Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Ce mai face Stromistii? Nu mai are ei chef de scris? S-au ascuns toti?

AAAAAAAAAAAAAAA......gata stiu!!!! Ei e motociclisti adevarati si e singurii care motocicleteaza pe vremea asta!!! :friends: :hug:

la mine ploua de 3 zile..frig,timp de lucru stat home sau B)

....si sa ma laud cu noul numar,care de prea lene cu vremea asta nici macar nu l-am pus :friends: ...

post-27104-1257450735_thumb.jpg

post-27104-1257450744_thumb.jpg

Editat de akruno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi Drakule ..evaluezi V-Stromu ? Eu la asta am trecut de pe Diversionul de 600. Pot sa iti zic cam care sunt diferentele ....

 

 

coane, da' stiu ca te-ai plimbat, nu gluma

sal'tare (cam tarziu, dar nu am mai intrat pe forum)

multam de info, cam asa parere imi facusem si eu despre ea

intr-adevar, e un pic mai inalta, dar e ok, chiar si pt mine ...

un singur lucru nu imi place la ea: aspectul asimetric cand o privesti din spate, din cauza esapamentului. mai ales cand are gentile puse, imi vine sa mor...

de ce dracu nu facura si ei o geanta scobita, ca la bmw....

ori poate unde ma obisnuisem eu cu simetria diversionului...

in fine

tre sa recunosc insa ca motorul 2V ma cam sperie, legat de vibratii (am avut vulcan de 750, si vibra ceva..). poate asta o fi altfel. am o afinitate pt motoarele 4L, care merg altfel din acest pdv

o sa ma uit si la diversionul de 900, sa vad ce si cum (si ala are ceas si indicator de benzina pe bord, 4L, 90 cai, shaft drive, etc)

stima

 

PS

rog colegii forumisti sa ma scuze ca le-am poluat topicul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Maine are cineva vreun plan de iesit?

Daca vremea e la fel ca azi, parca as face o ultima plimbare mai lunga pe anul asta! :)

 

tre sa recunosc insa ca motorul 2V ma cam sperie, legat de vibratii (am avut vulcan de 750, si vibra ceva..). poate asta o fi altfel. am o afinitate pt motoarele 4L, care merg altfel din acest pdv

V-Stromul, cel putin cel de 650, are unul dintre cele mai "civilizate" motoare V2. Eu unul incep sa simt ceva vibratii pe la 7000rpm, si nici atunci nu sunt foarte suparatoare.

Sub 7000rpm nu vibreaza aproape deloc, si in plus are cuplu mai bun decat multe motoare L4 de aceeasi capacitate, deci oricum nu trebuie sa-l turezi foarte tare ca sa simti ca se misca.

Poti sa mergi o zi intreaga pe autostrada la 6000-6500 rpm (asta inseamna cam 120-140, cred) fara sa-ti amorteasca mainile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde mergem maine!!! :) Propun ora de plecare 9,30-10 ca dimineata este cam nasol (ceata+frig), iar destinatia nu mai departe de 200km ca in total sa iasa max 400km sa ne putem intoarce pe lumina. Deci Cheia sau........, ca de BG sant satul pana-n gat. :P Invitat special Draku@

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cheia pica din motive meteo. Din consultarile cu atw a ramas tot varianta de rezerva Bulgaria, unde vremea este mai frumoasa, cald si fara ploaie. Sa plecam la 9,30 spre Sumen si Madara. Cca 360km dus/intors. Sau daca nu va hotarati eu fac doua ture pe Soseaua de centura. Plec la 9,30 in prima tura, la pranz trec pe acasa si mananc si apoi tura 2, in sens invers. :)

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vin, 9:30 e ok.

