Jump to content

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Recommended Posts

1 hour ago, Lucian_M said:

Da, o alegere foarte bună

Si mie mi se pare o alegere foarte buna. In afara de pret (care este de 9900Euro nou) are si alte avantaje fata de concurenta. Tubeless este unul dintre ele, QS in serie este altul. Prin concurenta inteleg Transalp si Tenere (care au avantajele lor daca discutam de off-road). 

Link to comment
Share on other sites

Acum 5 ore, Lucian_M a spus:

Oricum, 8500 pe un 800 SE cu foarte puțini km mi se pare o afacere bună de tot, e cam la preț de 650 chel.

Lucian, la ce te referi prin chel?

Din cate am inteles eu 650-ul standard nu are rotile cu spite, scut, cric central si aparatori pentru maini, in rest are aceleasi dotari ca xt-ul. Adica nu ii lipsesc sa zicem TC-ul, sau easy start etc. Am inteles gresit?

Edited by radu86
Link to comment
Share on other sites

N-am zis nimic de XT, deoarece nu-mi plac spițele sau camerele, consider că nu-mi sunt necesare și deci n-am cercetat cât costă fiecare. Mi-am luat motor cu mai mulți cc nu pentru a compensa ceva, ci pentru cuplu. 99% a fost valoarea cuplului, consider că are fix câți Nm îmi sunt necesari. Ok, dacă avea vreo 20 în plus, erau bine primiți. 😁

Iar între 650 și 800 mai e și o diferență de design, unora le place, altora mai puțin. Și mai uiți ceva: furcă USD și frâne mai performante (nu zic nimic de grupul motopropulsor).

Comparația a fost între 800 SE și 650 normal, non-xt.

Link to comment
Share on other sites

@radu86 Hombre, uita de 650. Este o motocicleta buna si le face pe toate, dar mergi cu incredere pe 800 sau 1050. Ai frane si suspensii mai bune, iar venind de pe SV stii foarte bine ca suspensiile si franele erau cel mult mediocre. Cam asa sunt si pe 650. Da, poti merge pe orice, dar daca poti cu putin extra efort, ia ceva care sa iti satisfaca nevoile cu adevarat si nu cu foarte multe compromisuri.

Referitor la propulsorul de 800, aparent chiar este unul foarte reusit. Nu am auzit de probleme, deja sunt propulsoare testate de cativa ani, sunt unii care au 50-60,000 km fara nici o problema.

Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, Lucian_M a spus:

N-am zis nimic de XT, deoarece nu-mi plac spițele sau camerele, consider că nu-mi sunt necesare și deci n-am cercetat cât costă fiecare. Mi-am luat motor cu mai mulți cc nu pentru a compensa ceva, ci pentru cuplu. 99% a fost valoarea cuplului, consider că are fix câți Nm îmi sunt necesari. Ok, dacă avea vreo 20 în plus, erau bine primiți. 😁

Iar între 650 și 800 mai e și o diferență de design, unora le place, altora mai puțin. Și mai uiți ceva: furcă USD și frâne mai performante (nu zic nimic de grupul motopropulsor).

Comparația a fost între 800 SE și 650 normal, non-xt.


Salutare,

 

Am avut modelul 1050XT și, dacă ar fi să cumpăr din nou, l-aș alege fără ezitare în locul variantei standard.


Câteva aspecte de precizat:

 

1. Echipare și Tehnologie

V-Strom 1050 (standard):

• Are un sistem de control al tracțiunii cu mai multe niveluri, moduri de pilotare și ABS.


V-Strom 1050XT:

• Cruise control – menține viteza fără apăsarea accelerației.

• Hill Hold Control – asistență la pornirea din pantă.

• Slope Dependent Control – ajustează frânarea pe suprafețe înclinate.

• Load Dependent Control – ajustează automat frânarea în funcție de încărcătura motocicletei.

• Handguards (apărători pentru mâini) și crash bars incluse.

• Priză USB și 12V pentru accesorii.

 

2. Suspensie și Șasiu

V-Strom 1050:

• Suspensii standard ajustabile manual.

• Jante din aliaj (mai ușoare, dar mai fragile pentru off-road)

 

V-Strom 1050XT:

• Suspensii mai avansate, ajustabile pe compresie, extensie și preload.

• Jante cu spițe, mai rezistente pentru teren accidentat. Le recomand, drumurile noastre nu sunt cele mai bune, se comportă foarte bine. Nu au cameră! 

 

3. Design și Ergonomie

V-Strom 1050:

• Design mai simplu, fără protecții suplimentare.

 

V-Strom 1050XT:

• Crash bars standard.

• Parbriz ajustabil pe înălțime cu mai multe poziții.

• Scărițe mai late cu un cauciuc anti-vibrație

• Cric central

 

4. Greutate

V-Strom 1050: Aproximativ 247 kg (echipată pentru drum).

