bogdan_harea Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Ai dreptate cu uleiul, dar mai ales catre sfarsitul celor 6000 km dintre schimburi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu' Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 salutare stimati colegi! Postez un anunt pt un coleg cu un dl 1000 din 2003, care doreste sa achizitioneze un parbriz touring pentru motorul mentionat. daca stiti vreo sursa va rog sa imi lasati PM sau daca aveti de vanzare va rog sa il contactati la nr tel 0742683270. va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aka` Postat August 23, 2015 Share Postat August 23, 2015 Salutare. Vreau sa achizitionez Vstromul 1000 2005 si as vrea sa imi spuna cineva daca nu e prea inalt pt cineva de 1.75. Inca nu m-am urcat pe unul.. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Nu este exagerat de inalt pt tine. Mai poti schimba saua cu un Vstrom de 650 si castigi 2 cm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 salutare stimati colegi! Postez un anunt pt un coleg cu un dl 1000 din 2003, care doreste sa achizitioneze un parbriz touring pentru motorul mentionat. daca stiti vreo sursa va rog sa imi lasati PM sau daca aveti de vanzare va rog sa il contactati la nr tel 0742683270. va multumesc! Domnul Harea are ceva parbrize. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bbaarrbbooss Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Salutare. Vreau sa achizitionez Vstromul 1000 2005 si as vrea sa imi spuna cineva daca nu e prea inalt pt cineva de 1.75. Inca nu m-am urcat pe unul.. Multumesc Daca vrei sa vezi pozitia pe ea, te poti urca pe V-Strom-ul meu cand ai timp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Salutare. Vreau sa achizitionez Vstromul 1000 2005 si as vrea sa imi spuna cineva daca nu e prea inalt pt cineva de 1.75. Inca nu m-am urcat pe unul.. Multumesc Salut, Cel mai ok e sa te urci pe unul si sa vezi cum ajungi jos cu picioarele. Am mers pe dl 1000 dar acum ceva ani si nu imi mai amintesc cum ajungeam jos. Eu am 177 si fara picioare de primadona - la dl650 ajung cu jumate de talpa jos. Din cauza aceasta tot mai ajunge mobra pe jos in diverse momente de neatentie - gen teren denivelat, oboseala, bagaje. DL1000 tot din specificatii e un pic mai greu cu vre-o 16kg, inaltimea la sa mai mare cu 20 mm dar pot sa iti spun ca shaua este mai lata la vstrom 1000. Variante de coborat inaltimea ar fi - kit de coborare (oase) + coborat jugul pe telescoape fata vre-o 2 cm + taiat tampoanele de la sa pe jumatate. Dar oricum - ca sa nu ai suprize dupa cred ca cel mai ok este sa te urci pe unul nemodificat si sa dai cateva ture sa verifici un pic inaltimea, suspensiile, franele, cuplul (zic asta ca vad ca vii de pe R6 si or sa fie ceva diferente). stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dintica1977 Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 pentru parbriz vstrom 1000dl incearca aici poate ajuta. http://moto-gear.ro/index.php/cautaProdus/paginare/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Salutare. Vreau sa achizitionez Vstromul 1000 2005 si as vrea sa imi spuna cineva daca nu e prea inalt pt cineva de 1.75. Inca nu m-am urcat pe unul.. Multumesc eu am 1.66 deci nu e imposibil . stau pe varfuri sau pe toata talpa cu un singur picior. cu bagaje si cu pasager stau cu ambele picioare ok. am seaua de dl650 care e mai joasa cu 2 cm si putin mai ingusta. evit sa ma bag prin zone naspa si totul e in regula . n-am luat trante din cauza inaltimii ci din cauza neatentie . acum as vrea sa revin la inaltimea originala ca sa ma obisnuiesc cu 84cm la sea ca sa imi fie trecerea mai usoara la o motoreta mai inalta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Salutare vstromisti, Cu ce se curata usor si bine galeriile de la evacuarea otiginala? Suna mult prea tare evacuarea SBK LeoVince la ture lungi asa ca pun inapoi cea originala. Daca e cineva interesat de LeoVince sa dea un semn. Multumesc, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 daca aveai doua mi-ar fi placut nu ai silencer sau chiar si cu el se aude tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 daca aveai doua mi-ar fi placut nu ai silencer sau chiar si cu el se aude tare Se aude tare si cu silencer, doar ca nu e asa gros sunetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 daca aveai doua mi-ar fi placut nu ai silencer sau chiar si cu el se aude tare Am eu de vanzare doua tobe Roads, daca te intereseaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 preturi la cele doua modele de tobe scoase la mezat??