Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

A incercat mecanicul cu rezervor de pe alt v-strom si mergea normal motorul. Filtrul de joasa presiune era murdar, dar a fost curatat si tot degeaba. Are cam 28.000 km motocicleta.

 

Problema se manifesta in felul urmator: pe la 3000rpm nu mai trage, de parca s'ar ineca. Daca tin acceleratia intr'un anumit punct, mentine viteza...daca dau mai mult gaz, cade'n bot.

 

De ce spui ca nu merita pus filtru extern? Pare o solutie mai practica si daca se intampla sa bagi benzina proasta, rezolvi mai simplu problema, nu?

salut. filtrul de benzina de la modelele dupa 2007 nu se poate curata. e din hartie filtranta. trebuie schimbat. daca nici dupa ce il schimbi nu merge vezi ca mai este un filtru din sita prin pompa ce trebuie gaurit ca nu se poate schimba decat cu toata pompa. da verifica si TPS-ul. si ala mai da simptomele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Anunt vanzare rapida

 

Suzuki V Strom DL 650

Fabricata 2007 , 30 000 km , rulata 2000 km in Ro in 2014 exclusiv pe asfalt, nerulata in 2015

Primul proprietar in Romania

Dotari suplimentare :

  • Deflector parbriz MRA
  • Manere incalzite Oxford
  • Priza 12 V
  • Handguards originale Suzuki
  • Topcase Givi
  • Forkbrace
  • Cric central Bogdan Harea
  • Crashbar Drenaline Portugalia
  • Scut aluminiu 4 mm Drenaline Portugalia
  • Ungator lant Loobman
  • Anvelope Tourance noi
  • Kit lant nou
  • Placute Brembo albastre noi
  • Topcase Givi

Fiscal imediat

Servisata la Fabio ( ulei Motul , placute , montare accesorii , verificari )

Motivul vanzarii : mutare in strainatate

Stare tehnica impecabila , fara probleme , porneste si merge exceptional .

Mici zgarieturi pe carena dreapta si handguard drept datorate unei cazaturi usoare la 10 km/ora.

PRET : 4000 Euro

Tel 0749 550 821

-


» Post actualizat in 08 Aug 2015 15:52

Later edit :

 

Motocicleta are in dotare si un kit de coborare scarite nou - nemontat .

 

In plus cumparatorul va primi CADOU o pereche de anvelope Metzeler Karoo aproape noi , DOT 2008 , cumparate de mine dar nemontate niciodata .

post-59520-0-17742900-1439048014_thumb.jpg

post-59520-0-86107900-1439048052_thumb.jpg

post-59520-0-29243100-1439048143_thumb.jpg

post-59520-0-01477700-1439048157_thumb.jpg

post-59520-0-98261800-1439048343_thumb.jpg

post-59520-0-47595600-1439049139_thumb.jpg

post-59520-0-60154400-1439049151_thumb.jpg

Editat de RobertAmbrozie
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

De cateva saptamani aud un ticait in zona superioara a motorului (nu stiu sa zic exact de unde vine). Acesta se aude mai accentuat o data cu accelerarea.

Anul trecut aveam un CBR 600 F4i si se manifesta la inceput, relativ la fel, dupa care s-a accentuat acest ticait. Intr-un final am schimbat lantul de distributie si intinzatorul de lant si problema s-a remediat.

Credeti ca ar putea exista aceeasi problema si la V-Strom sau nu sunt cunoscute pentru astfel de probleme?

 

Moto: V-Strom 650 - 2004

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati km?

Si da, tind sa cred ce zici si tu - lanturi de distributie intinse (din cate imi amintesc se poate diagnostica prin masurare).

Cati km are mobra pe bord si daca ai un istoric de service de la inceputuri?

Nu e o problema uzuala la vstrom se poate manifesta chiar si la vstrom - parca mai era o persoana pe aici care a schimbat lanturile de distributie si era singurul cu operatia asta facuta.

 

Numai bine,

Paul


» Post actualizat in 11 Aug 2015 19:54

PS - vezi ce zice si Fabio - poate el a mai intalnit acel zgomot de zornait.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt ala cu schimbatul lanturilor.

Tot zornait si la tine in zona superioara?

Km cred ca cumva sunt irelevanti - eu am 77k km pe bord, Bogdan Harea parca se ducea spre 90k si cred ca mai sunt cateva cu peste 100k km si cu lanturile neschimbate.

 

PS - in concediul din vara am mers vreo 300 km autostrada, national, macadam pe un GS1200 din 2008, 27k km. istoric service complet BMW Elvetia.