V-Strom 1050XT: Aproximativ 251 kg datorită echipamentelor suplimentare. Dar nesemnificativ dacă mă întrebați pe mine :) 

 

Noroc,

Cătă

 

image.thumb.jpeg.4e1ae3623ff1bc87f514c8f45c6f5117.jpeg

Edited by cataslack
Link to comment
Share on other sites

Acum 1 oră, vrajitoru a spus:

Ce producator zice ca are qs doar in sus?

Tracer-ul meu are doar în sus. :what:

Și da, dacă nu sunt în forjă îl fac eu mai bine, mai mult mă încurcă.

Link to comment
Share on other sites

Cochetam cu ideea să-mi pun la 1000, dar nefiind vreun Rossi, stau liniștit. In plus, cutia e mai puțin stresată cu un QS, așa că nu-i panică deloc, mai bine investesc într-un Power Commander sau mai bine într-o resoftare, că smucește și nu-mi place musai cum taie gazul și cum merge la prin aglomerație. Singura problemă e că stau la 400 km de TNG, în altcineva n-aș avea incredere să îl las să umble.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
La 14.12.2024 la 7:31, vrajitoru a spus:

Nu exista quickshifter "doar in sus". Ala il faci din mana si picior. 

Ce producator zice ca are qs doar in sus?

 

Ai sa razi dar exista.

Link to comment
Share on other sites

1 oră în urmă, igi a spus:

 

Ai sa razi dar exista.

Atunci e degeaba. Ca aia se face usor cu ptina experienta. Bani luati degeaba. :)

 

Link to comment
Share on other sites

și în jos la fel, gadget inutil 😛 

La 13.12.2024 la 22:06, Lucian_M a spus:

Ok, dacă avea vreo 20 în plus, erau bine primiți.

îi are, dacă-l turezi 😛 

Link to comment
Share on other sites

La 14.12.2024 la 10:20, Lucian_M a spus:

Cochetam cu ideea să-mi pun la 1000, dar nefiind vreun Rossi, stau liniștit. In plus, cutia e mai puțin stresată cu un QS, așa că nu-i panică deloc, mai bine investesc într-un Power Commander sau mai bine într-o resoftare, că smucește și nu-mi place musai cum taie gazul și cum merge la prin aglomerație. Singura problemă e că stau la 400 km de TNG, în altcineva n-aș avea incredere să îl las să umble.


Ai reusit sa dai de @TNG?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Acum 11 ore, Lucian_M a spus:

Nu are cum să fie ăsta modelul 1050 2025, refuz să cred...

https://m.youtube.com/watch?v=e9iw7A7RFYE

 

Cât despre DL800, l-au transformat în Transalp 2006. Cadrul seamănă perfect cu cel de la 650.

https://m.youtube.com/watch?v=A5wFW-rIJQQ

Este facut cu AI, nici macar vocea nu s-au obosit sa o faca sa sune cat de cat natural. E un canal de youtube mic, ceva peste 100 abonati si au o gramada de filmulete cu mobre fake 🙂

Link to comment
Share on other sites

Acum 11 ore, Lucian_M a spus:

modelul 1050 2025

Robotul zice V2 la 90°, imaginile arată ceva care numai V nu e, furcă upside down și aia roșie are furcă normală, un mare 🐮 💩.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
1 oră în urmă, padre2211 a spus:

Salutare!

Pentru un buget de 4.500-5.000, ce recomandati? Seria 1 sau seria 2?

Multumesc!


Banuiesc ca te referi la 650. Generatia 2, clar! Cu putin noroc si cu extra putini banuti poate generatia a 3-a. 1000 la banii acestia doar generatia 1. 

Link to comment
Share on other sites

Acum 15 minute, Ruginel a spus:


Banuiesc ca te referi la 650. Generatia 2, clar! Cu putin noroc si cu extra putini banuti poate generatia a 3-a. 1000 la banii acestia doar generatia 1. 

Mersi frumos Ruginel!

Da, varianta de 650!

 

 

Link to comment
Share on other sites

Văd pe net că vând unii 650 de primă generație, fără ABS, cu 3800-4500 euro, varianta cu ABS la 5500 euro. Ăștia sunt sănătoși? Ok, crashbar, scut, cutii, manșoane încălzite, dar aproape cât un 650 nou? Caută un 2012+ întreținut corect, ai și ABS, nu te mai complica.

Cu 7000 iei un 1000 gen2 2014, ca fapt divers.

Link to comment
Share on other sites

Acum 31 minute, Lucian_M a spus:

Văd pe net că vând unii 650 de primă generație, fără ABS, cu 3800-4500 euro, varianta cu ABS la 5500 euro. Ăștia sunt sănătoși? Ok, crashbar, scut, cutii, manșoane încălzite, dar aproape cât un 650 nou?

Prețurile astea sunt de vreo 2 ani. Eu l-am luat pe al meu cu 5150. Din 2011, 30k, echipat full. Asa e, te gândești sa iei in calcul unul nou. Dar complet echipat, la cât te duce? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...