sorin 666 Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Un mic off...E gata! Si eu am "off-uri" d-astea...e super! fata de parbrizul standard - orice altceva e mai decent! vezi ca exista si mra vario touring - cel cu deflector (eu astept sa primesc unul de ceva timp desi intre timp ma tot uit lung si la un givi d260st - folosesc un suport madstand). mai face si harea (bogdan) parbrize ok pt dl si cu inaltimea dorita de mushiul tau. cel mai fain ar fi sa gasesti pe cineva cu parbrizul vizat gata instalat si sa faci o tura (oras, afara) ca sa stii la ce sa te astepti. bafta, paul parbriz reglabil pe inaltime, asta e rezolvarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 (editat) pentru mine rezolvarea a venit cam asa... am incercat suportul madstad cu parbrizul standard ridicat la pozitia cea mai inalta si aplecat la maxim catre mine.... Nu arata prea elegant... dar isi facea treaba... in loc sa iau vantul in barba acum il primeam in frunte... dar fara nici un fel de turbulente. sambata trecuta am montat un parbriz touring puig (cu vreo 10 cm mai inalt decat originalul) (multumesc lui pstefan)... am re-aranjat suportul madstad conform specificatiilor de pe site-ul lor... si anume la pozitia din mijloc. Parbrizul l-am ridicat din nou la maxim... si l-am aplecat spre mine. Rezultatul... fenomenal!!! tot vantul acum trece peste capul meu. si in plus....... acum arata si motocicleta mai bine Before & After: si am uitat sa specific ca am 1.98m inaltime Editat Martie 26, 2014 de kr3at0r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bibix2 Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Ma ajuta si pe mine cineva ? .....daca am sa schimb parbrizul original de la vstrom 650_2004 cu unul touring mra ....se va observa diferenta ? Sfaturi ... Eu eram multumit de parbrizul OEM pana cand am modificat seaua, acum e mai inalta cu vreo 3-4cm decat originala, si simteam curenti destul de puternici in jumatatea superioara a castii. Problema am rezolvat-o cu MRA vario touring, un stimabil domn v-stromist chiar mi l-a imprumutat pt teste inainte sa-l cumpar :-). Mi se pare ca are aceleasi dimensiuni ca si parbrizul original, dar are acel deflector cu pozitie reglabila care atenueaza mult curenti de aer din zona capului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 hmmm ... anakee 2 nu se mai fabrica - speram sa le faca totusi in paralel cu anakee 3. pana mea - pt mine a fost compozitia ideala pt drumurile patriei si stilul meu de mers. trist, trist ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 sa inteleg ca anakee 3 nu iti place? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 nu mai mult ca anakee 2. are rezistenta mai buna (consistenta mai dura) dar nu are aderenta mai buna. pt mine anakee 3 e in aceeasi clasa cu tourance. stima este o foarte buna alternativa pt cauciucul spate la mine (pana acum foloseam tourance pe spate - la schimb o sa urmeze anakee 3 pe spate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pstefan Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 pentru mine rezolvarea a venit cam asa... am incercat suportul madstad cu parbrizul standard ridicat la pozitia cea mai inalta si aplecat la maxim catre mine.... Nu arata prea elegant... dar isi facea treaba... in loc sa iau vantul in barba acum il primeam in frunte... dar fara nici un fel de turbulente. sambata trecuta am montat un parbriz touring puig (cu vreo 10 cm mai inalt decat originalul) (multumesc lui pstefan)... am re-aranjat suportul madstad conform specificatiilor de pe site-ul lor... si anume la pozitia din mijloc. Parbrizul l-am ridicat din nou la maxim... si l-am aplecat spre mine. Rezultatul... fenomenal!!! tot vantul acum trece peste capul meu. si in plus....... acum arata si motocicleta mai bine Before & After: 20140322_173419_Richtone(HDR).jpg 20140322_181053.jpg si am uitat sa specific ca am 1.98m inaltime sa il folosesti sanatos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kr3at0r Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 