Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

La 07.05.2024 la 21:43, ivanp a spus:

Salut, 

Din amintiri erau cele de Aprilia Tuono ... care si alea in timp si la caldura  - se lasau un pic.

Gen astea - https://www.strongmoto.ro/cumpara/oglinda-moto-stanga-aprilia-tuono-r-1000-1432?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIwMLmt5n8hQMVf0NBAh0BtQgLEAQYASABEgINLfD_BwE

Cele OEM poate nu sunt cele mai aratoase si merg si pe post de paravant dar isi fac treaba.

Daca ai motocicleta de putin timp - mai ai un pic rabdare pana te obisnuiesti cu ele si va fi ok.

 

numai bine!

 

Tocmai ca are peste 2 ani si incep sa ma enerveze forma lor. Design oribil fata de vechile oglinzi de pe 250. Chiar ma gandesc sa comand unele de 250 dar nu stiu daca prinderea e la fel.

 

Mersi de link oricum.

La 07.05.2024 la 21:43, ivanp a spus:

Salut, 

Din amintiri erau cele de Aprilia Tuono ... care si alea in timp si la caldura  - se lasau un pic.

Gen astea - https://www.strongmoto.ro/cumpara/oglinda-moto-stanga-aprilia-tuono-r-1000-1432?gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIwMLmt5n8hQMVf0NBAh0BtQgLEAQYASABEgINLfD_BwE

Cele OEM poate nu sunt cele mai aratoase si merg si pe post de paravant dar isi fac treaba.

Daca ai motocicleta de putin timp - mai ai un pic rabdare pana te obisnuiesti cu ele si va fi ok.

 

numai bine!

 

Tocmai ca are peste 2 ani si incep sa ma enerveze forma lor. Design oribil fata de vechile oglinzi de pe 250. Chiar ma gandesc sa comand unele de 250 dar nu stiu daca prinderea e la fel.

 

Mersi de link oricum.

Are cineva montate KABA 90346?

https://www.epiesa.ro/set-2-oglinzi-moto-lampa-kaba-lam90346-reglabile-montare-pe-ghidon-filet-dreapta-m10-x-1-25-mm-mstrnid-72280.htm?gad_source=1&gclid=CjwKCAjwupGyBhBBEiwA0UcqaNyXmVc9h8rjEzlcwgP2od4lc6C5SiD3eADXsuAlvUcJoYLtHKozURoCf3IQAvD_BwE

 

Unica nelamurire este pasul filetului caci la Suzuki este pas special moto.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la urma am schimbat oglinzile alea cu look de Trabant venite din fabrica si am pus KABA. Arata cu totul altfel si pe deasupra sunt si aerodinamice. Se potriveste pasul filetului. Total 110 lei cu transport.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 18 minute, yglos a spus:

Pana la urma am schimbat oglinzile alea cu look de Trabant venite din fabrica si am pus KABA. Arata cu totul altfel si pe deasupra sunt si aerodinamice. Se potriveste pasul filetului. Total 110 lei cu transport.

 

Poze ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pas special moto... Ne-am dat dreq...

Ce-i așa special la el? Că la m10 ai pas de 1,5 normal, iar pasul fin e de 1,25. Pentru amatori, mă pot duce să verific filetul, dar n-am leră specială pentru pas special pentru moto, mai mult pentru auto. 🫢

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Postat (editat)

Pai la asta m-am referit, ca nu merge un surub normal M10 pe gaura de la prindere din cauza acelei diferente de pas 0,25 mm. Informatia asta imi era utila inaintea achizitiei dar nimeni nu s-a deranjat sa imi spuna ci toti comenteaza la sfarsit.

Voi reveni si cu poze.

Editat de yglos
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 6 months later...

Salutari tuturor!

 

Am inceput sa ma gandesc la achizitia unui V-Strom de 650 si ma gandesc ca e locul potrivit pentru a primi niste opinii/sfaturi.

