irinel2006 Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Pana acum am avut norocul sa gasesc doar bucatele de silicon de la capacele laterale, cand am umblat la discurile de ambreiaj. Bine ca mai e si varianta cu filtru, ca doar de asta e pus acolo, dar pentru protectia lui si fluidizarea circuitului uleiului eu zic ca merge "babismul" asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 Si ce se intampla cu uleiul filtrat prin soseta?Il bagi iarasi in motor?Ca tot nu am inteles sensul filtrarii,daca tot il scoti... eu de fiecare data pun 3 litri si nu-mi bat capul. in manualul meu zice 2900 daca schimb filtrul, dar la cat mai dau pe alaturi si cu cat mai ramane in bidoane ...din aia 3 litri sigur raman doar 2.9 atentie ca 2700 pui doar daca nu schimbi filtrul Idem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Februarie 26, 2014 Share Postat Februarie 26, 2014 2300 fara filtru, 2700cu filtru , si 3100 overhaul,adica revizie generala ,parca din cite mai stiu.eu zic k asa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 (editat) De cateva ori la Vstrom, cand erau vremuri mai bune, dupa ce scurgeam uleiul vechi puneam cca un litru de ulei nou si porneam motorul pe loc cateva minute. Scurgeam din nou, schimbam filtrul si puneam tot uleiul nou. Am constatat ca si dupa 3-4000 km uleiul ramanea galben, curat pe cand in variant clasica dupa cativa km se murdarea, innegrea, ca si cel vechi, contaminadu-se cu resturile de ulei ramase in motor,probabil cca 0,5L. Am folosit acelasi Motul si pt spalare si pt inlocuire, dar luat la oferta, bidonul de 4L venea la pret cam cat 3 bidoane de 1L. Ce este curios, uleiul vechi si cel rezultat din spalare le turnam in acelasi bidon pt colectare. Dupa cateva saptamani de nemiscare in garaj, uleiul vechi si mizerabil era la fund, iar cel nou, galben se separase perfect, de un deget, deasupra bidonului. Ma gandeam chiar sa-l recuperez si sa-l mai folosesc la spalare la urmatorul schimb, dar sincer am uitat. Editat Februarie 27, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 salut, doreste cineva o dinamometrica? 50 lei 24-206 NM, luata de la louis, foarte putin folosita http://www.louis.de/_40ae9477a4a5960859dc0fb6a8d4dd0a6b/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10003929 prefer data in timisoara sau macar predata in timisoara. (nu ma trimiteti la posta va rog! ) pilcs/yahoo/com sau pm. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 foarte buna cheia, folosesc de cativa ani si nu am mai avut probleme cu suruburi stranse gresit spor la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Salut Florin, Merci. E oki cheia. Eu am mai primit cadou un Proxxon si nu vreau sa mai tin chestii uitate prin garaj. Bine - cu ocazia asta m-am si enervat ca nu gasesc cealalta cheie dinamometrica din range-ul 4-24Nm. Da - am o mana proasta la strans - obisnuiesc sa strang prea tare suruburile - dupa ce am rupt vre-o doua prezoane de la ax fata la transalp am luata decizia inteligenta sa imi iau chei dinamometrice si de atunci am dormit mai linistit. Numai bine, Paul salut, doreste cineva o dinamometrica? stima, paul s-a dat. multumesc, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dogaru Florin George Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Daca veneai cu cheia acum doua saptamani, nu faceam comanda de pe louis. Mi-a venit marti, am dat 142 lei pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Salut Florin, Merci. E oki cheia. Eu am mai primit cadou un Proxxon si nu vreau sa mai tin chestii uitate prin garaj. Bine - cu ocazia asta m-am si enervat ca nu gasesc cealalta cheie dinamometrica din range-ul 4-24Nm. Da - am o mana proasta la strans - obisnuiesc sa strang prea tare suruburile - dupa ce am rupt vre-o doua prezoane de la ax fata la transalp am luata decizia inteligenta sa imi iau chei dinamometrice si de atunci am dormit mai linistit. Numai bine, Paul s-a dat. multumesc, paul ai sarit in alta liga am avut ocazia sa folosesc o dinamometrica cu afisaj electronic de la beta, toate suruburile le-am luat la verificat da si o caruta de bani una. Vreo cheie pneumatica nu ai de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Vreo cheie pneumatica nu ai de vanzare? )) nu (din pacate). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 lupe in faruri...work in progress retrofitul aproape gata, echilibrare roti, astept soarele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Ai incercat ce sensibilitate are disp de echilibrarea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Ai incercat ce sensibilitate are disp de echilibrarea? 5 grame Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 eu unul as aprecia daca imi explicati si mie pe scurt cum functioneaza sistemul ala ca nu ma prind. invarti usor de roata si pe partea care se opreste "insistent" sus - lipesti un plumb? cu incercari repetate? stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 eu unul as aprecia daca imi explicati si mie pe scurt cum functioneaza sistemul ala ca nu ma prind. invarti usor de roata si pe partea care se opreste "insistent" sus - lipesti un plumb? cu incercari repetate? stima, paul e greu sa cauti, mai bine mura in gura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 5 gramePerfect. Le facem in serie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 5 grame sunt sigur ca dispozitivul e mai sensibil de 5 grame dar nu ma intereseaza...in service-uri auto masinile electronice de echilibrat tot cu marja de 5 g lucreaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 e greu sa cauti, mai bine mura in gura merci. nu a fost CHIAR asa important sa imi explic ca nu cred ca o sa ajung vre-odata sa mi le echilibrez. acolo merg pe principiul ca "merge si ashe". alte zone ma preocupa. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) Salutare! Mi se pare mie sau trusa de scule data de cei de la Suzuki e aproape de unica folosinta? Am desfacut cu cheia de 10 un surub si s-a cam largit. Ori era surubul ala dat naibii. Am tot auzit ca V-strom-ul nu se strica, dar parca nu m-as risca ca la mama naibii, departe de casa, sa nu pot mesteri diverse in caz de necesitate la mobra. Le-a folosit cineva timp indelungat? Rezista ori ba? Multam' Editat Martie 1, 2014 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Dragilor, Daca aveti ocazia - verificati-va rulmentii cu ace de la tripod si oase sa aiba vaselina suficienta!!! Asta seara am surubarit ca mi-au ajuns piesele: rulmentii de la bascula inca au vaselina - nu au nici o treaba - am mai adaugat vaselina si lasat asa. se poate da jos axul de la bascula fara cheie speciala cu patru dinti dar de pus inapoi nu o sa mai mearga blocajul - eu astept cheia sa imi ajunga saptamana viitoare. era gaurita si protectia dintre bascula si lant: asta speram sa nu fie futut ca merg cu scottoiler si e uns din belsug - se pare ca nu e asa - am inlocuit. au ramas si doua urme de la lant pe bascula dar fara sa fie vre-un risc: rulmentii de la tripod - VARZA!!!. si cei mai afectati sunt cei de la oase - din ambele parti (in poze sunt cei cu distantiere mai lungi): au iesit destul de usor folosind presa improvizada dintr-un surub lung si doua chei tubulare una de diamtru care sa intre prin gaura si una de diametru mai mare ca sa poata iesi rulmentul in el. De presat inapoi - merg bagati in menghina destul de lejer si cu un pic de atentie. Cel mai greu au iesit cei doi dintre bascula/oase - suki a lasat un guler in mijloc pe post de distantier si nu poti trece de el dintro parte intr-alta prin presare. a trebuit batut din partea cealalta prin gaura dar abia prinzi sa lovesti - au iesti la marele noroc. toti rulmentii sunt koyo - inclin sa cred ca se gasesc si la distribuitorii de rulmenti numai trebuie insistat. o sa incerc sa notez seriile de la koyo stantate pe ei. toti au un fel de simering din cauciuc in partea exterioara deci imi cer 30% scuze la japo ca i-am injurat ca nu au pus simeringuri dar restul de 70% ramane - puteau sa puna simeringuri separate care sa protejeze mai bine. partea trista - si distantierele alea pe care aluneca acele la interior sunt uzate. de destept nu le-am comandat inainte de a desface si prin urmare o sa mai trebuiasca desfacut inca o data tripod - asa-mi trebuie la deshteptaciune. cel mai afectat distantier era cel de la bascula/oase - era de asteptat: si celelalte 3 - 2scurte tripod si celalalt lung dintre oase/tripod- erau uzate dar mai putin. pus in bormasina si slefuit un pic sa tina pana saptamana viitoare cand imi vin distantiere: nah - bagat vaselina siliconica la marele greu peste tot. sincer mi-as fi dorit sa desfac oasele si tripoda acum ceva ani dar ... asta este - stim data viitoare. numai bine, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 nasoala treaba m-ai pus pe ganduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rul Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Perfect. Le facem in serie. Super..si eu vreau unu!