Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Un mic off...E gata!

Si eu am "off-uri" d-astea...e super!

 

fata de parbrizul standard - orice altceva e mai decent!

vezi ca exista si mra vario touring - cel cu deflector (eu astept sa primesc unul de ceva timp desi intre timp ma tot uit lung si la un givi d260st - folosesc un suport madstand).

mai face si harea (bogdan) parbrize ok pt dl si cu inaltimea dorita de mushiul tau.

cel mai fain ar fi sa gasesti pe cineva cu parbrizul vizat gata instalat si sa faci o tura (oras, afara) ca sa stii la ce sa te astepti.

 

bafta,

paul

 

parbriz reglabil pe inaltime, asta e rezolvarea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru mine rezolvarea a venit cam asa...

  1. am incercat suportul madstad cu parbrizul standard ridicat la pozitia cea mai inalta si aplecat la maxim catre mine.... Nu arata prea elegant... dar isi facea treaba... in loc sa iau vantul in barba acum il primeam in frunte... dar fara nici un fel de turbulente.
  2. sambata trecuta am montat un parbriz touring puig (cu vreo 10 cm mai inalt decat originalul) (multumesc lui pstefan)... am re-aranjat suportul madstad conform specificatiilor de pe site-ul lor... si anume la pozitia din mijloc. Parbrizul l-am ridicat din nou la maxim... si l-am aplecat spre mine. Rezultatul... fenomenal!!! tot vantul acum trece peste capul meu. si in plus....... acum arata si motocicleta mai bine :D

Before & After:

post-68439-0-16843000-1395843716_thumb.jpg post-68439-0-49551600-1395844039_thumb.jpg

 

si am uitat sa specific ca am 1.98m inaltime

Editat de kr3at0r
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma ajuta si pe mine cineva ? .....daca am sa schimb parbrizul original de la vstrom 650_2004 cu unul touring mra ....se va observa diferenta ? Sfaturi ...

 

Eu eram multumit de parbrizul OEM pana cand am modificat seaua, acum e mai inalta cu vreo 3-4cm decat originala, si simteam curenti destul de puternici in jumatatea superioara a castii. Problema am rezolvat-o cu MRA vario touring, un stimabil domn v-stromist chiar mi l-a imprumutat pt teste inainte sa-l cumpar :-). Mi se pare ca are aceleasi dimensiuni ca si parbrizul original, dar are acel deflector cu pozitie reglabila care atenueaza mult curenti de aer din zona capului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmmm ... anakee 2 nu se mai fabrica - speram sa le faca totusi in paralel cu anakee 3.

pana mea - pt mine a fost compozitia ideala pt drumurile patriei si stilul meu de mers.

 

trist, trist ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai mult ca anakee 2.

are rezistenta mai buna (consistenta mai dura) dar nu are aderenta mai buna. pt mine anakee 3 e in aceeasi clasa cu tourance.

 

stima



este o foarte buna alternativa pt cauciucul spate la mine (pana acum foloseam tourance pe spate - la schimb o sa urmeze anakee 3 pe spate).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru mine rezolvarea a venit cam asa...

  1. am incercat suportul madstad cu parbrizul standard ridicat la pozitia cea mai inalta si aplecat la maxim catre mine.... Nu arata prea elegant... dar isi facea treaba... in loc sa iau vantul in barba acum il primeam in frunte... dar fara nici un fel de turbulente.
  2. sambata trecuta am montat un parbriz touring puig (cu vreo 10 cm mai inalt decat originalul) (multumesc lui pstefan)... am re-aranjat suportul madstad conform specificatiilor de pe site-ul lor... si anume la pozitia din mijloc. Parbrizul l-am ridicat din nou la maxim... si l-am aplecat spre mine. Rezultatul... fenomenal!!! tot vantul acum trece peste capul meu. si in plus....... acum arata si motocicleta mai bine :D

Before & After:

attachicon.gif20140322_173419_Richtone(HDR).jpg attachicon.gif20140322_181053.jpg

