Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

La 28.03.2021 la 23:05, nolimi904 a spus:

Salutare,

Aveti idee ce diametru interior au furtunele de benzina de pe V-strom 2004?

Mi-a facut cateva figuri anul trecut si as vrea sa le schimb. Inainte sa o duc anul trecut la adapost, prin noiembrie, am pornit-o dupa o luna de stat si mi-a dat benzina pe filtru de ulei si mai departe pe jos. Picura in adevaratul sens benzina. M-am uitat eu pe acolo, si parca venea de la un furtun de la carburator. Nu picura mai mult cand o acceleram. Dupa ce am lasat-o 10 minute cu motorul oprit, nestiind ce sa fac, am incercat o pornire si nu a mai picurat.

Am mers pana la destinatie, cam 150km. Nu a mai facut probleme.

Anul asta, tocmai ce am repornit-o pentru prima data, eram pregatit sa ma uit pe unde o sa picure, dar nimic. In afara de 2 picaturi de antigel de pe furtunul ce vine de la vasul de expansiune, nu am gasit nimic sub motocicleta.

A mai patit cineva asa ceva?

Am inteles ca furtunele cu armatura textila interioara sunt mai bune.

Furtunele de benzina sunt din plastic cu o forma specifica si mufe rapide. Singurul de cauciuc este cel dintre injectoare. Nu merg puse integral de cauciuc tocmai ca pierd presiune in timp. Folositi originale ca nu se deteorioreza in timp.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, si imi cer scuze daca s.a mai discutat asta. as avea nevoie de un pic de ajutor. am rezervat azi un vstrom 650xt, si astept sa inceapa programul rabla pentru a putea beneficia de reducere, moment in care o sa si ridic motocicleta. (fun fact, am auzit ceva zvonuri ca anul acesta motocicletele vor beneficia de aceeasi subventionare ca si masinile-7500 lei, sper sa fie pe bune treaba).

intrebarea principala se refera la ce crash baruri recomandati? am inteles ca anumite crash baruri au tendinta sa accentueze vibratiile motorului in cadru undeva la 5k-5.5k rpm. are cineva ceva experienta/ recomandari? 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, confirm ca cel de la Givi vibreaza de-ti rupe urechile pe la 5000 rpm. Daca mi l-as lua azi, mi l-as monta singur pentru ca trebuie pus un material (de exemplu un decupaj dintr-o sticla de plastic) acolo la imbinarea aceea din fata, de sub radiator. Acolo vibreaza cel mai tare. Eventual si sub talpicii care vin pe motor...

Editat de joby_toss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La imbinarea din fata se pun niste o-ringuri mai grosute si e perfect. Si nu vorbim de vibratia cu sunet, ci doar o vibratie pe care o simti in ghidon si in scarite. Daca scoate zgomot inseamna ca o-ringurile alea s=au mancat si trebuie altele. Eu faceam asta cam la 2 ani si era totul perfect. Pot sa spun din experienta ca crashbar-urile alea isi fac treaba cu brio. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 16 ore, @nonim a spus:

salutare, si imi cer scuze daca s.a mai discutat asta. as avea nevoie de un pic de ajutor. am rezervat azi un vstrom 650xt, si astept sa inceapa programul rabla pentru a putea beneficia de reducere, moment in care o sa si ridic motocicleta. (fun fact, am auzit ceva zvonuri ca anul acesta motocicletele vor beneficia de aceeasi subventionare ca si masinile-7500 lei, sper sa fie pe bune treaba).

intrebarea principala se refera la ce crash baruri recomandati? am inteles ca anumite crash baruri au tendinta sa accentueze vibratiile motorului in cadru undeva la 5k-5.5k rpm. are cineva ceva experienta/ recomandari? 

 

Unde ai citit treaba cu aceeasi subventionare? Si eu astept si sunt curios de unde ai aflat asta. 

Am deschis un nou topic pe tema asta, sa o discutam acolo. 

 

Editat de cataslack
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salve, a fost informatia pe care am primit.o de la dealer, dar a spus ca tocmai ce auzise si el despre ea deci nu e sigur pana nu exista scrisa negru pe alb. initial mi.a zis ca e o veste si buna si rea in acelasi timp, ca mai intarzie inceperea programului dar ca o sa se mareasca subventia la valoarea pt masini. dar sincer oricum o sa fie destul de anapoda, pentru ca din ce observ acum e o lipsa acuta de motociclete noi livrate si se pare ca va fi adancita si mai rau de criza semiconductorilor, si transporturile ingreunate din cauza covid. pe langa asta, o sa intervina si scumpirea , pentru ca pretul materiilor prime si al transportului este foarte ridicat.