am inteles Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut1979 Postat Martie 26, 2014 Share Postat Martie 26, 2014 Mda ....multumesc de sfaturi....... teste teste si iar teste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 Stie cineva daca jugul de sus de la vstrom de 1000 este la fel cu cel de 650.vreau sa pun un logo de carbon si de aceea intreb sa se potriveasca k marime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 la dl1000 prinderile de ghidon stau in niste bucsi de cauciuc (amprenta lor e rotunda pe suprafata superioara) la dl650 sun turnate si au forma ovala. stima LE - uite si o poza cu jugul superior la 1000: stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 la dl1000 prinderile de ghidon stau in niste bucsi de cauciuc (amprenta lor e rotunda pe suprafata superioara) la dl650 sun turnate si au forma ovala. stima LE - uite si o poza cu jugul superior la 1000: DSCN31305.jpg stima deci nu se potrivesc Cum leg acest indicator tr viteze. Cum leg acest indicator tr viteze. deci nu se potrivesc Cum leg acest indicator tr viteze. Cum leg acest indicator tr viteze.nu am schema nu am nimic.a fost pe un SV 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 (editat) hai maestre ca investigam si gasim o solutie si pt asta ... doar sa gasim neshte timp liber. pune te rog si o poza cu firele din capatul celalalt al sarmei - (daca ai mai pus - scuze dar nu le gasesc). numai bine, paul nah, acela pare ca e un gpt 2001. pe web pare ca se concteaza asa: ============================ brown wire is negative. green wire is positive yellow wire is speedometer signal white wire is rpm signal ============================ acush mai ramane de vazut de unde iei semnalele dar nu e complicat. uite si manual (ca trebuie programat): GEAR SERIES MY 2012 ENGLISH.pdf sper sa ajute. stima Editat Martie 27, 2014 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 hai maestre ca investigam si gasim o solutie si pt asta ... doar sa gasim neshte timp liber. pune te rog si o poza cu firele din capatul celalalt al sarmei - (daca ai mai pus - scuze dar nu le gasesc). numai bine, paul nah, acela pare ca e un gpt 2001. pe web pare ca se concteaza asa: ============================ brown wire is negative. green wire is positive yellow wire is speedometer signal white wire is rpm signal ============================ acush mai ramane de vazut de unde iei semnalele dar nu e complicat. uite si manual (ca trebuie programat): GEAR SERIES MY 2012 ENGLISH.pdf sper sa ajute. stima Maro,verde alb si galben astea sunt culorile .si acum sa o facem pina la capat.nai ast sa studiati si programarea si ce o mai fi.multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Maro,verde alb si galben astea sunt culorile .si acum sa o facem pina la capat.nai ast sa studiati si programarea si ce o mai fi.multumesc. conectare: maro - masa, borna minus de oriunde din instalatie verde - +12v, borna pozitiva de oriunde din instalatie (care trece prin contact - activ cu contact pus) galben - semnal vitezometru white - semnal turometru procedura invatare: 1. Turn on the ignition key and a “ P “ will appear on display, means need to programm 2. Start the engine 3. “ P “ disappears, and digit “ 1 “ is flashing 4. Insert the first gear with light acceleration with constant rpm (e.g. 2/3.000 rpms) 5. A led flashing ( means the gear is stored) and on display will appear the next gear ( 2 ) 6. Repeat for all the gears avaiable 3,4,5,6, and so on 7. Reached the last gear (E.g. 6 gear ) and on display will show “ 7 “ pull the clutch and turn off the engine 8. Set up is finish acum cum gasesti iei semanalele de la turometru, vitezometru - trebuie vazut in schema electrica + un mester electrician sa le conecteze daca ti se pare complicat: la sfarsitul manualui atasat zice asa pt modelul de vishtrom: RPM - maro cu negru din instalatia moto se leaga la alb speed - roz cu alb din instalatia moto se leaga la galben power - portocaliu cu verde