Jump to content

Suzuki V-Strom Dl 650/1000


Recommended Posts

3 hours ago, ENEOS said:

Șaiba împiedică în vreun fel mizeria și apa să ajungă la rulmenți? :huh:

Modelul ăla e cu piesa de cauciuc gata aplicata 😁

De saiba a raspuns mai sus Lucian.

Dar cum spuneam, se dezbate, inca.

Personal am fost de fiecare data nemultumit de variantele aftermarket fata de cele gasite in magazinele de rulmenti

.

Eu sunt curios de altceva, in magazinele de rulmenti nu se gaseste cauciucul magic de la rulmentul de la pinion. Dimensiunea pe original e de 7mm grosime, dar in magazine doar pe 8mm se gaseste. As fi curios totusi intr un kit de asta de aftermarket daca chiar e de 7 mm sau e totusi de 8 chiar si subtiat prin frecare la 7-7.5 😁

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 4 weeks later...

Salut!
M-am decis de ceva vreme sa imi achizitionez un V-Strom, dar fiind incepator si nestiind exact piata, ma gandeam sa intreb aici. Am inteles ca Suzuki-ul din 2006 are acelasi motor ca cel din 2011, deci la capitolul asta sunt la fel. Ce am inteles ca difera in schimb intre cele 2, este ca cel din 2011 are 2 bujii pe cilindru. Oare merita achizitionarea modelului din 2011 doar pentru acest update? Ca si pret, cel din 2006 imi e mult mai accesibil si personal imi place mai mult aspectul lui, dar pana la urma ma intereseaza performanta mai buna. Multumesc! ;)  

Link to comment
Share on other sites

e greu de pus performanta si VStrom 650 in aceeasi fraza, deci din punctul asta de vedere, nu conteaza. Am avut 2009, si daca ar fi sa iau din nou, as lua 2009+ sau cel putin 2008, dar musai cu ABS.

 

887648359_Screenshot2022-01-11at02_54_15.thumb.png.da0bd9cf33d23ca58354d02de067aab6.png

 

zic ca 2008 ar fi cel mai vechi pe care l-as alege pentru ca as vrea musai ABS si maximul de putere de la alternator: fiind o motocicleta mai de touring, o sa vrei sa pui accesorii pe ea (manere incalzite, incarcator de telefon, poate proiectoare, etc). Singurele probleme majore pe care le-am avut au fost la stator, prin urmare l-as vrea cat mai puternic, si foarte important: sa-ti calculezi bine puterea totala pe consumatori, astfel incat sa nu tii in sarcina maxima alternatorul. 

Link to comment
Share on other sites

motoretele nu sunt ca vinul, cu cat mai vechi cu atat mai bune...

 

ia modelul cat mai nou pe care ti-l permiti si cu ABS daca esti incepator. MUSAI!

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, bursyllac a spus:

e greu de pus performanta si VStrom 650 in aceeasi fraza

Bine, nici aspectul plăcut nu e ușor de pus în aceeași frază cu VStrom, cel puțin prima generație.

Omul de fapt vrea o confirmare că e ok să-l ia pe ăla vechi și voi îi dați de-l juliți cu >2008 și abs. Ce uameni... 🙄

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, ENEOS said:
12 hours ago, bursyllac said:

 

Bine, nici aspectul plăcut nu e ușor de pus în aceeași frază cu VStrom, cel puțin prima generație.

mie mi-a fost draga, dar nu pot sa am mari pretentii de la gusturile mele ca acuma imi place maxim KTM-ul 990 Adventure pe care il am :D nush cati ar gasi-o aratoasa si pe asta.

 

 

6 hours ago, ENEOS said:

Omul de fapt vrea o confirmare că e ok să-l ia pe ăla vechi și voi îi dați de-l juliți cu >2008 și abs. Ce uameni... 🙄

daca e in stare tehnica buna, e ok sa il ia si pe ala vechi, dar ABS-ul mi-a salvat oasele de mai multe ori decat mi-as fi dorit sa fie nevoie.

Link to comment
Share on other sites

@Deiwman: din 2007 sunt doua bujii pe cilindru. Tot din 2007 s-a pus si ABS optional pe el. 

