tricicleta si la aia iti lipseste o pedala...asa zici de mobra ta. Nu te mai plange de ea, ca nu esti pe circuit unde cativa cai putere fac diferenta. Eu n-am simtit niciodata acut lipsa de cm cubi cand am alergat turistic, chiar daca am avut companioni cu motociclete mari....chiar si la autostrada. desigur ca e mai cofortabil sa simti cum pleaca cei 100 de cai pe langa 67, dar viteza maxima cu care pot rula "matahalele" pe drumurile noastre nationale si judetene este aceeasi cu a ta. Singurul lucru care te face sa ramai in spate este experienta ta ca rider si cum stii sa iti stapanesti motocicleta. Si sunt sigur ca asta o sa-ti spuna si riderii matahalelor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 17, 2012 Share Postat Noiembrie 17, 2012 unde gasesc in Buc niste manusi moto bune? o pereche pt iarna, si una pt vara. si o cagula integrala... nu am pretentie sa fie moca, dar nici sa ma rupa la buzunar... Fabio o sa ai tu? Mainile au fost cool, as ice, in prima parte a drumului, noroc ca avea cineva o pereche in plus de iarna, altfel nu mai aveam varfuri la degete, degeraturi direct cu genuchii am rezolvat cu protectiile cu burete, aveam genunchii deloc reci cand m-am intors din Veliko. e misto la Veliko, vreau la anu' sa merg si sa am timp macar 3 ore sa ma plimb pe jos pe acolo, eventual dupa sa plec si sa inoptez la Balcic (ca nici acolo nu am fost). tinem legatura pana atunci am manusi de iarna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 am fost la Nucsoara....spre varful Moldoveanu ieri din pacate am mers cu un prieten cu un CB500 care s-a miscat forte greu si nu am reusit sa ajung pana la capatrul traseului.mai aveam foarte putin dar se innopta si n-am vrut sa ma prinda noaptea prin padure pe zonele nasoale. drumul spre Nucsoara este bun cu cateva zone de 50-100m in reparatie. Prin padure e un forestier foarte bun care pe masura ce avansezi se degradeaza si incep sleaurile si mocirla. prietenul cu CB-ul a si cazut intr-o balta. Bine ca el a plecat din Curtea de Arges spre Valcea ca altfel mai facem 3 ore si pana acasa . in privinta frigului singura zona in care am simtit frigul au fost varfurile degetelor . desi am manere incalzite, la viteza mare am incepusem sa simt frigul pe la degete. zic viteza mare intrucat la intoarcere pe autostrada erau 1-2 grade si sub 150km/h nu am mers. de la pitesti pana la km 84 am mers impreuna cu un gsxf 600 iar viteza minima a fost 180km/h. Dupa ce am alimentat la km 84 am mers mai cuminte (150) dupa care iar m-am trezit cu ala cu gsx-ul care pesemne ca oprise si el sa alimenteze pe undeva...si iar i-am dat . in concluzie hainele de pe mine mi-au tinut destul de bine de vant/frig in conditiile in care incet n-am mers iar afara era destul de frig...dar trebuie sa-mi caut niste manusi mai bune. am avut pe mine izmene + bluza de ski de la decathlon , pantaloni de trening subtiri + pantaloni moto+ genunchere , o bluza de trening + armura UFO + geaca. cizmele + sosete de ski . cagula e cea de vara dar am mai avut o chestie la gat. va trebui sa-mi iau pinlock ca tre sa tin viziera putin ridicata. casca e un shoei xr1100 pun si cateva poze de pe traseu. o s apun si filmele pe youtube ca sa vedeti mai bine cum se prezinta traseul prin padure in satul Nucsoara zici ca esti la muzeul satului . e foarte frumos si cu siguranta o sa fac o vizita mai prin vara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Noiembrie 18, 2012 Share Postat Noiembrie 18, 2012 Mai Horica, zici ca ai tricicleta si la aia iti lipseste o pedala...asa zici de mobra ta. Nu te mai plange de ea, ca nu esti pe circuit unde cativa cai