Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Imi scuzati lacunele, dar la ce foloseste ungatorul de lant? Ca datul cu spray-ul dureaza 20 de secunde, cu tot cu pornit motorul si bagatul in treapta 1. Iar de curatat, din cand in cand, cu Ketenmax, mai mult de 10 minute nu ia. Presupun ca nu curata si lantul automat. De asta intreb.

Salut,

 

Cu spray vei avea lant curatat hai sa zicem 100 de km (inclusiv acel zgomot de lant proaspat uns). Cu ungator vei avea lans uns corect tot timpul.

Uleiul din ungator si curata - de obicei se foloseste ulei antipraf :D.

Daca nu ai la VStrom ungator - iti recomand din toata inima un Scottoiler - te tine o viata si cu un pic de exercitiu la reglatul debitului o sa uiti de el. Durata de viata a lantului se dubleaza (la unii (Emi) se tripleaza ). Este varianta mai ieftina (si cu o usoare urme de mizerie pe janta) a cardanului.

 

stima,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Există riscul unor pierderi de vacuum în timp,la cele cu acționare vacuum atică.Eu voi lua un Cameleon la viitorul Strom.

» Post actualizat in 13 Oct 2016 08:46

Apropo!Ați citit despre ABS-ul noului miar care este coroborat cu un sistem de măsură a inerției si senzor de înclinare?Mai are si Low RPM Assist, starter cu apăsare scurta.La frana hotărâtă față intra si frana spate dar din pompa ABS,sistem diferit fata de CBS-ul celor de la Honda.

» Post actualizat in 13 Oct 2016 08:46

Apropo!Ați citit despre ABS-ul noului miar care este coroborat cu un sistem de măsură a inerției si senzor de înclinare?Mai are si Low RPM Assist, starter cu apăsare scurta.La frana hotărâtă față intra si frana spate dar din pompa ABS,sistem diferit fata de CBS-ul celor de la Honda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, nu mă pasionează spray pentru lanț. Dau o grămadă de bani aiurea, se murdărește totul, se curăță greu, iar la drum lung sunt curios dacă toți au spray și cric central. Ungatorul meu mă costă câțiva lei, e foarte rezistent, ușor de încărcat, capacitate mare și e de asemenea ușor de utilizat. Un litru de ulei de cutie costă 11 lei la Socar și ține doi ani. Try to beat that. Am și Kettenmax, stai liniștit, curăț cu motorină, iese brici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Există riscul unor pierderi de vacuum în timp,la cele cu acționare vacuum atică.Eu voi lua un Cameleon la viitorul Strom.

Cel putin in cazul Scottoiler mecanic (vre-o 5 instalate si 2 folosite ani buni) nu s-a manifestat niciodata. Materialul furtunului de vacuum este un ABS gros in carne. Mufa de legatura din capat este foarte bine gandita cu plastic maleabil la exterior care sa asigure rezistenta si un burete/cauciuc la interior care sa asigure etanseitate.

Nu stiu de cameleon (scottoiler au un model cu comanda electronica) dar daca este cu pompa electrica si cu controler electronic in spate eu as spune pas. Chiar nu este nevoie de complicatii si bani multi pentru ungere. In plus electronica este un punct slab mai ales in cazul vibratiilor.

 

Apropo!Ați citit despre ABS-ul noului miar care este coroborat cu un sistem de măsură a inerției si senzor de înclinare?Mai are si Low RPM Assist, starter cu apăsare scurta.La frana hotărâtă față intra si frana spate dar din pompa ABS,sistem diferit fata de CBS-ul celor de la Honda.

Nu am citit si suna interesant. Doar sper sa-si pastreze fiabilitatea.

 

numai bine,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat mi-ar lua sa cuplez turbojetul + mizeria rezultata, prefer sa pun un carton dedesupt, cuplez dispozitivul pe lant, furtunul in borcan si invart de roata. Ii dau cu motorina la greu, e simplu si eficient. Inainte ma chinuiam mult, de cand am luat Kettenmax-ul, totul e simplu si lejer. 15 euro am dat pe el, merita din plin banii.

Manusi nu prea folosesc, cu toate ca am destule prin casa (chirurgicale, de lucru, din piele etc). Cu mana, sa simt eu ce fac!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am robinet de benzina, nu si de acvarii. Cu ala de benzina reglat la 2-3 picaturi pe minut am facut fleasca guma spate in 40 km, ma mir ca n-am cazut cu fostul ER5. Dupa ce am pus pompita, un trai si-o viata. Sistem mai simplu nu exista. O sa dau comanda la vecinii chinezi si cand a veni (in vreo luna), oi monta sistemul pe vaca. E cel mai simplu ever, nu se conecteaza la nimic, nu trebuie robineti, reglaj/dozaj etc. Mai simplu nu exista. Daca e si eficient?! Chiar este. In 1700 km facuti in 5 zile nu am avut probleme, desi am mers mult si pe ploaie. Acum stau in dubiu cu amplasarea pompitei, ca pe cadru (pe langa el, de fapt) nu prea am unde o amplasa, iar pe ghidon (cu rezervor de frana, din plastic) parca e un pic prea mult de bricolat. Dar vine iarna, un rezervor de ala de plastic e vreo 2 dolari (sau un pic peste) si oricum la iarna frec menta, asa ca...