Daca Sumen/Madara nu va tenteaza, eu sunt dispus sa merg si la Veliko Tarnovo/Arbanasi, desi am mai fost de vreo 4-5 ori pe acolo anul asta. :)

Macar drumul e ceva mai interesant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unde mergem maine!!! :) Propun ora de plecare 9,30-10 ca dimineata este cam nasol (ceata+frig), iar destinatia nu mai departe de 200km ca in total sa iasa max 400km sa ne putem intoarce pe lumina. Deci Cheia sau........, ca de BG sant satul pana-n gat. :P Invitat special Draku@

 

 

la asa invitatie zic prezent

tre sa vaz unde e benzinaria aia....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

un singur lucru nu imi place la ea: aspectul asimetric cand o privesti din spate, din cauza esapamentului. mai ales cand are gentile puse, imi vine sa mor...

de ce dracu nu facura si ei o geanta scobita, ca la bmw....

ori poate unde ma obisnuisem eu cu simetria diversionului...

in fine

tre sa recunosc insa ca motorul 2V ma cam sperie, legat de vibratii (am avut vulcan de 750, si vibra ceva..). poate asta o fi altfel. am o afinitate pt motoarele 4L, care merg altfel din acest pdv

 

 

Asimetria da.. e o problema. Practic cutia dreapta e mai inafara cu aproximativ 5cm decat cea stanga.. Eu inainte sa imi iau laterale m-am tot uitat dupa ce variante am pentru cutii.. si le-am ales pe cele de la Givi in loc de cele originale pentru ca imi parea mie ca sunt mai bine pozitionate si asimetria e mai putin pronuntata (nu am avut ocazia sa compar doua motoare unu langa altu.. dar ochiometric in poze asta mi-a fost impresia) ...apoi sunt ceva mai joase(deciar trebui sa fie ceva mai stabila motocicleta cu ele pe chestia asta), sunt mai maricele (35L ambele) si parca au o forma mai aerodinamica. Dar oricum.. asimetria este o problema.. eu dau vina pe ea in principal pentru problemele de stabilitate la viteze >150km/h (se manifesta doar cu cutiile puse).

Motorul are vibratii foarte slabe, sunt mult mai slabe decat la diversion... deci din punctul asta de vedere Wee-strom-ul e un progres. Nu-ti face griji pt asta.

Va invidiez pentru tura pe care o faceti.. eu mi-am cam incheiat sezonul moto dupa ce am inghetat la un drum CJ-BM, iar acum eu sunt la Cluj iar motorul in garaj la Baia Mare... Sa aveti distractie faina!

 

Bafta & Asfalt uscat!

Mesaj completat

Ah.. si apropos.. sunt si eu foarte foarte curios cum se va prezenta noul Super Tenere... in principiu eu mi-am fixat ca target (peste vreo 3 ani cel putin) sa imi iau un BMW 1200 GS + rezervorul de 30L si inca cateva accesorii din gama Adventure(nu toate pt ca atuncid devine motocicleta prea grea). Dar daca cei de la Yamaha vor reface Super Tenere-ul la fel de bine cum au refacut Tenere-ul... atunci s-ar putea sa ma mai gandesc putin asupra targetului pt urmatorul motor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asimetria da.. e o problema. Practic cutia dreapta e mai inafara cu aproximativ 5cm decat cea stanga.. Eu inainte sa imi iau laterale m-am tot uitat dupa ce variante am pentru cutii.. si le-am ales pe cele de la Givi in loc de cele originale pentru ca imi parea mie ca sunt mai bine pozitionate si asimetria e mai putin pronuntata (nu am avut ocazia sa compar doua motoare unu langa altu.. dar ochiometric in poze asta mi-a fost impresia) ...apoi sunt ceva mai joase(deciar trebui sa fie ceva mai stabila motocicleta cu ele pe chestia asta), sunt mai maricele (35L ambele) si parca au o forma mai aerodinamica. Dar oricum.. asimetria este o problema.. eu dau vina pe ea in principal pentru problemele de stabilitate la viteze >150km/h (se manifesta doar cu cutiile puse).