putere fac diferenta. Eu n-am simtit niciodata acut lipsa de cm cubi cand am alergat turistic, chiar daca am avut companioni cu motociclete mari....chiar si la autostrada. desigur ca e mai cofortabil sa simti cum pleaca cei 100 de cai pe langa 67, dar viteza maxima cu care pot rula "matahalele" pe drumurile noastre nationale si judetene este aceeasi cu a ta. Singurul lucru care te face sa ramai in spate este experienta ta ca rider si cum stii sa iti stapanesti motocicleta. Si sunt sigur ca asta o sa-ti spuna si riderii matahalelor. Asta clar ma trage in jos.. lasa ca trag tare sa evoluez Insa am ramas destul de "panicat" dupa ce am iesit la o tura buc - giurgiu - buc cu 2 vitezisti, sa zicem ca am cam scos untul din mine, rulare cu ~180... de atunci cand vad motoare mari si rideri experimentati ma gandesc ca vor dori sa mearga lafel de nebuneste, si mie unul nu imi place chiar atat de mult viteza, si nici nu fac fatza deocamdata, asa ca aleg sa nu ii incurc. De motocicleta sunt f multumit, e perfecta pt ce a fost ea gandita, insa sincer nu cred ca e facuta sa ruleze in mintile ei la 160-180, mai degraba pe la 130. Si acum sa fim sinceri, cati dintre cei experimentati si cu moto mari se limiteaza doar la 130? Pana acum nu am intalnit nici unul. Daca exista, cu mare placere vreau sa plec la drum cu ei am manusi de iarna super, cand sunt liber in timpul sapt trec sa vad care imi vin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Asta clar ma trage in jos.. lasa ca trag tare sa evoluez Insa am ramas destul de "panicat" dupa ce am iesit la o tura buc - giurgiu - buc cu 2 vitezisti, sa zicem ca am cam scos untul din mine, rulare cu ~180... de atunci cand vad motoare mari si rideri experimentati ma gandesc ca vor dori sa mearga lafel de nebuneste, si mie unul nu imi place chiar atat de mult viteza, si nici nu fac fatza deocamdata, asa ca aleg sa nu ii incurc. De motocicleta sunt f multumit, e perfecta pt ce a fost ea gandita, insa sincer nu cred ca e facuta sa ruleze in mintile ei la 160-180, mai degraba pe la 130. Si acum sa fim sinceri, cati dintre cei experimentati si cu moto mari se limiteaza doar la 130? Pana acum nu am intalnit nici unul. Daca exista, cu mare placere vreau sa plec la drum cu ei Mda, asta e scuza majoritatii celor care au trecut de la 650 la 1000 [oricare model o fi el]... dar zau, unde rulati voi cu 180 fratilor, ca in afara de Germania nu stiu unde sa mai fie legala viteza asta ... si sa nu mai vorbim de sigurantza. Cum spunea si Edutzu, in afara de "senzatii" miarele sunt pentru turingul cu bagaje multe, pasager si distante lungi. Eu am facut toate concediilr cu mandra in carca si rareori mi-ar fi trebuit ceva mai mare. ... si daca ma insotesc "din gresala" cu vitezomani, le fac cu mana din spate si le urez drum bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Dupa tuning am incercat maximul posibil.La 9100 RPM si 230 hm/h(cel putin atata arata la bord) am simtit un vobling,care m-a calmat instant.Poate vitezometrul inseala dar sigur am avut putin peste 200.Cert este ca dupa 9000 se plafoneaza,dar pana acolo rupe tot.A meritat investitia.De la 170 accelerez brusc si simt o zvacnire bunicica spre inainte.