Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

o alta idee ar fi

daca am face rost de una bucata sunt convins ca bogdan ar putea sa faca altele ,oarecum pare simpla (nu neaparat usor) daca ai model si poti sa scoti cotele ,costa in state 90$ www.madstad.com
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o alta idee ar fi
daca am face rost de una bucata sunt convins ca bogdan ar putea sa faca altele ,oarecum pare simpla (nu neaparat usor) daca ai model si poti sa scoti cotele ,costa in state 90$ www.madstad.com

 

E chiar interesant sistemul. Dar nu stiu cum lipesti suportul pe geamul din plastic. Oricum sint convins ca este cel mai adevarat pe care l-am vazut pina acum. Daca vreti pe cineva sa vi-l trimita din state, am pe un tip care mi-a trimis mie supapele pentru amortizoare. E american si are si el tot un Vstrom. Mi-a spus ca daca ma mai intereseaza ceva doar sa-i trimit un email. Plate se face prin Paypal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca parbrizu e lipit,suportul este pentru v-strom si atunci merge prins in suruburi (in schema de montaj parca asa se vede) ,in cazul nostru si cel facut de bogdan sar potrivi la fix

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O alta idee de ungator : http://www.chainoiler.co.uk/

Mie tot sistemele alea automate cu valva vacuumatica mi se par mai ok, asigura o ungere constanta, nu in valuri, cand iti aduci aminte.

Am auzit de posesori de V-Strom care au ajuns la 100000km cu lantul original folosind un sistem Scottoiler.

 

Bogdan a facut treaba foarte buna cu sistemul lui de ungere. Eu zic ca poti sa-l distribui asa cum era in varianta initiala, oamenii care l-au testat sunt foarte multumiti de el.

Nu stiu daca e o idee buna sa pui robinetul de reglaj pe bascula, socurile si vibratiile s-ar putea sa-l deregleze rau.

 

Eu am luat de la Bogdan doar capul de ungere, in rest mi-am improvizat un sistem asemanator cu al lui, dar din pacate nu mi-a iesit la fel de bine.

Cat am fost in Grecia, cel putin 3000km nici nu m-am atins de lant, doar ma mai uitam din cand in cand sa vad daca e ok. Mai facea din cand in cand cate o baltuta, dar lantul si pinionul aratau foarte bine. Ungerea aia constanta tinde sa si spele lantul si exteriorul pinionului, asa ca nici macar spalatul nu trebuie sa te preocupe. Ce sa mai vorbim, e aproape ca si cum ai avea cardan! :)

Pana la urma sistemul a fost rapus de un drum ingrozitor de prost in Bulgaria (am ales drumul gresit din soseaua principala pana in Melnik), mi-a sarit furtunul-rezervor din valva vacuumatica si mi-a curs tot uleiul pe jos (respectiv pe bascula, scarita, picior, cric central, etc.).

 

E chiar interesant sistemul. Dar nu stiu cum lipesti suportul pe geamul din plastic. Oricum sint convins ca este cel mai adevarat pe care l-am vazut pina acum. Daca vreti pe cineva sa vi-l trimita din state, am pe un tip care mi-a trimis mie supapele pentru amortizoare. E american si are si el tot un Vstrom. Mi-a spus ca daca ma mai intereseaza ceva doar sa-i trimit un email. Plate se face prin Paypal.

Suportul nu se lipeste, parbrizul se prinde in suruburi la fel ca si pe suportul original.

Am vrut si eu sa-mi fac un suport gen Madstad, ba chiar imi luasem niste profile de aluminiu sa ma apuc de treaba, dar nu prea am scule potrivite.

Am niste poze detaliate si niste desene pe undeva, daca vrea cineva sa se apuce pot sa i le dau.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@bogdan: ceva noutati cu ungatoarele alea?

(si as vrea sa imi trimiti si sablonul de la scut)

 

Cu ungatoarele, desi pare simplu la prima vedere, tot incerc sa-l perfectionez. Problemele simple sant si cel mai greu de inlaturat si anume: furtunase subtiri prin care sa nu mai circule in sens invers bulele de aer, adeziv care sa lipeasca plastic de aluminiu si sa reziste in timp la ulei, valva vacuumatica care sa inchida uleiul de tot, fara pierderi peste noapte, robinet de reglaj fiabil, la care sa existe repetabilitate la fiecare reglaj, furtun de vacuum subtire, rigid si care sa nu se inmoaie la caldura, si lista poate continua. Cam toate amnuntatele astea le-am rezolvat, dar trebuie verificate si in exploatare mai dura la drum lung. Dupa ce ma intorc din Bg vedem concluzia finala. Cateva poze pt curiosi. Poate mai incearca cineva cercetarea!!!