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 (editat) Salutare! Mi se pare mie sau trusa de scule data de cei de la Suzuki e aproape de unica folosinta? Am desfacut cu cheia de 10 un surub si s-a cam largit. Ori era surubul ala dat naibii. Am tot auzit ca V-strom-ul nu se strica, dar parca nu m-as risca ca la mama naibii, departe de casa, sa nu pot mesteri diverse in caz de necesitate la mobra. Le-a folosit cineva timp indelungat? Rezista ori ba? Multam' In general sculele din trusele moto sunt slabe. Poate sunt si exceptii, dar la ce mi-a trecut mie prin mana asta e treaba.La DL este si acum originala nescoasa din punga. Nu am folosit-o niciodata la drum, iar acasa am scule mai bune. Chinezesti dar bune pt amator.Singura exceptie cheia de bujii care este bine facuta si indemanatica. La Yamaha am cam inlocuit toate sculele cu altele mai de calitate si pe cat posibil mai mici. Super..si eu vreau unu!!Am retinut. nasoala treaba m-ai pus pe ganduri. Cu ani in urma cand spuneam ca articulatiile basculei trebuie gresate temeinic, la max 2 ani, au sarit "specialistii" posesori de alte motoare, ca e excesiv, ca nu trebuie, ca la motorul lor nepipait din '95 totol e perfect. Editat Martie 1, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smire Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Dragilor, Daca aveti ocazia - verificati-va rulmentii cu ace de la tripod si oase sa aiba vaselina suficienta!!! Asta seara am surubarit ca mi-au ajuns piesele: IMG_1791.JPG rulmentii de la bascula inca au vaselina - nu au nici o treaba - am mai adaugat vaselina si lasat asa. se poate da jos axul de la bascula fara cheie speciala cu patru dinti dar de pus inapoi nu o sa mai mearga blocajul - eu astept cheia sa imi ajunga saptamana viitoare. era gaurita si protectia dintre bascula si lant: IMG_1801.JPG asta speram sa nu fie futut ca merg cu scottoiler si e uns din belsug - se pare ca nu e asa - am inlocuit. au ramas si doua urme de la lant pe bascula dar fara sa fie vre-un risc: IMG_1803.JPG rulmentii de la tripod - VARZA!!!. si cei mai afectati sunt cei de la oase - din ambele parti (in poze sunt cei cu distantiere mai lungi): IMG_1792.JPGIMG_1805.JPG au iesit destul de usor folosind presa improvizada dintr-un surub lung si doua chei tubulare una de diamtru care sa intre prin gaura si una de diametru mai mare ca sa poata iesi rulmentul in el. De presat inapoi - merg bagati in menghina destul de lejer si cu un pic de atentie. Cel mai greu au iesit cei doi dintre bascula/oase - suki a lasat un guler in mijloc pe post de distantier si nu poti trece de el dintro parte intr-alta prin presare. a trebuit batut din partea cealalta prin gaura dar abia prinzi sa lovesti - au iesti la marele noroc. toti rulmentii sunt koyo - inclin sa cred ca se gasesc si la distribuitorii de rulmenti numai trebuie insistat. o sa incerc sa notez seriile de la koyo stantate pe ei. toti au un fel de simering din cauciuc in partea exterioara deci imi cer 30% scuze la japo ca i-am injurat ca nu au pus simeringuri dar restul de 70% ramane - puteau sa puna simeringuri separate care sa protejeze mai bine. partea trista - si distantierele alea pe care aluneca acele la interior sunt uzate. de destept nu le-am comandat inainte de a desface si prin urmare o sa mai trebuiasca desfacut inca o data tripod - asa-mi trebuie la deshteptaciune. cel mai afectat distantier era cel de la bascula/oase - era de asteptat: IMG_1799.JPGIMG_1800.JPG si celelalte 3 - 2scurte tripod si celalalt lung dintre oase/tripod- erau uzate dar mai putin. pus in bormasina si slefuit un pic sa tina pana saptamana viitoare cand imi vin distantiere: IMG_1793.JPGIMG_1797.JPGIMG_1798.JPG IMG_1794.JPGIMG_1796.JPG nah - bagat vaselina siliconica la marele greu peste tot. sincer mi-as fi dorit sa desfac oasele si tripoda acum ceva ani dar ... asta este - stim data viitoare. numai bine, paul Spune-mi te rog, din ce an este motorul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Ma gandesc sa imi fac o verificare a jocului la supape.. daca e ceva problema acolo, de unde se pot face rost de pastile de schimb? In rest ce operatiuni de intretinere ar mai trebui sa fac? - am 59k - filtru aer, bujii, lant, telescoape, ulei sunt facute recent Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.