Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 18.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bozoro

    1566

  • ivanp

    1304

  • bogdan_harea

    1166

  • Lucian_M

    961

Top Posters In This Topic

Popular Posts

N-ar fi rau sa faci si tu la fel! Suntem in 2019... noi astilalti...

Avem film de la intalnirea de toamna 2018    

Posted Images

Oasele sunt facute din foaie de arc (otel forjat) de 5mm si zincate s-a inaltat vreo 30mm. Nush exact ce dimeniune au ca le-am montat fara sa mai masor la ele. Mi le-a luat un prieten din Anglia la un chilipir 100 de lei. Nu arata ca cele facute de dan cata dar sunt ok. Acum astept si inaltatoarele de ghidon de 30mm poate mi-o fi mai usor cu mersul in picioare. Furca o sa o lungesc atunci cand o sa trebuiasca sa schimb cuzinetii si simeringurile momentan le am pe cele originale care apropie 5 ani :D

Edited by florin.radu
Link to post
Share on other sites

aduce cineva tankpaduri ca cel din poza de mai jos ?

 

 

0def0b89c7e9184c4790152312dcda98.jpg

Tankpad-ul e accesoriu original Suzuki, cod 990D0-06G00-PAD :P

Din ala am si eu. In 2008 era 17.59EUR fara TVA.

Link to post
Share on other sites

@Bogdan> duminica e mai frig si nu mai avem nici rabdare. sambata!!! :)

Da, nu sunt 11 sunt 9 grade, ce sa-ti spun!

 

Tankpad-ul e accesoriu original Suzuki, cod 990D0-06G00-PAD :P

Din ala am si eu. In 2008 era 17.59EUR fara TVA.

 

Are si Demetrescu pe stoc cateva modele la cca 50 roni buc.

Link to post
Share on other sites

Vand Suzuki DL 650 V-strom, anul fabricatiei 2004, 48.000 km, cric central, parbriz MRA,

2 prize 12v, top si side case originale Suzuki, protectii maini,protectii
laterale motor, protectii radiatoare, baterie noua, xenon. Pret 3500 euro discutabil ,telefon 0723.588.213 Sebi

post-24473-0-65026000-1362232194_thumb.jpg

post-24473-0-93764100-1362232206_thumb.jpg

post-24473-0-99930900-1362232228_thumb.jpg

post-24473-0-67667400-1362232241_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

care-i istoria ei, te rog?

 

Vand Suzuki DL 650 V-strom, anul fabricatiei 2004, 48.000 km, cric central, parbriz MRA,

2 prize 12v, top si side case originale Suzuki, protectii maini,protectii
laterale motor, protectii radiatoare, baterie noua, xenon. Pret 3500 euro discutabil ,telefon 0723.588.213 Sebi

Link to post
Share on other sites

Pt un Vstrom alb caut un set de stikere pt rezervor, originale. Evident o sa le comand la Dan, dar nu gasesc corespondenta intre coduri si aspect sau culoare. A gasit cineva o sursa de informare pe acest subiect.

Link to post
Share on other sites

pai in descriere scrie si si culoarea. ceva de genul asta . ce capacitate si ce an este motocicleta ?

COWL ASSY, SIDE RH (SILVER)
Link to post
Share on other sites

Salut,

doresc sa imi iau una din cele 2 modele din subiect, insa nu am avut ocazia sa le studiez mai bine, Review-urile de pe net sunt 50/50 si nu am reusit sa imi fac o idee.

Ma intereseaza sa merg distante relativ lungi , cu pasager si bagaje, si sa am o pozitie confortabila ( am 1:83 )

as dori sa stiu pareri pro / contra asupra celor 2 modele

multam`

Link to post
Share on other sites

Pozitia e cam aceeasi. Pentru drumuri lungi si bagaje e mai indicat 1000, dar consuma mai mult fata de 650 si mai are unele mici probleme pe la injectie si ceva zgomote la ambreiaj. La viteze de croaziera de pana la 130 km/h se descurca foarte bine si 650, de acolo in sus deja se simte lipsa de mai multi caluti.

 

www.vstromania.ro

 

 

 

 

post-3733-0-55455100-1362430636_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

Motocicleta este revopsita. Nu stiu daca original a fost alba. Problema este corespondenta: cod, culoare, forma. De arata, arata bine, ca in poza.

Eu am vazut ca exista destul de multe chestii aici www.mrcycles.com. Din cate am vazut trimit si in rom

 

SI-a montat cineva un O2 eliminator? Am vazut ca e destul de ieftin si cica diferentele sunt destul de vizibile.