Beton arata.

Cel putin partea din spate cu prinderea la pipe si pipele de pe foaie arata profesional de-a dreptu'.

Eu cred ca as pune robinetul de reglaj in spatele la patratul pe care e prinsa scarita la pasager.

In rest... abia astept sa il testez.

 

Mai am niste intrebari: se intampla si la voi din cand in cand sa ramana cate un ceas la locul lui atunci cand fac checkul ala de rotire dreapta-stanga (cand pui contactul)? Ca mie mi se intampla sa faca numai unu dintre ele. Dar nu sunt alte probleme. Si indicatorul de treapta se mai intampla ca dupa ce face rotirea completa sa ramana aprinsa numai linia orizontala de sus si nu mai arata viteza. Dar daca iau contactul si il pun iar, merge.

Da' tare mult ma ajuta indicatorul ala. Stiu exact cate trepte sa dau in jos la intrare in viraj... imi place la nebunie.

 

Nebunie sa fi incepator pe un asa motor. Aia de ce merge asa, da' ceasu' ala de ce nu se mai misca, oare are ceva la motor? o fi un mesaj de eroare? de ce huruie lantu'? l-am uns destul? oare nu am pus prea multa vaselina? oare de care spray sa iau: offroad sau onroad? oare spla prea des motocicleta? sa dau cu spuma sau sa nu dau?

intrebari, decizii, dubii,... grea viata f#t#i.

 

oare si-a dat cineva seama ca glumeam?... sau ...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Beton arata.

Cel putin partea din spate cu prinderea la pipe si pipele de pe foaie arata profesional de-a dreptu'.

Eu cred ca as pune robinetul de reglaj in spatele la patratul pe care e prinsa scarita la pasager.

In rest... abia astept sa il testez.

 

Mai am niste intrebari: se intampla si la voi din cand in cand sa ramana cate un ceas la locul lui atunci cand fac checkul ala de rotire dreapta-stanga (cand pui contactul)? Ca mie mi se intampla sa faca numai unu dintre ele. Dar nu sunt alte probleme. Si indicatorul de treapta se mai intampla ca dupa ce face rotirea completa sa ramana aprinsa numai linia orizontala de sus si nu mai arata viteza. Dar daca iau contactul si il pun iar, merge.

Da' tare mult ma ajuta indicatorul ala. Stiu exact cate trepte sa dau in jos la intrare in viraj... imi place la nebunie.

 

Nebunie sa fi incepator pe un asa motor. Aia de ce merge asa, da' ceasu' ala de ce nu se mai misca, oare are ceva la motor? o fi un mesaj de eroare? de ce huruie lantu'? l-am uns destul? oare nu am pus prea multa vaselina? oare de care spray sa iau: offroad sau onroad? oare spla prea des motocicleta? sa dau cu spuma sau sa nu dau?

intrebari, decizii, dubii,... grea viata f#t#i.

 

oare si-a dat cineva seama ca glumeam?... sau ...?

Salut! Chiar astazi de dimineata acul turometrului a ramas pe 0 si dupa circa 30 de secunde si-a revenit . M-a mirat si pe mine :) , dar cine stie care a fost cauza ? Asteptam parerile expertilor Wee !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu mi-am refacut instalatia de uns lantul - am pus un furtun mai subtire (19mm) pe post de rezervor, inainte aveam unul de 24 care era foarte rigid si imi iesea din valva, oricat de bine l-as fi strans. Mi-au incaput cam 70cm de furtun, din care am umplut cam 60cm, deci daca am calculat eu bine incap cam 170ml de ulei.

Am bagat valva vacuumatica sub plasticul din stanga, iar robinetul de reglaj l-am prins de semicadru, langa suportul pt scarita de pasager.

