bibix2 Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 caut scaritza stanga dl650 ... ma phoot in cainii fara stapan de pe strazi si in graba cotidiana. aceeasi stima, paul Inteleg ca cainele a fugit de la locul faptei si n-avea nici RCA valabil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 nesimtitul! dar am citit azi in presa locala ca este cautat de stapanire ... si mi-a dat o lacrima ... in coltul gurii! stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 (editat) ti-a dat ATW toate explicatiile pe care ti le-as fi dat si eu. daca pui releu e cat se poate de bine intrucat prelungesti viata comutatoarelor dar nu aduce vreun plus la capitolul putere atat ATW cat si eu suntem ingineri electronisti (ca sa nu crezi ca vorbim din auzite ). Pai crede-ma ca este o imbunatatire vizibila pentru ca iti creste tensiunea la mufa becului. In teorie nu ar trebui sa fie diferenta mare dar in practica este. Masoara si te convingi pierzi 2 minute de la 11,9-12,1V pana la 14,1-14,3V este ceva diferenta. Editat Februarie 20, 2014 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 http://www.ebay.com/itm/PARAMOTORE-GIVI-TN532-SUZUKI-DL-650-V-STROM-V-STORM-L2-ANNO-04-12-/380470994100?pt=Abbigliamento_Uomo_Moto&hash=item5895d6a4b4 multumesc domnule .. sa vedem daca si ajung in romanica acum. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 multumesc domnule .. sa vedem daca si ajung in romanica acum. stima, paul Cu placere , ajung cu siguranta in maxim 2 saptamani daca nu cumva mai repede Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Sa imi pregatesti unu'pentru cand e SMAEB ca anu'asta imi iau. Si apropo: nu faci si fork brace? Pt tine cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 (editat) Atunci comanda ferma pentru zilele SMAEB. Ca viata e numai una! Trebuie sa cheltuim banii cumva! Noul proiect: imi pun benzi cu leduri rosii si galbene in ochii de pisica de la top case si sidecase-uri. Sa fiu ca pomul de craciun! Pozitie, frana si semnalizare. Si o intrebare: are cineva protectia aia de plastic de la toba? Cea inferioara. Se pare ca s-a spart cand s-a indoit scarita pasagerului peste ea. Editat Februarie 20, 2014 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Vraji, ti-am spos ca ti-o pun la dispozitie fara probleme in conditiile discutate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Noul proiect: imi pun benzi cu leduri rosii si galbene in ochii de pisica de la top case si sidecase-uri. Sa fiu ca pomul de craciun! Pozitie, frana si semnalizare. eu am inceput cu leduri ... dar e o idee si cu benzile alea. ) stima, paul ps. cat mai tine vremea rece ... rulmenti jug (2x 32006) la rolling - cx - 16 lei timken - 45 lei skf - 55 lei stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 (editat) atunci e cel de 15. in ture cat ai la vitezele de mai sus aprox? 120/140/160 ca intreba cineva de diferenta in ture si nu am mai tinut minte sa ii zic. banuiesc ca pe la 500 de ture dar as vrea sa fiu sigur. stima, paul Diferenta de ture e undeva la 600, chiar 600 si un pic 120/140/ - 5.600/6.600 Noroc! M-am hotarat sa pun o bucata de cauciuc/plastic, prelungire la aripa fata, ca prea imi sare toata mizeria pe motor/radiator ulei/pantaloni/ghete. N-as da gaura in apripa sa prind respectiva prelungire cu suruburi. Am vreo sansa cu vreun lipici sau a gasit cineva alta modalitate? (ar mai fi http://www.louis.de/_10c08470556b5ba3c7ef075e55ca5b907a/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10009610&typ_id=WVB1%2F07 , dar de banii aia parca as prefera sa fac un plin si sa ma tot plimb, sau sa-mi cumpar ungator de lant loobman) Mersi! Editat Februarie 20, 2014 