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 preturi la cele doua modele de tobe scoase la mezat??? Salut Fabio, Linkul catre anunt: http://olx.ro/oferta/vand-evacuarefinal-galerii-leovince-sbk-evo2-oval-suzuki-v-strom-650-ID4lRF4.html Pretul este usor negociabil. Numai bine, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Nu se deschide pagina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 impecabile, silence-uri demontabile, 1000 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Nu se deschide pagina. Acesta ar trebui sa mearga: http://olx.ro/oferta/vand-evacuarefinal-galerii-leovince-sbk-evo2-oval-suzuki-v-strom-650-ID4lRF4.html#0d300e345d Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Ieri am rămas fără semnalizare pe stânga. Siguranțe ok, releu ok așa ca am trecut la demontat. Am desfăcut switch-ul, ca un fir am făcut contact și făcea scurt doar când atingeam contactele pentru partea stângă. Problema a fost sub codiță,câteva fire s-au frecat de țeavă prin care trece cablul de la încuietoarea şeii.Am tăiat firele, le-am cositor și izolat. Am dat cu banda și peste smocul de fire și peste acea țeavă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Interesant.Multumim. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Au mai avut si altii aceeasi problema, acum am descoperit pe net http://www.stromtrooper.com/general-v-strom-discussion/39642-turn-signal-problem.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bbaarrbbooss Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Azi noapte in timp ce mergeam cu mobra am observat ca in mers daca actionam ambreiajul sa schimb viteza scadea turatia si murea motorul... Cand incercam sa o pornesc daca nu o tineam accelerata, la fel murea motorul... Am oprit-o, am lasat-o ~5 minute si am pornit-o din nou, problema disparand... Dupa aproximativ 5 km in bord a aparut "FI" si becul rosu dintre vitezometru si turometru s-a aprins. Dimineata a pornit normal, fara intreruperi. Totusi, am zis sa veirific si am pus mobra in "Dealer Mode", iar codul de eroare era C23 - Tip Over Sensor. Am desfacut sensorul (pana la circuitele din interior, unde se afla o pendula care indica pozitia motocicletei), am curatat mufele cu WD 40 si l-am montat. Am pus din nou in "Dealer Mode" iar eroare a disparut (C00) si a functionat normal pe parcursul zilei. Sper sa nu mai faca figuri si nu imi dau seama care sa fi fost cauza sau avea nevoie doar de o curatare, desi la prima vedere toate mufele aratau ca noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Azi noapte in timp ce mergeam cu mobra am observat ca in mers daca actionam ambreiajul sa schimb viteza scadea turatia si murea motorul... Cand incercam sa o pornesc daca nu o tineam accelerata, la fel murea motorul... Am oprit-o, am lasat-o ~5 minute si am pornit-o din nou, problema disparand... Dupa aproximativ 5 km in bord a aparut "FI" si becul rosu dintre vitezometru si turometru s-a aprins. Dimineata a pornit normal, fara intreruperi. Totusi, am zis sa veirific si am pus mobra in "Dealer Mode", iar codul de eroare era C23 - Tip Over Sensor. Am desfacut sensorul (pana la circuitele din interior, unde se afla o pendula care indica pozitia motocicletei), am curatat mufele cu WD 40 si l-am montat. Am pus din nou in "Dealer Mode" iar eroare a disparut (C00) si a functionat normal pe parcursul zilei. Sper sa nu mai faca figuri si nu imi dau seama care sa fi fost cauza sau avea nevoie doar de o curatare, desi la prima vedere toate mufele aratau ca noi. ce an e mobra? (pp ca e k7 sau mai nou) pentru prima problema as verifica contactul de ambreiaj ca inchide/deschide corect circuitul si apoi TPS. Pt verificat TPS pui mobra in dealer mode si vezi daca liniutza respectiva sta la mijloc (si o verificare secundara as face ca se muta pe pozitia de sus sub 2000 rpm, cat mai aproape de 1500 - vezi ca are latenta adica trebuie sa ai rabdare ). Pentru problema a doua - ciudat ca ai gasit C23. Daca este activ C23 in user mode ori ti se taie scanteia daca se intampla in mers ori nu iti porneste mobra daca ti se intampla la pus contact. Probleme de conexiune catre TOS - sunt waterproof si nu vad cum ar putea genera o eroare. S-a aprins ledul rosu continuu sau intermitent? Dimineata cand ai pus contact mai aveai ledul rosu aprins?(pp ca nu din moment ce ai pornit ok mobra) Cand te-ai gandit sa verifici in dealer mode eroarea si ai pus agrafa in mufa - ai scos TOS din clemele respective si l-ai rasucit? Daca l-ai rasucit posibil sa fi ramas "pendula" intr-o alta pozitie decat aia de verticala si atunci cand ai pus contactul ti-a dat C23 dar nu de peste noapte ci de la rasucit pozitia senzorului TOS (era suficient sa il ciocanesti usor sa se reaseze pendula). Revenind la aprins led FI de peste noapte - nu cred ca are legatura cu C23 si pp ca s-a sters eroarea cand ai luat contactul sau eroarea nu a mai fost prezenta a doua zi cand ai pus contact/pornit mobra. as mai verifica si bateria/incarcarea ca sunt in parametri ca sa evit o cauza care ar putea induce comportament ciudat. ai alimentat de la vre-o benzinarie mai ciudata? daca mai face acelasi lucru - opresti - pui in dealer mode si ii dai bice mai departe cu mobra in dealer mode si vezi ce iti afiseaza cand se mai aprinde FI. . stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Maestre ne bagi in ceata de tot.pff doamne fereste sa nu se intimple la nimeni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Acum am auzit si eu de asta... greu cand e vb de electica si coade. https://www.youtube.com/watch?v=aaRXusqcfTc Ma uitam pe acolo cum se face in caz de ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.