Lucian_M Postat Decembrie 13 Share Postat Decembrie 13 Atunci daaaaaa, fain! Nu am studiat cu mare atenție 800-le și aveam impresia că are fața de 21. E bine că există alternativă pentru cei care preferă asfaltul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 13 Share Postat Decembrie 13 54 minutes ago, Lucian_M said: veam impresia că are fața de 21. 800 DE (Desert Explorer) are intr-adevar roata fata de 21 cu spite, anvelopa cu camera. 800 SE/RE (Street Explorer) are de 19 din aliaj, anvelopa tubeless. SE imi pare o super mobra pentru touring care se descurca si pe drumuri ceva mai proaste. Evident, nu e pentru Enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 13 Share Postat Decembrie 13 Da, o alegere foarte bună, nu că sunt eu musai fan Suzuki. Ce nu-mi place e partea frontală, cam ascuțită pentru gusturile mele, dar e vorba de gusturi. Nu că ar fi DL1000 2014-2022 vreo revoluție a designului, nici pe departe. Să meargă, asta e important. Oricum, 8500 pe un 800 SE cu foarte puțini km mi se pare o afacere bună de tot, e cam la preț de 650 chel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 13 Share Postat Decembrie 13 1 hour ago, Lucian_M said: Da, o alegere foarte bună Si mie mi se pare o alegere foarte buna. In afara de pret (care este de 9900Euro nou) are si alte avantaje fata de concurenta. Tubeless este unul dintre ele, QS in serie este altul. Prin concurenta inteleg Transalp si Tenere (care au avantajele lor daca discutam de off-road). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Decembrie 13 Share Postat Decembrie 13 (editat) Acum 5 ore, Lucian_M a spus: Oricum, 8500 pe un 800 SE cu foarte puțini km mi se pare o afacere bună de tot, e cam la preț de 650 chel. Lucian, la ce te referi prin chel? Din cate am inteles eu 650-ul standard nu are rotile cu spite, scut, cric central si aparatori pentru maini, in rest are aceleasi dotari ca xt-ul. Adica nu ii lipsesc sa zicem TC-ul, sau easy start etc. Am inteles gresit? Editat Decembrie 13 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 13 Share Postat Decembrie 13 N-am zis nimic de XT, deoarece nu-mi plac spițele sau camerele, consider că nu-mi sunt necesare și deci n-am cercetat cât costă fiecare. Mi-am luat motor cu mai mulți cc nu pentru a compensa ceva, ci pentru cuplu. 99% a fost valoarea cuplului, consider că are fix câți Nm îmi sunt necesari. Ok, dacă avea vreo 20 în plus, erau bine primiți. Iar între 650 și 800 mai e și o diferență de design, unora le place, altora mai puțin. Și mai uiți ceva: furcă USD și frâne mai performante (nu zic nimic de grupul motopropulsor). Comparația a fost între 800 SE și 650 normal, non-xt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruginel Postat Decembrie 13 Share Postat Decembrie 13 @radu86 Hombre, uita de 650. Este o motocicleta buna si le face pe toate, dar mergi cu incredere pe 800 sau 1050. Ai frane si suspensii mai bune, iar venind de pe SV stii foarte bine ca suspensiile si franele erau cel mult mediocre. Cam asa sunt si pe 650. Da, poti merge pe orice, dar daca poti cu putin extra efort, ia ceva care sa iti satisfaca nevoile cu adevarat si nu cu foarte multe compromisuri. Referitor la propulsorul de 800, aparent chiar este unul foarte reusit. Nu am auzit de probleme, deja sunt propulsoare testate de cativa ani, sunt unii care au 50-60,000 km fara nici o problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cataslack Postat Decembrie 13 Share Postat Decembrie 13 (editat) Acum 1 oră, Lucian_M a spus: N-am zis nimic de XT, deoarece nu-mi plac spițele sau camerele, consider că nu-mi sunt necesare și deci n-am cercetat cât costă fiecare. Mi-am luat motor cu mai mulți cc nu pentru a compensa ceva, ci pentru cuplu. 99% a fost valoarea cuplului, consider că are fix câți Nm îmi sunt necesari. Ok, dacă avea vreo 20 în plus, erau bine primiți. Iar între 650 și 800 mai e și o diferență de design, unora le place, altora mai puțin. Și mai uiți ceva: furcă USD și frâne mai performante (nu zic nimic de grupul motopropulsor). Comparația a fost între 800 SE și 650 normal, non-xt. Salutare, Am avut modelul 1050XT și, dacă ar fi să cumpăr din nou, l-aș alege fără ezitare în locul variantei standard. Câteva aspecte de precizat: 1. Echipare și Tehnologie V-Strom 1050 (standard): • Are un sistem de control al tracțiunii cu mai multe niveluri, moduri de pilotare și ABS. V-Strom 1050XT: • Cruise control – menține viteza fără apăsarea accelerației. • Hill Hold Control – asistență la pornirea din pantă. • Slope Dependent Control – ajustează frânarea pe suprafețe înclinate. • Load Dependent Control – ajustează automat frânarea în funcție de încărcătura motocicletei. • Handguards (apărători pentru mâini) și crash bars incluse. • Priză USB și 12V pentru accesorii. 2. Suspensie și Șasiu V-Strom 1050: • Suspensii standard ajustabile manual. • Jante din aliaj (mai ușoare, dar mai fragile pentru off-road) V-Strom 1050XT: • Suspensii mai avansate, ajustabile pe compresie, extensie și preload. • Jante cu spițe, mai rezistente pentru teren accidentat. Le recomand, drumurile noastre nu sunt cele mai bune, se comportă foarte bine. Nu au cameră! 3. Design și Ergonomie V-Strom 1050: • Design mai simplu, fără protecții suplimentare. V-Strom 1050XT: • Crash bars standard. • Parbriz ajustabil pe înălțime cu mai multe poziții. • Scărițe mai late cu un cauciuc anti-vibrație • Cric central 4. Greutate • V-Strom 1050: Aproximativ 247 kg (echipată pentru drum). • V-Strom 1050XT: Aproximativ 251 kg datorită echipamentelor suplimentare. Dar nesemnificativ dacă mă întrebați pe mine Noroc, Cătă Editat Decembrie 13 de cataslack Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 13 Share Postat Decembrie 13 Acum 9 ore, TRG a spus: QS in serie Up - down sau doar în sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Decembrie 14 Share Postat Decembrie 14 Acum 7 ore, ENEOS a spus: Up - down sau doar în sus? Nu exista quickshifter "doar in sus". Ala il faci din mana si picior. Ce producator zice ca are qs doar in sus? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Decembrie 14 Share Postat Decembrie 14 7 hours ago, ENEOS said: Up - down sau doar în sus? Este up/down . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Decembrie 14 Share Postat Decembrie 14 Acum 1 oră, vrajitoru a spus: Ce producator zice ca are qs doar in sus? Tracer-ul meu are doar în sus. Și da, dacă nu sunt în forjă îl fac eu mai bine, mai mult mă încurcă. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lucian_M Postat Decembrie 14 Share Postat Decembrie 14 Cochetam cu ideea să-mi pun la 1000, dar nefiind vreun Rossi, stau liniștit. In plus, cutia e mai puțin stresată cu un QS, așa că nu-i panică deloc, mai bine investesc într-un Power Commander sau mai bine într-o resoftare, că smucește și nu-mi place musai cum taie gazul și cum merge la prin aglomerație. Singura problemă e că stau la 400 km de TNG, în altcineva n-aș avea incredere să îl las să umble. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.