Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

la fel si a mea....nu consuma deloc. vreau eu ca din 300 in 300 de kilometri sa-i aerisesc rezervorul. mai beau eu cate un pahar de vin din cand in cand...dar liniutele nu ma intereseaza :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In plus, din acelasi motiv de curent MARE trecut prin stator - este recomcandat sa se mearga cu uleiul in motor plin MAX - statorul se raceste prin acest ulei.

Tot din acelasi motiv - daca se merge in zone foarte calduroase este recomandat un ulei cu vascozitate mai mare la caldura - xW50 sau chiar xW60 - ajuta foarte foarte mult la o racire mai buna a motorului/statorului.

 

l-am rugat pe prietenul la care a ramas statorul meu ars acum un an sa se uite sa vada daca s-a ars in partea superioara dar nu s-a ars acolo, e ars in partea de mijloc. probabil ca uneori ajuta un nivel al uleiului la maxim dar nu e o garantie ca nu se arde statorul. iar mie nu prea imi maninca ulei motorul, chiar eram cu nivelul la maxim sau putin sub cind s-a ars statorul.

 

ambele statoare mi s-au ars in august pe/dupa mers pe canicula, vad ca si la zece de rosu a fost tot asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sa inteleg ca io sunt singuru de pe aici care baga 21 de litri in rezervor dupa 400 si un pic de km.22 parca e maxim. Auzi la voi : ) 500 si de km cu un plin... va pot explica pe larg cum e cu stransu din buci cand se duc liniutele alea nenorocite. La mine prima pica undeva intre 150 si 200 de km depinde de consum : ) Celelate urmeaza intr-un ritm galopant ca cateodata pica mai repede decat pauzele : )

 

In alta ordine de idei, m-am suparat un pic pe WeeWee. Pe autostrada, coborare in curba la dreapta, vreo 160 pe bord, eu pe ultima banda, vant nu tocmai tare din lateral dreapta, si incepe idiotenia sa vobleze intr-un hal de era sa fac febra musculara contracarand voblaju, iar cand am reusit sa il potolesc toate masinile din spate de pe 3 benzi erau la vreo 200 de metri in spate. Primul gand, pana pe vreo roata, verificat gpsu si nimic, aerul in parametri. am tinuto mai departe cu 120. Mai venea o coborare mai incercam sa trec de 140 aceasi si aceasi senzatie ca acum incepe si da cu mine de pamant. Pasager si extra bagaje pe el se intelege. Toate rele si urate, pe drum seara vad io ca cam danseaza faru si usor bordu, ii dau ignor. Azi in oras la primu calmator, zdrong tot plasticu de la bord. ma uit atent la bord/parbliz prin magnificele drumuri din oras, dansau ceasurile parblizu totu. Pun mana si misc parbliz, se clatina tot. Ce sa vezi, un rahat de surub de 0,26 de lei s-a gandit sa nu mai stea insurubat la locu lui.post-69607-0-96934500-1441055617_thumb.jpg

 

Nu stiu daca vina apartine vantului sau a combinatiei vant si lipsa surub, dar senzatia a fost oribila si oarecum am rasuflat usurat cand am gasit posibila problema.
Exclus cauciucuri, erau noi de cateva sute de km. Exclus bagajele sau pasagera, deoarece facusem pana in acel moment peste 6mii de km in aceasi configuratie si viteze am avut si mai mari pe portiuni scurte de drum.

Editat de cooldeep
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

l-am rugat pe prietenul la care a ramas statorul meu ars acum un an sa se uite sa vada daca s-a ars in partea superioara dar nu s-a ars acolo, e ars in partea de mijloc. probabil ca uneori ajuta un nivel al uleiului la maxim dar nu e o garantie ca nu se arde statorul. iar mie nu prea imi maninca ulei motorul, chiar eram cu nivelul la maxim sau putin sub cind s-a ars statorul.

 

ambele statoare mi s-au ars in august pe/dupa mers pe canicula, vad ca si la zece de rosu a fost tot asa.

Pai bine mai Adi, sa nu dai tu o avertizare, nimic?

Si eu care credeam ca sunt primul si singurul care a patit asa ceva la mult "iubitul" si "indestructibilul" Vstrom...

 

Ai facut ceva in sensul asta, adica ce masuri ai luat, sau poti lua ca sa nu se mai intample iar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ambele statoare mi s-au ars in august pe/dupa mers pe canicula, vad ca si la zece de rosu a fost tot asa.

cu siguranta ulei spre max nu garanteaza ca nu se va arde statorul.

insistam pe factorii pe care ii putem influenta usor - ulei nivel max si ulei cu indice de vascozitate la cald ridicat gen w50 sau w60 pe durata caldurilor - pot sa asigure o racire mult mai ok a zonei "sensibile" (stator).

