Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Postări Recomandate

1 cm il castigi daca tai cauciucul de la suporti de la sa. Nu trebuie scosi de tot pentru ca porma saua va avea un joc ciudat si va atinge plasticul si il va zgaria - Mai e varianta cu lowering links dar aceasta are dezavantajul ca iti micsoreaza garda la sol - si eu in off-road am avut senzatia ca trebuie coborata .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Vstromisti.Nu prea scriu in forum dar sunt vsrommer mai mult de trei ani.Am doi album pe net cu motorul meu de pe drumuri din tara si din strainatate.Asfalt uscat si un sezon fara evenimente. http://picasaweb.google.com/drrrkl

 

Super pozele. Sint facute pe TransFagarasean?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te obisnuiesti cu zgomotul e ok.

Singura intrebare e daca nu cumva ii face rau la vaca.

Ca daca nu ii face... pai poa' sa troncane pana ii vine rau de la stomac. Io am inceput sa simt asta cu forestierele si soft enduro... si imi place. Si merge V-Stromu de rupe pe acolo (vezi posturile de mai sus).

Revine singura problema: nu ii face rau la vaca? (si prin rau nu ma refer la raul care il face un drum forestier la alta motocicleta de Enduro-Touring, ci ma refer la un rau mai rau decat raul ala: sa nu fie facuta motocicleta pentru asa ceva si sa o stric de prostalau ce sunt)

 

ca nu e o masinuta teleghidata de jucarie de la care iei motorasul si controalele si faci cu ele o barcuta teleghidata. E totusi o scula care a costat cateva mii de euroi si cu criza asta... mai bine merg numai pe sosea decat sa o stric. Nemaipunad la socoteala si faptul ca im place la nebunie.

 

 

banuiesc ca nu-i prieste prea mult dar problema mai mare e ca nu mai e deloc distractiv comparativ cu un soft-enduro. cu v-strom mergi pe forestier dar cu soft-enduro te distrezi pe acelasi drum. nu e o motocicleta facuta pentru asa ceva, sa mergi cu 60-70 ridicat din sa; reduci la 30 si induri ce ti se asterne in fata. eu nu m-am jucat la suspensii dar probabil anul acesta o sa incerc setarile extreme: foarte moi pentru forestier si foarte tari pentru sosea.

 

tu ai incercat setari diferite la suspensii cind ai iesit pe aratura?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce inaltime ai de curiozitate? La Suzuki se gaseste de vanzare o sha mai joasa cu 10 mm dar la un pret exorbitant, 300 de euro. Mai bine o dai pe a ta la modificat, in afara de scos burete sau pus ceva gel nu cred ca fac japonezii altceva la ea...

 

Da, stiu de seaua de la Suzuki, si mie mi se pare ca nu merita banii. Am vorbit deja cu Darian, un baiat care modifica sei si ma vad azi cu el sa vedem ce se poate face. Am 1.78, ating cu ambele picioare pamantul, dar nu am stabilitate prea mare dat fiind faptul ca stau mai mult pe varfuri. Va dau de stire dupa ce imi modific seaua, poate mai are si altcineva problema asta.

 

1 cm il castigi daca tai cauciucul de la suporti de la sa. Nu trebuie scosi de tot pentru ca porma saua va avea un joc ciudat si va atinge plasticul si il va zgaria - Mai e varianta cu lowering links dar aceasta are dezavantajul ca iti micsoreaza garda la sol - si eu in off-road am avut senzatia ca trebuie coborata .