Inainte pusesem valva mai jos, dar lantul atingea din cand in cand furtunul de vacuum, si m-am trezit ca mi l-a gaurit.

post-6232-1243608834_thumb.jpg post-6232-1243608842_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am intors cu bine din Bg. Un traseu super cu mult munte. Zone pustii, cu un relief variat, inpadurit fara gunoaie si manele. Singurul cuvant care-mi vine in minte: stectaculos. Din pacate 2 zile a plouat fara intrerupere si poze nu am putut face. Total am facut cca 1200 km pe un praseu un pic scurtat, dar il vom face la sfarsitul verii pe deantregul. A fost totusi bine ca am verificat ce merge si ce nu la ungator in cele mai proaste conditii posibile. Drumuri bune, drumuri proaste,offroad, noroi, bolovani, ploaie. Ungatorarele, pt ca au fost doua, si-au facut treaba, dar intr-o mie de km s-a consumat uleiul din rezervoare (170 ml), debitul fiind reglat ca pt ploaie. Cel mai rau a fost cu tevile subtiri care fiind in contact cu foaia, se umpleau la cap cu mizerie fina, care in amestec cu uleiul, facea un dop care le infunda si nu mai lasa sa curca ulei. Ne-am prins tarziu de fenomen si dupa mai multe pauze de desfundare, am rotit tevile subtiri in jos, in asa fel ca uleiul sa cada direct pe lant, fara sa fie in contact cu nimic. Nu s-au mai infundat si pare ca asa s-a rezolvat problema. In rest totul a mers conform asteptarilor. Pozitionarea reglajului pe bascula nu creiaza nici un inconvenient si a lucrat bine. Nu l-am mai comasat cu valva pt ca sant din plastic si m-am gandit la o solutie ca sa poata fi inloculit usor cu unul identic, in caz ca se intampala ceva (uzura, rupere, etc).

post-8769-1243796297_thumb.jpg

post-8769-1243796495_thumb.jpg

post-8769-1243796529_thumb.jpg

post-8769-1243796566_thumb.jpg

post-8769-1243796625_thumb.jpg

post-8769-1243796896_thumb.jpg

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am intors cu bine din Bg. Un traseu super cu mult munte.

Foarte frumos. As fi venit si eu, daca nu eram rupt (si falit) dupa drumul in Grecia. Poti sa ne zici traseul, macar punctele principale?

 

Am pus si eu in sfarsit poze din Grecia pe V-Strom Pictures: /index.php?...t&p=1919811

Editat de atw
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare.

As dori sa imi cumpar in curand un V-Strom de 1000, modelul dupa 2004, si ma obsedeaza un lucru. Are cineva pe aici modelul fabricat dupa 2004 ?

Lucrul care ma obsedeaza : motocicleta este limitata la 200 km/h? Pentru ca am citit asta intr-un test dintr-un numar Univers Moto de acum 4 ani, modelul fiind fabricat in 2004. Stiu ca modelele pana in 2004 prind in jur de 230.

Daca este cineva pe aici care are si a facut un test de top speed poate da un raspuns care ar putea fi crucial pentru mine in vederea achizitionarii motocicletei.

Va mutumesc mult si La Multi Ani ! Tot ce va doriti si multa sanatate !

Ce sa zic? Eu+nevasta am mers cu Stromul meu din 2008,de un miar la 223 si nici vorba de vreun vobbling.Turometrul arata 6100 de rpm...Deci pana la 9500 cred ca mergea vreun 235.Ideea este sa fie drumul cat mai neted si sa nu fie vreme vantoasa.Vantul e cu adevarat periculos nu ca nu ar putea sustine motorul o viteza de croaziera de 200.Daca am avea si noi autostrazi ai ramana surprins ce poate motorul asta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din ce am citit eu DL 1000 este limitat numai in viteza 5 si 6 la 85 CP, tocmai pt ca ciclistica , parbrizul si pozitia in sa nu sant potrivite pt viteza mai mare de 180 km/h. Nu ma interesat deosebit subiectul, dar in vstrom.info s-a discutat si era relativ simplu de inlaturat limitarea asta, schimband niste rezistente ale unui comutator ce sezizeaza in ce viteza esti la un moment dat si comunica cu CDI. Cei care umblasera acolo spuneau ca dupa delimitare au mers cu peste 220 KM/h, dar mi se pare foarte riscant, motocicleta nemaiavand stabilitate pe directie mai ales cand mergi singur, fara bagaje. Incerc sa fac o extrapolare a senzatiei de la DL 650, aceasta fiind foarte apropiata ca greutate si dimensiuni cu DL 1000. Singurul atu in plus pt DL 1000 este suspensia ceva mai elaborata, in rest nu m-as vedea cu mai mult de 160-170 pe genul asta de motor.