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai bine mai Adi, sa nu dai tu o avertizare, nimic?

Si eu care credeam ca sunt primul si singurul care a patit asa ceva la mult "iubitul" si "indestructibilul" Vstrom...

 

Ai facut ceva in sensul asta, adica ce masuri ai luat, sau poti lua ca sa nu se mai intample iar?

salut,

 

uite aici discutia de fix acum un an: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/page-609&do=findComment&comment=3826294

 

citeste citeva pagini pina pe 10 septembrie 2014 dupa aceasta postare. pe scurt ar fi bine sa schimbam r/r-ul (regulator/rectificator) cu unul in serie nu de tip shunt cum e cel oem. vstrom-ul nou de 1000 are r/r-ul serial dar nu poate fi inlocuit 1 la 1 din cauze de fire diferite dar in principiu se poate adapta asa cum se poate si la r/r-urile pe care ti le-a recomandat deja ivanp.

 

eu inca nu am inlocuit r/r-ul din motive de bani dar sper sa o fac iarna asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu inca nu am inlocuit r/r-ul din motive de bani dar sper sa o fac iarna asta.

 

OK, da-mi te rog de stire cand o faci, ca sa comandam impreuna produsul CRIMP & GO - SH775 (impartim costul de transport). Cred ca mai sunt si alti doritori (vrajitoru de exemplu sigur vrea).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu, daca o faceti iarna asta, pana atunci sunt cam in plop cu banii. O pun pe lista, alaturi de releurile de far. Better safe than sorry.

 

OK, da-mi te rog de stire cand o faci, ca sa comandam impreuna produsul CRIMP & GO - SH775 (impartim costul de transport). Cred ca mai sunt si alti doritori (vrajitoru de exemplu sigur vrea).

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va anunt inainte sa dau comanda. in ianuarie sau februarie va fi.

 

@cooldeep: mersi de info, bine de stiut ca un voblaj poate fi cauzat si de un parbriz care nu e fixat bine sau prea moale.

 

@ivanp: eu credeam ca un w50 sau w60 se incalzeste la fel de tare ca un w40 doar ca nu se subtiaza la fel de mult. ma insel eu sau altul e motivul pentru care ar ajuta statorul un w50 vara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

Revin cu info despre drumul 129A (Azuga - Sacele). Este f practicabil daca nu te abati de la el, poti merge fara griji ridicat in scarite cu 70.

 

 

 

Tovarasul cu KTM avea momente cand nu se putea tine dupa mine. Nu i-a venit sa creada ce poate Stroama. Mie nu mi-a venit sa cred ce pot eu :D

 

 

Daca te abati de la drum dai de asa ceva:

 

 

 

Dar se descurca Stroama

 

 

 


» Post actualizat in 01 Sep 2015 19:55


______

 

In alta ordine de idei, m-am trezit mai liber decat ma asteptam in Septembrie.

 

Se baga careva la un Thassos sau o Lefkada, 5 zile de stat acolo?

 

Trebuie sa profit de moment si sa fac ceva 7-10 zile. Sfaturile sunt bine venite.

(Prefer mare si plaja multumita sinusurilor)

Editat de Horia_Long_Xiao
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci sa inteleg ca io sunt singuru de pe aici care baga 21 de litri in rezervor dupa 400 si un pic de km.22 parca e maxim. Auzi la voi : ) 500 si de km cu un plin... va pot explica pe larg cum e cu stransu din buci cand se duc liniutele alea nenorocite. La mine prima pica undeva intre 150 si 200 de km depinde de consum : ) Celelate urmeaza intr-un ritm galopant ca cateodata pica mai repede decat pauzele : )

 

In alta ordine de idei, m-am suparat un pic pe WeeWee. Pe autostrada, coborare in curba la dreapta, vreo 160 pe bord, eu pe ultima banda, vant nu tocmai tare din lateral dreapta, si incepe idiotenia sa vobleze intr-un hal de era sa fac febra musculara contracarand voblaju, iar cand am reusit sa il potolesc toate masinile din spate de pe 3 benzi erau la vreo 200 de metri in spate. Primul gand, pana pe vreo roata, verificat gpsu si nimic, aerul in parametri. am tinuto mai departe cu 120. Mai venea o coborare mai incercam sa trec de 140 aceasi si aceasi senzatie ca acum incepe si da cu mine de pamant. Pasager si extra bagaje pe el se intelege. Toate rele si urate, pe drum seara vad io ca cam danseaza faru si usor bordu, ii dau ignor. Azi in oras la primu calmator, zdrong tot plasticu de la bord. ma uit atent la bord/parbliz prin magnificele drumuri din oras, dansau ceasurile parblizu totu. Pun mana si misc parbliz, se clatina tot. Ce sa vezi, un rahat de surub de 0,26 de lei s-a gandit sa nu mai stea insurubat la locu lui.attachicon.gifWP_20150831_17_16_16_Pro.jpg

 

Nu stiu daca vina apartine vantului sau a combinatiei vant si lipsa surub, dar senzatia a fost oribila si oarecum am rasuflat usurat cand am gasit posibila problema.

