Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

salut,

 

pareri , sfaturi, impresii,,,650 vs 1000

 

/index.php?/topic/91749-suzuki-v-strom-650-vs-v-strom-1000/

 

eu am mers si cu 650 si cu 1000 ( pe care il am si acum)

 

daca as merge jumate oras - jumate afara orasului, as alege 650

 

daca as merge in oras putin si in afara orasului mai mult, eventual si cu pasager, as alege 1000

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

... mi-am schimbat si eu toba de curand cu arrow ...nu ma exprim legat de putere pt ca poate fi subiectiva parerea dar cred ca se gasesc pe net diagrame de putere si de la useri - sa nu ziceti ca alea de la producator "e marketing"!

Ca si comportament - relantiul a urcat brusc cam cu 500 de rotatii dupa schimbarea de toba+galerie si a trebuie desurubat din greu la reglaj - cred ca corelat cu KN trece mult mai usor aerul prin motor.

Nu am schimbat toba nici pt putere si nici pt oo ... pur si simplu ma deranja sunetul prea silentios cand treceam printre masini si soferii tresareau cand ma observau langa geam.

Stima,

Paul

 

Motocicleta ta am studiat-o acum 1 ora si ceva langa Tribunal / Irish Pub. Eram curios daca ar renta sa cumpar aparatorile de maini si sa incerc sa le montez pe Tenere :scratch:.

Interesanta forma are evacuarea aceea oval - romboida :ok:. Nu imi venea sa cred ca Arrow a mers pe intermediara de 60 mm intre galerii si evacuare.

A propos, ce ai montate in locul beculetelor de pozitie? Sunt leduri ansamblele acelea de cupru + plastic galben?

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motocicleta ta am studiat-o acum 1 ora si ceva langa Tribunal / Irish Pub. Eram curios daca ar renta sa cumpar aparatorile de maini si sa incerc sa le montez pe Tenere :scratch:.

Interesanta forma are evacuarea aceea oval - romboida :ok:. Nu imi venea sa cred ca Arrow a mers pe intermediara de 60 mm intre galerii si evacuare.

A propos, ce ai montate in locul beculetelor de pozitie? Sunt leduri ansamblele acelea de cupru + plastic galben?

 

Salut Raul,

Vezi ca "pe piata" aparatorile de dl1000 sunt mai ieftine decat cele pt de 650 - poate pentru ca pe 1000 fac parte din dotarea standard.

Da, sunt leduri - nush' de care sa iti zic ca sunt - zona acea galbena e din metal - am vrut leduri pt ca becurile normale de acolo se tot ardeau - luat ce picat la ochi.

 

Numai bine,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut V-stromisti,

 

Scuze că va retin atentia cu aceste randuri, dar am nevoie de un sfat si nu am pe altcineva cu cine să vorbesc.

 

Cred că mă înşeală nevasta. Semnele sunt cele clasice: iese seara târziu, când o întreb cu cine îmi răspunde "nişte colege de la lucru, nu le ştii", când m-am uitat odată pe mobilul ei ca să văd cât e ceasul a început să urle că de ce îi violez intimitatea, seara vine singură pe alee, dar aud de fiecare dată o maşină plecând de la colţ, e mult mai distantă etc.

Aşa că într-o seară am decis să o urmăresc când vine. Mi-am pus Suzuki-ul la colţul opus şi m-am pitit după el. M-am făcut mic-mic, să nu mă vadă în caz că venea cu cineva. Ei, şi cum stăteam eu acolo după motor am observat că îmi picură ulei de undeva.

 

Ce credeti, pot rezolva singur problema sau trebuie să mă duc la un service?

Editat de Vulturul Cu Dinti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut V-stromisti,

 

Scuze că va retin atentia cu aceste randuri, dar am nevoie de un sfat si nu am pe altcineva cu cine să vorbesc.

 

Cred că mă înÂşeală nevasta. Semnele sunt cele clasice: iese seara târziu, când o întreb cu cine îmi răspunde "niÂşte colege de la lucru, nu le Âştii", când m-am uitat odată pe mobilul ei ca să văd cât e ceasul a început să urle că de ce îi violez intimitatea, seara vine singură pe alee, dar aud de fiecare dată o maÂşină plecând de la colț, e mult mai distantă etc.