 

Dar sa incep cu ceva detalii despre mine:

Am un SV650 pe care il calaresc de prin 2008. Motoreta e fabricata in 2000 deci e cu carburator si am cu ea cam 80.000 km fara sa fi avut probleme tehnice (in afara de clasicul regulator de tensinue care s-a prajit in 2009). In primii an am folosit-o la plimbari prin Romania, relativ scurte. Dar apoi am descoperit drumurile lungi prin Europa, si fiind mai tinerel la acea vreme, lipsa protectiei la vant si pozitia nu tocmai comoda nu reprezentau probleme. Asa ca am facut mutli km in calatorii lungi cu bagaje si pasager, si 650cmc si cei 75 de cai au fost mai mult decat suficienti pentru mine. De aceea ma si gandesc la V-Strom de 650 si nu cel de 1000.

 

Acum intrebarile:

1. Am inaltime de 1.90m si de acum simt nevoia de o pozitie mai relaxata decat imi ofera SV-ul. Ar fi potrivit V-Strom-ul 650? Mai exact, e o pozitie comoda pentru genunchi si spate dupa parerea voastra?

 

2. Merita 650 XT pentru rotile acelea cu spite? Nu am o placere deosebita sa merg off road, dar totusi imi place sa pot merge din cand in cand pe un drum neasfaltat sau cu asfalt nu prea bun. Chiar sunt mult mai rezistente decat cele nespitate? Totusi nu este o motoreta de cross sau hard enduro, deci nu imi e clar daca isi merita banii.

 

3. Din cate am inteles si pe varianta non-XT se pot monta: un scut motor, cric central, protectii la maini. E adevarat, sau XT-ul vine cu ceva prinderi in plus pentru a putea adauga aceste accesorii?

 

4. Viteza de croaziera nu este importanta pentru mine. M-am invatat cu SV-ul sa merg linistit pe la 100-110 km/h. Totusi la inaltimea mea este posibil sa fie nevoie de un upgrade pe parbriz? Sau poate un deflector de aer?

 

5. Consumul real cu bagaje pe unde s-ar situa? De fapt mai mult ma intereseaza autonomia cu un plin. Parca are rezervorul de 20 de litri, nu?

 

6. Norma de poluare este importanta (ma intereseaza Euro5) pentru ca unde locuiesc au inceput sa clasifice vehiculele si incet incet incep sa interzica normele mai vechi. De exemplu cu SV-ul meu vechi nu mai pot intra in oras (in sensul ca daca ma prinde vreun echipaj de politie e foarte posibil sa imi iau o amenda frumusica). Si atunci prefer sa iau ceva cu norma noua. Din cate stiu, 650-le a primit Euro 5 in 2020? 

 

Cam astea ar fi intrebarile.

 

Va multumesc anticipat pentru raspunsuri!

 

Salutari,

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Radu,

O sa incerc sa iti raspund eu:

1. Esti destul de inalt dar fata de SV o sa stai mult mai comod. Pentru o pozitie mai relaxata poti sa faci urmatoarele:

  • kit de coborare scarite
  • sa inalta
  • intaltatoare de ghidon

2. Merita doar pentru aspect. Poti merge cu cele de alu fara probleme pe offroad.

3. Nu e nici o diferenta constructiva intre cele doua modele. Doar dotari si roti diferite.

4. La intaltimea ta se recomanda un parbriz sau deflector. Cel mai ieftin iesi cu un deflector. 

5. Cu pasager si bagaje la un drum normal (nu autostrada cu 140) ar fi undeva la max 5.5 L/100
6. Da V-Stromul e cam la zi cu normele. 

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
1 oră în urmă, vrajitoru a spus:

Salut Radu,

O sa incerc sa iti raspund eu:

1. Esti destul de inalt dar fata de SV o sa stai mult mai comod. Pentru o pozitie mai relaxata poti sa faci urmatoarele:

  • kit de coborare scarite
  • sa inalta
  • intaltatoare de ghidon

2. Merita doar pentru aspect. Poti merge cu cele de alu fara probleme pe offroad.

3. Nu e nici o diferenta constructiva intre cele doua modele. Doar dotari si roti diferite.

4. La intaltimea ta se recomanda un parbriz sau deflector. Cel mai ieftin iesi cu un deflector. 

5. Cu pasager si bagaje la un drum normal (nu autostrada cu 140) ar fi undeva la max 5.5 L/100
6. Da V-Stromul e cam la zi cu normele. 

 

Salut vrajitoru,

 

Multumesc pentru raspunsurile de la fiecare punct in parte.