 

Interesant ce spui, o sa ma uit dupa suportii de cauciuc. Spune-mi te rog de lowering links, nu o voi folosi prea mult pe off road si oricum presupun ca o pot inalta la loc. Ma mai gandeam sa mai umblu la amortizor, sa-l setez pe o pozitie mai joasa...Merci

Editat de smire
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O intrebare: stie cineva cum se schimba semnalizatorul stanga spate? Adica cum ajungi la piulita care il tine. Dupa niste aventuri prin padurile patriei, am ramas fara maneta de ambreaj si semnal stanga spate. Paradoxal, mi-a fost mult mai usor sa ii schimb restul de maneta cu una noua (inclusiv demontat / montat knocle cover) decat sa pun semnalizatorul. E drept ca se cam facuse noapte, dar asa, la prima vedere (mai mult pipaiala) reiese ca ar trebui demntotat suportul de topcase, si toata aparatoarea rotii din spate. Pare cam mult totusi, ma gandesc ca imi scapa mie ceva. Are cineva idee, sau aveti vreo schema pe undeva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 cm il castigi daca tai cauciucul de la suporti de la sa. Nu trebuie scosi de tot pentru ca porma saua va avea un joc ciudat si va atinge plasticul si il va zgaria - Mai e varianta cu lowering links dar aceasta are dezavantajul ca iti micsoreaza garda la sol - si eu in off-road am avut senzatia ca trebuie coborata .

 

Interesant ce spui, o sa ma uit dupa suportii de cauciuc. Spune-mi te rog de lowering links, nu o voi folosi prea mult pe off road si oricum presupun ca o pot inalta la loc. Ma mai gandeam sa mai umblu la amortizor, sa-l setez pe o pozitie mai joasa...Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule la 1.78 ai tai eu nu m-as gandi sa o cobor deloc. Eu am 1.68, Iacomia e cam tot acolo ca inaltime si vad ca se descurca. Desigur in offroad la viteze mici trebuie sa pui piciorul bine de tot jos ca sa o tii daca ai probleme. De la amortizor nu vei castiga nimic, am testat eu azi la unul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator alexman

Eu cand am scos semnalele pentru montajul de sidebags am dat jos coada motocicletei, se scoate relativ simplu, am si niste poze de atunci dar nu stiu cat de explicite sunt.

 

Manevra nu trebuie sa dureze mai mult de 10 minute, totul e sa ai chei potrivite.

 

 

 

O intrebare: stie cineva cum se schimba semnalizatorul stanga spate? Adica cum ajungi la piulita care il tine. Dupa niste aventuri prin padurile patriei, am ramas fara maneta de ambreaj si semnal stanga spate. Paradoxal, mi-a fost mult mai usor sa ii schimb restul de maneta cu una noua (inclusiv demontat / montat knocle cover) decat sa pun semnalizatorul. E drept ca se cam facuse noapte, dar asa, la prima vedere (mai mult pipaiala) reiese ca ar trebui demntotat suportul de topcase, si toata aparatoarea rotii din spate. Pare cam mult totusi, ma gandesc ca imi scapa mie ceva. Are cineva idee, sau aveti vreo schema pe undeva?

post-12219-1242748882_thumb.jpg

post-12219-1242748909_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cand am scos semnalele pentru montajul de sidebags am dat jos coada motocicletei, se scoate relativ simplu, am si niste poze de atunci dar nu stiu cat de explicite sunt.

 

Manevra nu trebuie sa dureze mai mult de 10 minute, totul e sa ai chei potrivite.

Din pozele tale se pare ca mitzone are dreptate. Trebuie demontata bara aia din spate. Daca ai pe ea suport de topcase nu mai e asa usor. Am dat si eu de asta cand am montat indicatorul de treapta de viteza de la <atw>. Trebuia sa dau jos sau sa departez un pic plasticul ala lateral, si pentru asta a trebuit sa desfac surubul lateral de la suportul ala de aluminiu, cand sa desfac partea din spate mi-am dat seama ca de desfacut era cum era, dar sa pun la loc suruburile de la suportul de topcase era cu schepsis. Asa ca am folosit ceva mai multa forta si am reusit fara sa desfac. Dar concluzia e ca daca ai suport de topcase atunci nu mai e asa usor sa desfaci coada.

 

Si acum o intrebare: voi dupa ce spalati motocicleta (la spalatorie- cu spuma) ungeti lantul?