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Dupa tuning am incercat maximul posibil.La 9100 RPM si 230 hm/h(cel putin atata arata la bord) am simtit un vobling,care m-a calmat instant.Poate vitezometrul inseala dar sigur am avut putin peste 200.Cert este ca dupa 9000 se plafoneaza,dar pana acolo rupe tot.A meritat investitia.De la 170 accelerez brusc si simt o zvacnire bunicica spre inainte.... in ce treapta de viteza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 (editat) De la 170 accelerez brusc si simt o zvacnire bunicica spre inainte.... La 650 de la 190km/h daca accelerez brusc simt o zvacnire spre 'napoi Daca mai ajung cu ea la 200km/h, viteza pe bord, real sigur este mai mica, este doar pentru max 1 minut si ca sa vad daca mai este motocicleta in parametrii. Consider ca asta este cel mai simplu mod de a observa starea filtrului de aer/buji/pompa de benzina. Oricum nu este sigur nimic la viteza aia si orice curba cu vant lateral la viteze mari se simte ciudat rau spre deosebire se SV care cu acelasi motor/cutie iti da impresia ca se infige in asfalt cu cat cresti viteza. Imi place 130-140 cu 150 la depasiri in regim de autostrada asa pe drumurile nationale 110-120 este decent. Am tot auzit ca v-stromul lasat din juguri cativa cm de schimba complet la viteza mare, nu am probat. Pot spune cu siguranta din ce am testat ca un pinion mai mare pe fata o sa enerveze multi posesori de vitezane Editat Noiembrie 19, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Pot spune cu siguranta din ce am testat ca un pinion mai mare pe fata o sa enerveze multi posesori de vitezane Daca eram pe facebook primeai un mare "Like" La modificarea asta ma gandeam si eu pentru urmatorul kit de lant. Gasesc kit-ul pe net sau merg eu la ghici cu numarul de zale? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 (editat) Daca eram pe facebook primeai un mare "Like" La modificarea asta ma gandeam si eu pentru urmatorul kit de lant. Gasesc kit-ul pe net sau merg eu la ghici cu numarul de zale? Pe K8 merge 14,15,16 cu lungimea standard. Cu 16 o sa folosesti mai mult ambreiajul si va demara un pic mai greu, merge mai mult din cuplu. Este combinatia perfecta pentru mersul stradal 99%. Cu 14 parca are boala vacii nebune Si numai pe o roata ar vrea sa stea, asta e preferatul meu de departe. Un pinion de 16 este in jur de 50 de lei eu le-am luat de fiecare data separat si am comandat kitul cu 15 oricum folosesti 2 pinioane de fata la un kit. am io dastea: 150 ron Fabio se intampla sa ai vreo poza cu ele montate pe v-strom ca sa-mi fac o idee cum vin? Am vazut cateva exemplare uriase si nu vreau nimic in genu ala Editat Noiembrie 19, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 Dupa tuning am incercat maximul posibil.La 9100 RPM si 230 hm/h(cel putin atata arata la bord) am simtit un vobling,care m-a calmat instant.Poate vitezometrul inseala dar sigur am avut putin peste 200.Cert este ca dupa 9000 se plafoneaza,dar pana acolo rupe tot.A meritat investitia.De la 170 accelerez brusc si simt o zvacnire bunicica spre inainte.... la fel ca si adrian intreb si eu..cu a 6-a ? nu-mi aduc aminte bine ca nu stau eu cu ochii pe vitezometru/turometru (si mai am si bordul in mile ) dar la a mea in treapta 6 parca am ceva de genul : 5000rpm = 150 kmh 6000rpm = 180 6500rpm = 200 7000rpm = 220 ( nu vroiam sa public toate cifrele astea dar am vrut sa-i sperii pe aia cu bmwuri care mai citesc pe aici ) ce-i drept in treapta 6 se simte ca e limitata. de la 180 la 200 urca mai greu. nu cred ca o sa ii dau vreodata 9000rpm in treapta 6 (sau in alta treapta) pentru ca limita motoretei e pe la 200-220 in functie de vant, dar inca ma mai gandesc la PC3 + derestrictor Fabio se intampla sa ai vreo poza cu ele montate pe v-strom ca sa-mi fac o idee cum vin? Am vazut cateva exemplare uriase si nu vreau nimic in genu ala tre' sa fie maricele ca sa incapa si handguardurile . ce am mai vazut eu pe scutere pareau imense. dar pana la urma daca vrei caldurica ...merg si mai mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 (editat) la fel ca si adrian intreb si eu..cu a 6-a ? nu-mi aduc aminte bine ca nu stau eu cu ochii pe vitezometru/turometru (si mai am si bordul in mile ) dar la a mea in treapta 6 parca am ceva de genul : 5000rpm = 150 kmh 6000rpm = 180 6500rpm = 200 7000rpm = 220 ( nu vroiam sa public toate cifrele astea dar am vrut sa-i sperii pe aia cu bmwuri care mai citesc pe aici ) ce-i drept in treapta 6 se simte ca e limitata. de la 180 la 200 urca mai greu. nu cred ca o sa ii dau vreodata 9000rpm in treapta 6 (sau in alta treapta) pentru ca limita motoretei e pe la 200-220 in functie de vant, dar inca ma mai gandesc la PC3 + derestrictor tre' sa fie maricele ca sa incapa si handguardurile . ce am mai vazut eu pe scutere pareau imense. dar pana la urma daca vrei caldurica ...merg si mai mari Sergiu pe gearing commander la dl1000k4 arata o viteza reala de 234,6 km/h la 7830rpm un gs nu poate sa vada decat un stop cum se departeaza. Viteza teoretica in a 6-a la 10500rpm este de 313km/h da nu cred ca are putere sa se tureze atat in a 6-a. TL1000R putea sa atinga 300km/k dar avea 30 de cai in plus. Astia cred ca au pastrat cutia si doar au scazut puterea. Bolnava motocicleta =)) Ne spune cineva cu 2002-2003 cat baga? Editat Noiembrie 19, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 ....nici n-a venit iarna si noi ne apucam de discutii dinastea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 (editat) Bine bre ca sariti pe mine la dinastea... dar cand o laud, cand am povestit cum a fost vedeta adunarii printre K1200r, Busa, Harley, R1 etc unu nu a zis "bravo bai Horica, continua sa raspandesti spiritul V-Strom" Nu o scrisesem la modul "ce tare e Stroama mea", o scrisesem la modul "ce tare e Stroama printre toate motocicletele, si noi, si mult mai scumpe, si cu multi cai si viteza maxima mare, si asta nu o credem doar noi, uite ca au confirmat-o si posesorii de fitzoase scumpoase " cum ati zis si voi, realizez ca nu e sigur sa circuli cu viteza, nu mereu pt ca o dai tu pe jos ca nu sti sa mergi... dar, pete de ulei, nisip, animale de oameni si de mamifere etc am mers cu gsx-r 1000, am simtit placerea vitezei f mari, nu cred ca exista om sa nu o simta, insa trece repede; si multi de aici pot confirma, cred si mi-am dat seama ca prefer curbele... si cand o fi vreunul din noi care poate sa ia curbele atat de bine cat sa il traga in jos doar viteza maxima a Stromului, atunci merita sponsorizat ca sa participe la curse viteza maxima il trage pe Strom in jos doar in linie dreapta si cum ziceam, asta e o placere care se termina f repede nu ca as avea ceva cu cei care vor doar sa mearga cu viteza mare in linie dreapta, dar deh, daca ma rog de voi sa ma scoateti si sa ma cresteti si nimic nimic... daca as fi stiut drumul, si eu le-as fi facut frumos cu mana si ne vedeam la destinatie cu aceasi placere insa frica de ratacire a fost mai mare eventual sa incerc sa ma orientez dupa ureche, sa nu imi iasa si sa raman fara benzina in pustiu, si singur eh... mai am de crescut si multi km de condus... Editat Noiembrie 19, 2012 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian cristea Postat Noiembrie 19, 2012 Share Postat Noiembrie 19, 2012 daca as fi stiut drumul, si eu le-as fi facut frumos cu mana si ne vedeam la destinatie cu aceasi placere insa frica de ratacire a fost mai mare eventual sa incerc sa ma orientez dupa ureche, sa nu imi iasa si sa raman fara benzina in pustiu, si singur bre, daca vrei neaparat sa bagi benzina doar de la rompetrol o sa ti se para si centrul civilizatiei un pustiu. ai motocicleta cu care faci si 500 km la mers