Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

La 04.01.2019 la 12:18, vrajitoru a spus:

Pentru ca tine de skill. Daca nu ai experienta e bine de avut cat mai mult picior pe jos, in caz contrar pui mobra jos din cauza de lipsa de experienta. Imi aduc aminte de cand eram incepator ca am culcat-o chiar daca am avut ambele picioare jos. Si V-Stromul nu e chiar o 'pana' de motoreta.

 

Sincer nu stiu daca merita sa sacrifici garda la sol ca sa te simti in siguranta cand stai pe loc. Mai bine inveti iute sa stai pe 2 roti. :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic ca merita. Daca nu, tot schimbi o maneta, o protectie de mana, sau, mai rau, o carena.

Asa ca in  primul an poti sa iti pui oasele de coborare si cand te inveti le pui la loc pe alea originale. Ca si asa in primul an nu te dai pe offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De schimbat le schimbi oricum dupa ce incepi sa iesi de pe asfalt. Sunt extraordinar de putine mobrele carora nu li s-a umblat la carene, manete sau oglinzi, indiferent cat de atent o fi fost proprietarul cu ele.

Pana la urma, cred ca cel mai ok e cum se simte riderul mai bine, daca se simte mai in siguranta cu mobra coborata din oase, poa' sa bage mare, n-are nimeni nicio problema cu asta. Numai ca frica o sa fie tot timpul acolo si cred ca, odata coborata, sunt foarte putini care la un moment dat spun ca, gata, am mai multa experienta asa ca o sa infrunt chestia asta si o ridic la loc.

Pe termen lung, hobby-ul asta e oricum scump si tot timpul e ceva de inlocuit, fie din motive de pitici fie pentru ca se-ndoaie sau se strica.

 

Editat de xtx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a rupt unul din piciorușele de la lampa numarului, sticla de jos e și ea crăpată. Nu am căutat o lampă originală, ci am preferat să iau altceva. O să primească un autocolant negru deasupra si pe laterale, ca să nu se vadă mațele. Sunt curios dacă s-or potrivi găurile.

IMG_20190114_190822.jpg

IMG_20190114_190836.jpg

IMG_20190114_190903.jpg

IMG_20190114_191143.jpg

IMG_20190114_191148.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmm, arata mai bine nu cumva datorita faptului ca au eliminat radiatorul de ulei, iar spatiul permite folosirea unui scut mai ingust?! Zic si eu...

 

In alta dezordine de idei, are ceva daca schimb doar cauciucul spate? Cel de pe fata mai merge lejer 10.000 km. Pe spate am Tourance clasic si as baga un Next.

 

Si inca ceva: voi cum ati pozitionat cablurile de la mansoanele incaltite? Ceva poze mi-ar fi de un real ajutor. Ca ma bate gandul sa scurtez firele, care-s luuuuungi de 1 km.

*incalzite

Editat de Lucian_M
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din 2004 pana azi in romania nu s-a furat nici macar un singur Vstrom. De ce ai monta alarma??? Doar sa stai cu grija ca iti da gata bateria in 3-4 zile daca sta?  Mai bine o legi zdravan de ceva daca vrei sa dormi bine. Sau incearca un antifurt satelitar: https://www.furat.ro/dispozitive-gps-tracker/tracker-gps-pt-vehicule/microavl/

care oricum are si avertizare GSM.

90% din chinezariile astea le-am demontat pentru ca au dat probleme. Inclusiv de orit mobra in drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hihi, când merg la o intrunire moto, eu îs singurul care e interesat să vadă una-alta la Vstrom. În rest, nici naiba nu se uită la ele. Alarmă- am un jeg de 50 lei, pus să sperie eventualii curioși sau să o găsesc ușor în parcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine alarma este activata zilnic. De porumbeii care vor sa stea pe deflector si de pisicile care vor sa stea pe sa. De asemenea mai tine boschetarii la distanta.
La alta scara au disparut oglinzile (de 3 lei) de pe un motor. Cand am avut scuter mi-au distrus incuietoarea si mi-au furat juma de bidon de ulei 2T ce il aveam acolo. De furat nu se fura vstroame, dar la oras parca e mai bine cu alarma. Evident ca cele cu pager si cu pornire la distanta si io mai stiu ce avioane sunt cam inutile :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Polonia anul trecut, au smuls un ornament, a sunat pagerul, am aprins lumina in camera, eram la parter, si hotii au fugit. Aveam BMW F650GS 2004.

Asa ca dorm mai linistit, mai ales ca e noua motocicleta. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, bozoro said:

Ala era bemveu. Asta e Vstrom. Nu stiu pe nimeni caruia in ultimii 10 ani sa ii dispara ceva.

 

P.S. Ba da, au furat un dop de umplere de la ulei. :))))))))

De la fostul meu 650, cand era la tipul de la care am luat-o. :))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, bozoro a spus:

Ala era bemveu. Asta e Vstrom. Nu stiu pe nimeni caruia in ultimii 10 ani sa ii dispara ceva.

 

P.S. Ba da, au furat un dop de umplere de la ulei. :))))))))

 

I-au furat lui Caraman controlerul electronic de la Scottoiler.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...