Iteratia urmatoare: 2011-2017 pare mai mica si, desi are aceeasi greutate cu modelul vechi, se simte mai usoara la manevrele la viteza mica. Dar, odata cu asta, a pierdut din cuplu la turatie mica si a a crescut confortul/puterea la turatii mai mari. La asta ABS este standard si nu e decuplabil. Dar e asa de bine facut incat nici in offroad nu e nevoie sa il decuplezi. 

Iteratia 3: 2017+  se pare ca e chiar mai manevrabila ca cea dinainte. De putere si cuplu nu stiu sa iti spun mare lucru pentru ca nu am condus 650 din anii astia. Sau daca am condus nu mai tin minte. Inca o chestie: de la iteratia asta s-au transformat farurile din unul langa altul in unul peste altul (unul pe faza mare si unul pe faza mica).  

 

Toate cele de mai sus sunt pentru modelul "mic" : 650 cc. 

 

La miar e alta discutie, dar daca esti incepator s-ar putea sa nu te intereseze.  

Link to comment
Share on other sites

Acum 22 ore, Lucian_M a spus:

Cauta cu ABS, lasa bujiile.

Aia clar, nici nu ma gandeam sa imi iau unul fara ABS. Am un bandit 600 acum fara ABS si deja am 2 trante :))))  

Acum 3 ore, vrajitoru a spus:

@Deiwman: din 2007 sunt doua bujii pe cilindru. Tot din 2007 s-a pus si ABS optional pe el. 

Iteratia urmatoare: 2011-2017 pare mai mica si, desi are aceeasi greutate cu modelul vechi, se simte mai usoara la manevrele la viteza mica. Dar, odata cu asta, a pierdut din cuplu la turatie mica si a a crescut confortul/puterea la turatii mai mari. La asta ABS este standard si nu e decuplabil. Dar e asa de bine facut incat nici in offroad nu e nevoie sa il decuplezi. 

Iteratia 3: 2017+  se pare ca e chiar mai manevrabila ca cea dinainte. De putere si cuplu nu stiu sa iti spun mare lucru pentru ca nu am condus 650 din anii astia. Sau daca am condus nu mai tin minte. Inca o chestie: de la iteratia asta s-au transformat farurile din unul langa altul in unul peste altul (unul pe faza mare si unul pe faza mica).  

 

Toate cele de mai sus sunt pentru modelul "mic" : 650 cc. 

 

La miar e alta discutie, dar daca esti incepator s-ar putea sa nu te intereseze.  

Multumesc mult, atat tie, cat si celor de mai sus! Sincer daca e sa imi permit unul mai nou, mi-as lua unul din 2011, dar ramane de vazut. Cat timp ambele sunt bune de putin offroad si touring e perfect. Ca si aspect sincer, ambele mi se par dragute, chit ca la inceput nu imi placeau deloc farurile, dar am inceput sa le indragesc...oarecum :)))

Link to comment
Share on other sites

Acum 40 minute, Deiwman a spus:

Aia clar, nici nu ma gandeam sa imi iau unul fara ABS. Am un bandit 600 acum fara ABS si deja am 2 trante :))))  

Ușurel cu mobrele, mai era cineva care se ocupa cu asta (de trântit zic), învață să stăpânești agregatul.

Edited by Lucian_M
Link to comment
Share on other sites

Acum 2 ore, Deiwman a spus:

mi se par dragute, chit ca la inceput nu imi placeau deloc farurile, dar am inceput sa le indragesc

Aripa spate nu-ți place (a modelului vechi)? E supeeerbă! 

:wacko:

Link to comment
Share on other sites

Te obișnuiești cu ea, e utilă și destul de solidă. Când am luat mobra, era pe ea un kit de fibră de sticlă tip "short-tail", mă stropea la greu. Mi-a dat omul mai apoi aripa standard, altă treabă.

 

Dar voi ați văzut acea protecție de pinion spate, ca să nu mai stropească roata cu spray sau ulei? Dr. V-strom a făcut un review, e 3d print, chiar interesantă.

 

Am găsit și magazinul: https://www.snoto.de/en/produkt/cleandisc-chainguard-suzuki-vstrom-650/

Screenshot_2022-01-12-09-38-08-240_com.opera.browser.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +31 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17200 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...