Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

am prin casa doua seturi de placute de frana fata Kyoto pentru V-strom care ma incurca.noi noute :) . nu-s vreun fan al marcii desi am mers destul de multisor cu un alt set.

le dau ieftin, 100 ron toate cele 4 placute.

(scrisul cu markerul de pe ambalaj nu-mi apartine :) )

post-746-0-17259300-1368857080_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am rezolvat pb cu "TPS"-ul. Am un dl650 2010 abs. V-am povestit eu mai demult cum dupa o tura lunga cu motorul cand reduceam viteza si strangeam abreiajul motorul scadea sub 1000rpm si murea. Pornea imediat fara nici un fel de pb. Am cautat si verificat furtunurile de vacuum, am schimbat bujii filtre etc, am reglat si rasreglat tps si dupa dealer mode si dupa aparatul de masura. Am facut la fel si cu stps. Ba chiar am cumparat si un tps nou si l-am zapacit si pe Fabio de cate ori am fost la el. Intre timp mi-am comandat si interfata de diagonza obd cea de la healtech. (o sa o inchiriez cui doreste pentru doar 60 de lei/zi, in anumite conditii). Am desfacut pana si contactul de la ambreiaj si l-am scurtcircuitat permanent (cel care nu te lasa sa pornesti motorul fara ambreiaj strans). Motorul meu tot facea figuri. Si stand asa acasa si analizand mi-am dat seama ca motorul meu pornea fara ambreiaj strans daca era in neutru. Ceea ce insemna ca contactul ambreiaj era pe poz inchis. Ceea ce nu era bine. Am dat contactul de la ambreiaj jos am facut scurt cu o agrafa ca sa pot porni si apoi am scos agrafa. Si surprizaaaaaa motorul nu se mai oprea. Am facut doua zile de teste asa si motorul mergea ca uns. Am repus contactul ambreiajului pe pozitie astfel incat cand ambreiajul nu e strans sa tina contactul deschis. Deci se pare ca (si mai mult ca sigur asa e mai ales conform schemei din manualul service) contact de la ambreiaj influenteaza turatia motorului. M-am jucat si cu tpsul astfel incat in dealer mode liniutza de pe mijloc sa urce la 1600rpm. Motorul acum este parca un alt motor. Merge fara zmucituri la viteze mici e mult mai controlabil la acceleratie si mult mai soft.

Am scris toate astea ca poate daca va loviti si voi de pb asta poate aveti un pct de plecare.

Am si tps-ul vechi de vanzare (care e bun). Il dau pe testate si pe luate. Pretul il vb la fata locului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De curand am fost implicat intr-un accident de circulatie in care un individ a depasit o coloana de masini intr-o curba fara vizibilitate si s-a intamplat ca eu cu un prieten sa venim din sens opus. Am reusit sa evit un impact frontal si am virat prin stanga mea, dar individul m-a acrosat cred in spate. Cert e ca m-am intins pe asfalt pe dreapta si roata fata s-a rupt asa cum se vede in poze. Un lucru ma nelinisteste rau - de ce Dumnezeu s-a rupt in acest mod roata fata? Nu a existat impact frontal, doar incercarea mea de a vira prima data stanga pentru a-l evita pe individ si apoi dreapta pentru a evita coloana de camioane. Nu ma asteptam sa se rupa roata in halul ala, si furca e de asemenea indoita. Unul dintre mecanici mi-a sugerat ca poate asa ar trebuii sa se rupa, mi-e insa imi e frica sa nu fi fost vre-un defect ceva.

post-3876-0-56009200-1368944964_thumb.jpg

post-3876-0-36447000-1368944977_thumb.jpg

post-3876-0-94166900-1368944992_thumb.jpg

post-3876-0-06473800-1368945029_thumb.jpg

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-au rupt toate spitele din acelasi loc, de jos de langa janta de unde au de altfel si o gaura. Cand ajung la service voi mai face poze. In afara de furca si janta care e si ea stramba (cercul rotii nu mai e in acelasi plan, s-a indoit se pare cand am virat sau am fost impins brusc inapoi dreapta)), in rest mai sunt nimicuri precum scarite, aparatori de maini, protectia motor si plastice raschetate. Eu si pasagerul am scapat ca prin urechile acului, doar cu contuzii si o luxatie de glezna. Prietenul meu ce mergea in spatele meu nu a putut evita accidentul si a fost lovit frontal. E in spital cu un femur rupt.

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bine ca ati scapat relativ usor. Putea fi mult mai rau. Ma interesa o poza de calitate a sectiunii de unde s-a rupt. Se pot vedea eventuale fisuri de dinaintea accidentului care sa fi generat ruperea acolo. Se disting ca un contur mai lucios diferit de structura granulara a sectiunii de rupere a aliajului de al.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si fac pariu ca pe ala cu masina,peste 2 saptamani il vei vedea din nou la volan...ca,de...Romania.Cat despre roti,eu le-am distrus pe ambele dintr-un foc,la vreo 60 km/h,intr-o groapa sub apa,in asfalt cu adancimea unui lat de palma,dar buza taioasa rau( nu ca si la tine,dar s-au deformat rau de tot).Nu am cazut dar am cazut in schimb pe ganduri.Din ce in ce mai mult cred ca Stomul,indiferent de cilindree e o motocicleta dificila si din materiale ieftinache.Distractia m-a costat 1550 euro + transport Germania si nu aveau nici rulmenti,nici macar valve.Personal am vazut janta fata la Strom indoita dupa ce s-a incercat o urcare pe o bordura dar la viteza ridicol de mica...Eu am luat motorul la 0 km.si a inceput cu figurile nepermis de repede pentru o motocicleta noua-nouta.Figuri pe care la alte marci nu prea le intalnesti.Tot timpul tre sa reglezi ceva.....Se pare ca nu degeaba e printre cele mai ieftine AT-uri moderne.