economic si ti-e frica sa ramii fara benzina in europa??? ia-ti harti, ia-ti atlase rutiere, ia-ti gps daca esti asa infricosat de marele desert balcanic si o sa poti merge singur si in ritmul tau. toti mai avem multi km de condus, nu esti mai prejos decit nimeni, nu mai fii asa panicat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Ne spune cineva cu 2002-2003 cat baga? Din ce am citit, 230. Au limitat-o tocmai pt ca tinuta de drum la viteza aceea nu era cea mai potrivita. daca as fi stiut drumul, si eu le-as fi facut frumos cu mana si ne vedeam la destinatie cu aceasi placere insa frica de ratacire a fost mai mare eventual sa incerc sa ma orientez dupa ureche, sa nu imi iasa si sa raman fara benzina in pustiu, si singur Cumpara-ti o harta a Bulgariei (editura Niculescu). Este mare si detaliata. 1/2 din BG pe o parte si cealalta jumatate pe verso. Este corecta, detaliata si o poti folosi cu incredere. Mai mult are insemnate si multe puncte de interes ce trebuie vizitate. Toti am inceput cu aceea harta cand s-au deschis granitele. Ce vremuri!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Horio, nu te panica, si noi ne-am ratacit la vecinii bulgari, si nu o singura data. Eu nu m-am ratacit in Bulgaria niciodat, Bulgaria s-a ratacit in mine ) Fara gluma acum, mi-am instalat pe garmin 2 harti facute de Bulgari, foarte bune, din care una chiar cu trasee off road [deh, ei pot, noi nu... ma rog, ei pot mult mai multe decat noi] plus harta de care zicea Bogdan si eram ca-n Dr Taberei, stiam tot. Defapt in Bg am invata sa merg fara maini Ma furase peisajul si n-am observat indicatiile gps-ului ca la intersectie sa fac dreapta, nu stanga si m-am prins dupa fro 20 de minute de mers, moment in care mi-am pus manile in cap... literalmente, m-am plesnit cu mainile peste casca injurandu-ma! In clipa in care am realizat ce-am facut, m-au trecut transpiratiile si, calm, am revenit cu mainile pe ghidon si am facut cale-ntoarsa. Pot spune ca Bg m-a invatat multe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 eu am intrat si mers pe contrasens vreo 50m in Ruse ) http://goo.gl/maps/zidsm veneam dinsopre basarabov si vroiam sa intru pe E85 sa mergem spre Veliko . si pentr ca nu era nici un semn, cum am iesit de sub podul pe E85 in loc sa tin dreapta m-am dus tot inainte pe contrasens (urmat de alti doi prieteni) dupa treaba asta le-am urat mult bine autoritatilor bulgare responsabile cu semnalizarea drumurilor. cu verde e traseul corect cu rosu cel pe care ajungi pe contrasens in ziua aia mi-am dat seama ca un GPS e chiar util. (drept urmare mi-am comandat doar suportul pentru GPS ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Noiembrie 20, 2012 Share Postat Noiembrie 20, 2012 Pe K8 merge 14,15,16 cu lungimea standard. Cu 16 o sa folosesti mai mult ambreiajul si va demara un pic mai greu, merge mai mult din cuplu. Este combinatia perfecta pentru mersul stradal 99%. Cu 14 parca are boala vacii nebune Si numai pe o roata ar vrea sa stea, asta e preferatul meu de departe. Un pinion de 16 este in jur de 50 de lei eu le-am luat de fiecare data separat si am comandat kitul cu 15 oricum folosesti 2 pinioane de fata la un kit. 15 dinti pe fata e combinatia ideala pentru o motocicleta care face de toate. Daca petreci mult timp pe autostrada (ceea ce nu prea e cazul la noi in RO) merita sa treci la 16 ca sa fie motorul mai putin turat la viteza de croaziera. Dezavantajul e ca in oras, in coloana, patinezi ambreiajul din plin - si cu 15 cam faci asta. Perfect ar fost prima treapta mai scurta si treapta 6 mai lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.