 

si am uitat sa specific ca am 1.98m inaltime

 

sa il folosesti sanatos :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva daca jugul de sus de la vstrom de 1000 este la fel cu cel de 650.vreau sa pun un logo de carbon si de aceea intreb sa se potriveasca k marime.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la dl1000 prinderile de ghidon stau in niste bucsi de cauciuc (amprenta lor e rotunda pe suprafata superioara) la dl650 sun turnate si au forma ovala.

stima



LE - uite si o poza cu jugul superior la 1000:

post-18136-0-93244700-1395929995_thumb.jpg

 

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la dl1000 prinderile de ghidon stau in niste bucsi de cauciuc (amprenta lor e rotunda pe suprafata superioara) la dl650 sun turnate si au forma ovala.

stima

 

LE - uite si o poza cu jugul superior la 1000:

attachicon.gifDSCN31305.jpg

 

stima

deci nu se potrivesc

 

Cum leg acest indicator tr viteze.

 

Cum leg acest indicator tr viteze.

 

deci nu se potrivesc

 

Cum leg acest indicator tr viteze.

 

Cum leg acest indicator tr viteze.nu am schema nu am nimic.a fost pe un SV 650.

post-25517-0-33626200-1395941827_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai maestre ca investigam si gasim o solutie si pt asta ... doar sa gasim neshte timp liber.

pune te rog si o poza cu firele din capatul celalalt al sarmei - (daca ai mai pus - scuze dar nu le gasesc).

 

numai bine,

paul



nah,

acela pare ca e un gpt 2001.

pe web pare ca se concteaza asa:

============================
brown wire is negative.
green wire is positive
yellow wire is speedometer signal
white wire is rpm signal
============================
acush mai ramane de vazut de unde iei semnalele dar nu e complicat.
uite si manual (ca trebuie programat):
sper sa ajute.
stima
Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai maestre ca investigam si gasim o solutie si pt asta ... doar sa gasim neshte timp liber.

pune te rog si o poza cu firele din capatul celalalt al sarmei - (daca ai mai pus - scuze dar nu le gasesc).

 

numai bine,

paul

 

nah,

acela pare ca e un gpt 2001.

pe web pare ca se concteaza asa:

============================
brown wire is negative.
green wire is positive
yellow wire is speedometer signal
white wire is rpm signal
============================
acush mai ramane de vazut de unde iei semnalele dar nu e complicat.
uite si manual (ca trebuie programat):
sper sa ajute.
stima

Maro,verde alb si galben astea sunt culorile .si acum sa o facem pina la capat.nai ast sa studiati si programarea si ce o mai fi.multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maro,verde alb si galben astea sunt culorile .si acum sa o facem pina la capat.nai ast sa studiati si programarea si ce o mai fi.multumesc.

conectare:

maro - masa, borna minus de oriunde din instalatie

verde - +12v, borna pozitiva de oriunde din instalatie (care trece prin contact - activ cu contact pus)

galben - semnal vitezometru

white - semnal turometru

 

procedura invatare:

1. Turn on the ignition key and a “ P “ will appear on display, means need to programm
2. Start the engine
3. “ P “ disappears, and digit “ 1 “ is flashing
4. Insert the first gear with light acceleration with constant rpm (e.g. 2/3.000 rpms)
5. A led flashing ( means the gear is stored) and on display will appear the next gear ( 2 )
6. Repeat for all the gears avaiable 3,4,5,6, and so on
7. Reached the last gear (E.g. 6 gear ) and on display will show “ 7 “ pull the clutch and turn off
the engine
8. Set up is finish
acum cum gasesti iei semanalele de la turometru, vitezometru - trebuie vazut in schema electrica + un mester electrician sa le conecteze daca ti se pare complicat:
la sfarsitul manualui atasat zice asa pt modelul de vishtrom:
RPM - maro cu negru din instalatia moto se leaga la alb
speed - roz cu alb din instalatia moto se leaga la galben
power - portocaliu cu verde din instalatie se leaga la verde
ground - negru cu alb din instalatie se leaga la maro
cablurile amintite le gasesti in zona CDI-ului sigur sau urmarit in schema electrica de la motocicleta ca sigur ajung si in zona bordului.
dar daca ii dai informatiile de mai sus la un electrician si schema electrica de la moto - sigur se descurca sa le conecteze.
bafta,
paul