AÂşa că într-o seară am decis să o urmăresc când vine. Mi-am pus Suzuki-ul la colțul opus Âşi m-am pitit după el. M-am făcut mic-mic, să nu mă vadă în caz că venea cu cineva. Ei, Âşi cum stăteam eu acolo după motor am observat că îmi picură ulei de undeva.

 

Ce credeti, pot rezolva singur problema sau trebuie să mă duc la un service?

 

Cel mai tare post ever! :lol:

Editat de claman
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut V-stromisti,

 

Scuze că va retin atentia cu aceste randuri, dar am nevoie de un sfat si nu am pe altcineva cu cine să vorbesc.

 

Cred că mă înÂşeală nevasta. Semnele sunt cele clasice: iese seara târziu, când o întreb cu cine îmi răspunde "niÂşte colege de la lucru, nu le Âştii", când m-am uitat odată pe mobilul ei ca să văd cât e ceasul a început să urle că de ce îi violez intimitatea, seara vine singură pe alee, dar aud de fiecare dată o maÂşină plecând de la colț, e mult mai distantă etc.

AÂşa că într-o seară am decis să o urmăresc când vine. Mi-am pus Suzuki-ul la colțul opus Âşi m-am pitit după el. M-am făcut mic-mic, să nu mă vadă în caz că venea cu cineva. Ei, Âşi cum stăteam eu acolo după motor am observat că îmi picură ulei de undeva.

 

Ce credeti, pot rezolva singur problema sau trebuie să mă duc la un service?

 

In ceea ce priveste uleiul, ti s-a spus ca Motul-ul 5100 nu mai este ceea ce-a fost. Dar tu o tineai una si buna...batman, batman.

Legat de nevasta-ta, era de asteptat. In loc sa faci upgrade-ul catre KTM 990 Adv, tu ai ales Stromul. Normal ca SV-ul ei iti da cu flit pe linie dreapta. Dar nu-ti pierde increderea ca exista o rezolvare. Rechizitioneaza-i SV si roaga-l pe DKW sa-ti imprumute Intruderul de doi juma'te. Las-o pe nevasta-ta sa se faca de ras prin cartier vreo doua saptamani si ai sa vezi ce dulce si mieroasa se intoarce la Vstromistul de acasa. :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da de ce??? are omu o problema si noi il ajutam!!!

 

deci: intai cauti cauti bine sa vezi pe unde pierde, daca crezi ca e o simpla gartnitura si poti s-o faci pe bordura, te duci sus dai doua palme la nevasta, si pe urma faci totul singur. cand terminiu, te duci acasa si de fericire ai mai dai doua palme, da fara sa te speli pe maini. daca nu merge facut pe bordura si trei sa mergi la mecanic, adica timp, bani si alte dastea, te duci acasa, ai dai o mama de bataie sa te racoresti nitel, eventual ai iei si banii din portofel ca oricum ai plateste alalaltu tot, si te duci la mecanic. dupa ce te intorci, de fericire ca ai rezolvat problema, ai mai dai o mama de bataie: tu nu o sa ai un motiv, da ea stie de ce. acu dupa ce ai rezolvat toate problemele, iesi la o bere cu baietii. posibil tot cu banii luati de la ea. Bafta!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da de ce??? are omu o problema si noi il ajutam!!!

 

deci: intai cauti cauti bine sa vezi pe unde pierde, daca crezi ca e o simpla gartnitura si poti s-o faci pe bordura, te duci sus dai doua palme la nevasta, si pe urma faci totul singur. cand terminiu, te duci acasa si de fericire ai mai dai doua palme, da fara sa te speli pe maini. daca nu merge facut pe bordura si trei sa mergi la mecanic, adica timp, bani si alte dastea, te duci acasa, ai dai o mama de bataie sa te racoresti nitel, eventual ai iei si banii din portofel ca oricum ai plateste alalaltu tot, si te duci la mecanic. dupa ce te intorci, de fericire ca ai rezolvat problema, ai mai dai o mama de bataie: tu nu o sa ai un motiv, da ea stie de ce. acu dupa ce ai rezolvat toate problemele, iesi la o bere cu baietii. posibil tot cu banii luati de la ea. Bafta!!!