Inseamna ca ma orientez spre varianta non-XT urmand apoi sa ii mai adaug dotari in functie de nevoi.

 

Am uitat o intrebare, poate importanta. Are tendinta de voblaj cand are cutii, la un nivel in care sa fie nevoie de amortizor de ghidon? M-am uitat pe site-ul Suzuki si nu vad sa mentioneze daca are montat din fabrica, deci tind sa cred ca nu.

 

Salutari si spor!

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu. Are tendinte de voblaj cand e incarcata, dar asta e la orice motocicleta. Si face asta doar pe decelerare. Daca iei un blocator de acceleratie si mergi constant cu o anumita viteza nu vobleaza. Iar pentru sosea poate te gandesti si la un fork-brace. 

Multe accesorii le gasesti la cosmo-accesories.com in spatele caruia e un grec. Sunt de calitate si la un pret decent. 

Fiind lung in picioare recomand si o inaltare a spatelui cu 3 cm. Eu am facut-o si e super. 

 

Editat de vrajitoru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de info.

 

Nu auzisem de fork-brace pana acum, dar inteleg ca ar fi de ajutor pe drumuri mai denivelate? Dar vad ca ai scris ca e pentru sosea? Oricum, am vazut pe site-ul grecului ca este destul de ieftin acest accesoriu, asa ca il iau in considerare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare Radu , as adauga si eu la raspunsul vrajitorului sa te uiti bine pe site ul grecului , atit la v strom cit si in general ca mai sint chestii utile  si ne specifice unei anumite moto , iar la urma cu lista , le poti comanda la est bike  la constanta , ei  mi se pare  ca au reprezentata , la acelsi pret etc etc etc

Forkbrace  e minunat , eu am avut si am simtit imediat diferenta

Restul de detalii pe vstromania !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca posesor de V-strom 650 timp de peste 100.000 km in câțiva anișori și plimbări în special cu pasager și bagaje, îmi permit să îmi expun unele păreri.

1. 650 e foarte ok pentru o persoană sau când ai pasager și un topcase. Dacă se adaugă cutii laterale și o încarci, te cam rogi de ea prin munți (am fost până la 3000+ m). Ești înăltuț, probabil nu ai doar 85 kg ca mine, 71 cp ți se vor părea cam puțini, mai ales că spui că ai ceva experiență.

2. Nefiind primul motor, fă un mic efort (mă rog, nu-i chiar mic) și ia varianta de 1000 cc. Da, e un pic mai grea, dar ai câteva chestii meeeega faine: motor puternic, suspensii mult peste cele de la 650, iar de frâne nici nu trebuie să mai amintesc. Până să iau miarul, credeam că e ok, meeeerge și modelul de 650 cc, dar bagajele și altitudinea ridicată își spun cuvântul. Cu ăsta din 2014 am făcut doar 12.000 km anul ăsta (mai puțin decât mi-am dorit) și am ajuns să-l cunosc cât de cât. Bea destul, între 4,4 și cât vrei (maxim 8 am scos), de obicei cam 5,5 real, fără să rup stilul. Autonomie de cca 300 km, ca să nu lași pompa pe uscat. I-am pus kit coborâre scărițe și risere ghidon, am 1,80 și stau bine pe moto. Parbriz mi-a dat fostul proprietar un Givi airflow, e urât în draci, dar își face treaba.

3. Voblaj pe 650? Doar fără forkbrace și doar în anumite condiții (plecări involuntare pe o roată, anvelopă moale, furcă neservisata, rulmenți jug duși). Cu forkbrace nu mi-a făcut niciodată figuri, puteam lua mâinile de pe ghidon și la 140. Pe miarul din 2014 nu am experimentat voblaj decât la o săritură peste un pod, unde am aterizat (involuntar) cu roata un pic virată (inițial am zis că o las ușor, dar m-a luat valul și i-am dat, eram singur).

4. Ca prim motor nu recomand V-strom 1000, dar dacă spui că ai experiență, chiar merită să faci un test. Siiiigur ceri să lași avans.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

 

Inainte sa ma axez pe 650, m-am uitat desigur la cel de 1000. Pentru ca sunt putin constrans sa caut Euro5, ar insemna sa ma orientez catre cel de 1050 incepand din 2020 si sunt cam in afara bugetului din pacate. Singura sansa ar fi sa stau cu ochii pe anunturi si daca prind unul din 2020 care sa se incadreze, sa il si iau.