Gentile originale pt DL650 ies exact la fel de mult in stanga si in dreapta - asta pt ca cea din stanga are 35l si are suportul ceva mai aproape de motor, iar cea din dreapta are 32l si are suportul ceva mai departe de motor. Am studiat si eu multe combinatii si parca tot astea sunt cele mai simetrice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru probleme cu asimetria va recomand dl1000 :)

Multumim de sfat, dar asteptam varianta euro3 in speranta unei functionari mai flexibile si economice a motorului de 1000. Ce ai mai facut cu a ta? Ai montat cutiuta fermecata? Face minuni?

Mesaj completat

Dar daca cei de la Yamaha vor reface Super Tenere-ul la fel de bine cum au refacut Tenere-ul... atunci s-ar putea sa ma mai gandesc putin asupra targetului pt urmatorul motor :P

Uita-te la SUPER TENERE am pus o adresa cu poze si ceva informatii legate de 1200. Este inca in studiu si probe, dar arata interesant.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumim de sfat, dar asteptam varianta euro3 in speranta unei functionari mai flexibile si economice a motorului de 1000. Ce ai mai facut cu a ta? Ai montat cutiuta fermecata? Face minuni?

 

cred ca mai felxibil/economic o sa fie cand o sa gandeasca de la zero un motor nou, modern... asta e acelasi motor de pe tl1000 aparut in '97

 

"cutiuta" face minuni dar inca nu e 100% setata... tre sa ma duc la united sa o pun pe stand dyno sa-i faca o harta dedicata

acum trage mult mai liniar - deci clar curbele de putere si culplu nu mai sunt asa "accidentate"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Pentru cine e interesat de un V-Strom 650 f frumos si f bun, eu il vand pe al meu. A fost folosit cu predilectie in plimbarile din weekenduri. In Germania a avut tot un singur proprietar. http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=vie...m&ID=247714 Numai bine! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uita-te la SUPER TENERE am pus o adresa cu poze si ceva informatii legate de 1200. Este inca in studiu si probe, dar arata interesant.

Deocamdata n-am vazut nimic concret, ala nici macar concept nu poate fi numit, e o sculptura din crom si... carpe.

In fine, are potential, dar pt mine 1200cc e mult prea mult, ce naiba, am avut masina cu motor mai mic! :)

In nici un caz nu as inlocui DL650 cu un monstru din asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Pentru cine e interesat de un V-Strom 650 f frumos si f bun, eu il vand pe al meu. A fost folosit cu predilectie in plimbarile din weekenduri. In Germania a avut tot un singur proprietar. http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=vie...m&ID=247714 Numai bine! :)

 

 

salut.

 

ce topcase si coburi ai pe ea? in litri ma intereseaza. ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gentile originale pt DL650 ies exact la fel de mult in stanga si in dreapta - asta pt ca cea din stanga are 35l si are suportul ceva mai aproape de motor, iar cea din dreapta are 32l si are suportul ceva mai departe de motor. Am studiat si eu multe combinatii si parca tot astea sunt cele mai simetrice.

 

Ai tu gentile originale puse pe motor si ai masurat ? Nu te supara.. dar da-mi voie sa ma indoiesc de ce ai spus. Detaliul cu 32 vs 35 il stiam si inainte sa fac alegerea de genti Givi. Gentile Givi eu zic ca sunt mai aproape de corpul motocicletei prin design, practic invaluie partea cu toba. Am sa ii fac o poza din spate cand am cutiile puse, sa se vada mai bine.

 

Dar oricum.. eventual cand se va face o intrunire a Wee-Stromerilor, se poate face o comparatie daca vine u cu Givi si un alt Wee-stromer cu case-urile originale puse pe moto. Mie ochiometric nu imi par deloc simetrice cele originale.. si nici pe de parte exact la fel de mult in stanga si in dreapta.. dar poate ma insel eu, daca are careva originalele .. il rugam sa masoare.

 

Cum a fost plimbarea baieti ?

 

Bafta & Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...