Editat de @nonim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 59 minute, @nonim a spus:

salve, a fost informatia pe care am primit.o de la dealer, dar a spus ca tocmai ce auzise si el despre ea deci nu e sigur pana nu exista scrisa negru pe alb. initial mi.a zis ca e o veste si buna si rea in acelasi timp, ca mai intarzie inceperea programului dar ca o sa se mareasca subventia la valoarea pt masini. dar sincer oricum o sa fie destul de anapoda, pentru ca din ce observ acum e o lipsa acuta de motociclete noi livrate si se pare ca va fi adancita si mai rau de criza semiconductorilor, si transporturile ingreunate din cauza covid. pe langa asta, o sa intervina si scumpirea , pentru ca pretul materiilor prime si al transportului este foarte ridicat.

Salut,

 

Da.. nebunie mare anul asta. Sa speram ca ne va ajuta cineva cu mai multe detalii. Multumesc de raspuns. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut! Domnilor, rugaminte, sfat si intrebare va rog, tot gaseam picaturi de ulei in scut, acu iarna fara sa-l pornesc din 2020,

ca sa schimb uleiul am dat si scutul jos sapt trecuta dar am vazut ca nu de la busonul din baie curge, cum am presupus, ci de la furtunelul

asta din poza, care nu imi dau seama de ce iese din pompa de apa si curge ulei pe el, era plasat pe deasupra filtrului de ulei si pe acolo pic....pic. Trebuie sa intre indeva asta? La ce foloseste?

 Si a doua chestiune, scuze ca va cer sfatul desi sunt sigur ca s-a scris, intre Metzeler Karoo street si Tourance-ul vechi, mers predominant pe strada, iesiri off ocazional dar sigur.

 

Multam anticipat!

Fac cinste!

20210402_160520.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 ore, Flanker a spus:

Va salut! Domnilor, rugaminte, sfat si intrebare va rog, tot gaseam picaturi de ulei in scut, acu iarna fara sa-l pornesc din 2020,

ca sa schimb uleiul am dat si scutul jos sapt trecuta dar am vazut ca nu de la busonul din baie curge, cum am presupus, ci de la furtunelul

asta din poza, care nu imi dau seama de ce iese din pompa de apa si curge ulei pe el, era plasat pe deasupra filtrului de ulei si pe acolo pic....pic. Trebuie sa intre indeva asta? La ce foloseste?

 Si a doua chestiune, scuze ca va cer sfatul desi sunt sigur ca s-a scris, intre Metzeler Karoo street si Tourance-ul vechi, mers predominant pe strada, iesiri off ocazional dar sigur.

 

Multam anticipat!

Fac cinste!

20210402_160520.jpg

Iti scapa presetupa de la pompa de apa. Trebuie sa o inlocuiesti. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam fain de sfaturi!

 

Intradevar sunt doar doua supraplinurile in manunchi pe dreapta, dar asta efectiv nu are cum sa ajunga acolo ca-i prea scurt

si forma si iesirea din pompa nu-i permit, ma rog, presetupă sa fie. N-am demontat pompa niciodata dar cat poa sa fie de complicat 😄.

Am comandat si  Karoourile. 

 

Va salut!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am incercat, dar nu este unul din cele doua furtune de gaze, alea-s groase, asta e subtirel rau.

Pe alea le-am verificat ca am patit la SV-ul unui prieten sa uitam unu afara dupa demontare si picura calumea pe la el.

Asta da foarte putin, o picatura doua pe zi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nueu am zis, sunt doua furtune care intra din bloc in airbox, am presupus ca la alea va referiti, si am presupus 

ca sunt pt recirculare gazelor. Atat am putut si eu 🤣.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, Flanker a spus:

Nu am incercat, dar nu este unul din cele doua furtune de gaze, alea-s groase, asta e subtirel rau.

Pe alea le-am verificat ca am patit la SV-ul unui prieten sa uitam unu afara dupa demontare si picura calumea pe la el.