Eu cu stromul meu de 1000 am mers cu 223 la 6100 rpm si simteam ca inca ar mai fi mers putin si desi urca greu vitezometrul nu si-a prea pierdut suflul...Se vede adn-ul TL-SV.Eu am mers si cu cel de 650.E vioi si reusit,dar nu inteleg cum ai ajuns la afirmatia ca singul atu e suspensia!!!!! Stimabile! Celei de 1000,cu bagaje,cu nevasta si cu ce mai vrei tu nu ii pasa ca e deal sau vale...Merge si iar merge si trage ca toti dracii fara absolut nici un efort.Daca ai avea posobilitatea sa faci Alpii incarcat full cu cea de 650 si apoi cu cea de 1000 cred ca te-ai gandi mai bine inainte de a mai scrie asemenea,cum sa le spun? ineptii...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cu stromul meu de 1000 am mers cu 223 la 6100 rpm si simteam ca inca ar mai fi mers putin si desi urca greu vitezometrul nu si-a prea pierdut suflul...Se vede adn-ul TL-SV.Eu am mers si cu cel de 650.E vioi si reusit,dar nu inteleg cum ai ajuns la afirmatia ca singul atu e suspensia!!!!! Stimabile! Celei de 1000,cu bagaje,cu nevasta si cu ce mai vrei tu nu ii pasa ca e deal sau vale...Merge si iar merge si trage ca toti dracii fara absolut nici un efort.Daca ai avea posobilitatea sa faci Alpii incarcat full cu cea de 650 si apoi cu cea de 1000 cred ca te-ai gandi mai bine inainte de a mai scrie asemenea,cum sa le spun? ineptii...

Nu te ambala, Bogdan cred ca vorbea de "atu" in ceea ce priveste stabilitatea la viteza mare, pt ca in rest, dpdv aerodinamic, bicicletele sunt la fel.

Evident ca un motor de 650 n-are cuplul unuia de 1000, dar asta nu inseamna ca nu poti sa faci Alpii sau ce munti vrei tu incarcat full cu ala de 650 fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu cu stromul meu de 1000 am mers cu 223 la 6100 rpm si simteam ca inca ar mai fi mers putin si desi urca greu vitezometrul nu si-a prea pierdut suflul...Se vede adn-ul TL-SV.Eu am mers si cu cel de 650.E vioi si reusit,dar nu inteleg cum ai ajuns la afirmatia ca singul atu e suspensia!!!!! Stimabile! Celei de 1000,cu bagaje,cu nevasta si cu ce mai vrei tu nu ii pasa ca e deal sau vale...Merge si iar merge si trage ca toti dracii fara absolut nici un efort.Daca ai avea posobilitatea sa faci Alpii incarcat full cu cea de 650 si apoi cu cea de 1000 cred ca te-ai gandi mai bine inainte de a mai scrie asemenea,cum sa le spun? ineptii...

 

 

 

/index.php?...amp;hl=dolomiti

Am facut Alpii dar singura diferenta a fost de consum, adica al meu de 650 se multumeste cu mai putin as spune muuullttt mai putin.

Pe autostrada e o diferenta in defavoarea lui 650, acolo peste 160km/h consuma mai mult decat cel de 1000 si se simt caii in minus.

Nici eu nu cred ca V-strom-ul e construit pt viteze de peste 220.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era vorba de genul asta de motor--enduro touring--si eu am cumparat genul asta pentru drumuri lungi ,cu pasager si bagaje,pentru comfortu care il ofera ,pentru placerea mersului cu motocicleta nicidecum sa alerg cu 220 la ora

la urma urmei fiecare merge cu cit vrea si cit poate,pina acum n-au fost dispute ca ala de 1000 sau ala de 650 e mai bun ca celalalt,fiecare cu plusurile si minusurile sale.amindoua sunt surori bune nu vitrege......parerea mea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

/index.php?...amp;hl=dolomiti

Am facut Alpii dar singura diferenta a fost de consum, adica al meu de 650 se multumeste cu mai putin as spune muuullttt mai putin.