Exclus cauciucuri, erau noi de cateva sute de km. Exclus bagajele sau pasagera, deoarece facusem pana in acel moment peste 6mii de km in aceasi configuratie si viteze am avut si mai mari pe portiuni scurte de drum.

si mie mi-a cazut partea fata prin padure :D . la mine a fost clar din cauza drumului foarte prost.

verifica si suruburile de la cadru. eu am dupa o tura pe transfagarasan cand am ajuns la o benzinarie din Fagaras am vazut ca aveam un surub iesit inafara :)) . am gasit suruburile cadrului slabite de mai multe ori. deci se poate

uneori imi mai vobleaza si mie daca am greutate pe spate si merg tare (180-200). am invatat cum s-o lecuiesc fara sa imi intre chilotii prea tare in anus :)

post-746-0-36411900-1441138642_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io nu stiu ce stroame aveti voi de merg 200, a meu pe autostrada in germania unde e legal, la peste 180-190 cu pasager si fara bagaje deja da semne ca nu prea mai vrea sa traga, deci nu l-am chinuit mai tare, la 170 cu sidecasuri de regula isi ia zboru.
AAAAAAaaaaaaaa stroama de o mie :) acu m-am prins :) dar ma mai uit de suruburi desfacute, merci de pont :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ivanp: eu credeam ca un w50 sau w60 se incalzeste la fel de tare ca un w40 doar ca nu se subtiaza la fel de mult. ma insel eu sau altul e motivul pentru care ar ajuta statorul un w50 vara?

din experienta se face mai bine racirea motorului cu w60 - concret - ventilatorul porneste mult mai rar intre semafoare (inainte de a constientiza asta - ma intrebam daca este defect senzorul de temperatura care comanda ventilatorul) pe canicula sau la drum intins pe aceleasi calduri daca mergi un pic mai relaxat in ture - pe bord ai doua liniute la temperatura in loc de clasicele 3 liniute.

de pe tabele - diferenta de vascozitate la 7100 dintre 10w40 si 10w60 la 100grade este 13.5mm2/s versus 24mm2/s.

in imaginatia mea pelicula de w60 se pastreaza mult mai bine decat w40 si asigura o lubrifiere mai buna care duce la frecari mai mici intre componente. Frecarile mai mici duc la o temperatura de functionare mai mica.

Daca temp de functionare este mai mica - implicit si statorul functioneaza la o temp mai mica.

nu am o explicatie tehnica documentata pentru cele expuse. in cele de mai sus ma bazez doar pe experienta proprie - tot am zis ca o sa imi fac timp sa ma documentez mai bine la nivel de molecula pentru ca am mai avut aceeasi discutie si pe topicul de transalp unde a degenerat in urma "discutiilor" cu unchiu' cred.

mai era acolo vehiculata o idee cum ca la un ulei (X)W(Y) la un calcul mai mult decat brut (asta cred ca e citat) a doua cifra reprezinta cat la suta din vascozitate initiala mai ramane la o temp de 100 grade (temp de lucru) - este o aproximatie pe care nu am reusit sa o inteleg dar sper sa o dezleg in procesul meu de documentare.

 

imi pare rau ca nu pot sa raspund cu mai multe detalii tehnice.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-ati dat de lucru in dimineata asta sa imi verific suruburile de la cadru :P

 

2 intrebari am:

 

- cleme pentru carenaj unde se gasesc? am reusit sa imi rup una de sub carena fata ultima data cand le-am dat jos - btw, daca va apar vibratii/bazaituri ciudate (in plaja de turatii 4500-5500+) e posibil sa fie de la o clema cu piciorusele rupte care joaca in carenaj

 

- am vazut ca au adus ulei Ipone 10w-40 la service si ma paste un schimb de ulei - care e concluzia cu uleiul asta fata de Motul ca am vazut ca au fost mai multe discutii de ceva vreme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- am vazut ca au adus ulei Ipone 10w-40 la service si ma paste un schimb de ulei - care e concluzia cu uleiul asta fata de Motul ca am vazut ca au fost mai multe discutii de ceva vreme

Cu 10w60 (katana parca dar sigur full sintetic) dupa ce m-am chinuit mult sa il gasesc prin tara inainte de concediu - nu pot sa zic ca sunt diferente fata de 7100 10w60 de la motul.

parca un pic mai zgomotos motorul in general.

acum oricum am facut ceva peste 5000km si o sa trebuie schimbat dar sigur o sa raman tot la motul 7100 cel putin din cauza faptului ca este mai usor de gasit.

