gabyshor Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 pai sunt MODEL 419 BAD BOY™ - DUAL TONE AIR HORN 118 Decibels-530/680 Hz Stebel Nautilus Compact Dual-Tone Motorcycle Air Horn, 12-Volt, 139 dB nu prea sunt la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andumi Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 MODEL 419 BAD BOY™ - DUAL TONE AIR HORN 118 Decibels-530/680 Hz Stebel Nautilus Compact Dual-Tone Motorcycle Air Horn, 12-Volt, 139 dB nu prea sunt la fel. Depinde de distanta la care s-a facut masuratoarea. Iti spun in cunostinta de cauza ca ambele sunt 99% identice (le-am testat pe amandoua). Difera producatorul. Stebel (Italia) a luat o pauza de productie de vreo doi ani pana pe la mijlocul anului acesta cand cu greu pe linia de asamblare mai iese cate ceva. WOLO e din SUA si nu a avut nici o sincopa de productie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 (editat) Nautilus are intr-adevar 132 db, la cativa inchi distanta... si daca ajunge cineva asa aproape cat sa fie nevoie sa reactioneze la atentionarea auditiva, atunci ai deja probleme. Stebel si Wolo au acelasi efect cand vb de distanta practica. (nu ma dau destept, asta am tot citit la cei mai avizati care le-au testat) Ca sa revin la ultima patanie, am fost azi la Fabio, am montat claxon, am vazut efectele in trafic, va recomand sa mergeti sa va instalati. Am vazut insa si urmarile: placa de prindere a crash-ului stanga a fost indoita bine, va trebui dusa la presa, acum crash-ul sta f aproape de carena Morala: De acum sun la politie / filmez (nu mai uit telu' acasa niciodata) / iau actele cu japca si zic sa ma caute cu suma necesara reparatilor Chiar daca aparent pare ca nu s-a intamplat nimic grav, la o cautare mai amanuntita poate sa reiasa multa cheltuiala (in cazul meu placa de prindere, manusa stanga, geaca julita, oglinda stanga julita) Nu mai plec si nu mai las sa plece pana nu ma uit foarte amanuntit Bafta! ( ca sa nu creada lumea ca sunt mai (cuvant urat) decat sunt, descriu momentul: locul: Barbu Vacarescu, directia: spre Aurel Vlaicu ora: seara tarziu stare: oboseala avansata viteza rulare: 50km/h pe bord mergeam pe banda 1 pe contrasens trafic f aglomerat, vad din departare un biciclist ca intoarce de pe contrasens, intra pe sensul meu si continua sa mearga pe banda 2 am zis ca m-a vazut cand a intors, mai ales ca pare ca a intors capul cand a intrat pe banda 2 continui drumul meu linistit, cu 50 km/h, pe banda 1 cand ajung la cativa metri de biciclist, sinucigasul intoarce in fata mea franez, virez stanga, cu frica sa nu intre vreo masina din spate in mine reusesc sa nu lovesc fatalaul de +100kg, ii lovesc roata spate in jumatatea posterioara si cad de data asta nu a scos scantei mobra m-am uitat intai la mobra, am ridicat-o, m-am uitat rapid din nou, parea doar crash-ul putin zgariat ma duc la biciclist, asta "de unde ai aparut ca nu te-am vazut", ma pregateam sa il lovesc cand am vazut ca abea se tine picioare si e beat mort era manga, era o tinta prea usoara, l-am lasat sa plece acum regret, tot nu l-as fi batut, dar il lasam fara acte daca stiam dauna, opream pe cineva si rugam sa sune la politie ) Editat Septembrie 17, 2013 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 17, 2013 Share Postat Septembrie 17, 2013 Nautilus are intr-adevar 132 db, la cativa inchi distanta... si daca ajunge cineva asa aproape cat sa fie nevoie sa reactioneze la atentionarea auditiva, atunci ai deja probleme. Stebel si Wolo au acelasi efect cand vb de distanta practica. (nu ma dau destept, asta am tot citit la cei mai avizati care le-au testat) ) Noi sa fim sanatosi ... restul se rezolva. Si bine ca se termina cu atat. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Nautilus are intr-adevar 132 db, la cativa inchi distanta... si daca ajunge cineva asa aproape cat sa fie nevoie sa reactioneze la atentionarea auditiva, atunci ai deja probleme. Stebel si Wolo au acelasi efect cand vb de distanta practica. (nu ma dau destept, asta am tot citit la cei mai avizati care le-au testat) Ca sa revin la ultima patanie, am fost azi la Fabio, am montat claxon, am vazut efectele in trafic, va recomand sa mergeti sa va instalati. Am vazut insa si urmarile: placa de prindere a crash-ului stanga a fost indoita bine, va trebui dusa la presa, acum crash-ul sta f aproape de carena Morala: De acum sun la politie / filmez (nu mai uit telu' acasa niciodata) / iau actele cu japca si zic sa ma caute cu suma necesara reparatilor Chiar daca aparent pare ca nu s-a intamplat nimic grav, la o cautare mai amanuntita poate sa reiasa multa cheltuiala (in cazul meu placa de prindere, manusa stanga, geaca julita, oglinda stanga julita) Nu mai plec si nu mai las sa plece pana nu ma uit foarte amanuntit Bafta! ( ca sa nu creada lumea ca sunt mai (cuvant urat) decat sunt, descriu momentul: locul: Barbu Vacarescu, directia: spre Aurel Vlaicu ora: seara tarziu stare: oboseala avansata viteza rulare: 50km/h pe bord mergeam pe banda 1 pe contrasens trafic f aglomerat, vad din departare un biciclist ca intoarce de pe contrasens, intra pe sensul meu si continua sa mearga pe banda 2 am zis ca m-a vazut cand a intors, mai ales ca pare ca a intors capul cand a intrat pe banda 2 continui drumul meu linistit, cu 50 km/h, pe banda 1 cand ajung la cativa metri de biciclist, sinucigasul intoarce in fata mea franez, virez stanga, cu frica sa nu intre vreo masina din spate in mine reusesc sa nu lovesc fatalaul de +100kg, ii lovesc roata spate in jumatatea posterioara si cad de data asta nu a scos scantei mobra m-am uitat intai la mobra, am ridicat-o, m-am uitat rapid din nou, parea doar crash-ul putin zgariat ma duc la biciclist, asta "de unde ai aparut ca nu te-am vazut", ma pregateam sa il lovesc cand am vazut ca abea se tine picioare si e beat mort era manga, era o tinta prea usoara, l-am lasat sa plece acum regret, tot nu l-as fi batut, dar il lasam fara acte daca stiam dauna, opream pe cineva si rugam sa sune la politie ) Trebuia sa ii dai sa cada si dupa aia il intrebai ce cauta acolo . Si apoi ce cauta pe strada . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius Mihasan Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 Ceva noutati legate de o roata de V-Strom 650 de vanzare din dezmembrari? In principiu cat mai completa, desi e nevoie minim de janta cu discurile de frana. Mersi frumos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Ceva noutati legate de o roata de V-Strom 650 de vanzare din dezmembrari? In principiu cat mai completa, desi e nevoie minim de janta cu discurile de frana. Mersi frumos. Te intereseaza o janta noua, la 475 euro ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Bun pretul.Eu am dat 1550 euro pentru ambele dupa ce le-am distrus intr-o gaura de canal fara capac.Pentru miar,desigur.Si nu aveau nici macar valve. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mexykanu Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 La mine ar fi fost 1000 euro, fix. Si valvele cadou Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Salut, Din auzite ar exista la Luis o protectie din aluminiu pentru radiatorul de ulei - dar nu reusesc sa o gasesc la ei pe site. Stie cineva despre ce produs e vorba exact? merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 in general sunt grile din acelea metalice. da la luois eu nu am vazut niciodata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 din alea din alea ... cica ar fi si la luis (de curand!). numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Interesant : http://www.jackphelps.com/vstrom/whyvstrom.htm din alea din alea ... cica ar fi si la luis (de curand!). numai bine, paul http://shop.touratech.com/oil-cooler-guard-suzuki-v-strom-dl-650.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 ttp://shop.touratech.com/oil-cooler-guard-suzuki-v-strom-dl-650.html salut, stiam de asta de la touratech numai ca nu imi place. cica ar mai produce careva producator neamtz. merci, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 salut, stiam de asta de la touratech numai ca nu imi place. cica ar mai produce careva producator neamtz. merci, paul http://www.evotech-performance.com/suzuki-v-strom-2002-2009-oil-cooler-guard http://www.evotech-performance.com/suzuki-v-strom-2002-2009-oil-cooler-guard Iar de la asta chiar am mai comandat cate ceva : http://community-2.webtv.net/CHERDAN/MyVStromAccessories/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 La mine ar fi fost 1000 euro, fix. Si valvele cadou Baga-mi-asi.... Unde ai fost acu vreo 3 ani?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Cat de necesara este protectia pt radiatorul de ulei? Chiar se poate lovi asa rau cat sa fie necesara instalarea uneia after-market? Am vazut ca stock are o plasa destul de subtire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Daca ai engineguard consider ca limiteaza numarul de pietricele aruncate de roata. Mai poti monta o extensie a aripei. Nu consider ca este util un ditamai scutul de aluminiu in fata rezervorului de ulei sa reduci fluxul de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 Deviem dragilor. Intrebarea initiala era daca stie cineva produsul ala "oil cooler guard" de la luis? merci inca o data, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 l-am cautat s eu fo 2 ore si nu l-am gasit. ala de spui tu l-o fi luat din alta parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 l-am cautat s eu fo 2 ore si nu l-am gasit. ala de spui tu l-o fi luat din alta parte. )) merci - a precizat omul ca l-a luat de la luis - un "alt" paul din timisoara cu dl650 (negru mat) pe care l-am intalnit la magazinul moto al unui "alt" paul din timisoara (de zici ca s-a intrat in criza de nume disponibile la nastere). poate o fi si pe aici pe forum si citeste ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 care iesi bre maine??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 si mergand azi cu troleu' vad vulcanizare, scris mare "Azot" la ce e bun azotul cand faci presiunea la roti? sa fac de-acum asa la Stroama sau nu conteaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 (editat) la mobre nu e bun. se incalzesc mai greu cauciucurile cu el. e bun la masini ca e inert si nu isi modifica volumul cand se incalzeste. sau asa imi aduc eu aminte de pe la chimie. Editat Septembrie 20, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Septembrie 20, 2013 Share Postat Septembrie 20, 2013 si mergand azi cu troleu' vad vulcanizare, scris mare "Azot" la ce e bun azotul cand faci presiunea la roti? sa fac de-acum asa la Stroama sau nu conteaza? aerul are 20% oxigen si 80% azot http://ro.wikipedia.org/wiki/Amestec_respirabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.