ivanp Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 (editat) Intrebare pentru cei care au mai facut operatiunea asta: Statorul pentru vstrom 1000 este compatibil cu cel de pe modelul 650 si sv 650? nu am facut operatiunea dar dupa codul OEM cel de vstrom 650 este acelasi cu sv 650 dar diferit de 1000cc. vezi link: http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/32101-17g01/stator-assy stima, paul Editat Mai 15, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 nu am facut operatiunea dar dupa codul OEM este cel de vstrom 650 este acelasi cu sv 650 dar diferit de 1000cc. vezi link: http://www.suzukipartshouse.com/oemparts/p/suzuki/32101-17g01/stator-assy stima, paul Asa am gasit si eu,din pacate. Ma gandeam ca ar merge sa caut pe la dezmembrari,dar cred ca mai bine nou. Multumesc pentru raspuns » Post actualizat in 15 May 2016 17:46 Din cate am inteles ala oem e cam stricacios. Daca tot umblam acolo ca sa il inlocuim,nu exista ceva after market,cu o mai buna calitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Din cate am inteles ala oem e cam stricacios. Daca tot umblam acolo ca sa il inlocuim,nu exista ceva after market,cu o mai buna calitate? nu statorul este problema. problema este releul de incarcare OEM care suprasolicita statorul. vezi postul acesta de mai demult si discutiile de pe acolo: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/?p=3830840 si astea 5 randuri: OEM - tehnologie SCR (tiristor), SHUNT (prost) FH012AA si FH020AA - tehnologie mosfet, SHUNT (prost) SH775 - tehnologie SCR, SERIAL (compromis ok) SH847 - tehnologie mosfet, SERIAL (ideal) bafta, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 nu statorul este problema. problema este releul de incarcare OEM care suprasolicita statorul. vezi postul acesta de mai demult si discutiile de pe acolo: /index.php?/topic/37237-suzuki-v-strom-dl-6501000/?p=3830840 si astea 5 randuri: OEM - tehnologie SCR (tiristor), SHUNT (prost) FH012AA si FH020AA - tehnologie mosfet, SHUNT (prost) SH775 - tehnologie SCR, SERIAL (compromis ok) SH847 - tehnologie mosfet, SERIAL (ideal) bafta, paul Explicat foarte bine,multumesc. Sa inteleg ca tre sa comande(fratemiu,caci despre mobra lui e vorba) stator oem. Daca nu schimba releul,exista posibilitatea sa prajeasca statorul nou,relativ repede? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Sa inteleg ca tre sa comande(fratemiu,caci despre mobra lui e vorba) stator oem. Daca nu schimba releul,exista posibilitatea sa prajeasca statorul nou,relativ repede? cam da - eu as schimba si releul. PS - nu am inteles foarte clar ce model are fratele tau (dl650 sau dl1000) - poate mi-a scapat vre-un detaliu insa daca este vorba despre dl650 cred ca este un stator OEM la paulmoto.ro in Tm (pot ajuta cu inspectia vizuala ca este ok). bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 cam da - eu as schimba si releul. PS - nu am inteles foarte clar ce model are fratele tau (dl650 sau dl1000) - poate mi-a scapat vre-un detaliu insa daca este vorba despre dl650 cred ca este un stator OEM la paulmoto.ro in Tm (pot ajuta cu inspectia vizuala ca este ok). bafta! 1000. De asta intrebasem prima data daca nu cumva este identic cu cel de 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Salutare V-Stromisti, E normal ca discurile de frana pe fata sa se uzeze mai tare pe interior?..cel putin asta am observat la mine, au uzura doar pe interior. E vorba de DL650 2006 si discurile au ajuns la o grosime de 4.15 mm, respectiv 4.25 mm, dar uzura e doar pe interior. Cum manualul zice ca trebuie schimbate la 4.5 mm ce discuri de frana imi recomandati? Multam, Mihai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 (editat) Salutare V-Stromisti, E normal ca discurile de frana pe fata sa se uzeze mai tare pe interior? Mihai nu. colegii de suferinta iti recomanda OEM (+ un service la etrieri). stima, paul Editat Mai 16, 2016 de ivanp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 nu. colegii de suferinta iti recomanda OEM (+ un service la etrieri). stima, paul Mersi Paul, La ce pret au discurile de frana (cel putin cele aftermarket) chiar ca e suferinta. Probabil si cele OEM sunt tot pe acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Mersi Paul, La ce pret au discurile de frana (cel putin cele aftermarket) chiar ca e suferinta. Probabil si cele OEM sunt tot pe acolo.. ... o sa razi/plangi dar sigur cele OEM de obicei sunt semnificativ mai scumpe ... 