Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

Eu am luat mobra cu anakee2, erau vechi si tocite, insa mergea perfect pe asfalt ud si cand ploua tare.

Am luat tot anakee2, imi plac, dar nu se preteaza deloc pe forestier, cred ca si din cauza greutatii mobrei, simt mereu ca vrea sa fuga.. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bozoro zice la misto - vrea doar sa te linisteasca!

:P

 

nu zice la misto din pacate :) . eu am avut anakee2 pe pe spate si l-am dat jos dupa vreo 2000km. dupa ce am luat o trânta inexplicabila.

de cativa ani merg numai pe dunlop trailmax si sunt super ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se explica ea tranta aia de undeva.este la mine sti asta ,dar se comporta bn pana acum ,eu merg asa mai calculat zic,si nu am treaba cu off road-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Vreau sa imi schimb motocicleta,(am SV 650) si m am hotarat la v strom tot de 650.

Cine este dispus sa ma lase sa ma urc.pe una sa vad cum stau si daca se poate sa merg cu ea putin.

Sunt din Pitești, deci as prefera pe cineva cat de cat aproape.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am o intrebare de baraj :
Faptul ca VStromul nu se strica este de la sine inteles. O axioma.
Si totusi, ce componente (cu exceptia consumabilelor clasice) ati recomanda a se lua in desaga vstromului la drum lung. Care ar fi calcaiul lui Ahile pentru japonez ?

A se defini drumul lung ca fiind peste 7000 de km.


Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

releu incarcare - SH775 - cam 100eu cu mufe cu tot

preventiv un senzor de inclinare de rezerva - eftin second

curatit contact pornire/decuplare faruri (dar asta se poate face si in drum)

 

distractie!

 

 

Salutare,

Am o intrebare de baraj :

Faptul ca VStromul nu se strica este de la sine inteles. O axioma.

Si totusi, ce componente (cu exceptia consumabilelor clasice) ati recomanda a se lua in desaga vstromului la drum lung. Care ar fi calcaiul lui Ahile pentru japonez ?

A se defini drumul lung ca fiind peste 7000 de km.

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se explica ea tranta aia de undeva.este la mine sti asta ,dar se comporta bn pana acum ,eu merg asa mai calculat zic,si nu am treaba cu off road-ul.

pai cauciucul e bun dar nu pentru modelul de 1000 din cauza cuplului care e aproape dublu fata de 650 si nu se potriveste stilului meu de mers. cauciucul a ajuns la tine aproape nou :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

Este cineva in Bucuresti cu un 650 model de dupa 2012? As vrea sa ma urc putin in sa (doar pe loc) sa vad cum ajung cu picioarele. Vreau sa schimb moto; momentan am un f650gs cu sa joasa (cam 790-800 mm) si mai sus de atat nu vreau.

Dau o bere :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Imi poate spune cineva daca se potriveste indicatorul asta de treapta ( http://www.aliexpress.com/item/1-piece-lot-Hot-Sale-Red-Light-LED-Universal-Digital-Gear-Indicator-Motorcycle-Display-N-6/32213724486.html?spm=2114.13010308.0.76.56Pdqw ) la DL 650 - 2004?

In principiu, nu stiu daca V-Strom-ul are senzorul de care se face vorbire in poze.

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ?Decand mi_am vandut miarul nu prea am mai intrat pe aici...Acum vreau sa iau noul 1000 abs si stiu,cel putin din comentarii pe net ca e brici.Dar as vrea sa obtin cateva info de la un posesor de pe forum.E cineva ca detine noul miar?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ?Decand mi_am vandut miarul nu prea am mai intrat pe aici...Acum vreau sa iau noul 1000 abs si stiu,cel putin din comentarii pe net ca e brici.Dar as vrea sa obtin cateva info de la un posesor de pe forum.

Salut,

Nu sunt posesor (insa am fost la un pas mic, mic de a deveni unul) si am stat cat de cat la curent cu rapoartele despre model.

Nu sunt probleme cu modelul nou - (au inlocuit releul de incarcare cu un mosfet serial) insa probabil in timp dupa multi km o sa se manifeste zgomotul tipic de oala de ambreiaj dar eu nu vad in asta o problema/risc.

 

Vezi si astea nesemnnificative de mai jos:

http://blog.motorcycle.com/2016/01/11/manufacturers/suzuki/suzuki-v-strom-1000-recalled-for-three-separate-electrical-issues/

 

bafta daca faci pasul!

 

numai bine,

paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

nu pot sa nu te amendez ... din cate imi amintesc nici macar nu ai scapat vre-odata mobra pe jos ... ce iti trebuie handguarduri cu ranforsari?

pentru protectii antivant cele mai ok sunt cele OEM ...

:)

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...