Ca eu am observat ca de cate ori o spal trebuie sa ii ung lantul ca altfel face un zgomot infernal.

Si cum o spal in fiecare saptamana (dupa turele de offroad)... se duc spray-urile de lant ca berile intr-o gasca de insetati.

Si inca ceva: cand ungeti lantul dati cu spray numai pe partea interioara? Sau si pe cea exterioara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule la 1.78 ai tai eu nu m-as gandi sa o cobor deloc. Eu am 1.68, Iacomia e cam tot acolo ca inaltime si vad ca se descurca. Desigur in offroad la viteze mici trebuie sa pui piciorul bine de tot jos ca sa o tii daca ai probleme. De la amortizor nu vei castiga nimic, am testat eu azi la unul.

 

Eu am inaltimea 1,75 dar aici depinde foarte mult de configuratia ta de la mama natura cum ti-a dat picioarele- ami lungi , mai scurte ...

Eu ma descurc relativ bine dar am fobie de gropi cand ajung la stop sau chesti deastea desi nu am avut probleme . AM dat cu ea de pamant de 2 ori acu 2 sapt cand am fost la munte - odata am atins cu burta usor un bolovan si cand sa pun piciorul jos am ajuns prea tarziu cand ea era deja prea inclinata si a doua oara din greseala mea de a ma opri paralel cu linia de panta - atunci nu a avut relevanta cum ating si cum nu .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pozele tale se pare ca mitzone are dreptate. Trebuie demontata bara aia din spate. Daca ai pe ea suport de topcase nu mai e asa usor. Am dat si eu de asta cand am montat indicatorul de treapta de viteza de la <atw>. Trebuia sa dau jos sau sa departez un pic plasticul ala lateral, si pentru asta a trebuit sa desfac surubul lateral de la suportul ala de aluminiu, cand sa desfac partea din spate mi-am dat seama ca de desfacut era cum era, dar sa pun la loc suruburile de la suportul de topcase era cu schepsis. Asa ca am folosit ceva mai multa forta si am reusit fara sa desfac. Dar concluzia e ca daca ai suport de topcase atunci nu mai e asa usor sa desfaci coada.

 

Si acum o intrebare: voi dupa ce spalati motocicleta (la spalatorie- cu spuma) ungeti lantul?

Ca eu am observat ca de cate ori o spal trebuie sa ii ung lantul ca altfel face un zgomot infernal.

Si cum o spal in fiecare saptamana (dupa turele de offroad)... se duc spray-urile de lant ca berile intr-o gasca de insetati.

Si inca ceva: cand ungeti lantul dati cu spray numai pe partea interioara? Sau si pe cea exterioara?

Salut,

E indicat sa cureti (nu doar cu jetul de apa si spuma) si sa ungi lantul dupa iesirile in off-road - se pune praful/noroiul pe lant. Cat despre consumarea spray-urilor... e o cheltuiala asumata, de aia aleg unii BMW cu cardan. Vezi sa nu pui in exces ca oricum ti-l arunca la viteza (eu pun si pe exterior si pe interior). Inca o chestie - daca mergi mult pe off iti recomand un spray adecvat (era unul de la Motorex special).

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am inaltimea 1,75 dar aici depinde foarte mult de configuratia ta de la mama natura cum ti-a dat picioarele- ami lungi , mai scurte ...

Eu ma descurc relativ bine dar am fobie de gropi cand ajung la stop sau chesti deastea desi nu am avut probleme . AM dat cu ea de pamant de 2 ori acu 2 sapt cand am fost la munte - odata am atins cu burta usor un bolovan si cand sa pun piciorul jos am ajuns prea tarziu cand ea era deja prea inclinata si a doua oara din greseala mea de a ma opri paralel cu linia de panta - atunci nu a avut relevanta cum ating si cum nu .