 

 

SUNTETI PRAF! Un banc nu poate spune omul, ca ati si sarit :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am apucat sa construiesc un indicator al treptei de viteza pentru Vstromul meu..deocamdata e prototip dar cred ca saptamana viitoare incep testele pe motocicleta.Daca o sa reusesc sper sa gasesc amatori sa benificieze de el.Poate iese de o bere! :givemebeer:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stateam ieri si surfaiam cele cateva portaluri moto pe care le citesc si am dat peste un articol in care se vorbea despre cat de disperati sunt italienii care se confrunta cu cea mai mare scadere a pietei moto. Ok, am zis, au si ei probleme avand in vedere ce stiri circula cam de un an privind datoria suveranta a Italiei. Curios sa aflu ce inseamna pentru ei contractarea pietei moto am dat peste niste date care pentru Romania sunt halucinante privind vanzarea motocicletelor noi.

Pentru ca suntem totusi pe thread-ul posesorilor de V-Strom, m-a interesat in special numarul de Stroame vandute. Nu se specifica ce proportie detine noul model, dar cred cred ca si-a tras o felie destul de mare. Iata datele:

 

Martie - Locul 7 cu 182 unitati. Total nr de mobre vandute - 9325 (scadere cu 18.8% fata de aceeasi perioada a anului trecut). Locul 1 - BMW R1200 GS (409 unitati)

Februarie - Locul 14 cu 58 unitati. Total mobre vandute - 4370 (scadere cu 35% - dar aici e normal pentru ca in februarie Italia s-a confruntat cu o iarna grea). Locul 1 - BMW R1200 GS (176 unitati)

Ianuarie - Locul 4 cu 106 unitati. Total mobre vandute - 4166 (scadere cu 22.9%). Locul 1 - Ducati Multistrada 1200 (156 unitati)

Decembreie 2011 - Locul 15 cu 22 de unitati. Total mobre vandute - 1657 (scadere cu 11.6%). Locul 1 - BMW R1200 GS (106 unitati)

Noiembrie 2011 - Locul 7 cu 42 unitati. Total mobre vandute - 2183 (scadere cu 30.2%). Locul 1 - BMW R1200 GS (85 unitati)

Octombrie 2011 - Locul 1 cu 178 unitati. Total mobre vandute - 3820 (scadere cu 15.1%)

Septembrie 2011 - Locul 1 cu 306 unitati. Total mobre vandute - 5569 (scadere cu 15.7%)

August 2011 - nu se specifica locul dar s-au vandut 116 unitati. Total mobre vandute - 3783 (scadere cu 7.2%)

 

In perioada Ianuarie - August 2011, locul 18 cu 848 unitati. Locul 1 - BMW R1200 GS (2948 unitati)

 

Cu alte cuvinte te ia durerea de cap la cate mobre noi se vand in Italia (populatie de trei ori mai mare ca Romania) As fi tare curios daca Motorteam si Elf au vandut macar o singura bucata din modelul nou de V-Strom. Personal cred ca cea mai mare vina nu o au dealerii de mobre Suzuki care trebuie sa-si cumpere modelele, ci reprezentata Suzuki Moto Romania care a inventat marketingul made Romania cu actiunea ratustelor pe Dambovita de anul trecut. In Italia directorul reprezentantei Suzuki Fabio Gervase declara in septembrie "Results excellent, especially considering that most of the sales were made ​​to new customers , and there were no replacements of old V-Strom. The high numbers of registered V-Strom are naturally due to the value of the bike itself, but sometimes not enough to have a great product. In this case the intense communication and promotion of Product performed by Suzuki Italy, and at the same time from the dealer network, have contributed to the success. Several activities have been: unanimous positive opinion of the media available for testing in motorcycle dealerships, event enthusiasts dedicated owners V-Strom, immediate availability of the full range of colors and accessories (up to end of October that will be offered at a very attractive introductory price). In addition we have worked closely with our dealers who have had an important role in informing potential customers about the many innovations of the new model. "

Fara alte comentarii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am apucat sa construiesc un indicator al treptei de viteza pentru Vstromul meu..deocamdata e prototip dar cred ca saptamana viitoare incep testele pe motocicleta.Daca o sa reusesc sper sa gasesc amatori sa benificieze de el.Poate iese de o bere! :givemebeer:

 

Noi te sustinem :) Dar... de ce doar indicator? De ce nu si delimitator de putere?