 

Pe scurt:

(nu incerc sa fac o comparatie cu DL - sunt motorete din clase diferite)

PRO
- suspensia - superba
para/tele face o izolare foarte buna intre mobra si suprafata de rulare - am mai avut aceeasi senzatie cand am mers in tir stand pe scaun pe perna de aer.
- franele - superbe
- cred ca din cauza centrului de greutate mai jos sau a ghidonului mai lat sau a unghiului furcii fata este foarte foarte manevrabila
- cuplul cam de pe la ce turatie vrei tu si nu trebuie sa fii la turatia potrivita ca sa faci o depasire rapida
- saua este foarte comoda asa cum vine (cel putin pentru dosul meu)
- butoane "radio" mecanice pt reglat faruri :D
- am fost surprins de faptul ca chiar daca e racit pe aer/ulei (e adevarat cu ulei 15w60 sintetic in motor) chiar si pe caldurile groaznice prinse pe autostrada facea fata lejer statului in cozi la trecerea vamilor
Contra
- trepidatii groaznice intre 4000-5500 in zona scaritelor atat de tare ca vezi dublu in oglinzile retrovizoare (cel putin exemplarul pe care am mers eu)
sub 4000 si peste 5500 mers ceas
- cel putin pentru mine (177 fara picioare de primadona) este prea inalta dar exista kit de coborare
- cand o parchezi pe cricul lateral trebuie sa ai grija ca daca e in panta foarte foarte mica o sa ai o problema la plecare cu indreptatul motocicletei
- cutiile vario au capacitate prea mica ... pana mea
- lipsa loc sub sa pentru diverse
- butonul de la semnalizari in general si cele de pe dreapta mai ales - cel pt semnal dreapta si cel pentru decuplaj semnalizari foarte ciudat de actionat mai ales cand esti in accelerare si cu mana focusata pe acceleratie. probabil tine de obisnuinta dar am observat ca lumea le lasa sa se decupleze automat (10s) si nu isi mai bate capul cu cel de decuplare
- diverse informatii bord - temperatura, consum nu sunt afisate doar cu contactul pus - trebuie sa ai motorul pornit
Am fost surprins foarte placut de suspensii si frane dar cu vibratiile amintite nu as putea sa ma impac (poate erau doar la exemplarul respectiv - o sa mai studiez). Am facut o sincronizare de TB pe marginea drumului dar fara nici o modificare.
Evident in cei 4000 km nu au fost probleme la nici o mobra doar cu o mica surpriza evident nesemnificativa pe care nu am putut-o rata:
post-18136-0-72834100-1439352774_thumb.jpg
stima,
paul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cati km?

Si da, tind sa cred ce zici si tu - lanturi de distributie intinse (din cate imi amintesc se poate diagnostica prin masurare).

Cati km are mobra pe bord si daca ai un istoric de service de la inceputuri?

Nu e o problema uzuala la vstrom se poate manifesta chiar si la vstrom - parca mai era o persoana pe aici care a schimbat lanturile de distributie si era singurul cu operatia asta facuta.

 

Numai bine,

Paul

» Post actualizat in 11 Aug 2015 19:54

PS - vezi ce zice si Fabio - poate el a mai intalnit acel zgomot de zornait.

 

Nu am istoric de service. Mobra are pe bord putin peste 40.000 km. Din cate mi-am dat eu seama, mobra a stat destul de mult inainte sa o cumpar. Spre exemplu, rezervorul era plin de rugina, anvelopele crapate desi mai aveau carne, cabluri, furtune imbatranite, etrieri blocati etc... Aceste probleme au fost remediate insa cred ca se resimt semnele nefolosirii ei...

Nu stiu daca e vorba de lant si intinzator sau numai de una din 2

La CBR am schimbat si lantul si intinzatorul, desi lantul nu era intins deloc, dar nu mai facea fata intinzatorul.

Editat de bbaarrbbooss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la motorul de cbr e problema clasica de intinzator.

La dl as zice ca mai degraba lanturile intinse - desi ciudat la nr acesta de km.

nu cred ca are legatura cu statul.

Eventual desfa intinzatorul de la cilindrul din fata si vezi daca se vede uzura pe dintii aceia care nu il lasa sa reintre in carcasa.

vezi un pret la userul mexykanu parca - si pentru lanturi si pentru intinzatoare.

imi mai amintesc ca am vazut un anunt de vanzare la pret mic lanturi intinzatoare pentru vstrom luate din greseala - daca il regasesc ti-l trimit.

Mai poti trece si pana la Bozoro/Fabio sa iti auda si el sunetul si sa isi dea o parere ...

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Forum!

 

Am si eu nevoie de cateva pareri de la cei avizati dintre voi si cu cunostinte de mecanica, despre o problema care am avut-o in calatoria de la NordKapp de acum 3 saptamani.