 

... si ca sa gasesti alea 2 fire - tacho si speed - vezi mai jos:

  • A. Tachometer signal – Brown/Black (maro/negru) wire in main harness running through left side cowling
  • B. Speed signal from Speed Sensor – Pink/White (roz/alb) wire in main harness running through left side cowling

 

deci gasesti ambele sarme in matzul ala de fire sub carena din stanga spre cadrul farului - are o mufa mare acoperita cu o chestie de cauciuc - 8cm/3 - vezi poza de mai jos:

post-18136-0-35975800-1396001728_thumb.jpg

 

 

stima

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi cum arata Bogdane!? Arata bine live?

Ca una e poza si alta 3D!

In realitate arata mult mai bine decat in poze. Este destul de robusta, pastreaza ceva din vechea imagine a Vstroamelor. Simti ca ai ceva "adevarat" intre picioare. :) Farul nu ma mai deranjeza atat de mult. Plasticele par de buna calitate, saua tare, Suportul de parbriz destept cu reglare unghiulara si dintr-o privire se poate adapta usor un parbriz mai mare si glisant pe inaltime in genul celui facut de mine la XT, dar in plus cu trei inclinatii posibile, foarte usor de actionat direct din sa, cred ca si in mers. Bordul e bijuterie, iar ghidonul foarte inalt. Nu i-am auzit glasul. Dan zicea ca-l porneste dupa expozitia din Piata Constitutiei, unde va fi expus. Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti.

 

De saptamana trecuta sunt posesorul unui DL-650 din 2006.

Pana acum am avut numai sportive, dar am ajuns pe la doctor cu ceva dureri de spate si dupa ce am aflat ca am o discopatie lombara in faza incipienta si nu mai am voie sa alerg, sa joc fotbal, sa mergpe bicicleta si nici macar cu moto, practic doctorul mi-a spus ca nu am voie sa fac niciun fel de sport in afara de inot. Am zis ca de moto nu ma las decat in cazul in care ajung in scaun cu rotile, dar nici nu are rost s-o fortez prea rau, asa ca am vandut RR-ul si am luat un V-Strom. Initial as fi vrut sa fie de 1000cc, dar m-am grabit putin, ca deh este inceput de sezon si eu nu avem motocicleta si cum nu am gasit ceva sa-mi placa de 1000cc, am ajuns cu unul de 650. Momentan nu am apucat sa merg cu el mai deloc, am fost super prins si nu am apucat sa-l inmatriculez. Cu putin noroc, si cu multa dubacie, sper sa reusesc ca pana la finele saptamanii viitoare sa am si eu placuta cu numar. Este import Italia si din cauza asta nu am apucat sa ma dau cu el, nu are numere deloc, nu am "beneficiat" de perioada de gratie de 30 de zile in care sa ma pot si da cu el cum as fi beneficiat daca as fi luat unul inmatriculat.

 

Ok, in fine, ca sa scurtez putin povestea si sa nu plictisesc pe careva, evident apar intrebarile.

 

1. Imi puteti recomanda un baiat/service/mecanic care sa ma ajute cu furca? Curge si trebe schimbate simeringurile. In principiu as vrea sa ma duc la Cartus (la care am mai facut niste furci in trecut si am fost multumit) dar am zis sa intreb si aici poate aveti pe cineva "specializat" in V-Strom, si eventual care sa fie, daca se poate, prin zona sectorului 6 - Militari-Dr. Taberei, Crangasi.