 

Intr-adevar, halucinant. unsure.gif

 

Este halucinant, dar sa nu uitam ca Italia este o tara de foarte multi motociclisti. Romania in schimb, nu. Romanul, din varii motive, motive pe care nu vreau sa incep sa le enumar caci voi sfarsi prin a jigni pe careva, este conservar. Si atunci, orice efort facut de Suzuki este in van. Sau Yamaha sau BMW, separat. Degeaba promovezi un produs, specific, unui neavenit. Ar trebui in primul rand, dupa mintea mea putina, ca toate companiile prezente in Ro, sa-si uneasca fortele si sa inceapa o campanie de popularizare a motociclismului, Si nu MotorTeram, Elf Workshop, sau Dual tours. Ei nu pot face nimik, prea mici. Abia apoi poti promova o marca, un produs anume.

 

Acum 5 ani spuneam "Stai sa vezi peste cativa ani cum n-o sa mai ai loc la semafor de scuteristi si motocilcisti!" Aiurea, suntem inca la nivel de "Motociclism de uikend" ori baza industriei cred ca sta in commuter-i si nu in GS-uri plimbate de 5 ori pe an. Romania trebuie sa adopte motocicleta in primul rand ca mijloc eficient de transport pentru a se putea dezvolta o structura capabila de profit si abia apoi pe langa asta vor creste toate cele... ateliere de custom, Moto Showuri, preturi mai mici la produse, etc.

 

Parerea mea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Este halucinant, dar sa nu uitam ca Italia este o tara de foarte multi motociclisti. Romania in schimb, nu. Romanul, din varii motive, motive pe care nu vreau sa incep sa le enumar caci voi sfarsi prin a jigni pe careva, este conservar. Si atunci, orice efort facut de Suzuki este in van. Sau Yamaha sau BMW, separat. Degeaba promovezi un produs, specific, unui neavenit. Ar trebui in primul rand, dupa mintea mea putina, ca toate companiile prezente in Ro, sa-si uneasca fortele si sa inceapa o campanie de popularizare a motociclismului, Si nu MotorTeram, Elf Workshop, sau Dual tours. Ei nu pot face nimik, prea mici. Abia apoi poti promova o marca, un produs anume.

 

Acum 5 ani spuneam "Stai sa vezi peste cativa ani cum n-o sa mai ai loc la semafor de scuteristi si motocilcisti!" Aiurea, suntem inca la nivel de "Motociclism de uikend" ori baza industriei cred ca sta in commuter-i si nu in GS-uri plimbate de 5 ori pe an. Romania trebuie sa adopte motocicleta in primul rand ca mijloc eficient de transport pentru a se putea dezvolta o structura capabila de profit si abia apoi pe langa asta vor creste toate cele... ateliere de custom, Moto Showuri, preturi mai mici la produse, etc.

 

Parerea mea!

 

Parerea mea Gabriel, este contrara. Piata din Romania trebuie creata pentru ca teoretic musterii exista, doar suntem aproape 20 mil si a-7-a tara ca marime din UE. E drept ca multi dintre noi nu au depasit visul suprem de a avea in fata blocului un X5 sau Q7 desi stau intr-o garsoniera cu datorii la intretinere, dar un sociolog iti poate spune ca este un stadiu normal in dezvoltarea unei societati privata de multe altele.

Cine isi inchipuie ca deschiderea unui birou ca reprezentata a unei companii moto este suficienta ca in saptamana imediat urmatoare sa vanda 10 bucati, este intr-o eroare economica. Aici trebuie multi ani si multe milioane de euro bagate in promovare. De la organizare de concursuri cu trotinete colantate cu marca moto pentru pustii de 5 ani, pana la tiruri cu mobre pentru drive-test in toata tara. Promovarea trebuie inceputa de la schimbarea mentalitatii colective ca o mobra este mai buna, mai economica, mai eficienta, mai usor de parcat ca o masina. Macar pentru oras. Putin cate putin trebuie lucrat la acest aspect si cu multa rabdare.

