Jump to content

Recommended Posts

  • Replies 18.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • bozoro

    1566

  • ivanp

    1304

  • bogdan_harea

    1166

  • Lucian_M

    961

Top Posters In This Topic

Popular Posts

N-ar fi rau sa faci si tu la fel! Suntem in 2019... noi astilalti...

Avem film de la intalnirea de toamna 2018    

Posted Images

M-am gandit si la un stander spate dar nu ma vad punand moto singur pe el, si la service totdeauna il punem 2 pe stander, probabil l-as da de terra daca as incerca singur.

 

Acum folosesc o varianta a metodei asteia:

 

P9300007E.jpg

 

numai ca in loc de tija aia metalica eu folosesc pur si simplu o bucata de lemn solida. Frana fata o blochez inainte cu un zip tie(soricel, brida, cum vreti sa ii ziceti), ghidonul bracat stanga maxim si asta impiedica deplasarea motorului in fata cand il ridic. Dar la fel ca la stander, dezavantajul e ca nu pot umbla cu lemnul dupa mine :)

 

O sa mai studiez scottoileru ala, problema la loobman nu era numai de dozaj ci mai mult de distributie pe lant/pinion

Link to post
Share on other sites

Daca asa arunca toate sistemele de la loobman, atunci e urat

https://www.flickr.com/photos/pbeens/sets/72157594513058296/with/142666736/

 

Am LoobMan cu buton.

Asa am patit si eu acum 2 sezoane, am ajuns in Vama cu toata roata spate unsa bine cu ulei. Noroc ca nu sunt curbe.

 

Dar,

Inspectand atent, am observat ca penita dinspre exteriorul foii era rupta, le-am pus cu atentie si de atunci nu am mai avut nici o problema.

Anvelopa e curata. Doar janta se mai murdareste pe partea dinspre lant cand dau prea mult debit.

 

(si in general dau, cam un buton tinut apasat cateva secunde la 100km)

Edited by Horia_Long_Xiao
Link to post
Share on other sites

Am LoobMan cu buton.

Asa am patit si eu acum 2 sezoane, am ajuns in Vama cu toata roata spate unsa bine cu ulei. Noroc ca nu sunt curbe.

 

Dar,

Inspectand atent, am observat ca penita dinspre exteriorul foii era rupta, le-am pus cu atentie si de atunci nu am mai avut nici o problema.

Anvelopa e curata. Doar janta se mai murdareste pe partea dinspre lant cand dau prea mult debit.

 

(si in general dau, cam un buton tinut apasat cateva secunde la 100km)

 

Daca ar zbura doar pe janta nu m-ar deranja, dar sa nu vad ulei pe marginea cauciucului.. - poate la mine o fi de la montaj,.

 

 

Azi mi-am facut iar schimbul de ulei, am trecut pe Ipone 10w40 R4000 RS, sa vedem cum se comporta..

Link to post
Share on other sites

Azi am vazut o "lanterna" f misto la un amic pe bicla, se vede foarte tare si bate o raza buna de 10 m.

Stiu ca suna a tiganie, dar cred ca s-ar potrivi de minune pe crashbar, are prindere cu elastic si se poate monta/demonta f usor. ( ca si proiectoare)

Trecerea de la 12v la 8,4v se poate rezolva, in schimb nu vad nici unde un consum ...

Stie cineva ceva de acest bicycle light ?

http://www.candlepowerforums.com/vb/showthread.php?375535-SOLARSTORM-X2-5000-Lumens-cycle-light-e-bay-purchase-review

Link to post
Share on other sites

Ma gandesc ca va ganditi ca miercuri e cam ultima zi de inscrieri, respectiv de trimis banii pt vstromania de toamna. Urmatoarea intalnire pe motoare, la primavara, probabil, sper. Urmatoarea intalnire de grup, la ski in iarna :)

Vremea se anunta superba, iar tura de sambata va fi memorabila. Da incep frunzele sa isi schimbe culoarea ;)

 

 

Daca sunt doritori care vor doar sa se alture turei de sambata, fara sa se cazeze cu noi, nu ezitati sa ma contactati pt a stabilii detaliile.

Edited by cooldeep
Link to post
Share on other sites

Stie cineva o alternativa la uleiul Scottoil ptr ungatorul de lant.

 

vara un inlocuitor mult mai ok este uleiul de lant drujba, vezi poza aici:

http://www.toputilaj.ro/ulei-motoare-termice/ulei-ungere-lant-drujba/ulei-mol-dynamic-forest-pentru-lant-drujba--p634.html

gasesti la magazinele mai mari gen raion drujbe, utlilaje de gradina - practilker gen sau dedeman.

 

stima,

paul

Edited by ivanp
Link to post
Share on other sites

E de departe cel mai bun (ulei lant drujba). La Hornbach, la raionul de gradina Dolmar la 1L la 18-20 roni. Uleiul de motor cam aduna praf. Unge, dar sta mai prost la cap spalare murdarie, din mers, de pe lant.

Edited by bogdan_harea
Link to post
Share on other sites

Salutare,

 

As avea nevoie de parerile voastre in legatura cu schimbarea tobei pe v-strom 650 sau o alta solutie. Il am de 2 luni ( foarte incantat de el ) insa am o reala problema in oras cu el, nu se aude deloc si evident ca nu sunt luat in seama de catre soferi ca e mai greu cu uitatul in oglinzi pentru unii ( in special seara ) si se urca pe tine... vreau sa o fac putin mai galagioasa pentru ca merg in oras destul de mult. S-a mai lovit cineva de problema asta cu sunetul ?

 

Ms

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...