 

Exact aceeasi greseala am facut si eu, oprire parelela cu linia de panta si o a doua oara pe pietris...mi-a fugit piciorul. Intradevar, poate in timp, cand ma voi mai obisnui cu pozitia inalta, nu o sa o mai vad ca o problema, insa momentan nu ma simt confortabil la viteze mici si opriri. Probabil ca e si obisnuinta cu pozitia joasa de la chopper... Plus ca merg f des cu pasager si daca am inclinat-o un pic mai mult, nu o mai pot tine.

 

Voi incerca in prima faza modificarea seii de unde se pot castiga 2 cm. La suporturile de cauciuc nu o sa umblu decat ulterior, daca nu se schimba nimic. Pacat ca nu merge din amortizor...

 

Imi poti spune te rog de lowering links ceva..?

Editat de smire
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

E indicat sa cureti (nu doar cu jetul de apa si spuma) si sa ungi lantul dupa iesirile in off-road - se pune praful/noroiul pe lant. Cat despre consumarea spray-urilor... e o cheltuiala asumata, de aia aleg unii BMW cu cardan. Vezi sa nu pui in exces ca oricum ti-l arunca la viteza (eu pun si pe exterior si pe interior). Inca o chestie - daca mergi mult pe off iti recomand un spray adecvat (era unul de la Motorex special).

Bafta!

Na asta cu spray-urile e iar o dilema:

Merg in timpul saptamanii in oras si pe aslfalt. Odata la 1 - 2 -3 saptamani fac o iesire de soft enduro care merge pana pe la 100 - 200 km.

Ce spray sa folosesc?

Ala de enduro e mai moale? Ala de sosea e mai lipicios?

Care le sunt calitatile?

Ce spray folositi cei care aveti aproximativ acelasi tipar de dat cu motoru ca mine?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Alexman, banuiam ca aia e miscarea, dar ma gandeam ca fiind noapte (am surubarit in fata blocului, sub un bec stradal) poate nu vad bine, sau imi scapa ceva.

Bafta

 

@vrajitoru: unde o speli? merge la orice spalatorie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi Alexman, banuiam ca aia e miscarea, dar ma gandeam ca fiind noapte (am surubarit in fata blocului, sub un bec stradal) poate nu vad bine, sau imi scapa ceva.

Bafta

 

@vrajitoru: unde o speli? merge la orice spalatorie?

Cam. Eu am o spalatorie unde stiu ca patronul are motoare si baietii stiau ce sa ii faca de cand m-am dus prima oara.

De fapt singura problema e sa nu dea cu jetul de prea aproape la radiatoare sa nu le indoaie aripioarele. In rest... o fac baietii alba de spuma si pe urma o clatesc in toate gaurile. Iese ca noua.

Citeam undeva pe un topic ca dupa aia se recomanda sa dai un un spray M40 sau W40 (sau ceva de genul asta) pe la manete si pe unde sunt piese in miscare (probabil ca sa previna rugina).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Na asta cu spray-urile e iar o dilema:

Merg in timpul saptamanii in oras si pe aslfalt. Odata la 1 - 2 -3 saptamani fac o iesire de soft enduro care merge pana pe la 100 - 200 km.

Ce spray sa folosesc?

Ala de enduro e mai moale? Ala de sosea e mai lipicios?

Care le sunt calitatile?

Ce spray folositi cei care aveti aproximativ acelasi tipar de dat cu motoru ca mine?

 

Vezi ca au la Louis un ditamai spray-ul de 750 ml. , e sintetic... si mie mi se pare ok(ca sa nu mai spun ca-i destul de ieftin vreo 43 ron).

Daca mergi mult off-road, cureti/ungi lantul mai des.

In general, am vazut ca la V-strom e recomandabil sa ungi lantul la 1000 km(asa scrie in cartea tehnica), dar eu cred ca la 500-600 km e mai ok(tinand cont de particularitatile scumpei noastre patrii: praf,jeg,baltoci,noroi,etc si de conditiile atmosferice: daca mergi cateva ore prin ploaie de ex.trebuie sa-l ungi mai repede).

