raducanescovan Postat Noiembrie 19, 2013 Share Postat Noiembrie 19, 2013 (editat) poate sa imi spuna cineva ce dimensiuni are amortizorul spate de la dl 650 2005? (lungime si diametru arc) multumesc Editat Noiembrie 19, 2013 de raducanescovan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 poate sa imi spuna cineva ce dimensiuni are amortizorul spate de la dl 650 2005? (lungime si diametru arc) multumesc Intra pe VSRI la 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 pai si? ti se pare ok ca pe o raza de vreo 150 km nu e mai nimic de vazut sau facut. ce dracu nu au facut si astia capitala la sibiu nu stiu zau!!! :) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducanescovan Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Intra pe VSRI la 650. multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 (editat) multumesc ca sa nu mai cauti The Dl 650 shock is 342mm eye to eye with 61mm of stroke. The DL1000 shock is 347mm eye to eye with 66mm of stroke. arc aproximativ: 44,5 mm interior 65 mm exterior Editat Noiembrie 21, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 (editat) Dupa ce mi-am montat handguard-urile de la SW-Motech,azi am iesit la tura scurta pana la Albota la un peste. In ciuda faptului ca sunt foarte bine gandite ca si protectie la o eventuala cazatura,nu protejeaza mana asa bine cum o faceau cele originale la vant. Partea de jos a mainilor,de sub ghidon, mi-a inghetat groaznic. Degetul mare e expus vantului si cu tot cu manerele incalzite,mi-a inghetat. Cu cele originale parca nu se intampla treaba asta. Mai are cineva handguard-urile astea? Afara au fost intre 8-14 grade,deci nu foarte frig. Si inca o intrebare: se aude ca o bataie in furca in momentul in care dai intr-o groapa mai mare sau un hop luat mai in viteza. Un zgomot metalic,stiu ca si cealalta facea la fel,deci e ceva sfecific. Cum scap de treaba asta? Editat Noiembrie 21, 2013 de ovideo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Dupa ce mi-am montat handguard-urile de la SW-Motech,azi am iesit la tura scurta pana la Albota la un peste. In ciuda faptului ca sunt foarte bine gandite ca si protectie la o eventuala cazatura,nu protejeaza mana asa bine cum o faceau cele originale la vant. Partea de jos a mainilor,de sub ghidon, mi-a inghetat groaznic. Degetul mare e expus vantului si cu tot cu manerele incalzite,mi-a inghetat. Cu cele originale parca nu se intampla treaba asta. Mai are cineva handguard-urile astea? Afara au fost intre 8-14 grade,deci nu foarte frig. Si inca o intrebare: se aude ca o bataie in furca in momentul in care dai intr-o groapa mai mare sau un hop luat mai in viteza. Un zgomot metalic,stiu ca si cealalta facea la fel,deci e ceva sfecific. Cum scap de treaba asta? Asa este, protectiile originale nu foarte rezistente, in caz de cazatura, protejeaza foarte bine la curent,frig, ploaie. Cu manusi de iarna si manere incalzite poti merge fara griji si la 2-3 grade. Daca nu le ai montate Fabio pe motoechipamente are Oxford cu reglare electronica la super pret cca 230 roni. Legat de zgomot, cel mai ieftin este sa te obisnuiest cu el. Se pot face cateva inbunatatiri ale suspensiei fata, dar singura care da rezultat este o furca dupa 2008, cand se pare, cu modificari minore, au eliminate zgomotul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Am SW Motech + Oxford. Poate mai reglezi SW Motech-urile in jurul axei pentru imbunatatirea protectiei la vant. Eu, la 2 grade, pe autostrada, nu am nici cea mai mica problema. Asfalt uscat...... cat o mai fi anul asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 Vedeti pe vstromania ca s-a facut oferta pentru v-stromski de revelion. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 Ceva materiale mai noi cu noul vstrom 1000 http://www.youtube.com/watch?v=SflBG00j8HI si un walkaround detaliat de la EICMA http://www.youtube.com/watch?v=w4Ev9XuPdAk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 (editat) http://m.youtube.com/watch?v=2l8xr3vV3lo Editat Noiembrie 22, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 (editat) Pai daca nu se strica motoarele astea.. sa le tot laudam ne-am saturat, dja nu mai avem povesti Pun o poza de vineri de pe Muntele Mic sa nu zica lumea ca au intrat vstromistii la iernat IMG_8723.jpg Chiar vroiam sa intru pe forum si sa laud vstromistii caci de cand s-a racorit afara pe strazi din 10 motoare 8 sunt vstrom. Si eu ma bucur de vremea asta frumoasa pe motor. Am facut si niste poze acum in seara asta pe o ceata crunta cel putin pe centura Bucurestiului. Vroiam sa va mai spun ca prin septembrie mi-am luat niste gume anakee 3. de atunci am facut vreo 2 mii juma de km , un transfagarasan cu bagaje si pasager pe mazga si nu am decat cuvinte de lauda. Am avut destule tipuri de cauciucuri de la bridgestone si dunlop pana la continental. Mi se par de departe cele mai bune. Am mers pe tot felul de suprafete incusiv usoare offroad si sunt incredibile. De la franare , aderenta pe curbe accelerat. Ce le pot reprosa este ca vajaie f putin la viteze intre 60-90km/h. in rest...nota 10. Sa vedem cat tin acum. Editat Noiembrie 22, 2013 de butrosica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 25, 2013 Share Postat Noiembrie 25, 2013 (editat) Stroama nu se baga la iernat... stroama ia mici pauze cand este viscolul mare si pana se curata dn-ul Cand ma gandesc ca iar incepe razboiul cu taranii care arunca zapada de pe trotuarul din fata portii pe sosea ma ia capul @butrosica multumim pentru review si asteptam sa ne spui si cat te-au tinut Editat Noiembrie 25, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) Chiar vroiam sa intru pe forum si sa laud vstromistii caci de cand s-a racorit afara pe strazi din 10 motoare 8 sunt vstrom. Si eu ma bucur de vremea asta frumoasa pe motor. Am facut si niste poze acum in seara asta pe o ceata crunta cel putin pe centura Bucurestiului. Vroiam sa va mai spun ca prin septembrie mi-am luat niste gume anakee 3. de atunci am facut vreo 2 mii juma de km , un transfagarasan cu bagaje si pasager pe mazga si nu am decat cuvinte de lauda. Am avut destule tipuri de cauciucuri de la bridgestone si dunlop pana la continental. Mi se par de departe cele mai bune. Am mers pe tot felul de suprafete incusiv usoare offroad si sunt incredibile. De la franare , aderenta pe curbe accelerat. Ce le pot reprosa este ca vajaie f putin la viteze intre 60-90km/h. in rest...nota 10. Sa vedem cat tin acum. Eu am acum Michelin Pilot Road 3 dar nu se compara cu Conti RoadAttack 2.Am avut si Conti TrailAttack 1 si 2 dar RoadAttack sunt bestiale la mers sportiv si virajat,indiferent de umiditate.Singura hiba este ca se termina in 4-5 mii km. si strict asfalt..... Editat Noiembrie 26, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 26, 2013 Share Postat Noiembrie 26, 2013 (editat) Cum vstromistii sunt de cursa lunga un pic si pe langa drum, 4-5 mii km e putin, mult prea putin . Editat Noiembrie 26, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 Stiu.De aia am si renuntat la asa ceva desi eu sunt strict pe asfalt.Oricum erau de-a dreptul radiere,nu alta...Pentru off aveam o XT 600 prevazuta cu bagajerie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 27, 2013 Share Postat Noiembrie 27, 2013 (editat) Astazi doua Vstroame la echipare. Parbriz turing reglabil pe inaltime pt una si scut pt cealalta. Editat Noiembrie 27, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 Am avut azi un mic eveniment - la o urcare pe un drum de pietris, am dat in niste santuri transversale care au transformat vstromul intr-un cal de rodeo si am ajuns pe jos. Zic eu ca a fost eroare de pilotaj, mergeam un pic cam tare nici nu am fost atent la drum si m-am trezit direct pe santuri. Rezultatul: - semnalizarea stanga - s-a rupt capatul de la schimbatorul de viteze - asta se poate repara sau tre schimbat cu totul? - zgariat coltul de la carena fata si crashbarul Si-a schimbat cineva semnalizarile de pe motor? astea originale nu sunt tare rezistente, ma gandeam la un set pe fata care sa nu aiba brate, sa fie lipite de carena? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 30, 2013 Share Postat Noiembrie 30, 2013 La noi in Buc exista in targ Vitan si la chinezi peste garla semnale bune, maricele, dar normale cu picior, la 15-20 roni buc. Unele imita semnalele de la F650 pe carburatie altele mai drepte si trapezoidale. Carenate nu am vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) Semnalizari ultra dure nu exista,deoarece au alt scop decat acela de a lua mostre de sol.Orginalele,fata de altele sunt chiar bune....Cred ca semnalul ti-a salvat carena superioara si farul stang,din cate vad.... Editat Decembrie 1, 2013 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 (editat) Carena si farul le-a salvat crashbar-ul Givi, semnalizarea putea fi din frisca la ce efect a avut. Nu mi se par deloc bune, mai ales la banii astia - vreo 130 lei/bucata. Sunt destul de fragile si dintr-un plastic casant, zici ca sunt din portelan. S-a spart in vreo 5 bucati dar becul a ramas intact, inca merge ) In plus ies si foarte mult in afara, la modelul nou de 650 am vazut ca le-au schimbat locul de prindere si sper ca si materialul. Pe forumurile de dincolo americanii vad ca le schimba cu cele de Buell - jumate de pret, bratul mai scurt si foarte flexibile. Uite ce zice un nene: "FWIW: we have a fleet of 11 DL650's for our tours: MotoCaribe Motorcycle Tours «MotoCaribe Motorcycle Tours One thing for sure: every time a bike has gone down, including zero speed drops, the stock turn signals break. We replace them with the Buell's. And not one of them have ever broken. You can bend and twist them all you want, no problem, they are fully flexible. The stock ones are not only not particularly flexible, they are downright fragile. They are the signals the bike should have come with in the first place" Editat Decembrie 1, 2013 de bocosb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 sau faci un crashbar custom si nu iti mai ating semnalele pe jos .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 1, 2013 Share Postat Decembrie 1, 2013 Si eu am Givi si desi inca nu le-am testat imi par cam de cacao....Dar decat nimic.... Are cineva un cric central bun la un pret cat de cat pentru miar? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 Am avut azi un mic eveniment - la o urcare pe un drum de pietris, am dat in niste santuri transversale care au transformat vstromul intr-un cal de rodeo si am ajuns pe jos. Zic eu ca a fost eroare de pilotaj, mergeam un pic cam tare nici nu am fost atent la drum si m-am trezit direct pe santuri. Rezultatul: - semnalizarea stanga - s-a rupt capatul de la schimbatorul de viteze - asta se poate repara sau tre schimbat cu totul? - zgariat coltul de la carena fata si crashbarul Si-a schimbat cineva semnalizarile de pe motor? astea originale nu sunt tare rezistente, ma gandeam la un set pe fata care sa nu aiba brate, sa fie lipite de carena? IMG_8736.jpg Salut! Eu le-am schimbat pe modelul nou (L2). Arata beton, sunt mici, pe led si nu ies in exterior - 15 eur/buc de pe Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Decembrie 2, 2013 Share Postat Decembrie 2, 2013 (editat) Am avut azi un mic eveniment - la o urcare pe un drum de pietris, am dat in niste santuri transversale care au transformat vstromul intr-un cal de rodeo si am ajuns pe jos. Zic eu ca a fost eroare de pilotaj, mergeam un pic cam tare nici nu am fost atent la drum si m-am trezit direct pe santuri. Rezultatul: - semnalizarea stanga - s-a rupt capatul de la schimbatorul de viteze - asta se poate repara sau tre schimbat cu totul? - zgariat coltul de la carena fata si crashbarul Si-a schimbat cineva semnalizarile de pe motor? astea originale nu sunt tare rezistente, ma gandeam la un set pe fata care sa nu aiba brate, sa fie lipite de carena? IMG_8736.j Semnale fata in carena: Editat Decembrie 2, 2013 de sorin 666 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.