Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

:) caut scaritza stanga dl650 ... :D

ma phoot in cainii fara stapan de pe strazi si in graba cotidiana.

 

aceeasi stima,

paul

 

Inteleg ca cainele a fugit de la locul faptei si n-avea nici RCA valabil? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ti-a dat ATW toate explicatiile pe care ti le-as fi dat si eu.

daca pui releu e cat se poate de bine intrucat prelungesti viata comutatoarelor dar nu aduce vreun plus la capitolul putere :)

atat ATW cat si eu suntem ingineri electronisti (ca sa nu crezi ca vorbim din auzite :) ).

Pai crede-ma ca este o imbunatatire vizibila pentru ca iti creste tensiunea la mufa becului. In teorie nu ar trebui sa fie diferenta mare dar in practica este. Masoara si te convingi pierzi 2 minute :)

de la 11,9-12,1V pana la 14,1-14,3V este ceva diferenta.

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Atunci comanda ferma pentru zilele SMAEB. Ca viata e numai una! Trebuie sa cheltuim banii cumva!

 

Noul proiect: imi pun benzi cu leduri rosii si galbene in ochii de pisica de la top case si sidecase-uri. Sa fiu ca pomul de craciun! Pozitie, frana si semnalizare.

 

Si o intrebare: are cineva protectia aia de plastic de la toba? Cea inferioara. Se pare ca s-a spart cand s-a indoit scarita pasagerului peste ea.

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noul proiect: imi pun benzi cu leduri rosii si galbene in ochii de pisica de la top case si sidecase-uri. Sa fiu ca pomul de craciun! Pozitie, frana si semnalizare.

eu am inceput cu leduri ... dar e o idee si cu benzile alea.

:))

 

stima,

paul

 

ps. cat mai tine vremea rece ... rulmenti jug (2x 32006) la rolling -

cx - 16 lei

timken - 45 lei

skf - 55 lei

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

atunci e cel de 15.

:D

in ture cat ai la vitezele de mai sus aprox? 120/140/160

ca intreba cineva de diferenta in ture si nu am mai tinut minte sa ii zic. banuiesc ca pe la 500 de ture dar as vrea sa fiu sigur.

 

stima,

paul

Diferenta de ture e undeva la 600, chiar 600 si un pic :)

120/140/ - 5.600/6.600

Noroc!

 

M-am hotarat sa pun o bucata de cauciuc/plastic, prelungire la aripa fata, ca prea imi sare toata mizeria pe motor/radiator ulei/pantaloni/ghete. N-as da gaura in apripa sa prind respectiva prelungire cu suruburi. Am vreo sansa cu vreun lipici sau a gasit cineva alta modalitate? (ar mai fi http://www.louis.de/_10c08470556b5ba3c7ef075e55ca5b907a/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10009610&typ_id=WVB1%2F07 , dar de banii aia parca as prefera sa fac un plin si sa ma tot plimb, sau sa-mi cumpar ungator de lant loobman)

Mersi!

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

p-aci pe la noi aduce cineva givi crashbar pt dl650. de preferinta modelul 2.

un pret?

 

merci,

paul

Ce inseamna modelul 2?

 

Diferenta de ture e undeva la 600, chiar 600 si un pic :)

120/140/ - 5.600/6.600

Noroc!

M-am hotarat sa pun o bucata de cauciuc/plastic, prelungire la aripa fata, ca prea imi sare toata mizeria pe motor/radiator ulei/pantaloni/ghete. N-as da gaura in apripa sa prind respectiva prelungire cu suruburi. Am vreo sansa cu vreun lipici sau a gasit cineva alta modalitate? (ar mai fi http://www.louis.de/_10c08470556b5ba3c7ef075e55ca5b907a/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10009610&typ_id=WVB1/07 , dar de banii aia parca as prefera sa fac un plin si sa ma tot plimb, sau sa-mi cumpar ungator de lant loobman)

Mersi!

Am folosit cu successo o bucata de caociuc li pira cu scoci biadeziv.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Extensia de la Piramid vine cu banda adeziva lata de cca 1 cm si patru surubele. Eu am prins-o doar cu trei. Gaura de 3 mm in aripa, insurubat in extensie si polizat usor varful surubului pt a nu zgaria pe dedesupt. Suruburile sunt de fapt genul pt lemn,cu cap bombat si cruce, dar foarte scurte 6-7 mm si bineinteles din inox. Este posibil ca la Fabory sa existe asa ceva.

 

Ce inseamna modelul 2?.

Aia modificata, care are prinderile pe surub si nu sudate si care cica nu se reteaza la sudura fara niciun motiv. Vibratiile sunt aceleeasi la ambele modele, suparatoare.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa imi inlocuiesc rulmentii jug (preventiv). Imi trebuie o scula din aia cu dinti sa desfac cele doua piulite crestate apoi evident de strans.

Trebuie sa imi confectionez dintr-o tzeava de diametru potrivit sau stie cineva vre-o scula care poate fi folosita pt acelasi scop?