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 eu am facut prelungirea din cauciuc lipit cu prenadez de mai bine de un an si nici o problema pana acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 eu am facut prelungirea din cauciuc lipit cu prenadez de mai bine de un an si nici o problema pana acum Super! Mersi... azi ma pun pe 'mesterit' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 p-aci pe la noi aduce cineva givi crashbar pt dl650. de preferinta modelul 2. un pret? merci, paul Ce inseamna modelul 2? Diferenta de ture e undeva la 600, chiar 600 si un pic 120/140/ - 5.600/6.600 Noroc! M-am hotarat sa pun o bucata de cauciuc/plastic, prelungire la aripa fata, ca prea imi sare toata mizeria pe motor/radiator ulei/pantaloni/ghete. N-as da gaura in apripa sa prind respectiva prelungire cu suruburi. Am vreo sansa cu vreun lipici sau a gasit cineva alta modalitate? (ar mai fi http://www.louis.de/_10c08470556b5ba3c7ef075e55ca5b907a/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10009610&typ_id=WVB1/07 , dar de banii aia parca as prefera sa fac un plin si sa ma tot plimb, sau sa-mi cumpar ungator de lant loobman) Mersi! Am folosit cu successo o bucata de caociuc li pira cu scoci biadeziv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 (editat) Extensia de la Piramid vine cu banda adeziva lata de cca 1 cm si patru surubele. Eu am prins-o doar cu trei. Gaura de 3 mm in aripa, insurubat in extensie si polizat usor varful surubului pt a nu zgaria pe dedesupt. Suruburile sunt de fapt genul pt lemn,cu cap bombat si cruce, dar foarte scurte 6-7 mm si bineinteles din inox. Este posibil ca la Fabory sa existe asa ceva. Ce inseamna modelul 2?. Aia modificata, care are prinderile pe surub si nu sudate si care cica nu se reteaza la sudura fara niciun motiv. Vibratiile sunt aceleeasi la ambele modele, suparatoare. Editat Februarie 21, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 vreau sa imi inlocuiesc rulmentii jug (preventiv). Imi trebuie o scula din aia cu dinti sa desfac cele doua piulite crestate apoi evident de strans. Trebuie sa imi confectionez dintr-o tzeava de diametru potrivit sau stie cineva vre-o scula care poate fi folosita pt acelasi scop? multumesc, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Aia modificata, care are prinderile pe surub si nu sudate si care cica nu se reteaza la sudura fara niciun motiv. Vibratiile sunt aceleeasi la ambele modele, suparatoare. alea sudate nu se mai fac de vreo 4 ani. vreau sa imi inlocuiesc rulmentii jug (preventiv). Imi trebuie o scula din aia cu dinti sa desfac cele doua piulite crestate apoi evident de strans. Trebuie sa imi confectionez dintr-o tzeava de diametru potrivit sau stie cineva vre-o scula care poate fi folosita pt acelasi scop? multumesc, paul poti folosi cu incredereo dalta de cupru cu care sa desfaci prima piulita. pana se desurubeaza cu mana. a doua iese fara scule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 poti folosi cu incredereo dalta de cupru cu care sa desfaci prima piulita. pana se desurubeaza cu mana. a doua iese fara scule. : ))) pai si de strans? ca e mai greu de masurat cuplul daca strang cu dalta. si cred ca s-ar putea face din teava cu diam potrivit sa intre pe ax, taiat cu bomfaier diametral opus si lasat 2 dinti care sa intre in golurile alea. mai studiez. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 merge si fara cuplu, de fapt poti masura cu un dinamometru (cantar de mana) forta aplicata ghidonului. trebuie sa fie intre 300 si 500 grame cu roata fata ridicata. sau daca reusesti cu cuplu este de 45nm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 poate isi doreste cineva GPS pt moto - este un garmin la vanzare 60 cx in stare bun si pretul e oki zic eu: /index.php?