Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

- Oglinzi Vicma cod E-113 (AP8104921 si AP8104922) - sunt modelul pentru Aprilia Tuono (si pentru alte modele) - 160lei

Au fost folosite de mine pe mobra, sunt in stare foarte buna. De noi au fost 320 (presupun ca datorita calitatii celor de la Vicma).

 

Cum de nu le-ai pastrat pe moto? ai revenit la modelul original?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum de nu le-ai pastrat pe moto? ai revenit la modelul original?

da.

prima data am inceput sa ma gandesc sa revin cand am observat ca se deplaseaza la gropi. m-am decis atunci cand prietena a inceput sa isi puna casca pe oglinda in pauze din obisnuinta ... nu rezista.

ele sunt foarte faine - se vede foarte fain in ele ca si acoperire, au o tenta gen heliomat si turbulentele sunt mult mai mici dar nu am mai avut rabdare sa gasesc o solutie sa stea tzepene tzepene.

stima,

paul

» Post actualizat in 07 Sep 2015 14:37

poate intereseaza pe cineva de prin garajul meu:

- manere incalzite Oxford OF691 Premium Touring cu switch V8 - putin folosite pe scuter ( :D fara sa fie nevoie de ele) - 180lei

- Oglinzi Vicma cod E-113 (AP8104921 si AP8104922) - sunt modelul pentru Aprilia Tuono (si pentru alte modele) - 160lei

Au fost folosite de mine pe mobra, sunt in stare foarte buna. De noi au fost 320 (presupun ca datorita calitatii celor de la Vicma).

 

numai bine,

paul

s-au dat manerele.

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

care folositi ungatorul de lant scottoiler louis special spuneti-mi si mie: cum ati reusit sa umpleti a 2a oara rezervorul?

ca prin furtunul care ajunge sub sa nu pre imi iese.

mcy.

Se umple cu siringa prin gaura aia acoperita de cauciucul acela din lateralul rezervorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna seara!

 

Scuze de abatere de la subiect, intreb: are cineva handguard stanga oem de vanzare?

 

Intreg.

 

Numai bine!

Editat de Flanker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... in poza atasata piesa aia din dreapta jos - un furtunel transparent de 20-30 cm cu un cauciuc intr-un capat si celalalt liber.

se scoate cauciucul aclea de pe corpul rezervorului si pe acolo se umple cu siringa.

piesa respectiva are rol de aerisire - compenseaza presiunea interioara cand ti se scurge ulei din scottoiler.

post-18136-0-63849100-1441734849_thumb.jpg

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc paul.

eu am incercat direct prin furtunel (nu mai am cartea ungatorului si asa mi-a zis cel care l-a montat).

acum am inteles si rolul correct al acestuia.

noi sa fim sanatosi!

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.romimoto.ro/Catalog-ULEIURI---SOLUTII---SCULE-Intretinere-lant-172/Kit-SCOTTOILER-LOUIS-special---125ml-ulei-10004488-33000006

Foloseste cineva acest sistem ? ( cu rezervorul mai mic )

Cred ca toate accesoriile sunt la fel ca la celelalte sisteme, doar rezervorul mai mic.

Ma tenteaza sa cumpar.

Ceva pareri ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.romimoto.ro/Catalog-ULEIURI---SOLUTII---SCULE-Intretinere-lant-172/Kit-SCOTTOILER-LOUIS-special---125ml-ulei-10004488-33000006

Foloseste cineva acest sistem ? ( cu rezervorul mai mic )

Cred ca toate accesoriile sunt la fel ca la celelalte sisteme, doar rezervorul mai mic.

Ma tenteaza sa cumpar.

Ceva pareri ?

daca e de comentat ma bag eu ...

la prima vedere mi se pare un pic mic rezervorul acesta dar daca ma gandesc ca cel mare de la vsystem (are 50ml) nu e chiar asa mare diferenta.

probabil o sa trebuiasca sa iti cari in concediu o rezerva mica de ulei si o seringa cu tine. Mie de obicei in concedii mi se termina pe la 3500-4000km.

din punctul meu de vedere e un accesoriu ce l-as pune pe orice motoreta de strada cu lant (exceptand pe cei cu fixul curateniei ce vor sa aibe janta spate curata lacrima tot timpul).

vara poti sa folosesti ulei de lant de drujba de la la raioanele cu drujbe (http://www.toputilaj.ro/ulei-motoare-termice/ulei-ungere-lant-drujba/ulei-mol-dynamic-forest-pentru-lant-drujba--p634.html)

iar in anotimpurile mai friguroase merge 10w40 cei 300 de ml ce iti raman la schimbul de ulei ...

 

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe site scrie ca cel normal ( 250 ml) ajung la 12500 km, iar acesta la 5000.

Daca ajunge la 3000-4000 nu e mare deranjul. ( 200 ml in plus la bagaj nu e mare tragedie)

Pot cara si o seringa, poate gasesc pe drum vreo gagica dependenta de placere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe site scrie ca cel normal ( 250 ml) ajung la 12500 km, iar acesta la 5000.