1500 ambele OEM noi in TM (pretul la suzuki este de vre-o 950 de lei bucata). cel de spate (daca iti trebuie) mai este disponibil SH dar in stare foarte buna la paulmoto.ro in Tm - 150lei. stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Am vazut multe jante de v-strom crapate, parca ar fi din plastic (Evident pe net) Se potrivesc jante spitate pe dl 650? de la ce modele? S-a gandit cineva sa le schimbe? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivanp Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 S-a gandit cineva sa le schimbe? mai ai un pic rabdare ca apare soarele ... stima, paul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Am vazut multe jante de v-strom crapate, parca ar fi din plastic (Evident pe net) Se potrivesc jante spitate pe dl 650? de la ce modele? S-a gandit cineva sa le schimbe? Exista jante spitate. V-Strom 650 Adventure are asa ceva (model 2015). Din informatiile care le am ar costa cam 800 de EUR un set din asta. Nu stiu daca se potrivesc la modelele mai vechi dar tind sa cred ca da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Multumesc, tineam sa cred ca se potrivesc si as gasi ceva sh. Pana apar la sh, le folosesc pe acestea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 cum sa spargi roata de vstrom nu stiu, eu am dat cu ea in magnificele drumuri romanesti de era stramba ca mai cativa mm si iesea aeru pe afara, idea e ca am dus-o aci la un indreptator de jenti si a facuto mai buna decat era inainte, de unde stiu asta dupa cantitatea mult mai mica de plumb necesara echilibrarii dupa operatiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Era un gand de siguranta, plus ca un coleg de aici a avut un accident si i s-a facut roata praf. Am vazut jante spitate la un coleg, la o honda crosstourer si pareau invincibile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.ch Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 (editat) ... o sa razi/plangi dar sigur cele OEM de obicei sunt semnificativ mai scumpe ... 1500 ambele OEM noi in TM (pretul la suzuki este de vre-o 950 de lei bucata). cel de spate (daca iti trebuie) mai este disponibil SH dar in stare foarte buna la paulmoto.ro in Tm - 150lei. stima, paul E cam de plans...am cerut si eu o oferta de pret si costa 836 lei/buc la disc OEM. Investitie serioasa nu gluma. 1500 lei pentru amble e un pret bun asa ca am sa te contactez cand am sa le schimb. Discul spate e ok, nu are uzura. Editat Mai 17, 2016 de mihai.ch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cooldeep Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Era un gand de siguranta, plus ca un coleg de aici a avut un accident si i s-a facut roata praf. Am vazut jante spitate la un coleg, la o honda crosstourer si pareau invincibile in timp ce jentile sa zicem ca ar fi invingibile desi nu cred, furca si jugul nu sunt. Deci in caz de accident nu sufera doar roata si daca totusi e asa de serios accidentul incat sa se rupa roata, nu vreau sa stiu cum arata celelalte componente. De bijuteriile riderului ce sa mai zic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekOut Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Ai dreptate, dar aici ma refeream strict la riscul de a crapa de la groapa, bordura... Se stie ca cele spitate sunt multe mai elastice si rezistente. Dar evident, voi ramane la cele stoc din moment ce nu este o gama variata sa se poata schimba. Dar cred ca mi-ar fi placut sa incerc jante spitate pe mobra mea. Ramane doar idee Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 invingibile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Am un set de discuri fata OM cu vreo 5-6000 km (schimbate pentru unele wave) pentru modelul pana in 2007: 1500 lei cu tot cu schimbat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Mai 18, 2016 Share Postat Mai 18, 2016 Are careva un parbriz mai bun decat cel OEM? Am avut un accident cu un pieton si a reusit sa-mi rupa si parbrizul. Daca tot il schimb macar sa fac un upgrade. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_fazer Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Am eu MRA-ul din poze. » Post actualizat in 19 May 2016 10:09 Am eu MRA-ul din poze. Din pacate nu pot stiu sa pun poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xsebi Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Am eu MRA-ul din poze. » Post actualizat in 19 May 2016 10:09 Din pacate nu pot stiu sa pun poze. Pe net vad ca MRA-ul e cam scurt fara deflector. Din cate am inteles nu ai deflectorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_fazer Postat Mai 19, 2016 Share Postat Mai 19, 2016 Este fara deflector. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.