bocosb Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Am studiat si eu un pic pe net in ultimele saptamani optiunea.. un model de la DMC folosit de americani la vstrom seamana bine cu atasul de la ural, ma gandesc ca s-ar putea adapta? Cu niste cauciucuri cu crampoane si placa in atas ar fi vehiculul perfect de mers la munte iarna Ca si idee, atasul costa la DMC vreo 5000$+ modelul de baza si prinderile inca vreo 800$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Montarea unui atas esta mai complicata decat pare si nu cred ca se poate detasa oricand vrei. Am un prieten din Germania care si-a pus atas la Yamaha FJR 1300 si a modificat toata suspensia fata (furca, frane, etc), deoarece cu atas roata fata nu mai merge in linie dreapta, ci tinde sa vireze la dreapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 curios as fi si eu sa vad cum se simte un strom de 1000 comparativ cu miarul meu, pe cel de 650 l-am testat,eram atras cand am vandut Transalpul de 650,insa m-am ales cu Varadero si nu regret pana acum, pacat ca nu se mai fabrica La Vara mi-au placut franele si cutia.In rest nimic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Pana ne cumparam toti Vstroame noi de 650 , inbunatatim ce avem. http://www.mcnews.com/mcn/features/2012JanLastPg.pdf Sunt in jur de 180 de dolari draciile alea+ transport si taxe. Baietii care le-au montat spuneau ca pe franare brusca se lasa maxim 1cm furca. Este un upgrade de luat in calcul mai ales ca valvele se pot monta cu arcurile originale. Totusi chiar nu are cineva cacao-ul asta de vanzare/inchiriat/masurat etc La Vara mi-au placut franele si cutia.In rest nimic.... Poti adauga: si seaua si protectia la vant in rest v-stromul este peste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 atas.JPG atas2.JPG Montarea unui atas esta mai complicata decat pare si nu cred ca se poate detasa oricand vrei. Am un prieten din Germania care si-a pus atas la Yamaha FJR 1300 si a modificat toata suspensia fata (furca, frane, etc), deoarece cu atas roata fata nu mai merge in linie dreapta, ci tinde sa vireze la dreapta. Ca o solutie de iarna (il montezi in decembrie si il dai jos in martie) nu ar fi chiar asa complicat. Modificarile la suspensia fata am vazut ca le fac cei care vor sa foloseasca motorul tot timpul cu atas. Ca solutie de compromis si o viteza de 70-80kmh cred ca merge si cu suspensia originala. O alta varianta sunt modelele cu articulatii flexibile, se inclina si atasul deodata cu motorul http://www.improvelife.info/links/bikes/flexit.htm - aici sunt mai multe informatii Am mai gasit o varianta in care se inclina motorul dar atasul ramane fix - asta pare cea mai usor de facut diy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Despre asta vorbeam ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 M-am dat o singura data cu una cu atas,un Dnepr. E chinu de pe lume s-o ti dreapta,apai sa mai iei si curbe! Sa mergi cu viteza nu mai vorbesc! Nu mi-as face asa ceva la mobra nici gratis! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 (editat) Atasul este altceva. Mergi ca pe sina,mai mult unde vrea utilajul nu unde vrei tu. Se pare ca reglajul atasului poate inbunatati manevrabilitatea. Si eu sunt in dilemma. Mi-ar place ideea, dar multi zic ca este gresita din start. Evident pt o a doua mobra, in sezonul rece si plimbari usoare. Editat Decembrie 27, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 (editat) ... Evident pt o a doua mobra, in sezonul rece si plimbari usoare. Solutia este Ural 2-WD imbatabila pe offroad si pe zapada, un Gear-up, Patrol, Ranger... Editat Decembrie 27, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Cum sa faci dintr-o asa frumusete una cu atas.Mai este ia impunatoare pe strada cu,,,cutia aia.?Spui direct ural ,dnepr etc care or mai avea atas.Aplecatul pe viraje,demaraj,ehee. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Daca vreti Stroame cu atas, calmati-va, momentan nu se pot omologa modificarile aduse unei motociclete care din start nu a fost prevazuta cu optiunea montarii unui atas, sau costa nejustificat de mult + proiect si executie a lucrarii facute doar de anumite service-uri acreditate RAR. Sa nu mai vorbim de restul de modificari facute mobrei pentru a rula corespunzator cu atasul. Se pare ca reglajul atasului poate inbunatati manevrabilitatea. Atasul se regleaza indiferent de ce mobra o sa-l care, altfel se lasa cu ghidon sui, cadru indoit, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zece d rosu Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Nu e chiar asa. Cu atas e distractie maxima, cu conditia sa fie facut