Daca ajunge la 3000-4000 nu e mare deranjul. ( 200 ml in plus la bagaj nu e mare tragedie)

Pot cara si o seringa, poate gasesc pe drum vreo gagica dependenta de placere :)

pe site nu dau capacitatea rezervorului...se refera la cantitatea de ulei ce o primesti cat km mergi cu el.

Cum ziceam singurul inconvenient ca tre refil mai repede...cu cel mic probabil la 2000-2500 km...

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca iarna baga ceva reduceri si as mai astepta.a

acum vre-o 4 ani cand nu aparuse ala electronic (e-system) cel mare (v-system) costa parca 170eu ...si nu il reduceau deloc iarna :D.

 

dar nush ce sa zic. comparativ - eu incarc rezervorul de 50ml la 3500-4000 km max iar tu cu rezervorul mai mic de 30ml incarci la 2000-2500km max.

la cel mic primesti 125ml ulei de uns scottoiler iar la cel mare primesti 250ml dar oricum asta este irelevant ca eu nu am folosit mai deloc uleiul lor - era prea fluid pentru gustul meu.

diferenta intre ele 50 euro ...

Oricum la cat costa un spray de uns (50-70lei) si un spray de curatat (30-40) pe care le cam termini in max. 1000km daca iti place sa nu auzi zornait de lant ... cam la 5000km iti amortizezi cheltuiala pe ungator. si in plus efectul este incomparabil intre cele 2 metode atat ca efort cat si ca rezultat.

daca ma mai gandesc un pic aici - l-as prefera pe ala mare ca il umpli si uiti de el acolo ...

 

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa stiu si eu ce au kiturile scottoiler dedicate pentru suzuki, ktm, kawasaki ca pentru yamaha nu am vazut. E doar marketing - culoarea stickerului? Are cineva pt suzuki?

Daca imi aduc aminte in anii trecuti versiunea Louis edition avea rezervorul mai mare.

 

@ ivanp - folosesti dual injector sau cel simplu? Merita cel electronic fata de vacumatic? De pus o sa-mi pun, doar ca trebuie sa aleg intre cele doua. Nu prea as avea chef de reglaje dese, adica sa nu inlocuiesc smotru cu programarea. Inclin spre vacumatic.

Merci anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa stiu si eu ce au kiturile scottoiler dedicate pentru suzuki, ktm, kawasaki ca pentru yamaha nu am vazut. E doar marketing - culoarea stickerului? Are cineva pt suzuki?

Daca imi aduc aminte in anii trecuti versiunea Louis edition avea rezervorul mai mare.

 

@ ivanp - folosesti dual injector sau cel simplu? Merita cel electronic fata de vacumatic? De pus o sa-mi pun, doar ca trebuie sa aleg intre cele doua. Nu prea as avea chef de reglaje dese, adica sa nu inlocuiesc smotru cu programarea. Inclin spre vacumatic.

Merci anticipat.

dual head - am avut mai demult. se infunda muuult mai des si aproape imposibil de desfundat din cauza unghiurilor interioare. scump ca dracu.

si la cel simplu uleiul ajunge pe ambele parti ale lantului destul de uniform - cere doar un pic mai multa atentie la reglajul debitului.

electronic? - nu m-am gandit nicioadata sa imi iau unul cred ca in primul rand pentru ca nu am simtit nevoia de mai mult. am vreo 4 pozitii ale debitului - motocicleta proaspat spalata, mers in oras, mers afara pe caldura si mers afara pe ploaie. (din astea 4 - 1 folosesc foarte rar, 1 si 2 cam coincid) deci raman 2 pozitii de baza.

de principiu reglez debitul dupa lungimea petei de ulei de pe protectia de plastic a lantului - cand e de 5 cm stiu ca lantul e uns perfect :D.

cel electronic - e o piesa electronica in plus care trebuie alimentata (alte cabluri) si care poate ceda (alta sursa de bataie de cap). in plus are o procedura de "prima umplere" - cand ramai fara ulei- ca de fiecare data trebuie sa ai manualul cu tine. am montat o data unul la un amic si stiu ca m-am iritat de cum l-au gandit.

poate e mai fancy ca si gadged dar "nu, merci".

 

nu am idee ce diferente sunt intre kituri dar cred ca e doar marketing - kitul contine suficient material pentru instalare cam pe unde te cam taie capul.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am luat de la Silviu (silviugsx) tot vstromist) la inceput eram in dubii, dar lucrarea e f buna,se comporta ok.

La fel ca si vrajitorul, in 3-4 viraje mi-a atins pe jos ( cred ca m-am aplecat mai tare).

Domnul Harea face minim 10 bucati.

eu dau cu el pe jos in fiecare tura. drept urmare ma gandeam sa imi mai inalt mobra ...desi nici cum e acum nu ajung cu toata talpa pe jos :)

nu vad alta solutie decat un kit de inaltare pentru toti cei care au problema asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...