10w40 nu am folosit de la Ipone deci nush sa zic o parere.

 

Legat de cleme - eu am gasit la magazine auto din astea mai mari unde au si un stand cu clipsuri impartite pe diametre si am ales unele de diametrul resp 8mm.

La ce am gasit eu pinul se blocheaza prin rotatie si se deblocheaza tot printr-o usoara rotatie si e un pic mai ciudat decat la OEM dar isi fac treaba.

se pot comanda si de la suzuki/magazine moto care aduc piese suzuki.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ipone 10w40 am avut eu la ultimele 2 schimburi.

Pot spune la fel ca ivanp ca zgomotul motorului este putin mai mare, insa ceea ce nu mi-a placut este zgomotul de schimbare a treptei de viteza (in afara de treapta 1) din a 2-a in a 3-a si cateodata chiar din a 3-a in a 4-a, ceea ce cu Motul nu exista deloc. Deasemenea (si aici e posibil sa fiu subiectiv) mi s-a parut mult mai mare efectul on/off, adica deschiderea gazului si inchiderea lui brusc ma punea in cap.....repet poate fi alta cauza, dar asa am avut senzatia....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- cleme pentru carenaj unde se gasesc? am reusit sa imi rup una de sub carena fata ultima data cand le-am dat jos - btw, daca va apar vibratii/bazaituri ciudate (in plaja de turatii 4500-5500+) e posibil sa fie de la o clema cu piciorusele rupte care joaca in carenaj

Daca te referi la una dintre cel doua mari (primele din fata) am eu. Mi-am montat proiectoare si am pus suruburi. Pentru cei ce vor sa foloseasca acele doua prinderi, va trebuie suruburi cu cap imbus si un imbus scurtat de vreo 10 mm lungime sa puteti strage suruburile alea.

Editat de xsebi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine, la Vrajitoru si mai mult ca sigur la multi altii apare o zorganeala de la una sau amandoua scarite din spate la diferite turatii.

Legat de ulei, am ajuns iar la motul 5100 10w40 deoarece cam asta aveau in magazinu de pe drum unde am fost nevoit sa il schimb in germania. Sticla pare cam la fel cu cea din romania, are data de lot pe ea de iulie sau august anul acesta. Ce pot sa spun ca mi-a reaparut problema cu schimbatul treptelor, adica tre sa trag mai hotarat sa schimb treapata si eu de regula cum am mai spus-o sunt un finut si imi place doar sa ating pedala aia de schimbator :) La consum inca nu ma pot plange, dar per total pot spune acum ca sunt mai multumit de BelRay decat de motul.
Cineva mai recomanda Castrol dela louis, dar legendele circula si afirma ca nu ar fi in regula. De asemenea avem printr noi un Vstromist care schimba uleiul cu cel mai ieftin ulei romanesc si merge de cateva zeci de mii de km si nu se poate plange de nimic. Deci fiecare poate testa ce doreste si trage apoi singur concluziile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar per total pot spune acum ca sunt mai multumit de BelRay decat de motul.

sunt mai multe tipuri de ulei atat la motul cat si la belray. 5100 10w40 de la motul este semisintetic si nu exceleaza cu nimic fata de alte uleiuri "ieftine" de pe piata.

 

 

De asemenea avem printr noi un Vstromist care schimba uleiul cu cel mai ieftin ulei romanesc si merge de cateva zeci de mii de km ...

de curiozitate - care?

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Așa am montat proiectoarele. Astea sunt puse 'pe viteză', am comandat altele mai puternice. Intre timp de la ultima modificare la evacuare am făcut alta. Am scos țeava din mijloc cu totul. Intra cam 30 cm în interior. Acum suna mult mai tare și mai frumos.

post-68410-0-10709700-1441198183_thumb.jpg

post-68410-0-85361800-1441198196_thumb.jpg

post-68410-0-88828400-1441198217_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie imi plac Kappa KS310, dar mi se par scumpe, astept o oferta, poate poate !

par cu halogen - pp ca au 2x55 watts. Din cate stiu la vstrom puterea disponibila este de vre-o 100w. Cu cei 110W in plus (fara alte accesorii daca ai) este suprasolicitat sistemul de incarcare si cred ca primele semne vor fi ca le lasi aprinse la relanti si ramai cu bateria descarcata.

Ale lui xsebi sunt cu led - si din reclama au 2x10W.

Poate te reorientezi spre led (fara sa mai luam in discutie pretul).

 

Numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...