 

Apropo de Punctul 1, eu cred ca am 85 kile cu tot echipamentul pe mine. In rest ma cam da vantul jos :D. Deci, cel putin din punctul asta de vedere SV-ul nu mi s-a parut vreodata lent, si ma gandesc ca nici un Stromul de 650 nu ar trebui sa mi se para lent. Acum,e adevarat ca nu imi dau seama cat de mult poate fi incarcat cu bagaje. Ce caram eu dupa mine era in general minimul necesar pentru a sta la cort.

 

Si apoi, desi clar mi-ar placea unul mai mare si mai puternic, imi domolesc dorinta amintindu-mi de cel care a mers pana in Mongolia cu acel F650 Dakar. Adevarat, fara pasager, dar a ajuns si s-a si intors :D.

 

Mersi mult de raspunsuri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am 95 kg, si am facut in 2018 un tur de Corsica si Sardinia cu pasager si bagaje pt 3 sapt (adica 3 cutii si cu boccelute pe cele laterale). Nu faci suta in 3 secunde, dar 650u' din 2012 a facut fata cu brio la tot ce a trebuit sa faca. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vrajitoru, mersi. Am trecut de mult de perioada in care ma impresiona in cat face suta o motoreta :D Cred ca acum confortul ar fi principalul factor. Desigur si fiabilitatea, dar mi-a intrecut orice asteptatre V-ul asta de la suzuki, si de aceea am ajuns la V-Strom.

 

Va multumesc pentru raspunsuri! Daca voi avea notroc chior sa gasesc unul de 1000 prin primavara care sa intre in buget, foarte posibil sa fac "upgrqde-ul de cilindree"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dacă sunteți mai slăbuți și nu luați casa cu voi, merge brici 650.

Fă un ridetest și te lămurești cât de cât, la confort și protecție vânt va fi un mare pas în față în comparație cu SV.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as lua in calcul si V-strom 800, nu neaparat versiunea DE.

 

Nu-s cum naiba a nimerit Suzuki harta de putere insa pana in 130-140km/h se comporta ca o mobra de peste 100CP. Quickshifterul este dotare de serie. Am simtit o plafonare de la 150 in sus insa nu e chiar flat, nu e ca si cand tragi de ea, ci doar ca de-acolo incepe sa se simta ca e totusi un motor de 800. Dar pana acolo iti pune un ranjet idiot pe fata :) 

 

Nu prea se gasesc SH, cel putin nu varianta RE, in schimb gasesti DE-uri.

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca s-ar gasi multe de 800 SH as incepe sa ma intreb de ce le vinde lumea. Cumva pare alegerea logica pentru cineva care vrea mai mult de 650 dar cel de 1000 ar fi prea mare.

Din ce vad, sunt foarte putine si sunt si cam scumpisoare, chiar aproape de pretul la care as gasi un 1050, care oricum e peste buget. Noroc ca e iarna si nu trebuie sa ma hotarasc acum :D 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

47 minutes ago, radu86 said:

Cumva pare alegerea logica pentru cineva care vrea mai mult de 650 dar cel de 1000 ar fi prea mare.

Acum este o moda cu mobrele de 1000 si peste 1000, cele de 800 nu prea s-au mai cautat insa cred ca piata se va reintoarce la ele (din ce mai vad si eu pe forumuri).

 

Nu prea s-au vandut multe v-strom 800, de-aici si numarul scazut de sh-uri. Vazusem unul la un moment dat, 5000km si 4 luni vechime la un pret super bun. Omul l-a dat pentru ca voia sa-si ia un k 1600 la presiunile pasagerei :)  A pus anuntul si in cateva zile l-a vandut. Ceva gen 8500 (cu crashbaruri si cateva extraoptiuni).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Lucian_M said:

Blană prețul! Totuși nu m-aș împăca așa bine cu ideea de roată de 21 și spițe.

Era varianta RE, cea cu jante din aliaj si roata fata pe 19, tubeless. Da, pretul era super bun, de-asta a si dat-o in cateva zile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...