Guest Posted December 13, 2024 Share Posted December 13, 2024 1 hour ago, Lucian_M said: Da, o alegere foarte bună Si mie mi se pare o alegere foarte buna. In afara de pret (care este de 9900Euro nou) are si alte avantaje fata de concurenta. Tubeless este unul dintre ele, QS in serie este altul. Prin concurenta inteleg Transalp si Tenere (care au avantajele lor daca discutam de off-road). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
radu86 Posted December 13, 2024 Share Posted December 13, 2024 (edited) Acum 5 ore, Lucian_M a spus: Oricum, 8500 pe un 800 SE cu foarte puțini km mi se pare o afacere bună de tot, e cam la preț de 650 chel. Lucian, la ce te referi prin chel? Din cate am inteles eu 650-ul standard nu are rotile cu spite, scut, cric central si aparatori pentru maini, in rest are aceleasi dotari ca xt-ul. Adica nu ii lipsesc sa zicem TC-ul, sau easy start etc. Am inteles gresit? Edited December 13, 2024 by radu86 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted December 13, 2024 Share Posted December 13, 2024 N-am zis nimic de XT, deoarece nu-mi plac spițele sau camerele, consider că nu-mi sunt necesare și deci n-am cercetat cât costă fiecare. Mi-am luat motor cu mai mulți cc nu pentru a compensa ceva, ci pentru cuplu. 99% a fost valoarea cuplului, consider că are fix câți Nm îmi sunt necesari. Ok, dacă avea vreo 20 în plus, erau bine primiți. Iar între 650 și 800 mai e și o diferență de design, unora le place, altora mai puțin. Și mai uiți ceva: furcă USD și frâne mai performante (nu zic nimic de grupul motopropulsor). Comparația a fost între 800 SE și 650 normal, non-xt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruginel Posted December 13, 2024 Share Posted December 13, 2024 @radu86 Hombre, uita de 650. Este o motocicleta buna si le face pe toate, dar mergi cu incredere pe 800 sau 1050. Ai frane si suspensii mai bune, iar venind de pe SV stii foarte bine ca suspensiile si franele erau cel mult mediocre. Cam asa sunt si pe 650. Da, poti merge pe orice, dar daca poti cu putin extra efort, ia ceva care sa iti satisfaca nevoile cu adevarat si nu cu foarte multe compromisuri. Referitor la propulsorul de 800, aparent chiar este unul foarte reusit. Nu am auzit de probleme, deja sunt propulsoare testate de cativa ani, sunt unii care au 50-60,000 km fara nici o problema. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cataslack Posted December 13, 2024 Share Posted December 13, 2024 (edited) Acum 1 oră, Lucian_M a spus: N-am zis nimic de XT, deoarece nu-mi plac spițele sau camerele, consider că nu-mi sunt necesare și deci n-am cercetat cât costă fiecare. Mi-am luat motor cu mai mulți cc nu pentru a compensa ceva, ci pentru cuplu. 99% a fost valoarea cuplului, consider că are fix câți Nm îmi sunt necesari. Ok, dacă avea vreo 20 în plus, erau bine primiți. Iar între 650 și 800 mai e și o diferență de design, unora le place, altora mai puțin. Și mai uiți ceva: furcă USD și frâne mai performante (nu zic nimic de grupul motopropulsor). Comparația a fost între 800 SE și 650 normal, non-xt. Salutare, Am avut modelul 1050XT și, dacă ar fi să cumpăr din nou, l-aș alege fără ezitare în locul variantei standard. Câteva aspecte de precizat: 1. Echipare și Tehnologie V-Strom 1050 (standard): • Are un sistem de control al tracțiunii cu mai multe niveluri, moduri de pilotare și ABS. V-Strom 1050XT: • Cruise control – menține viteza fără apăsarea accelerației. • Hill Hold Control – asistență la pornirea din pantă. • Slope Dependent Control – ajustează frânarea pe suprafețe înclinate. • Load Dependent Control – ajustează automat frânarea în funcție de încărcătura motocicletei. • Handguards (apărători pentru mâini) și crash bars incluse. • Priză USB și 12V pentru accesorii. 2. Suspensie și Șasiu V-Strom 1050: • Suspensii standard ajustabile manual. • Jante din aliaj (mai ușoare, dar mai fragile pentru off-road) V-Strom 1050XT: • Suspensii mai avansate, ajustabile pe compresie, extensie și preload. • Jante cu spițe, mai rezistente pentru teren accidentat. Le recomand, drumurile noastre nu sunt cele mai bune, se comportă foarte bine. Nu au cameră! 3. Design și Ergonomie V-Strom 1050: • Design mai simplu, fără protecții suplimentare. V-Strom 1050XT: • Crash bars standard. • Parbriz ajustabil pe înălțime cu mai multe poziții. • Scărițe mai late cu un cauciuc anti-vibrație • Cric central 4. Greutate • V-Strom 1050: Aproximativ 247 kg (echipată pentru drum). • V-Strom 1050XT: Aproximativ 251 kg datorită echipamentelor suplimentare. Dar nesemnificativ dacă mă întrebați pe mine Noroc, Cătă Edited December 13, 2024 by cataslack Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted December 13, 2024 Share Posted December 13, 2024 Acum 9 ore, TRG a spus: QS in serie Up - down sau doar în sus? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrajitoru Posted December 14, 2024 Share Posted December 14, 2024 Acum 7 ore, ENEOS a spus: Up - down sau doar în sus? Nu exista quickshifter "doar in sus". Ala il faci din mana si picior. Ce producator zice ca are qs doar in sus? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 14, 2024 Share Posted December 14, 2024 7 hours ago, ENEOS said: Up - down sau doar în sus? Este up/down . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted December 14, 2024 Share Posted December 14, 2024 Acum 1 oră, vrajitoru a spus: Ce producator zice ca are qs doar in sus? Tracer-ul meu are doar în sus. Și da, dacă nu sunt în forjă îl fac eu mai bine, mai mult mă încurcă. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted December 14, 2024 Share Posted December 14, 2024 Cochetam cu ideea să-mi pun la 1000, dar nefiind vreun Rossi, stau liniștit. In plus, cutia e mai puțin stresată cu un QS, așa că nu-i panică deloc, mai bine investesc într-un Power Commander sau mai bine într-o resoftare, că smucește și nu-mi place musai cum taie gazul și cum merge la prin aglomerație. Singura problemă e că stau la 400 km de TNG, în altcineva n-aș avea incredere să îl las să umble. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