din instalatie se leaga la verde ground - negru cu alb din instalatie se leaga la maro cablurile amintite le gasesti in zona CDI-ului sigur sau urmarit in schema electrica de la motocicleta ca sigur ajung si in zona bordului. dar daca ii dai informatiile de mai sus la un electrician si schema electrica de la moto - sigur se descurca sa le conecteze. bafta, paul ... si ca sa gasesti alea 2 fire - tacho si speed - vezi mai jos: A. Tachometer signal – Brown/Black (maro/negru) wire in main harness running through left side cowling B. Speed signal from Speed Sensor – Pink/White (roz/alb) wire in main harness running through left side cowling deci gasesti ambele sarme in matzul ala de fire sub carena din stanga spre cadrul farului - are o mufa mare acoperita cu o chestie de cauciuc - 8cm/3 - vezi poza de mai jos: stima Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 M-am intors de la maternitatea Motor Team. DL 1000 e pe cale sa nasca. Pozele cu dedicatie pt Andrei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Zi cum arata Bogdane!? Arata bine live? Ca una e poza si alta 3D! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ohodea Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Are cineva un Owner's manual pentru Dl650 din 2012? As fi recunoscator. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 (editat) Zi cum arata Bogdane!? Arata bine live? Ca una e poza si alta 3D! In realitate arata mult mai bine decat in poze. Este destul de robusta, pastreaza ceva din vechea imagine a Vstroamelor. Simti ca ai ceva "adevarat" intre picioare. Farul nu ma mai deranjeza atat de mult. Plasticele par de buna calitate, saua tare, Suportul de parbriz destept cu reglare unghiulara si dintr-o privire se poate adapta usor un parbriz mai mare si glisant pe inaltime in genul celui facut de mine la XT, dar in plus cu trei inclinatii posibile, foarte usor de actionat direct din sa, cred ca si in mers. Bordul e bijuterie, iar ghidonul foarte inalt. Nu i-am auzit glasul. Dan zicea ca-l porneste dupa expozitia din Piata Constitutiei, unde va fi expus. Editat Martie 28, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Uzzy77 Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Salut baieti. De saptamana trecuta sunt posesorul unui DL-650 din 2006. Pana acum am avut numai sportive, dar am ajuns pe la doctor cu ceva dureri de spate si dupa ce am aflat ca am o discopatie lombara in faza incipienta si nu mai am voie sa alerg, sa joc fotbal, sa mergpe bicicleta si nici macar cu moto, practic doctorul mi-a spus ca nu am voie sa fac niciun fel de sport in afara de inot. Am zis ca de moto nu ma las decat in cazul in care ajung in scaun cu rotile, dar nici nu are rost s-o fortez prea rau, asa ca am vandut RR-ul si am luat un V-Strom. Initial as fi vrut sa fie de 1000cc, dar m-am grabit putin, ca deh este inceput de sezon si eu nu avem motocicleta si cum nu am gasit ceva sa-mi placa de 1000cc, am ajuns cu unul de 650. Momentan nu am apucat sa merg cu el mai deloc, am fost super prins si nu am apucat sa-l inmatriculez. Cu putin noroc, si cu multa dubacie, sper sa reusesc ca pana la finele saptamanii viitoare sa am si eu placuta cu numar. Este import Italia si din cauza asta nu am apucat sa ma dau cu el, nu are numere deloc, nu am "beneficiat" de perioada de gratie de 30 de zile in care sa ma pot si da cu el cum as fi beneficiat daca as fi luat unul inmatriculat. Ok, in fine, ca sa scurtez putin povestea si sa nu plictisesc pe careva, evident apar intrebarile. 1. Imi puteti recomanda un baiat/service/mecanic care sa ma ajute cu furca? Curge si trebe schimbate simeringurile. In principiu as vrea sa ma duc la Cartus (la care am mai facut niste furci in trecut si am fost multumit) dar am zis sa intreb si aici poate aveti pe cineva "specializat" in V-Strom, si eventual care sa fie, daca se poate, prin zona sectorului 6 - Militari-Dr. Taberei, Crangasi. 