Sunt multi care ung lantul cu ulei de motor si n-au nici o problema(numai ca-l ung mai des pt.ca e mai subtire si nu adera la fel ca spray-ul de lant).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam. Eu am o spalatorie unde stiu ca patronul are motoare si baietii stiau ce sa ii faca de cand m-am dus prima oara.

De fapt singura problema e sa nu dea cu jetul de prea aproape la radiatoare sa nu le indoaie aripioarele. In rest... o fac baietii alba de spuma si pe urma o clatesc in toate gaurile. Iese ca noua.

Citeam undeva pe un topic ca dupa aia se recomanda sa dai un un spray M40 sau W40 (sau ceva de genul asta) pe la manete si pe unde sunt piese in miscare (probabil ca sa previna rugina).

 

Da, W40 si pentru lubrefierea partilor in miscare. Se gaseste la benzinarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am montat cricul central si o priza cu capac.oare cine ma poate ajuta/asista cu fabricarea si montarea unui ungator automat de lant?nu ramin dator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi mi-am montat cricul central si o priza cu capac.oare cine ma poate ajuta/asista cu fabricarea si montarea unui ungator automat de lant?nu ramin dator.

 

Eu zic sa-i dai un PM lui Bogdan, care mi-a montat si mie ungator pentru lant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna dimineatza....strasnica motoreta.... :huh: ...sora geamana cu a mea... :cheers: ...zi grozava va doresc si asfalt uscat... :P

 

:unsure: ...sau o fi chiar am mea....? B) fuga la garaj sa verific...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum e , ai gasit-o la locul ei? :unsure:

 

Primele impresii: am luat-o ieri, am bagat sub 100 de km. Pe langa GS 500 asta e incredibila, totul e atat de smooth, pozitia atat de confortabila, motorul f elastic, cutia impecabila. Desi e mare e extraordinar de manevrabila la viteze mici, odata ce ai plecat de pe loc inaltimea nu mai conteaza, e chiar un atu. Ajung cam greu cu picioarele jos, trebuie sa ma intind tare si sa am pantaloni largi. De manevrat pe loc nu se pune problema incalecat, trebuie sa o iau frumos pe langa :cheers:

 

Si prima chestie pe care am observat-o : la accelerare (dar nu in treapta 1 ci doar in celelalte) am un bazait subtire si enervant. Pe loc daca turez sau in mers daca trag ambreiajul si o turez nu face. Sa fie de la windscreen/carene, de la pompa de benzina sau de la TPS desincronizate? Motorul are f f putini km daca e sa ne luam dupa ceas si alte semne, ieri am schimbat toate lichidele la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum e , ai gasit-o la locul ei? :unsure:

 

Primele impresii: am luat-o ieri, am bagat sub 100 de km. Pe langa GS 500 asta e incredibila, totul e atat de smooth, pozitia atat de confortabila, motorul f elastic, cutia impecabila. Desi e mare e extraordinar de manevrabila la viteze mici, odata ce ai plecat de pe loc inaltimea nu mai conteaza, e chiar un atu. Ajung cam greu cu picioarele jos, trebuie sa ma intind tare si sa am pantaloni largi. De manevrat pe loc nu se pune problema incalecat, trebuie sa o iau frumos pe langa :cheers:

 

Si prima chestie pe care am observat-o : la accelerare (dar nu in treapta 1 ci doar in celelalte) am un bazait subtire si enervant. Pe loc daca turez sau in mers daca trag ambreiajul si o turez nu face. Sa fie de la windscreen/carene, de la pompa de benzina sau de la TPS desincronizate? Motorul are f f putini km daca e sa ne luam dupa ceas si alte semne, ieri am schimbat toate lichidele la el.

 

Sa-ti traiasca :huh: Vezi cu bazaitul ca a mea ma secat vreo 25000km adica un an de strans carene si plastice cu un zgomot care a disparut brusc cand m-a busit unul in spate si mi-a rupt suportul de numar. concluzie: verifica sa nu vibreze placuta de inmatriculare in suportul de plastic B)

Bafta si asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...