Pe autostrada e o diferenta in defavoarea lui 650, acolo peste 160km/h consuma mai mult decat cel de 1000 si se simt caii in minus.

Nici eu nu cred ca V-strom-ul e construit pt viteze de peste 220.

Normal ca nu este,dar crede-ma ca poate...Si inca cum! Oricum,similaritatile intre miar si 650 sunt minime,cat or fi ele de surori...nevitrege! Am mers mult si cu una si cu alta dar sa vina acum cineva si sa incerce sa ma convinga,cum ca e cam acelasi motor...Hmmmm!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era vorba de genul asta de motor--enduro touring--si eu am cumparat genul asta pentru drumuri lungi ,cu pasager si bagaje,pentru comfortu care il ofera ,pentru placerea mersului cu motocicleta nicidecum sa alerg cu 220 la ora

la urma urmei fiecare merge cu cit vrea si cit poate,pina acum n-au fost dispute ca ala de 1000 sau ala de 650 e mai bun ca celalalt,fiecare cu plusurile si minusurile sale.amindoua sunt surori bune nu vitrege......parerea mea

Fa cateva mii de km.cu miarul si mai vorbim noi dupa.Nici eu nu sunt mort dupa viteza(dovada ca mi-am luat strom si nu altceva)dar tot in urma unor pareri contradictorii cum ca nu poate,am incercat ...Si uite ca se poate.Varadero si CapoNord sunt putin in urma.Triumphul ce-i mai rupe gura...Si nu sunt deloc subiectiv.Cea de 1000 are toate atuurile celei de 650+multe altele.Doar greutatea da batai de cap celor mai scunzi.Si ca sa inchei:nici picat cu ceara nu mi-as lua 650 acum!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutiile astea 650 vs 1000 nu duc niciodata nicaieri. Multi au incercat si una si alta, iar unii prefera DL1000, altii DL650, din diverse motive. Different strokes for different folks (nu stiu proverbul echivalent in romana).

Eu unul am testat (destul de putin) un DL1000, dupa care mi-am luat DL650 (in special pt ABS, greutate, consum - eu merg foarte mult in oras) si sunt extrem de multumit.

Evident ca un motor de 1000cc trage mai bine decat unul de 650, asta e de la mintea cocosului. La fel cum unul de 1300 trage mai bine decat unul de 1000, iar unul de 1800 trage mai bine decat unul de 1300, depinde unde vrei sa te opresti. Probabil daca ai merge mai mult timp pe un Rocket III nu ti-ai mai lua un amarat de DL1000 nici picat cu ceara! :blink:

Pt mine DL650 are putere arhisuficienta, am mers multe mii de km incarcat la maxim prin munti si m-am distrat de minune. Nu ma deranjeaza sa dau o treapta sau doua in jos cand e nevoie, ba chiar e mai fun, ca doar nu mi-am luat maxi-scuter. :D

Pe autostrada merg in general cu 140, mai ales cu pasager si bagaje, dar ajung la 170-180 extrem de usor. Singur am mers si cu 200, dar nu pot sa zic ca mi-a facut placere.

In oras si in offroad nici nu incape discutie, prefer clar DL650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare ,

de o saptamana jumate mi-am lasat motorul cu 1 inch - defapt bogdan a facut operatiunea cu schiimbatul "oaselor" . A mers initial (adica pana ieri) fara sa o las jos si din juguri - Motorul si-a schimbat comportamentul total - imi dadea un feedback de nestabilitate - imi dadea impresia ca fuge roata spate frecvent si deasemnea era greoaie la schimbarea de directie brusca sau alte manevre-

Ieri am coborat si fata - nu se poate cobora decat maxim 1,9cm - cel putin cat am masurat eu :D - Ajunge sa lovesti cu telescopul ghidonul. S-a schimbat comportamentul remarcabil - a redevenit ce era ea inainte - nu am mai avut probleme - am tras o tura de 20 km si nu am mai simtit nereguli .

 

Concluzia este ca pentru a pastra motorul in parametri la coborare trebuie neaparat coborata si din juguri - Cred ca optim ar fi sa fie coborata cu maxim 3/4 Inchi pentru a putea lasa si in fata cu exact aceasi diferenta. NU am avut probleme cu , cricul - nu trebuie scurtat - sta inca suficent de inclinata .