de o firma specializata in asa ceva, insa e un hobby mult mai scump decat solo. Amicul Klaus (din pozele de mai sus) vorbea de o valoare actuala in jur de 30.000 € pt. FJR-ul modificat. El se da si pe circuite cu ea si la curse de amatori. Un lucru e sigur: daca sotia/amanta/prietena nu prea s-ar urca pe moto, te va iubi maxim pt. confortul din atas si vei putea lua cu tine o gramada de lucruri. Noi anul trecut pe Isle of Man am umplut atasul cu bere ieftina si buna din Germania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Nu e chiar asa. Cu atas e distractie maxima, cu conditia sa fie facut de o firma specializata in asa ceva, insa e un hobby mult mai scump decat solo. Amicul Klaus (din pozele de mai sus) vorbea de o valoare actuala in jur de 30.000 € pt. FJR-ul modificat. El se da si pe circuite cu ea si la curse de amatori. Un lucru e sigur: daca sotia/amanta/prietena nu prea s-ar urca pe moto, te va iubi maxim pt. confortul din atas si vei putea lua cu tine o gramada de lucruri. Noi anul trecut pe Isle of Man am umplut atasul cu bere ieftina si buna din Germania. pai cu 30.000 eu fac nunta iar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Daca vreti Stroame cu atas, calmati-va, momentan nu se pot omologa modificarile aduse unei motociclete care din start nu a fost prevazuta cu optiunea montarii unui atas, sau costa nejustificat de mult + proiect si executie a lucrarii facute doar de anumite service-uri acreditate RAR. Sa nu mai vorbim de restul de modificari facute mobrei pentru a rula corespunzator cu atasul. Atasul se regleaza indiferent de ce mobra o sa-l care, altfel se lasa cu ghidon sui, cadru indoit, etc. Pt RO cade din start. Mai simplu mobra cumparata din Germania, incredintata unui atelier local specializat si acreditat pt astfel de lucrari. Inscrisa in circulatie in Germania si adusa cu actele in regula aici. Dinicutu nu poate ramane decat cu buza unflata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 (editat) multumesc, am luat GS-ul si dupa 2sapt. am renuntat la el .Nu vreau sa intru si eu in vesnica disputa GS vs RESTUL. BMW-ul e o super motocicleta doar ca a mea avea o varsta , ceva km si cateva mici chestii cu care trebuia sa ma obisnuiesc, asa ca am hotarat ca e mai bine sa cumpar v-strom din 2013 cu 2300km. ps.sa stii ca mi-a prins bine rew. de la tine. o poza si cu bemewe-ul nu ma pot abtine sa nu te intreb - ce varsta si cati km? din poze arata foarte bine. stima, paul Editat Decembrie 27, 2013 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Solutia este Ural 2-WD imbatabila pe offroad si pe zapada, un Gear-up, Patrol, Ranger... Asa o fi, dar sunt scumpe rau, de noi. SH tot scumpe si parca nu sunt un exemplu de fiabilitate, desi lumea nu se vaita. Ori sunt bune, ori s-au obisnuit cu junghiul si-i iarta haghitele. Nu stiu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Sunt in jur de 180 de dolari draciile alea+ transport si taxe. Baietii care le-au montat spuneau ca pe franare brusca se lasa maxim 1cm furca. Este un upgrade de luat in calcul mai ales ca valvele se pot monta cu arcurile originale. Salut, exista vre-o sursa prin europa? are cineva montat pe la noi? stima. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Cred ca ideea de atas merita studiata cu atentie . Sunt multe in UE si SUA , deci se poate . E adevarat ca toate motociletele serioase cu atas costa peste 10.000 . Iata o Stroama cu atas : Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Asa o fi, dar sunt scumpe rau, de noi. SH tot scumpe si parca nu sunt un exemplu de fiabilitate, desi lumea nu se vaita. Ori sunt bune, ori s-au obisnuit cu junghiul si-i iarta haghitele. Nu stiu! Cum zice unu pe advrider: "Jap and German bikes make you smile but nothing makes you laugh like a russian bike, you definitely need a good sense of humour if you decide to live with one" ) Ma bate si pe mine gandul sa imi fac upgrade la furca fata sezonul urmator.. la 180$ piesele alea merita daca au efect asa cum se zice. Cu amortizorul pe spate e mai problematic ca ala e cat un sfert de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Coclauri , azi : Profitand de vremea frumoasa de la pranz , am iesit din nou pentru o inspectie a starii dealurilor , viilor , stanilor si pentru continuarea procesului de imprietenire cu noua mea jucarie . In sensul asta am progresat mult in ultimele zile , lucru care s-a vazut , dealtfel . In ce sens ? In sensul ca am facut corp comun si am reactionat mult mai bine la o situatie grea, care s-ar fi lasat cu o cazatura zdravana daca am fi fost pe la inceputuri , acum vreo 10 zile . Ce s-a intamplat ? Am trecut de