Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Intrebarea era pt viitor pt cei ce folosesc actualele cauciucuri din China, cred singurul fabricant pt Tourance Clasic, daca observa diferente fata de cele vechi. Personal cred ca sunt la fel de bune, dar o confirmare nu strica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebati-ma pe mine peste ceva vreme. Dar nu le pot compara cu Tourance produse in alta parte pentru simplul fapt ca e prima pereche de Metzeler Tourance pentru mine.

Am mers cu Bridgestone (echiparea standard de nou) 23000km, Anakee 2-20000km si cu cele noi abia de saptamana trecuta.

Anakee 2 mi s-au parut mai aderente decat Bridgestone, in primii 19000 si dupa aia am cazut din lipsa aderenta pe fata :eek:

Editat de Edutzu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebarea era pt viitor pt cei ce folosesc actualele cauciucuri din China, cred singurul fabricant pt Tourance Clasic, daca observa diferente fata de cele vechi. Personal cred ca sunt la fel de bune, dar o confirmare nu strica.

 

Teoretic maine voi primi "noile" tourance clasic. Sper sa le pun la treaba cat de repede. Pe v-strom n-am avut decat bridgestone bw, nu sunt chiar rele, dar am avut tourance pe alt moto, si mi se pareau mult mai ok. Sper sa fie la inaltime si pe v-strom.

Cu ocazia asta tin sa-i multumesc lui Fabio, am comandat de la anvelopemoto.eu, si s-a putut aplica si un discount.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutari dom. bogdan nu ma pricep an a pune poze nu stiu sa folosesc leptopu sa ma scuze fam vstromania vin an iunie acasa le pune baiatu,aveti dreptate an poze e alt ceva fabio e dragoste dupa primi 30km sarut mana ioana sa ma scuzi da e la prima atingere,pt cei ce sil doresc cred ca cel urban e de luat si dupa pus la treba dom bogdan,parbriz mic cuti pt o perech de bikini[asa a zis un es] saua tare cam astea ar fi lipsurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:) e lunga discutia ...

300v - racing - te tine 2000-3000 de km apoi se modifica (in rau) sunetul de motor si "finetea" cutiei - tre' schimbat.

5100 - e semisintetic - isi pastreaza proprietatile mai putin km decat unul sintetic - mai ales cand tragi de motor sau cand il freci la greu in oras.

la mine e sfant 7100 (10w40 in vremurile reci si 10w60 pe calduri)

10/15w50/60 mai are si avantajul ca raceste mult mai bine decat un 10w40 - termocupla porneste mult mai rar (eu la un moment dat am avut impresia ca s-a stricat termocupla) = vara la mers in oras e de vis.

dar cum ziceam - discutia e lunga si parerile impartite atat producatori cat si indici - incearca si unul si altul, asculta-ti motorul, verifica un pic consumul si cu unul si cu altul, vezi si cum arata la golire si vei trage singur concluzia dupa cateva schimburi.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ideea este ca uleiurile astea "super sintetice" gen 300V nu sunt ok dupa pararea mea la folosire zilnica. se degradeaza intr-adevar mult prea repede. sunt mai bune ele dar pe termen scurt si la mobre care merg la 12-140000 ture. nu la mobre de 10500. la astea este suficient 7100. acum e disponibil si 10w50 ceea ce il face si mai viabil ca nu mai trebuie schimbat la folosire intensa in oras cand da caldura mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa punem punctul pe i, uleiurile minerale ung cel mai bine, dar se degradeaza cel mai repede dpdv vascozitate, cu atat mai repede cand sunt solicitate la turatie si temperatura. Uleiurile sintetice ung mai prost, cand sunt noi, decat cele minerale, dar pastreaza vascozitatea constanta in timp dupa folosirea normala sau ceva mai fortata, tot dpdv solicitari mecanice si termice. Un ulei mineral schimbat mai des este max ce se poate face unui motor, daca proprietarul vrea sa iasa la pensie cu el, dar consider excesiv. Ambele caracteristici ale uleiurilor, respectiv capacitatea de ungere si vascozitatea, sunt la fel de importante, dar cumva in opozitie. Uleiurile sintetice sunt de fapt un compromis, cedand din capacitatea de ungere in favoarea stabilitatii vascozitatii in timp sau la suprasolicitari termice sau mecanice. Aceasta discutie este valabila doar pt uleiurile moto, lipsite de alti aditivi ce inbunatatesc ungerea pe alte cai, aditivi ce fac rau ambreiajului, aflat in acelasi ulei.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In loc de pam pam mai bine spuneai si tu ce este ! :)