Dupa primele 3 zile de mers la peste 35 grade si cu distante de 600-900 km pe zi, n-am mai avut curent sa pornesc. Am crezut ca e bateria, am cumparat una noua, insa la o verificare s-a stabilit ca Alternatorul (statorul/generatorul) nu dadea curent, iar cand s-a desfacut motorul, era prajit bine.

 

post-22512-0-46347900-1439462173_thumb.jpg post-22512-0-03409100-1439462181_thumb.jpg

 

Dupa ce am schimbat piesa, totul a fost in regula, n-am mai avut nici o problema (piesa 280 eur + bateria 50 eur).

Acum, dupa discutiile cu diversi tipi, am inteles ca ar avea legatura cu Redresorul (regulatorul de tensiune), din poza de mai jos si care se afla pe partea dreapta, sub carena la vedere, pt. ambele modele de Vstrom 650.

 

post-22512-0-88094300-1439462382_thumb.png

 

Acest redresor, din cate am inteles, nu are voie sa se incinga in mers, decat cel mult sa fie caldut. La mine e fierbinte de-a binelea dupa ce opresc si am comparat cu cel de pe motorul lui Vrajitoru', insa e la fel de incins si al lui.

Ce am observat e faptul ca la modelul vechi de Vstrom acesta este pus cu aripioarele orizontale, permitand o mai buna racire, pe cand la modelul nou este dispus vertical, iar racirea probabil ca nu se face uniform.

Intebare la voi:

- are chiar legatura unul cu celalalt (aternatorul cu redresorul)??

- are sens sa-i schimb pozitia (la fel ca la modelul vechi), sau chiar sa-l scot putin in afara, a.i. sa se raceasca mai bine in mers??

 

P.S. pe net, la nemti am gasit ca in 2011 a fost o rechemare in service de catre Suzuki, tocmai pt. acest Redresor care avea un defect, prin faptul ca se incalzea mai mult decat trebuie !!!

 

Multumesc tare mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Forum!

curentul produs de alternator este redresat de redresor - au legatura.

ce tip de regulator/rectifier/redresor au pus pe l2? ce scrie pe el?

pp ca este acelasi ca la modelul anterior - sa-l frec pe suzi daca da!

 

daca da, pe scurt - tot curentul produs este folosit de diversi consumatori si restul neconsumat este scurtcircuitat la masa (shunt)

Erau 2 variante recomandate SH FH020 - shunt cu mosfet - dar face aceeasi tampenie ca si cel OEM doar ca fiind cu mosfeturi nu se incalzeste atat.

SCR - SH775 acesta nu mai scurtcircuiteaza surplusul la masa.

Repozitionarea o sa te ajute doar sa racesti regulatorul - lui o sa ii creasca sansele sa reziste mai mult dar statorul tau sufera in continuare.

In plus, din acelasi motiv de curent MARE trecut prin stator - este recomcandat sa se mearga cu uleiul in motor plin MAX - statorul se raceste prin acest ulei.

Tot din acelasi motiv - daca se merge in zone foarte calduroase este recomandat un ulei cu vascozitate mai mare la caldura - xW50 sau chiar xW60 - ajuta foarte foarte mult la o racire mai buna a motorului/statorului.

 

Daca as fi in locul tau as inlocui si regulatorul OEM cu un SH775 mai ales daca a trecut printr-un stator ars.

 

Pentru cultura mea generala - ce ulei ai avut in motor si pana unde era completat?

 

stima,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Forum!

 

Am si eu nevoie de cateva pareri de la cei avizati dintre voi si cu cunostinte de mecanica, despre o problema care am avut-o in calatoria de la NordKapp de acum 3 saptamani.

Dupa primele 3 zile de mers la peste 35 grade si cu distante de 600-900 km pe zi, n-am mai avut curent sa pornesc. Am crezut ca e bateria, am cumparat una noua, insa la o verificare s-a stabilit ca Alternatorul (statorul/generatorul) nu dadea curent, iar cand s-a desfacut motorul, era prajit bine.

 

attachicon.gif20150721_094823.jpg attachicon.gif20150721_103822.jpg

 

Dupa ce am schimbat piesa, totul a fost in regula, n-am mai avut nici o problema (piesa 280 eur + bateria 50 eur).

Acum, dupa discutiile cu diversi tipi, am inteles ca ar avea legatura cu Redresorul (regulatorul de tensiune), din poza de mai jos si care se afla pe partea dreapta, sub carena la vedere, pt. ambele modele de Vstrom 650.