 

2. Tre sa schimb si guma fata. In principiu nu sunt adeptul carpelilor, dar nici nu ma dau banii afara din casa. Cum nu as vrea sa iau pereche (fata-spate), dar sunt constient ca daca iau alt cauciuc nu e tocmai ok, vin cu intrebarea: am ceva de la Bridgestone pe ea, dar nu am retinut modelul. Din pacate moto il tin la munca, unde sta bine, la caldurica si ferit de ploaie, deci nici nu am cum sa vad pana luni. O sa incerc sa pun o poza cu motorul, poate va dati seama voi dupa profil ce model este. Practic vroiam sa va intreb ce parere aveti despre respectivul model. Merg 100% pe asfalt, vin de pe sportiva si probabil o sa am nevoie de o franare....buna. As vrea ceva aderent.

Daca voi imi ziceti ca modelul respectiv nu e tocmai ok, decat sa iau o guma de fata, mai bine mai rup putin din buzunar si iau un set ca lumea la recomandarea voastra. Nu vreau sa supar pe nimeni, dar as vrea sa-mi zica cineva care le-a testat, nu cineva care a citit in alte parti review-uri etc.

 

In principiu cam asta ar fi, asa pentru inceput. Incerc sa vad daca ma descurc si cu pozele sa le adaug.

 

Multam anticipat pentru raspunsuri si sper sa ne vedem prin trafic!

post-47466-0-89377500-1396028019_thumb.jpg

post-47466-0-06092300-1396028034_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, bine ai venit printre vstromisti.

Iti raspund pe scurt la intrebari. Apoi da o fuga si inmatriculeaza-te pe Vstromania si prezinta-te si acolo.

 

1. Imi puteti recomanda un baiat/service/mecanic care sa ma ajute cu furca? Curge si trebe schimbate simeringurile. In principiu as vrea sa ma duc la Cartus (la care am mai facut niste furci in trecut si am fost multumit) dar am zis sa intreb si aici poate aveti pe cineva "specializat" in V-Strom, si eventual care sa fie, daca se poate, prin zona sectorului 6 - Militari-Dr. Taberei, Crangasi.

 

Userul Bozoro aici pe forum, Fabio in fapt ca nume si are atelierul moto pe viilor aproape de intersectia cu progresului. Nu e singurul de Vstrom, dar sigur e mecanicul multora dintre noi.

 

2. Tre sa schimb si guma fata....

Dupa ce te inscrii pe vstromania si faci cunostinta cu Fabio o sa ai acces si la niste gume la pret bun de la www.anvelopemoto.eu, partener Vstromania

 

Si sa ne vedem cu bine in sa....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri Edutzu.

 

Are vreo legatura Fabio cu tipul de la anvelopemoto.eu? Am mai luat de la el gume si am si montat un kit de lant acolo. Intreb ca sa stiu daca aia este locatia, respectiv in curtea de langa service-ul BMW, curtea fostului Transcom.

 

Stiu ca tot pe Viilor, era si Mymoto (unde presta si al meu Cartus). Dar am inteles de la un prieten ca s-ar fi mutat (nu stiu daca tot service-ul sau doar Cartus) pe undeva pe langa Autovit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri Edutzu.

 

Are vreo legatura Fabio cu tipul de la anvelopemoto.eu? Am mai luat de la el gume si am si montat un kit de lant acolo. Intreb ca sa stiu daca aia este locatia, respectiv in curtea de langa service-ul BMW, curtea fostului Transcom.

 

Stiu ca tot pe Viilor, era si Mymoto (unde presta si al meu Cartus). Dar am inteles de la un prieten ca s-ar fi mutat (nu stiu daca tot service-ul sau doar Cartus) pe undeva pe langa Autovit.

 

Victor de la anvelopemoto.eu in curtea transcomului, corect. Pretul anvelopelor este un aranjament (discount) pt membrii vstromania, controlat prin Fabio.

Atelierul lui Fabio, Viilor colt cu strada Inclinata. E si un magazin de piese chiar la strada. Atelierul este in curte, intrare chiar pe colt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...