 

multumesc,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Aia modificata, care are prinderile pe surub si nu sudate si care cica nu se reteaza la sudura fara niciun motiv. Vibratiile sunt aceleeasi la ambele modele, suparatoare.

alea sudate nu se mai fac de vreo 4 ani.

 

vreau sa imi inlocuiesc rulmentii jug (preventiv). Imi trebuie o scula din aia cu dinti sa desfac cele doua piulite crestate apoi evident de strans.

Trebuie sa imi confectionez dintr-o tzeava de diametru potrivit sau stie cineva vre-o scula care poate fi folosita pt acelasi scop?

 

multumesc,

paul

poti folosi cu incredereo dalta de cupru cu care sa desfaci prima piulita. pana se desurubeaza cu mana. a doua iese fara scule.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poti folosi cu incredereo dalta de cupru cu care sa desfaci prima piulita. pana se desurubeaza cu mana. a doua iese fara scule.

: )))

pai si de strans? ca e mai greu de masurat cuplul daca strang cu dalta.

si cred ca s-ar putea face din teava cu diam potrivit sa intre pe ax, taiat cu bomfaier diametral opus si lasat 2 dinti care sa intre in golurile alea.

mai studiez.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi poate sugera cineva cum sa-mi tin setat amortizorul spate pentru mers solo (app. 100kg), respectiv cu pasager (total 160kg) ? Bineneteles, ma refer la doua setari distincte, pentru fiecare greutate in parte. Setarea sa fie pentru protectia/confortul riderilor in primul rand, dar sa ia in considerare si protectia suspensiei/motocicletei in general. Stiu ca sunt niste informatii prin manual, dar vroiam si ceva sfaturi "de pe teren".

Vad ca sunt 5 pozitii - pe 0, cu arcul decomprimat la maxim, e setarea cea mai moale. Pe 5, arc comprimat maxim, setarea cea mai tare.

Editat de Dogaru Florin George
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am rezolvat cu prelungirea aripii fata. Cauciuc + prenadez. A iesit mai bine decat ma asteptam. Nu prea am avut rabdare sa se usuce, dar se pare ca a rezistat. Am mers cam 70 km si a ramas la locul ei. Toata "treaba" a durat maxim 20 minute. Noroc!

post-55237-0-66409700-1392990353_thumb.jpg

post-55237-0-55712000-1392990365_thumb.jpg

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io nu am reusit sa gasesc setarile alea pt aceeasi parametri de incarcare nici in 40k km. acum sunt setate preload pe fata la 3 si spatele la 5. rebound desfacut juma de tura.

dar e departe de comod.

dar o sa le modific semnificativ si sper sa se simta diferenta.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io nu am reusit sa gasesc setarile alea pt aceeasi parametri de incarcare nici in 40k km. acum sunt setate preload pe fata la 3 si spatele la 5. rebound desfacut juma de tura.

dar e departe de comod.

dar o sa le modific semnificativ si sper sa se simta diferenta.

 

stima,

paul

Uite ca la preloadul de pe fata si reboundul de pe spate nu m-am uitat. Se simte ceva daca modifici reboundul pe spate ? Daca setezi o revenire mai lenta, nu sunt sanse sa omori mai repede amortizorul ? Cu setarile pe care le caut eu, vreau sa protejez si amortizorul, nu doar dosurile noastre. Un arc tensionat mai tare, deci un preload mai mare (4-5) ar trebui sa nu lase amortizorul sa ajunga sa bata in capat de cursa ?

 

Am rezolvat cu prelungirea aripii fata. Cauciuc + prenadez. A iesit mai bine decat ma asteptam. Nu prea am avut rabdare sa se usuce, dar se pare ca a rezistat. Am mers cam 70 km si a ramas la locul ei. Toata "treaba" a durat maxim 20 minute. Noroc!

 

Eficient, dar cam urat, totusi. Trebuia sa-ti decupezi si niste modele in "V" la baza, asa am vazut la bicicletele Tohan customizate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite ca la preloadul de pe fata si reboundul de pe spate nu m-am uitat. Se simte ceva daca modifici reboundul pe spate ? Daca setezi o revenire mai lenta, nu sunt sanse sa omori mai repede amortizorul ? Cu setarile pe care le caut eu, vreau sa protejez si amortizorul, nu doar dosurile noastre. Un arc tensionat mai tare, deci un preload mai mare (4-5) ar trebui sa nu lase amortizorul sa ajunga sa bata in capat de cursa ?

 

se simte reboundul de pe spate ... ca sa simti diferentea inchide-l sau deschide-l la maxim si o sa simti.

da-l fras de amortizor - nu-l mai proteja - simte-te tu bine!

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, mersi, am sa incerc sa ma joc cu el. Pe fata n-am incercat nimic, trebuie sa o duc la Fabio sa-i schimb uleiul si apoi mai vedem. Presupun ca pe fata avem doar preload, nu si rebound. Daca uleiul n-a fost schimbat niciodata din 2008 de cand e ea pe lume, dupa schimbare voi avea parte de experiente placute sau nu neaparat ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...