Link to post
Share on other sites

cel de 600 se descurca foarte bine si iti ofera cel mai multe la cele mai multe capitole.

cel de 1000 iti ofera mai multa putere, dar asta are un cost: mobra e mai grea si consuma mult mai mult decat cel de 650.

 

pentru a studia pozitia iti recomand http://cycle-ergo.com

pentru a studia consumul iti recomand http://www.motostat.eu

Link to post
Share on other sites

din experientele voastre cam care ar fi consumul la dl650 si dl1000?

din ce am vazut la dl1000 ar fi aprox 6 / 100 iar la 650 4,5 / 1000, iar diferenta nu ar fi foarte mare ( 1.5-2 / 100 )

partea de ciclistica difera mult ? partea mecanica / intretinere ?

Edited by erikson
Link to post
Share on other sites

V-strom 1000:

+Se descurca bine si la 160, daca tu te simti confortabil la viteza aia.

+Seaua mai confortabila decat la 650

 

 

V-strom 650:

+Unul dintre cele mai bune, fiabile, flexibile motoare de 650

+A castigat in 2005 si 2006 trofeul trans-alp, iar in 2007 a fost invinsa de GS-ul de 1200 (dublu la pret)-cred ca spune ceva chestia asta.

 

Diferente:

-1000 este ceva mai greu, avand motor mai mare si 2 tobe, dar arata mai misto de la spate, fiind simetrice

-Seaua mai confortabila la 1000 dar se poate rezolva problema relativ ieftin cu o vizita la @darian (sau poti sa cumperi pentru 650 o sea de 1000, pt ca se potrivesc)

-Pozitie ceva mai inalta la 1000 (in principal din cauza la sea)

-Consum cam cu 1,5-2 l% mai mare pt 1000 in acelasi regim de viteza

-Ceva probleme pe la ambreaj si oala de presiune la 1000 (cel de 650 daca e intretinut nu prea are bube de fabricatie)

-Clonkul de la furca de care ai auzit probabil, prezent la modelul 650 pana in 2007 (nu stiu daca este si la modelul de 1000) daca ai studiat bine internetu, care e deranjant la trecerea peste anumite obstacole. A fost rezovat la modelele dupa 2007 parca. Se poate ameliora din uleiul de furca.

Cam atat imi vine acum in minte...

 

Concluzie: Conduci mai sportiv, te simti bine pe ea la 160-170 km/h, alege varianta de 1000 (eu unul de pe la 120-130 in sus mi se pare ca iau prea mult vand si nu prea mai e confortabil)

Vrei sa te plimbi mai mult cu un consum decent, viteze de croaziera de 120-130, cel de 650 este tot ceea ce ai nevoie.

Tip: citeste www.micadu.ro Este jurnalul unui tip cu un v-strom de 650 care face Americele de la N la S (din alaska pana in la capul Horn)

 

Consumul calculat la pompa pe un tur de romania (2500 km): 4,33 l/100km. regim de mers: 80-localitate, 120 inafara. Prietena in carca, bagaje cat s-a putut.

Edited by geloo
Link to post
Share on other sites

multumesc de informatii

viteza de croaziera nu ma intreseaza sa fie mai mare de 130.

problema care o am acuma ( honda deauville 650, 55 hp ) este ca atunci cand sunt cu pasager, la o depasire se simte lipsa de putere ( depasire la @120-130 km/h)

Link to post
Share on other sites

Ambele motociclete sunt foarte bune.

Daca vrei sa alergi cu pasagera in spate mai bine te uiti la una de 1000.

Daca vrei sa fie mai economic, mai fiabil si sa mergi mai cuminte cand o ai incarcata la maxim recomand 650.

 

Eu unul recomand una de 650. Motorul fiind in V are destul cuplu pentru o depasire.

Am 2m inaltime si 105kg si stau relativ ok pe ea.

Link to post
Share on other sites

sincer diferenta intre motorul de pe deauville 650 si cel de pe vstrom 650 nu prea e, dpdv al CP si Nm. Ai ~10 cai in plus la v-strom... insa din cate stiu eu Deauville e mult mai grea, are vreo 235kg dry pe cand v-strom-ul de 650 are 189kg dry. Asadar o sa fie o diferenta sesizabila, dar sa nu te astepti sa fie turbo fata de deauville (in aceleasi conditii, adica pasager+full bagaje+ bagat in depasire la 130km/h).

 

consumul nu il gandi numai in cifre la medie. diferenta aia intre cele doua consumuri medii (650 vs 1000) inseamna ca 650 iti consuma afara la drum intins 4-4 si un pic pe cand cel de 1000 iti consuma 5-5 jumate. Iar in oras sa te astepti sa rupa norma cel de 1000 :)

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...