Uita-te la statistica de mai sus si ai sa vezi ca pe primul loc in vanzari este BMW-ul R1200 GS. Oare cum au reusit nemtii sa se impuna intr-o tara cu mare traditie si performanta moto, atat la nivel individual cat si la cel industrial? Eu cred ca prin promovare. An de an au investit in acest capitol pana i-au cucerit pe italieni. Daca ma intrebi pe mine, daca as avea de ales intre 1200 GS si Multistradata, instinctiv ma duc catre Multistrada.

Editat de Vlad_N
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca are nimeni buget sa 'deschida' piata moto de aici. Inseamna cheltuieli imense, si acum e criza.

In plus, sunt cateva detalii semnificative care diferentiaza italia de romania: riscul de a merge pe motor pe strada (infrastructura, educatie, etc), traditia, puterea de cumparare..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Vlad_N: Parerea ta nu ma contrazice. Italia are o istorie mult mai lunga "pe doua roti motorizate" decat multe tari. Stradute mici, proletari multi :) N-au facut cine stie ce eforturi sa-i convinga.De aceea subliniam faptul ca romanul tre convins mai intai ca se poate si pe motoreta nu doar cu masina. Iar acest lucru daca nu se intampla in mod natural trebuie sustinut de asociatii gen "asociatia berarilor din Romania". Dar vin ei si intreaba, "Ok, fie ca voi! Care ar fi potentialul acestei pieti daca s-ar dezvolta?" si cred ca aici vom avea o surpriza si nu placuta.

 

 

Oricum, va doresc un 1 Mai placut!

Eu plec maine dimi spre Dumbraveni, pe la niscai amici si sar apoi in Bicaz pe la alti amici.

Dixtractie maxima!

Editat de Vulturul Cu Dinti
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca are nimeni buget sa 'deschida' piata moto de aici. Inseamna cheltuieli imense, si acum e criza.

Intre 1990 si 2007 n-a fost criza si tot nu au venit. Stateam de vorba cu cineva mult mai informat decat mine in ceea ce priveste piata moto si eram foarte contrariat ca nu exista reprezentante moto puternice in Romania. Mi-a raspuns ca momentan Romania nu este pe harta marilor producatori ca Honda, Yamaha, Suzuki etc. Nu pot sa inteleg nici acum acest lucru dar o explicatie pertinenta sigur exista.

 

In plus, sunt cateva detalii semnificative care diferentiaza italia de romania: riscul de a merge pe motor pe strada (infrastructura, educatie, etc), traditia, puterea de cumparare..

Este alta discutie. Aceleasi detalii "semnificative" exista si cand faci comparatia cu tari care acum 22 de ani traiau in acelasi rahat comunist. In 1987 am facut o excursie in tarile fostului bloc comunist: in Polonia aproape se murea de foame. Leul era valuta forte si coniacul albanez deschidea usile ministeriale. Cehii erau mai bine dar o duceau mai prost ca noi. Azi intepenesti cand vezi Praga sau Cracovia. Nu mai vorbesc de strazi, toleranta in trafic si nu in ultimul rand comunitatea moto

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Potential de cumparatori exista.

Pentru conservesigur, inca nu si pt moto.

 

Totusi in ultima vreme din ce in ce mai putin pt autovehicule noi. Inainte de criza aflam ca a aparut un model nou de "bembeu sau mertz" vazandu-l pe strada. Toti cei din afara inca raman surprinsi la ce masini vad aici. Eu am ramas surprins ce masini "decente" am vazut in Londra, Paris etc

 

Trebuie doar sa atraga lumea spre moto, pt ca potential exista, second sau nou, piata auto dovedeste.

 

Deja sunt discutii de marketing, aici sunt pe forumul Wee, asa ca ar fi cazul sa scriu ceva pe subiect:

 

Acum o saptamana am dat mail-uri la absolut toti dealerii din Romania de care am putut afla prin intermediul internetului, si da, e nr cu 2 cifre :P Mail cum ca vreau sa cumpar V-Strom, f bine detaliat.