/topic/708530-vand-gps-garmin-gpsmap-60cx/ stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 (editat) Imi poate sugera cineva cum sa-mi tin setat amortizorul spate pentru mers solo (app. 100kg), respectiv cu pasager (total 160kg) ? Bineneteles, ma refer la doua setari distincte, pentru fiecare greutate in parte. Setarea sa fie pentru protectia/confortul riderilor in primul rand, dar sa ia in considerare si protectia suspensiei/motocicletei in general. Stiu ca sunt niste informatii prin manual, dar vroiam si ceva sfaturi "de pe teren". Vad ca sunt 5 pozitii - pe 0, cu arcul decomprimat la maxim, e setarea cea mai moale. Pe 5, arc comprimat maxim, setarea cea mai tare. Editat Februarie 21, 2014 de Dogaru Florin George Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 (editat) Am rezolvat cu prelungirea aripii fata. Cauciuc + prenadez. A iesit mai bine decat ma asteptam. Nu prea am avut rabdare sa se usuce, dar se pare ca a rezistat. Am mers cam 70 km si a ramas la locul ei. Toata "treaba" a durat maxim 20 minute. Noroc! Editat Februarie 21, 2014 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 io nu am reusit sa gasesc setarile alea pt aceeasi parametri de incarcare nici in 40k km. acum sunt setate preload pe fata la 3 si spatele la 5. rebound desfacut juma de tura. dar e departe de comod. dar o sa le modific semnificativ si sper sa se simta diferenta. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 io nu am reusit sa gasesc setarile alea pt aceeasi parametri de incarcare nici in 40k km. acum sunt setate preload pe fata la 3 si spatele la 5. rebound desfacut juma de tura. dar e departe de comod. dar o sa le modific semnificativ si sper sa se simta diferenta. stima, paul Uite ca la preloadul de pe fata si reboundul de pe spate nu m-am uitat. Se simte ceva daca modifici reboundul pe spate ? Daca setezi o revenire mai lenta, nu sunt sanse sa omori mai repede amortizorul ? Cu setarile pe care le caut eu, vreau sa protejez si amortizorul, nu doar dosurile noastre. Un arc tensionat mai tare, deci un preload mai mare (4-5) ar trebui sa nu lase amortizorul sa ajunga sa bata in capat de cursa ? Am rezolvat cu prelungirea aripii fata. Cauciuc + prenadez. A iesit mai bine decat ma asteptam. Nu prea am avut rabdare sa se usuce, dar se pare ca a rezistat. Am mers cam 70 km si a ramas la locul ei. Toata "treaba" a durat maxim 20 minute. Noroc! Eficient, dar cam urat, totusi. Trebuia sa-ti decupezi si niste modele in "V" la baza, asa am vazut la bicicletele Tohan customizate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Uite ca la preloadul de pe fata si reboundul de pe spate nu m-am uitat. Se simte ceva daca modifici reboundul pe spate ? Daca setezi o revenire mai lenta, nu sunt sanse sa omori mai repede amortizorul ? Cu setarile pe care le caut eu, vreau sa protejez si amortizorul, nu doar dosurile noastre. Un arc tensionat mai tare, deci un preload mai mare (4-5) ar trebui sa nu lase amortizorul sa ajunga sa bata in capat de cursa ? se simte reboundul de pe spate ... ca sa simti diferentea inchide-l sau deschide-l la maxim si o sa simti. da-l fras de amortizor - nu-l mai proteja - simte-te tu bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Ok, mersi, am sa incerc sa ma joc cu el. Pe fata n-am incercat nimic, trebuie sa o duc la Fabio sa-i schimb uleiul si apoi mai vedem. Presupun ca pe fata avem doar preload, nu si rebound. Daca uleiul n-a fost schimbat niciodata din 2008 de cand e ea pe lume, dupa schimbare voi avea parte de experiente placute sau nu neaparat ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.