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum o fi la altii, dar eu am dat in Bulgaria pe seara intr-o groapa la 100 km/h. Eram cu bagaje si pasager. S-a zdruncinat motorul din toate incheieturile si s-a indoit janta, dar am ajuns intreg acasa si am mai si indreptat-o singur. Merge fara probleme de atunci adica de cca 4 ani. Fata de intensitatea socului si gradul de indoire, mie mi s-au parut foarte rezistente rotile de la Vstrom. De aici si mirarea pt roata facuta bucati.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca difera functie de cum a fost aplicat socul. Cand iei o groapa forta se aplica pe planul cercului rotii si la asa ceva roata e mai rezistenta. La mine nu stiu de ce a fost ceva forta perpendicular pe planul rotii si zic asta pentru ca e indoita si furca. Mai are si gaurile alea in spite al caror rol nu il inteleg. Ma tot gandesc daca nu ar fi o idee sa incerc sa pun macar pe fata o roata cu spite.

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ca ma cacao pe mine dar eu am luat canal fara capac, am luat un bolovat pe camp mai mare ca o bordura de mi-a sarit motocicleta la verticala si m-a aruncat cat colo si alte gropi pe vechiul drum ploiesti targoviste gaesti era o nenorocire cu cratere de 20 cm adancime si nu am reusit sa stramb nimic. Le-am strambat in schimb din chestii banale (sina de tren iesita 5-6cm ) luata la vreo 70km/h dar trebuie sa mentionez ca aveam presiune de 1atm pe ambele roti ca asa folosesc cauciucurile cu crampoane.

La presiune mare (min 2,4 fata si 2,9 spatele) nu am strambat nimic niciodata chiar sunt uimit de cat de rezistente sunt.

In rest apa paie si bataie merge mai bine ca in prima zi, de departe cea mai buna alegere iar de reglat n-am mai reglat nimic de vreo 40000, urmeaza la 100000 cred ca mai prin vara

Nasol accidentul, bine ca ati scapat ok, mobra se face. Nu am mai vazut roata de v-strom sparta in asa hal dar na nu stie nimeni ce fel de forte au fost la accident.

Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ciudata rau roata aia. nu mi-am imaginat vreodata ca s-ar putea rupe in modul asta :) . vezi ca are Fabio o roata de vanzare (daca o mai are) in caz ca nu cumperi una noua pe asigurarea netrebnicului.

recuperare usoara si lui Grig, ca el a iesit cel mai sifonat din ce am inteles :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum arata roata fata a primit un soc destul de mare. Nici nu vreau sa ma gandesc la ca se putea intampla daca nu roata primea socul ala...sau daca nu reuseai sa eviti impactul frontal.

Va doresc si eu recuperare usoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ca ma cacao pe mine dar eu am luat canal fara capac, am luat un bolovat pe camp mai mare ca o bordura de mi-a sarit motocicleta la verticala si m-a aruncat cat colo si alte gropi pe vechiul drum ploiesti targoviste gaesti era o nenorocire cu cratere de 20 cm adancime si nu am reusit sa stramb nimic. Le-am strambat in schimb din chestii banale (sina de tren iesita 5-6cm ) luata la vreo 70km/h dar trebuie sa mentionez ca aveam presiune de 1atm pe ambele roti ca asa folosesc cauciucurile cu crampoane.

La presiune mare (min 2,4 fata si 2,9 spatele) nu am strambat nimic niciodata chiar sunt uimit de cat de rezistente sunt.

In rest apa paie si bataie merge mai bine ca in prima zi, de departe cea mai buna alegere iar de reglat n-am mai reglat nimic de vreo 40000, urmeaza la 100000 cred ca mai prin vara

Nasol accidentul, bine ca ati scapat ok, mobra se face. Nu am mai vazut roata de v-strom sparta in asa hal dar na nu stie nimeni ce fel de forte au fost la accident.

Bafta

Unde iti faci reglajele?In Ardeal nu e nimeni...Doar la unguri..
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Propun o excursie la cascada Bigar!

 

Mai este cineva interesat?

 

A mai fost cineva?

 

coorodnatele aproximative: 45.002519° 21.960090°

 

io-s interesat dar cica daca nu mergem in curind trebuie sa o lasam pina la toamna pentru ca seaca sau nu mai e asa spectaculoasa vara. io as merge pe AICI si doar o zi (cu plecare la 05:30 din bucuresti) dar stiu ca nu toata lumea e doritoare de excursii asa lungi pentru o zi. baga tu o propunere de traseu si vedem.

 

asta daca n-ai fost deja, ;)

Editat de adrian cristea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care stiti ceva de Fabio, incerc sa il sun si nu face conexiunea.

0733546951

 

Trebuie sa trec pe la el la garaj. O fi plecat din tara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am verificat si eu,,,cam slabut xso ul ala intradevar,

 

avea un oring care statea sa iasa din za, in rest se prezenta bine dupa 10000 km

 

oricum , l-am schimbat azi cu un lant pe care l-am cumparat anul trecut

 

EK, Quadra X ring,seria MVXZ, 525 latime, 112 zale

 

multam florine, data viitoare am sa fiu mai atent ce cumpar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa schimb kitul de lant si cu Fabio plecat din tara, nu stiu de care sa cumpar. Am de ales intre DID 525VX, 15 cu 47 si lungime de 116, 118 sau 120. E ok daca il iau pe cel de 120, am inteles ca se scot zalele in plus? Si de care, O ring sau X ring?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...