:) am avut doar "pam pam" in cap ca au fost ceva emotii daca o sa ajunga vre-odata in ro dupa ce s-a lasat asteptat vre-o 2 luni.

da - este kitul cu relee de la eastern beaver - din pacate nu am gasit relee mai mici ca dimensiuni (fata de cele standard de 40A auto) si pana la urma am ales kitul asta gata-facut pentru ca sigur mie nu mi-ar fi iesit asa de "curat" facut.

ma irita idea ca trec prin butonul de pornit 10A si ca exista un risc sa crape.

vedem ce iasa dupa instalare.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pam pam:

 

attachicon.gifeb.JPG

 

:)

 

N-ai comandat cumva in dublu exemplar "pam pam" din-asta? Ca si eu ma gandesc sa-mi pun. :-)

 

In alta ordine de idei confirm ca metzeler tourance clasic sunt facute in China, tocmai le-am primit. Sa vedem...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai comandat cumva in dublu exemplar "pam pam" din-asta? Ca si eu ma gandesc sa-mi pun. :-)

:))))

m-am oprit dupa valve ca falimentez curand ...

scrie pe ele "made in china"? ... ni ducem pi piula ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

App... eu am pus ulei motul 300v... dupa care mi.a spus un prieten ca pe stromul lui cel mai bine i.a mers cu motul 5100.

Voi ce parere aveti? Ce recomandati?

 

Eu dupa ce am citit si "auzit" din mai multe parti ca NU SE PUPA cu motorul de V-Strom uleiul de la Repsol, am zis ca d-ala tre sa bag!

Asa ca am bagat Repsol Racing 10W50 :D

Abia astept sa vad cum se comporta.

 

Am reusit intr-un final luni spre seara sa iau si eu talonul si pacuta de la Pipera si ieri am bagat prima suta de km intr-o tura prin jurul Buurestiului. Ca prima impresie, mi s-a parut o motocicleta "bine legata", cu un cuplu fenomenan in turatii mici. Pozitia este super relaxanta si "naturala", practic nu trebe sa ma intind/aplec dupa nimic. Este acea ergonomie care din punctul meu de vedere conteaza enorm (nu numai la moto).

Practic dupa prima tura, nu am gasit decat un singur minus, care sincer sa fiu nici ala nu stiu daca e chiar un minus...Sus in ture, se plafoneaza, de la 160km/h e lenesa rau, adica nu ca e lenesa, nu prea mai trage deloc (un lucru normal cred, dar fiind ca viteza constructiva e 180km/h).

Venit de pe sportiva, am senzatia ca am dat o benzinara pe un diesel :D Practic am dat cuplu mic, acceleratie liniara in ture multe si am luat cuplu mare cu "zvac" si schimbari "dese".

In concluzie, imi place tare V-Stromica asta al meu si abia astept sa mai fac ceva km, ca sa ne imprietenim mai bine!

 

In alta ordine de idei, ca tot vine SMAEB-ul, da-ti-mi si mie va rog niste idei legate de anvelope. Modele ma refer. Am cam citit eu ce si cum, in principiu tot la Fabio voi ajunge pt. parteneriatul cu anvelopemoto.eu, dar as vrea sa am in cap cateva modele, ca deh, cine stie, poate gasesc ceva GRATIS la salon nu?