 

attachicon.gifuntitled.png

 

Acest redresor, din cate am inteles, nu are voie sa se incinga in mers, decat cel mult sa fie caldut. La mine e fierbinte de-a binelea dupa ce opresc si am comparat cu cel de pe motorul lui Vrajitoru', insa e la fel de incins si al lui.

Ce am observat e faptul ca la modelul vechi de Vstrom acesta este pus cu aripioarele orizontale, permitand o mai buna racire, pe cand la modelul nou este dispus vertical, iar racirea probabil ca nu se face uniform.

Intebare la voi:

- are chiar legatura unul cu celalalt (aternatorul cu redresorul)??

- are sens sa-i schimb pozitia (la fel ca la modelul vechi), sau chiar sa-l scot putin in afara, a.i. sa se raceasca mai bine in mers??

 

P.S. pe net, la nemti am gasit ca in 2011 a fost o rechemare in service de catre Suzuki, tocmai pt. acest Redresor care avea un defect, prin faptul ca se incalzea mai mult decat trebuie !!!

 

Multumesc tare mult!

 

Ce porcarie sa-l pui cu aripioarele verticale dupa ce ca e intr-o pozitie in care nu prea are parte de aerisire fortata.

La cati bani ai dat parca ar merge un regulator din asta de generatie noua.

» Post actualizat in 13 Aug 2015 11:29

Mi-au ajuns cauciucurile noi Continental TKC70 - multumiri Vstromania pentru reducere & vrajitoru pt ajutor cu comanda :)

 

attachicon.giftkc70.jpgattachicon.giftkc701.jpg

Cat au fost cu redurcere si de DOT au?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curentul produs de alternator este redresat de redresor - au legatura.

ce tip de regulator/rectifier/redresor au pus pe l2? ce scrie pe el?

pp ca este acelasi ca la modelul anterior - sa-l frec pe suzi daca da!

 

daca da, pe scurt - tot curentul produs este folosit de diversi consumatori si restul neconsumat este scurtcircuitat la masa (shunt)

Erau 2 variante recomandate SH FH020 - shunt cu mosfet - dar face aceeasi tampenie ca si cel OEM doar ca fiind cu mosfeturi nu se incalzeste atat.

SCR - SH775 acesta nu mai scurtcircuiteaza surplusul la masa.

Repozitionarea o sa te ajute doar sa racesti regulatorul - lui o sa ii creasca sansele sa reziste mai mult dar si statorul va suferi.

In plus, din acelasi motiv de curent MARE trecut prin stator - este recomcandat sa se mearga cu uleiul in motor plin MAX - statorul se raceste prin acest ulei.

Tot din acelasi motiv - daca se merge in zone foarte calduroase este recomandat un ulei cu vascozitate mai mare la caldura - xW50 sau chiar xW60 - ajuta foarte foarte mult la o racire mai buna a motorului/statorului.

 

Daca as fi in locul tau as inlocui si regulatorul OEM cu un SH775 mai ales daca a trecut printr-un stator ars.

 

Pentru cultura mea generala - ce ulei ai avut in motor si pana unde era completat?

 

stima,

paul

 

Am avut ulei IPONE 10w40 si este prima data cand bag din asta - pana acum am avut mereu MOTUL 10w40, apoi 10w50. Era completat mereu la limita de sus, chiar usor peste, deci in nici un caz nu a fost niciodata sub nivel.

Sa nu-mi spui ca o parte din vina o are ulelui folosit !!!!

:(

 

De unde gasesc sa cumpar regulatorul SH775 de care zici?

 

Multumesc!

Editat de zece d rosu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut ulei IPONE 10w40 si este prima data cand bag din asta - pana acum am avut mereu MOTUL 10w40, apoi 10w50. Era completat mereu la limita de sus, chiar usor peste, deci in nici un caz nu a fost niciodata sub nivel.

Sa nu-mi spui ca o parte din vina o are ulelui folosit !!!!

:(

 

De unde gasesc sa cumpar regulatorul OEM cu un SH775 de care zici?

 

Multumesc!

nu are treaba cu uleiul - doar cu gradientul dar indirect - probabil un W60 te-ar mai fi dus ceva dar nu stii niciodata.

SH775 gasesti la polaris mai ieftin si mai aproape de romania - product number 4012941

sau din US: http://roadstercycle.com/

produsul crimp & go (daca te hoitarasti la asta sa ii specifici in note ca vrei sh775) - iti trebuie si mufele acelea de conectare la instalatia motocicletei (tai firele existene si le lipesti bine prin cositorire)

 

numai bine si bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o intrebare : are cineva o scarita de pilot dreapta sau intreg setul de vanzare? Am comandat de la Achimoto, insa omul ala este foarte neserios, iar importatorul de SW Motech e in vacanta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...