2. Tre sa schimb si guma fata. In principiu nu sunt adeptul carpelilor, dar nici nu ma dau banii afara din casa. Cum nu as vrea sa iau pereche (fata-spate), dar sunt constient ca daca iau alt cauciuc nu e tocmai ok, vin cu intrebarea: am ceva de la Bridgestone pe ea, dar nu am retinut modelul. Din pacate moto il tin la munca, unde sta bine, la caldurica si ferit de ploaie, deci nici nu am cum sa vad pana luni. O sa incerc sa pun o poza cu motorul, poate va dati seama voi dupa profil ce model este. Practic vroiam sa va intreb ce parere aveti despre respectivul model. Merg 100% pe asfalt, vin de pe sportiva si probabil o sa am nevoie de o franare....buna. As vrea ceva aderent. Daca voi imi ziceti ca modelul respectiv nu e tocmai ok, decat sa iau o guma de fata, mai bine mai rup putin din buzunar si iau un set ca lumea la recomandarea voastra. Nu vreau sa supar pe nimeni, dar as vrea sa-mi zica cineva care le-a testat, nu cineva care a citit in alte parti review-uri etc. In principiu cam asta ar fi, asa pentru inceput. Incerc sa vad daca ma descurc si cu pozele sa le adaug. Multam anticipat pentru raspunsuri si sper sa ne vedem prin trafic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Salut, bine ai venit printre vstromisti. Iti raspund pe scurt la intrebari. Apoi da o fuga si inmatriculeaza-te pe Vstromania si prezinta-te si acolo. 1. Imi puteti recomanda un baiat/service/mecanic care sa ma ajute cu furca? Curge si trebe schimbate simeringurile. In principiu as vrea sa ma duc la Cartus (la care am mai facut niste furci in trecut si am fost multumit) dar am zis sa intreb si aici poate aveti pe cineva "specializat" in V-Strom, si eventual care sa fie, daca se poate, prin zona sectorului 6 - Militari-Dr. Taberei, Crangasi. Userul Bozoro aici pe forum, Fabio in fapt ca nume si are atelierul moto pe viilor aproape de intersectia cu progresului. Nu e singurul de Vstrom, dar sigur e mecanicul multora dintre noi. 2. Tre sa schimb si guma fata.... Dupa ce te inscrii pe vstromania si faci cunostinta cu Fabio o sa ai acces si la niste gume la pret bun de la www.anvelopemoto.eu, partener Vstromania Si sa ne vedem cu bine in sa.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Uzzy77 Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Multumesc pentru raspunsuri Edutzu. Are vreo legatura Fabio cu tipul de la anvelopemoto.eu? Am mai luat de la el gume si am si montat un kit de lant acolo. Intreb ca sa stiu daca aia este locatia, respectiv in curtea de langa service-ul BMW, curtea fostului Transcom. Stiu ca tot pe Viilor, era si Mymoto (unde presta si al meu Cartus). Dar am inteles de la un prieten ca s-ar fi mutat (nu stiu daca tot service-ul sau doar Cartus) pe undeva pe langa Autovit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Edutzu Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Multumesc pentru raspunsuri Edutzu. Are vreo legatura Fabio cu tipul de la anvelopemoto.eu? Am mai luat de la el gume si am si montat un kit de lant acolo. Intreb ca sa stiu daca aia este locatia, respectiv in curtea de langa service-ul BMW, curtea fostului Transcom. Stiu ca tot pe Viilor, era si Mymoto (unde presta si al meu Cartus). Dar am inteles de la un prieten ca s-ar fi mutat (nu stiu daca tot service-ul sau doar Cartus) pe undeva pe langa Autovit. Victor de la anvelopemoto.eu in curtea transcomului, corect. Pretul anvelopelor este un aranjament (discount) pt membrii vstromania, controlat prin Fabio. Atelierul lui Fabio, Viilor colt cu strada Inclinata. E si un magazin de piese chiar la strada. Atelierul este in curte, intrare chiar pe colt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Uzzy77 Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 Bun. Am bagat la cap! Acum mai trebe doar sa dau de acest misterios Fabio!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Martie 28, 2014 Share Postat Martie 28, 2014 (editat) Nu este nici un mister. Suna-l la 0733546951. Am comandat si eu un set de cauciuce prin el si intradevar pretul este foarte bun. Editat Martie 28, 2014 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.