cateva ori in timpul zilei pe langa o curte , cam izolata . Mai trecusem pe acolo si in zilele trecute si nu era nimic special . Dar azi au aparut 2-3 caini care alergau dupa mine de fiecare data . Cunosteam terenul , drumul era de pamant batatorit , cu ceva sleauri , dar in linie dreapta, asa ca solutia de scapat de caini era sa ii dau gaz pana cand dulaii renuntau la fuga , de oboseala . A tinut de vreo 3 ori....pana cand , a 4-a oara am sesizat ca un catelandru negricios, ce mi se paruse cel mai tupeist din haita, isi ia o pozitie de observatie si atac pe un damb mai inalt ca sa ma vada mai bine venind . I-am dat gaz mai din timp si am trecut prin dreptul lor mai repede decat datile trecute, dar negriciosul s-a lansat si el catre mine , cu tupeu maxim . Tinta lui era sa ajunga in fata rotii mele si am sesizat asta , asa ca am pregatit o manevra de fandare care mi-a reusit . Cainele si-a continuat atacul catre cizma mea de data asta , insa ... nu stiu cum a reusit ... dar a ajuns , cred,sub scut si.. urma sa ajunga sub roata spate . Pana sa simt ca l-am lovit am apasat frana spate ca sa-l evit , dar am blocat spatele , am uitat de ambreiaj si...am oprit motorul. Mergeam taras si lovirea inevitabila a cainelui a produs o dezechilibrare pronuntata . . Grav ! Eram in treapta a 3-a ...Becul rosu din bord aprins brusc m-a facut sa uit de caine si sa ma concentrez pe evitarea caderii si repornirea motorului . Uimitor, le-am reusit pe ambele ... in fractiuni de secunda . Am ramas cuplat in a 3-a si gaz ...pentru ca haita inca era in preajma ! Noroc cu practica intensiva din ultimele zile . Asa ca ...mare , mare atentie la caini ! Credeam ca instinctul lor de conservare ii impiedica sa intre chiar intre roti ... dar iata ca nu ! Si 2 poze dintre vii cu Muscat de Hamburg ... Erau bine astazi, nu-i asa ? Si as mai spune noroc ca aveam cauciucuri de strada tocite...care mi-au permis sa merg un pic taras cu spatele fara sa imi reduca viteza in mod dramatic, pentru ca daca aveam caramele serioase , cu motorul oprit si cuplat in viteza, m-ar fi pus jos pana muscam eu ambreiajul... cu cainele innodat printre roti . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Ai grija .nu ai protectii si pe unde mergi la o cazatura ai puso.pacat de ea,arata bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Ai grija .nu ai protectii si pe unde mergi la o cazatura ai puso.pacat de ea,arata bine. Multam' de grija. Sper sa nu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Decembrie 27, 2013 Share Postat Decembrie 27, 2013 Asa o fi, dar sunt scumpe rau, de noi. SH tot scumpe si parca nu sunt un exemplu de fiabilitate, desi lumea nu se vaita. Ori sunt bune, ori s-au obisnuit cu junghiul si-i iarta haghitele. Nu stiu! Ural-urile nu mai sunt chiar ce au fost, de cativa ani vin echipate cu carburatoare Mikuni, aprindere Bosch, frane Brembo, suspensii Ohlins, etc. O mare parte din productie se comercializeaza doar in SUA. Btw, la Stroama e putin mai dificil de adaptat atas datorita cadrului care nu ofera loc pentru prinderea din fata, cea de jos. O alta problema ar fi cum franeaza roata de la atas? Pana si Ij-urile cu atas aveau frana la roata atasului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
solaleailie Postat Decembrie 28, 2013 Share Postat Decembrie 28, 2013 Salut am mers cu un ij jupiter 4 cu atas cred ca pentru v-strom nu ar fi o problema montatul si demontaul nu dureaza foarte mult timp.La mine localitate un lacatus cu scule foarte vechi si rudimentare a construit un atas pentru o mobra,cel mai greu aspect ar fi omologarea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Bineinteles ca, incepator fiind, nu pot decat sa imi dau cu parerea Asta e boala noastra traditionala, romaneasca , dar tentatia e mare, ce sa-i faci . Parerea mea e ca un miar V-Strom face acelasi lucru ca un 650 , dar e : - mai scump + mai greu + mai gurmand+ cu ceva mai multe probleme . Dealtfel, cred ca incetarea vanzarii miarului in Europa a fost " ajutata " si de succesul deosebit al Stroamei de 650 . Si de prezenta identicei KLV 1000 pe aceeasi piata . Sau a provocat prezenta KLV ... Vorba 'ceea : " jocuri , poturi si focuri de arma... " de unde stii ? e bine ca poti sa compari 98 CAI cu 66.6 cai si 101Nm cu 63Nm. ....asta ca sa vezi cat de penibila e comparatia. miarul a fost scos de pe piata si din cauza prostiei suzuki care nu l-au imbunatatit ani de zile si s-au trezit ca nu mai respectau normele de poluare. de asta miarul din 2008 s-a mai putut vinde doar in anumite tari . ....vorba "ceea" : "stai jos...ai nota 4 " Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.