Am primit mail doar in prima zi de la 2 dealeri, atat, in rest nimic...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu faci o fuga in Ungaria, te iau aia in brate imediat. thumb.gif

 

Ar vrea Ungaria om ca mine wink.gif

 

Pana una alta gasesti si am gasit fericire la noi... In sfarsit, dupa mai bine de un an de "abstinenta", a venit momentul in care voi ramane lefter, dar zambitor :D

 

 

 

 

Urmeaza deci multe post-uri din partea mea.

 

De ce sa nu incep de acum?

 

Scutul facut de Suzuki se potriveste si cu crash bar-uri mari? (ex Givi)

 

Cat ma costa si unde gasesc asa ceva?

http://www.moto24.co.../s/v/1321_0.jpg

(banuiesc ca preturile alea de 300E sunt cu tot cu case-uri, pe mine ma intereseaza deocamdata doar acele bare de metal)

 

Nu prea mai e buget pt asa ceva acum, dar daca incep sa ma uit din timp dupa diverse accesorii poate le prind la pret bun.

 

Si cu timpul ar trebui sa mai pun si asa ceva:

 

protectie radiator:

http://www.cymarcbik...-cover-32-p.asp

(am citit acum niste luni post-ul celui de pe aici care si-a fabricat singur, detalii si cat te-a costat te rog, daca poti divulga secretul)

 

extensie aripa:

http://www.motodrift...t&product_id=52

 

protectie faruri:

http://www.krauser.d...dl650_big11.jpg

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vstromania am cont de anul trecut, insa deocamdata ma descurc mai usor cu interfata de aici.

 

 

Daca e vb despre intrunirea anuala, caut acum data si preturile si va anunt. Trebuie doar sa fie mobra pregatita si sa ma simt si eu pregatit pt traseu (da, inca sunt cacacios dupa "pauza"). Pt astfel de drumuri o iau :)

 

De recunoscut, o sa ma recunoasteti usor, o perioada o sa umblu din nou cu un mare semn de incepator.

 

Astept sfaturi pt accesorii,

toate cele bune si distractie placuta celor care sunteti plecati!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la accesorii e simplu, o iei in ordine: siguranta, utilitate, estetica.

siguranta: crashbar GIVI (e dupa parerea mea cel mai important, a salvat multe picioare), scut ( asta nu a salvat piciozre da a salvat multe filtre si bai de ulei), suport genti (asta e si la utilitate dar a mai protejat si el picioare de pasager).

utilitate: suport genti, handguard, priza 12v, ungator lant, cric central, prelungitorul ala de aripa fata (da la alea de plastic rigide trei sa fii atent cand cobori borduri inalte sau faci off ca rupi aripa, ar fi mai bun unul home made din cauciuc) si ce iti mai trece prin minte.

estetica: semnale albe, oglinzi race, beculete albastre sclipicioase, stegulete si adezive cu "biker inside" :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pt sfaturi :)

 

 

Adeziv cu biker inside am, facut pe comanda speciala (de la firma Gutz-Jelie), mi-au recomandat sa fie purpuriu fluorescent pt o mai buna siguranta in trafic. Destepti meseriasii, recomand! thumb.gif

Oglinzi race le am de la fosta moto pt ca fraieru' ala a vrut originale... cum mah ca original esti daca ai race! bigstar.gif

Beculete o sa pun aurii ca sa se asorteze cu lantu' de la gat wink.gif

 

 

O sa iasa cel mai misto Strom ever! O sa vreti si voi dupa aceea

 

Si cand o sa ma ocup de siguranta si accesorii o sa fie cam asa:

- scut are, suzuki; ca sa montez crash bar Givi am nevoie de vreo adaptare sau merge si asa?

- handguard are

- suport genti trebuie neaparat, ca sa protejez mobra; top case are, cu inca un mare rucsac o sa ma descurc pt intrunirea anuala, asa ca gentile laterale le las pt sezonul urmator; deci din nou: unde gasesc doar barele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...