Stiu ca e discutie cel putin la fel de mare cu gumele ca si cu uleiurile, dar merg numai pe asfalt, si as vrea aderenta cat mai bune, dar sa fac un 15.000km minim cu ele.

Din ce am mai auzit si eu pe la unu pe la altu, ar fi cam asa:

1. Michelin ANAKEE 2
2. Metzler TOURANCE
3. Michelin ANAKEE 3
4. Bridgestone TW - astea sunt acum pe moto
5. Michelin PILOT ROAD 3
6. Metzler TOURANCE EXP
7. Continental TRAILATTACK 2
8. Metzler TOURANCE Next
Ordinea nu are nicio legatura cu preferintele mele, pur si simplu asa le-am scris
Daca ati putea sa-mi dati un sfat, v-as fi recunoscator!
Salve si mii de ture! (si nu, nu sunt Antal Putinica :D )
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e normal sa nu mai traga dupa 160. Aia este o viteza la care merge cu oricare din treptele 3,4,5,6

Trebuie sa mearga hotarata pana la 190 iar apoi mai incet pana la 200, viteza indicata ca reala este ceva mai mica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit intr-un final luni spre seara sa iau si eu talonul si pacuta de la Pipera si ieri am bagat prima suta de km intr-o tura prin jurul Buurestiului. Ca prima impresie, mi s-a parut o motocicleta "bine legata", cu un cuplu fenomenan in turatii mici. Pozitia este super relaxanta si "naturala", practic nu trebe sa ma intind/aplec dupa nimic. Este acea ergonomie care din punctul meu de vedere conteaza enorm (nu numai la moto).

Practic dupa prima tura, nu am gasit decat un singur minus, care sincer sa fiu nici ala nu stiu daca e chiar un minus...Sus in ture, se plafoneaza, de la 160km/h e lenesa rau, adica nu ca e lenesa, nu prea mai trage deloc (un lucru normal cred, dar fiind ca viteza constructiva e 180km/h).

Venit de pe sportiva, am senzatia ca am dat o benzinara pe un diesel :D Practic am dat cuplu mic, acceleratie liniara in ture multe si am luat cuplu mare cu "zvac" si schimbari "dese".

In concluzie, imi place tare V-Stromica asta al meu si abia astept sa mai fac ceva km, ca sa ne imprietenim mai bine!

Incearca filtru de aer si bujii iridium noi, o vizita la Fabio pt clapete si pastilele la supape si daca nici asa nu se rezolva mai uita-te in talon, ca ti-ai luat mobra de enduro-turing de plimbare, nu de alergat "cai verzi pe pereti". :) Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca filtru de aer si bujii iridium noi, o vizita la Fabio pt clapete si pastilele la supape si daca nici asa nu se rezolva mai uita-te in talon, ca ti-ai luat mobra de enduro-turing de plimbare, nu de alergat "cai verzi pe pereti". :)

vine omul de pe f4 si 600 rr - greu de comparat cu vishtromul la "lenesitate".

dar incet incet se obisnuieste omul si va aprecia celelalte avantaje la dl.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai de exemplu ca nu mai trec cei 10 amperi prin contactul de pornire care la un moment dat cedeaza - asta a fost motivul principal.

(ca si principiu mi se pare de porc cum au gandit circuitul standard - prin buton tot curentul)

si secundar - cica cantitatea de lumina va fi mai mare cu becurile alimentate prin relee din cauza contactele imperfecte - asta de vazut dupa montare (sau poate nu o sa fie nici o diferenta).

si cam astea au fost motivele.

 

ps - se poate confectiona kitul ala cu 2 relee normale auto si ceva mufe din alea auto cu 3 pini - alimentare directa de la baterie (cu siguranta pe cablu) + comanda releelor se ia dintr-una din mufele care alimenteaza becurile standard.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...