Asta da foarte putin, o picatura doua pe zi

Inainte sa demontezi pompa de apa, verifica airbox-ul, este o procedura mai putin invaziva decat demontarea pompei de apa. Daca esti incepator in mecanica, nu iti recomand sa faci asta de capul tau (referire la pompa de apa). Si in nici un caz, la ghici sau dupa tutoriale.

 

Eu am avut un V-Strom 650 K9, adica din 2008 si am schimbat, printre altele, de cateva ori filtrul de aer singur. Presupune inlaturarea ambelor carene plus catorva elemente de plastic din fata si inlaturarea completa a rezervorului. Gasesti tutoriale pe net, depinde ce model ai. Odata desfacut capacul de la airbox, vei observa ca intr-o parte, mai exista o camera de colectare lichid, cu un burete, daca acel burete mai exista. Acea camera colecteaza substante "reziduale" ale motorului, provenite din condens, vapori de ulei, etc...nu stiu sa detaliez exact pentru ca nu ma pricep si nici nu e cazul. Daca acel burete este dus, pentru ca de cele mai multe ori, din cauza uleiului, se mananca in timp, atunci nu mai colecteaza nimic. 

 

Din pacate, nu mai tin minte daca din acea camera mai pleaca un furtun de evacuare jos, dar e usor de urmarit, pun niste poze cu schimbul de la mine, camera de colectare e pe partea stanga, cum stai pe motor. 

 

De asemenea, tot airbox-ul de plastic, are in partea de jos mai multe iesiri din acel colt. Deci, una este prea plinul, sa zicem asa. 

 

Daca intr-adevar acel furtun vine din partea stanga a airbox-ului si ai desfacut la tine, verifica buretele sa fie prezent, spala-l, curata camera de colectare si inlocuieste si filtrul. Apoi poti sa stai linistit.

 

Mai multe despre acea camera de colectare, gasesti pe google, de exemplu: 

https://www.google.ro/search?q=suzuki+v-strom+crankcase+breather&tbm=isch&ved=2ahUKEwjrhrbH4_vvAhUq2-AKHcwiBPYQ2-cCegQIABAA&oq=suzuki+v-strom+crank&gs_lcp=CgNpbWcQARgAMgQIIxAnOgQIABAeOgYIABAIEB5Q8OA3WMfxN2Cm-DdoAXAAeACAAUyIAbADkgEBNpgBAKABAaoBC2d3cy13aXotaW1nwAEB&sclient=img&ei=Ktl1YOvJEaq2gwfMxZCwDw&bih=937&biw=1920&safe=active&hl=ro

 

 

 

IMG_20190921_172621.jpg

IMG_20190921_173017.jpg

IMG_20190921_174056.jpg

s-l1600.jpg

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Super! Merci mult! Am mai demontat motorul singur, mentenanta mi-o fac singur, din carente financiare, ulei, filtre, bujii, furca.

La chestia asta ma gandeam si eu dar nu-mi amintesc de furtunelul ala asa ca o sa desfac cutia filtrului sa vad ce  e pe acolo.

 

Sanatate!

 

Sa nu uit, asta iese din pompa de apa, daia nu cred ca e ala.

Editat de Flanker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 6 minute, Flanker a spus:

Asa e, doar ca evacueaza si stand pe loc 😂😂😂😂.

 

Pai si ce daca? Stii tu exact cand trebuie sa evacueze? La masina, de exemplu, dupa ce opresti motorul si incui usa, multe lucruri inca se mai intampla, ventilatorul inca mai merge daca e supraincalzit motorul, izolarea habitaclului, etc...vorbim de niste masinarii ceva mai complexe :) Nu se taie totul doar ca ai scos cheia din contact.

Si mie la bmw f700 gs, imi lasa o picatura dintr-un furtun dupa ce opresc motorul. Nu stiu daca e acelasi ca la tine, dar nici nu imi fac probleme. Inseamna ca evacueaza, isi face treaba :)

 

Editat de misionaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si asta e adevarat, dar a avut 2 SV-uri si 2 Vstroame, toate de 650, Asta e primu care face asta, si dupa doi ani decand il detin.

Are si vre-o 80 si ceva de mii de km, poate a imbatranit 😇

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci stii cu ce se mananca motoarele astea in V, aceleasi adica :)

 

Totusi, daca nu ai desfacut pana acum pompa de apa, in caz ca acel furtun provine de acolo, ti-as sugera sa nu o faci singur, macar cu cineva mai experimentat langa tine sau la un service cu caietul de notite in spatele mecanicului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...