Lucian_M Postat Ianuarie 24, 2018 Share Postat Ianuarie 24, 2018 Un mic update ca tot a fost zi libera si in sfarsit mi-au venit si tuburile noi, am zis sa termin cu telescoapele poate sambata o pun pe roti De unde ai luat tuburile? Si la ce pret per bucata? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Ianuarie 25, 2018 Share Postat Ianuarie 25, 2018 De unde ai luat tuburile? Si la ce pret per bucata? Merci! L-am luat de la Vicma, au fost 1340lei amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 25, 2018 Share Postat Ianuarie 25, 2018 Ceva mai ieftin decât pe motodiscount. Îmi pierde foaaaaarte puțin ulei la jamba dreaptă, e tubul ciobit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
borsulica Postat Ianuarie 25, 2018 Share Postat Ianuarie 25, 2018 Salutare ! Am citit adineauri pe grupul de FB pentru Vstrom 650 si 1000 https://www.facebook.com/groups/218515645285/?ref=group_header Eu am primit la modelul 2017, dar se pot pune doar pe cutiile originale Suzuki. Asta am inteles de la reprezentanta. Ideea este interesanta, altii au obiceiul sa dea cutii cu cheia de contact de muulta vreme, insa la cu totul alti bani. postarea asta https://www.facebook.com/photo.php?fbid=336367816841493&set=pcb.10155020848930286&type=3&ifg=1 Omul se intreba de ce avea la un Vstrom nou broaste suplimentare sub sa si il lamuresc altii ca sint date din curtoazie pentru a le monta pe side case si a folosi aceiasi cheie,,,,,,,,foarte elegant.......... Mie nu mi s-a intimplat in ro ( DL650 XT 2016 ) voua? » Post actualizat in 25 Jan 2018 17:36 Mda... Am postat de pe telefon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Ianuarie 25, 2018 Share Postat Ianuarie 25, 2018 (editat) Ceva mai ieftin decât pe motodiscount. Îmi pierde foaaaaarte puțin ulei la jamba dreaptă, e tubul ciobit. Am avut de furca (ha) cu o ciobitura exact unde actioneaza simeringul de ulei si am rezolvat cu un truc destul de simplu si anume curatata jamba si degresata foarte foarte bine, o picatura de lac de unghii si cu smirghel 800>1000>2000 adus la nivel. Eu nu am mai avut nici o problema de ~5 ani, poti sa incerci asta inainte sa investesti o suma importanta intr-un tub nou. Editat Ianuarie 25, 2018 de Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 25, 2018 Share Postat Ianuarie 25, 2018 Merci de pont, încerc la primăvară. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Ianuarie 26, 2018 Share Postat Ianuarie 26, 2018 Salutare ! Am citit adineauri pe grupul de FB pentru Vstrom 650 si 1000 https://www.facebook.com/groups/218515645285/?ref=group_header postarea asta https://www.facebook.com/photo.php?fbid=336367816841493&set=pcb.10155020848930286&type=3&ifg=1 Omul se intreba de ce avea la un Vstrom nou broaste suplimentare sub sa si il lamuresc altii ca sint date din curtoazie pentru a le monta pe side case si a folosi aceiasi cheie,,,,,,,,foarte elegant.......... Mie nu mi s-a intimplat in ro ( DL650 XT 2016 ) voua? Tu nu ai primit pentru ca pentru modelul asta nu exista sidecases de firma care sa se prinda direct de motocicleta cum exista la DL1000 de la 2014 incoace sau la modelele 2017 de 1000 si 650. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore1 Postat Ianuarie 26, 2018 Share Postat Ianuarie 26, 2018 Tu nu ai primit pentru ca pentru modelul asta nu exista sidecases de firma care sa se prinda direct de motocicleta cum exista la DL1000 de la 2014 incoace sau la modelele 2017 de 1000 si 650. Multumesc Vrajitorule Orisicit ,,,,,,,,,,,,,,,,,,ce elegant ar fi fost sa le primesc , caci banuiesc ca e vorba de niste butuci de cheie ( aproape) standard . Invatam,,,,,invatam,,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Ianuarie 26, 2018 Share Postat Ianuarie 26, 2018 L-am luat de la Vicma, au fost 1340lei amandoua. Wow, scumput! I-am livrat unui client la ~500 lei/buc, TLT (poloneze). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 26, 2018 Share Postat Ianuarie 26, 2018 Na, pai mai spune si altora. Am in plan sa schimb uleiul furcii in primavara si parca as face o "imprudenta" cu tubul, daca nu rezolv cu acea ciobitura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TrekLens Postat Ianuarie 26, 2018 Share Postat Ianuarie 26, 2018 Salutare! Am văzut că s-a discutat pe-aici de scuturile de la Cosmo (http://www.cosmo-accessories.com/online-store/electronics-computers/dl-650-v-strom/skidplatedl650-54-55-info.html). Cine le are pe aici le are și în combinație cu niște crash-bars de la Givi? Se potrivesc la prindere? Stroama e de 650, K5. Cu cricul central de la SW-Motech bănuiesc că nu ar avea de ce să interacționeze că toate se montează în același loc... Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Ianuarie 27, 2018 Share Postat Ianuarie 27, 2018 M-Am ținut de cuvânt și am mai avansat reparatia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 27, 2018 Share Postat Ianuarie 27, 2018 M-Am ținut de cuvânt și am mai avansat reparatia. Boss,tu ai zis de un parbriz de 650?numai stiam cum sa dau de tine,am pierdut firul.mai vrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grigore1 Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 Parbriz stoc de dl650 am si eu 0722 786 069 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 (editat) Da, sunt interesat de parbriz ce mai am de pus la ea e parbrizul, o scarita noua pentru schimbator si semnale. Dupa care trebuie sa vad cum indrept crashbarul, suportul de sidecase si cricul central :/ Inca o intrebare, inafara de tije pentru amortizor, se poate lasa motocicleta din ajustari ? Chiar daca am 1:77 moto are sa aftermarket si ajung pe varfuri... Editat Ianuarie 28, 2018 de Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DrDre Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 Nu mai bine schimbi șaua?Cred ca e mai economic+ca nu schimbi nimic din ciclistica motocicletei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 Nu mai bine schimbi șaua?Cred ca e mai economic+ca nu schimbi nimic din ciclistica motocicletei. Saua e una dintre bonusurile utilajului, este foarte confortabila și nu as vrea sa o schimb. Cred ca am descoperit "problema" și anume deși amortizorul din spate e pe minim, tijele nu sunt cele originale de 140mm ci sunt mai scurte (~130mm) :/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 Deci e înălțat spatele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 (editat) Eu asa zic. Mi se parea mie ca e cam *prea* inalta, totusi nu sunt atat de scund si abia ajung pe varfuri, sigur si grosimea seii e un factor dar cand am masurat tijele am vazut ca sunt mai scurte decat cele originale. Acum ma gandesc sa caut niste tije de ~148-150mm de pe stormtrooper: Raising Links134 mm linkage set - raises rear of bike by 1.58cm133 mm linkage set - raises rear of bike by 1.9cm132 mm linkage set - raises rear of bike by 2.22cm131 mm linkage set - raises rear of bike by 2.54cm130 mm linkage set - raises rear of bike by 2.85cm Lowering Links145 mm linkage set - lowers rear of bike by 1.27cm146 mm linkage set - lowers rear of bike by 1.58cm147 mm linkage set - lowers rear of bike by 1.9cm148 mm linkage set - lowers rear of bike by 2.22cm Editat Ianuarie 28, 2018 de Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 Parca m-ar tenta sa fac un schimb cu tine, oasele mele sigur sunt stock. Insa nu am cum suspenda mobra, asa ca stau cuminte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Ianuarie 28, 2018 Share Postat Ianuarie 28, 2018 Nu-i bai, eu oricum as vrea sa o cobor cat imi permite limita, nici sa nu dau cu roata de codita la prima groapa, ca deh, sunt obisnuit cu chopper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 29, 2018 Share Postat Ianuarie 29, 2018 Pacat de mobra aia, am avut eu grija de ea pana la accident. Mergea ceas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 30, 2018 Share Postat Ianuarie 30, 2018 Nu-i bai, eu oricum as vrea sa o cobor cat imi permite limita, nici sa nu dau cu roata de codita la prima groapa, ca deh, sunt obisnuit cu chopper. Nu ai PM.unde trimit poze cu parbrizul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kocolinos Postat Ianuarie 30, 2018 Share Postat Ianuarie 30, 2018 Daca este cineva in cautare de un DL650XT 2017 este unul proaspat la vanzare pe Olx: https://www.olx.ro/oferta/motomus-vinde-suzuki-v-strom-xt-650cc-70cp-IDafJuf.html#e49c585f47 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brake Postat Ianuarie 31, 2018 Share Postat Ianuarie 31, 2018 Nu ai PM.unde trimit poze cu parbrizul Nu ai PM.unde trimit poze cu parbrizul Nu ai PM.unde trimit poze cu parbrizul0722318215 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.