igi Posted January 16 Share Posted January 16 La 14.12.2024 la 7:31, vrajitoru a spus: Nu exista quickshifter "doar in sus". Ala il faci din mana si picior. Ce producator zice ca are qs doar in sus? Ai sa razi dar exista. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vrajitoru Posted January 16 Share Posted January 16 1 oră în urmă, igi a spus: Ai sa razi dar exista. Atunci e degeaba. Ca aia se face usor cu ptina experienta. Bani luati degeaba. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vis-a-vis Posted January 18 Share Posted January 18 și în jos la fel, gadget inutil La 13.12.2024 la 22:06, Lucian_M a spus: Ok, dacă avea vreo 20 în plus, erau bine primiți. îi are, dacă-l turezi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted January 18 Share Posted January 18 Rar trec de 7000 rpm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruginel Posted January 18 Share Posted January 18 La 14.12.2024 la 10:20, Lucian_M a spus: Cochetam cu ideea să-mi pun la 1000, dar nefiind vreun Rossi, stau liniștit. In plus, cutia e mai puțin stresată cu un QS, așa că nu-i panică deloc, mai bine investesc într-un Power Commander sau mai bine într-o resoftare, că smucește și nu-mi place musai cum taie gazul și cum merge la prin aglomerație. Singura problemă e că stau la 400 km de TNG, în altcineva n-aș avea incredere să îl las să umble. Ai reusit sa dai de @TNG? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted March 22 Share Posted March 22 (edited) Nu are cum să fie ăsta modelul 1050 2025, refuz să cred... https://m.youtube.com/watch?v=e9iw7A7RFYE Cât despre DL800, l-au transformat în Transalp 2006. Cadrul seamănă perfect cu cel de la 650. https://m.youtube.com/watch?v=A5wFW-rIJQQ Edited March 23 by Lucian_M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adrian.Popescu Posted March 23 Share Posted March 23 Acum 11 ore, Lucian_M a spus: Nu are cum să fie ăsta modelul 1050 2025, refuz să cred... https://m.youtube.com/watch?v=e9iw7A7RFYE Cât despre DL800, l-au transformat în Transalp 2006. Cadrul seamănă perfect cu cel de la 650. https://m.youtube.com/watch?v=A5wFW-rIJQQ Este facut cu AI, nici macar vocea nu s-au obosit sa o faca sa sune cat de cat natural. E un canal de youtube mic, ceva peste 100 abonati si au o gramada de filmulete cu mobre fake Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ENEOS Posted March 23 Share Posted March 23 Acum 11 ore, Lucian_M a spus: modelul 1050 2025 Robotul zice V2 la 90°, imaginile arată ceva care numai V nu e, furcă upside down și aia roșie are furcă normală, un mare . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted March 23 Share Posted March 23 Era târziu și ceva parcă dădea cu virgulă, ar fi fost imposibil pentru Suzuki să scoată așa anomalii. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
padre2211 Posted April 6 Share Posted April 6 Salutare! Pentru un buget de 4.500-5.000, ce recomandati? Seria 1 sau seria 2? Multumesc! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruginel Posted April 6 Share Posted April 6 1 oră în urmă, padre2211 a spus: Salutare! Pentru un buget de 4.500-5.000, ce recomandati? Seria 1 sau seria 2? Multumesc! Banuiesc ca te referi la 650. Generatia 2, clar! Cu putin noroc si cu extra putini banuti poate generatia a 3-a. 1000 la banii acestia doar generatia 1. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
padre2211 Posted April 6 Share Posted April 6 Acum 15 minute, Ruginel a spus: Banuiesc ca te referi la 650. Generatia 2, clar! Cu putin noroc si cu extra putini banuti poate generatia a 3-a. 1000 la banii acestia doar generatia 1. Mersi frumos Ruginel! Da, varianta de 650! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted April 6 Share Posted April 6 Văd pe net că vând unii 650 de primă generație, fără ABS, cu 3800-4500 euro, varianta cu ABS la 5500 euro. Ăștia sunt sănătoși? Ok, crashbar, scut, cutii, manșoane încălzite, dar aproape cât un 650 nou? Caută un 2012+ întreținut corect, ai și ABS, nu te mai complica. Cu 7000 iei un 1000 gen2 2014, ca fapt divers. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
819NZT Posted April 6 Share Posted April 6 Acum 31 minute, Lucian_M a spus: Văd pe net că vând unii 650 de primă generație, fără ABS, cu 3800-4500 euro, varianta cu ABS la 5500 euro. Ăștia sunt sănătoși? Ok, crashbar, scut, cutii, manșoane încălzite, dar aproape cât un 650 nou? Prețurile astea sunt de vreo 2 ani. Eu l-am luat pe al meu cu 5150. Din 2011, 30k, echipat full. Asa e, te gândești sa iei in calcul unul nou. Dar complet echipat, la cât te duce? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucian_M Posted April 6 Share Posted April 6 Câți au nevoie de "echipat full"? Btw, nu-i nevoie să citezi întreg mesajul anterior. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.