As da eu un semn, dar stai cam departe. Si nu pentru robineti, ci pentru o sincronizare admisie, o verificare de jocuri la distributie etc. Am un mester pe aici, dar e foarte ocupat. Sau mai e o varianta: sa-ti fac o vizita prin primavara, cand ai fi si tu oleaca mai liber? Plec vineri, sambata gadili vaca. Da' ai unde ma caza? :D


» Post actualizat in 13 Oct 2016 18:19

Intrebare: chestiile de urcat motorul pe stander care se prind sub bascula din ce sunt facute? Alama, aluminiu, fier, inox? Ca m-a lovit inspiratia si cred ca-mi fac o pereche la strung. Suruburi sunt (M8, din ce am vazut), cumpar unele de calitate, cu cap imbus, apoi am rezolvat inca o problema spinoasa, cea a cricului central lipsa. Le-oi face la un strungar din zona sau, daca ma enervez, mi le confectionez singur, din ceva bara metalica, le modelez cu flexul, dau un polish, gaurile or sa fie facute inainte sau dupa (inclusiv gaura pentru capul surubului). Asta ca mi-e mai usor sa fac chestiile alea si un stander "cu urechi" decat sa cumpar unul (ma duce pe la 200 lei cu tot cu transport, poate mai mult). Standerul il fac din teava rectangulara de 3-4 cm, urechile din cornier de 3-4 mm. Am tot ce trebuie pentru manufacturare (flex, polizor de banc, inverter etc). Nu stiu daca ii pun si role, pentru ca standerul il vreau cat mai solid/stabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bro, asta cu robinet vacumatic este super extra mega testat. Nu are ce sa nu mearga. Legi robinetul vacumatic la una din tevile de facut sincronizarea si aia e. Un bidon de ulei de juma de litru in carena spate stanga si ai ulei pentru 20000km. Am facut o gramada de ungatoare asa si au mers toate. Robinetelul de reglaj il pui pe bascula sa ajungi usor la el si regllezi o picatura la 50-55 secunde. Roata uscata si lantul perfect uns si curat.

Mai am pe cineva din zona ta cu mobra la mine. :) Gasim noi o canapea unde sa stai. Cand vrei zi-mi si ne organizam.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutam prin primavara.

 

O sa caut robinet din ala. Dar, ca idee, cu robinetul principal inchid complet circuitul, cand motorul e oprit? Sau il las de sine statator?

Da link/poza cu robinetul vacuumatic, sa stiu exact ce sa caut.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://motorbikers.ro/home/415-robinet-vacumatic-benzina-scutere-gy6-2-iesiri.html

 

asta incepe sa curga cand pornesti motorul si se opreste cand opresti motorul.

 

http://pepika.ro/21-Acvaristica/385-Echipamente-pentru-acvaristica/507~Fittinguri/8746-Robinet-de-plastic--verde-4-6-mm.html

 

de la robinetelul de acvariu dozezi uleiul.

 

ca rezervor am folosit o sticla de Clin de geamuri, are un motutoi perfect sa pui furtunul pe el. o gaura in fundul sticlei cu un furtun pe unde o umpli fara sa dai jos carena si aia e.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu n-as da banii aia, sincer.

 

Multam de link-uri, colegii!

Cred ca am sa gasesc ceva prin Piatra, sper. Ca rezervor- o sticla de Avon Senses, gel de dus. Are 250 ml, e plata, operatiunile vor fi facute ca si la celalalt motor, ca nu e greu (inclusiv aerisitor). Acum trebuie sa-mi dau seama si unde cuplez robinetul vacuumatic. Daca pun robinetul de acvarii, mai are rost sa inseriez si robinetul clasic de benzina? Am, nu e bai, dar intreb daca trebuie pus si ala.

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

robinetul vacumatic il cuplezi pe unul din stuturile cu dop de cauciuc de pe galeriile de admisie. bidonul pune-l rotund ca se potriveste perfect in carena din stanga langa sa care e goala. nu mai ai nevoie de alr robinet. ala vacumatic e suficient. opreste uleiul cum opresti motorul. ala de acvarii e suficient sa reglezi fluxul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A, stas! Simple is better!

Ma apuc de cautat robineti, sa vedem ce-o sa iasa. Mai ramane sa o conving pe sotie sa ma lase sa parchez motorul intr-un hol, daca-mi iese pasenta, o sa fie fain, ca in garaj nu am loc decat pentru masina. La aiarna am sa cam vreau sa lucrez la jucarie si n-am chef sa stau sub copertina din spatele casei.

 

Referitor la suportii aia de la bascula- din ce sunt facuti? Alama, fier, inox?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebi de asta?

 

attachicon.gifdl_bascula.jpg

 

La mine pare de fier, ca am facut filet in el ca sa prind capul ungatorului si a mers destul de greu filiera in material.

unii le mai zice "bobine". alea tinute in mana de mine erau din duraluminiu adica erau usoare si aveau duritate.

bafta,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

+ 50 transport. Am luat deja șuruburi, material oi gasi eu.

 

 

Clar iesi mai ieftin daca le faci singur. Ma gandeam ca nu merita bataia de cap . ( transport 5lei posta)

 

Spor sa ai :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...