 

Sa auzim de bine

Alin

Editat de iacomia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutiile astea 650 vs 1000 nu duc niciodata nicaieri. Multi au incercat si una si alta, iar unii prefera DL1000, altii DL650, din diverse motive. Different strokes for different folks (nu stiu proverbul echivalent in romana).

Eu unul am testat (destul de putin) un DL1000, dupa care mi-am luat DL650 (in special pt ABS, greutate, consum - eu merg foarte mult in oras) si sunt extrem de multumit.

Evident ca un motor de 1000cc trage mai bine decat unul de 650, asta e de la mintea cocosului. La fel cum unul de 1300 trage mai bine decat unul de 1000, iar unul de 1800 trage mai bine decat unul de 1300, depinde unde vrei sa te opresti. Probabil daca ai merge mai mult timp pe un Rocket III nu ti-ai mai lua un amarat de DL1000 nici picat cu ceara! :blink:

Pt mine DL650 are putere arhisuficienta, am mers multe mii de km incarcat la maxim prin munti si m-am distrat de minune. Nu ma deranjeaza sa dau o treapta sau doua in jos cand e nevoie, ba chiar e mai fun, ca doar nu mi-am luat maxi-scuter. :D

Pe autostrada merg in general cu 140, mai ales cu pasager si bagaje, dar ajung la 170-180 extrem de usor. Singur am mers si cu 200, dar nu pot sa zic ca mi-a facut placere.

In oras si in offroad nici nu incape discutie, prefer clar DL650.

Rocket III!? Tare sunt curios cum s-ar tine unul dupa un VEE cu gume de seama pe un drum cu multe curbe rapide stanga-dreapta.A patit-o unul din Mures cu o Suzi de 1,8.Motorul era nou-nout si in drum spre Sighisoara a facut scurt o stanga-dreapta ca de,e power cruiser.Rezultatul? Zdrang_Bang_Tralabangbang.Sper ca nu consideri struto-camila aia drept etalon moto...Glumeam.O zi buna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rocket III!? Tare sunt curios cum s-ar tine unul dupa un VEE cu gume de seama pe un drum cu multe curbe rapide stanga-dreapta.A patit-o unul din Mures cu o Suzi de 1,8.Motorul era nou-nout si in drum spre Sighisoara a facut scurt o stanga-dreapta ca de,e power cruiser.Rezultatul? Zdrang_Bang_Tralabangbang.Sper ca nu consideri struto-camila aia drept etalon moto...Glumeam.O zi buna!

 

Ma intreb cum te-ai putea tine cu Vee-ul dupa un SM de 400 pe "ace de par" sau dupa un cross de 125 prin noroaie :blink: , fiecare este bun pe segmentul din care face parte. Eu in V-strom vad un motor ideal pentru plimbari cu pasager si bagaje care sa te duca odhnit la destinatie, nicidecum o bestie cu care sa scoti timpi pe circuit indiferent ca este de 1000 sau de 650. Am mers pe amandoua inainte sa-mi cumpar si mi-a placut mai mult 650-ul (ABS, autonomie mai mare, greutate mai mica, mai usor de manevrat, mersul mai fin, putere suficienta, pana la urma este cel mai musculos enduro-tourer din clasa lui), o chestie de gust, daca as fi avut de mers mai mult pe autostrada s :D i nu ar fi avut prioritate siguranta ar fi fost cel de 1000 clar. Cert e ca ambele sunt motoare facute sa inghita kilometrii si care impresioneaza prin fiabilitate: ia ca punct de reper problemele tehnice care le au posesorii pe acest topic

Noroc si multi kilometrii fara incidente :D

 

 

 

 

parerea mea ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in viitor ma gandesc si eu la un v-strom..poate la cel de 1000..momentan sunt pe un sv 650 s k6....care se aseamana ca si acceleratie,top speed cu vee de 1000,desigur nu are acelasi cuplu....

insa de un lucru nu sunt dumirit...cum poate sa aiba v stromul de 1000, 223 km/h la 6100 rpm?..asta inseaman ca la 9500 rpm ar avea...(calculul nu mai are rost)....imi cam prind urechile la treaba asta si nu-mi dau seama cum e problema cu viteza maxima ...adica intr-a 6a ramane la maxim 6000-6500 rpm ?nu poate sa creasca mai mult in turatie, in treapta a 6a? :D

Editat de gusteru_streetfighter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...