Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

80 eroi....un furt!!!

 

:blink:

 

atunci sa faca cum a zis Bogdan sa ia de dl1000 daca chiar se potrivesc si sunt mai ieftine

 

eu stiu ca am dat vreo 60euro luate anul trecut prin oct

 

mai gasesti si pe http://www.romimoto-piese.ro/category/10200000000/vehicle/53789/article/320284?show=gallery dar sunt prea scumpe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

eu mi-am comandat de la Louis, manerele Daytona. Am vazut la multa lume montate pe mobra si mi-au spus ca sunt multumiti. Sunt la promotie acum 50€ si vin in max 2 saptamani.

http://www.louis.de/_406250df24eb3b18fac83238cd31ed98bb/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=460&wgr=338&list_total=4&anzeige=0&artnr_gr=10032048

 

Eu unul abia astept sa le montez in weekend :)

 

Le au si pe stoc la Kronau direct dar nu sunt la pretul redus daca te grabesti.

 

la Kronau mai au si Saito la 185 ron, am montat 6 perechi anulasta sunt mai ok decat Daytona, unde mai pui ca au si 3 trepte de caldura nu 2 ca Daytona.

parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la Kronau mai au si Saito la 185 ron, am montat 6 perechi anulasta sunt mai ok decat Daytona, unde mai pui ca au si 3 trepte de caldura nu 2 ca Daytona.

parerea mea.

 

 

Nu te contrazic dar eu Daytona am vazut pe cele mai multe mobre si chiar pe site sunt mai bine cotate.

 

Apropo de azi sunt la 40€ asa ca e un moment foarte bun pentru cumparaturi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la Kronau mai au si Saito la 185 ron, am montat 6 perechi anulasta sunt mai ok decat Daytona, unde mai pui ca au si 3 trepte de caldura nu 2 ca Daytona.

parerea mea.

Ati verificat daca mansoanele Saito au mai mult de o rezistenta pe fiecare parte? Sa nu fie o alta pacaleala cu aceste manere in sensul ca a treia treapta sa fie numai in comutatorm dar practic sa fie tot a doua. Ca sa existe mai multe rezistente, cablul ce duce la manson trebuie sa aiba 3 daca nu chiar 4 fire.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ati verificat daca mansoanele Saito au mai mult de o rezistenta pe fiecare parte? Sa nu fie o alta pacaleala cu aceste manere in sensul ca a treia treapta sa fie numai in comutatorm dar practic sa fie tot a doua. Ca sa existe mai multe rezistente, cablul ce duce la manson trebuie sa aiba 3 daca nu chiar 4 fire.

 

Asta zice pe site la heating output:

 

Switch stage: Approximately 40 watts,

High level switch: 20 watts,

Low level switch: about 10 watts.

 

Deci ma gandesc ca nu e pacaleala. Tocmai mi-am comandat si eu astazi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat si le-am montat astazi mansoanele de la Saito. Fata de cele de la Daytona par ceva mai solide.

La prima vedere si testare par ok. Fiecare manson are doar 2 fire insa se simnte diferenta intre trepte.

Minusurile care le-am gasit sunt:

- cablul de la comutator este destul de scurt.

- pe mansonul din drepta nu am reusit sa-l pun pana la capat..nefiind maleabil si pe maneta de acceleratie avand o intaritura mai inalta pentru cele de cauciuc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica mai bine! Cu doua fire si un comutator nu poti avea mai mult de doua trepte in raportul 1/4. Fizica de a sasea nu cred ca s-a schimbat in ultimii ani. Singura posibilitate, un control electronic, dar la 40 euro nu prea cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am luat si le-am montat astazi mansoanele de la Saito. Fata de cele de la Daytona par ceva mai solide.

La prima vedere si testare par ok. Fiecare manson are doar 2 fire insa se simnte diferenta intre trepte.

Minusurile care le-am gasit sunt:

- cablul de la comutator este destul de scurt.

- pe mansonul din drepta nu am reusit sa-l pun pana la capat..nefiind maleabil si pe maneta de acceleratie avand o intaritura mai inalta pentru cele de cauciuc.

 

daca vrei treci pe la mine sa ne uitam la ce nu se potriveste la tine, te astept. poate te mai ajut cu ce am invatat eu din montajele anterioare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei treci pe la mine sa ne uitam la ce nu se potriveste la tine, te astept. poate te mai ajut cu ce am invatat eu din montajele anterioare.

Imi poti spune si mie unde legi mansoanele?

 

Am inteles ca exista o mufa speciala pentru cele originale...acum ma apuc sa o caut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic este in spatele radiatorului...practic eu nu nu am gasit-o... Le-am legat la o priza de 12v care e pusa de fostu propietar.

 

@ bozoro... pe sapt viitoare sunt mai liber..pe unde ai garajul?

 

In principiu nu stiu daca se poate ceva... maneta de acceleratie (fara manson) are o inaltare peste care vine capatul mansonului,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles ca exista o mufa speciala pentru cele originale...acum ma apuc sa o caut.

exista deasupra radiatorului, in partea stanga cum te uiti din pozitia calaretului.

este acoperita cu banda izolatoare peste manunchiul de alte cabluri ce trece pe acolo, este accesibila si din partea stanga cu carenele date jos cu un pic de simt.

 

Numai de bine,

Paul

Editat de ivanp
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exista deasupra radiatorului, in partea stanga cum te uiti din pozitia calaretului.

este acoperita cu banda izolatoare peste manunchiul de alte cabluri ce trece pe acolo, este accesibila si din partea stanga cu carenele date jos cu un pic de simt.

 

Numai de bine,

Paul

 

Mersi.

 

Mai am si eu o intrebare asa ca de proaspat V-Stromist....ulei il verific la rece sau la cald? :)

 

A, si de unde reglez turatiile la relantii? am citit aici ca trebuie sa stea la 1400 de ture dar la mine sta constant la 1000 dupa ce se incalzeste si pe la 8-900 inainte.

Editat de Alex.R
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu il verific inainte sa pornesc motorul, dupa ce a stat o perioada de timp. Si binenteles cu motocicleta dreapta.

In momentul ala uleiul este tot jos, in baie, si iti da o citire mai buna.

Parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi.

 

Mai am si eu o intrebare asa ca de proaspat V-Stromist....ulei il verific la rece sau la cald? :)

 

A, si de unde reglez turatiile la relantii? am citit aici ca trebuie sa stea la 1400 de ture dar la mine sta constant la 1000 dupa ce se incalzeste si pe la 8-900 inainte.

 

: ))) uleiul se verifica la rece ... sau la cald. Daca vrei la cald - dupa ce o opresti si o lasi sa coboare uleiul cinci minute- nush cat scrie in manual dar e suficient 5 min.

Relanti daca nu e in stanga prins pe cadru langa rezervor o puzta de surub in stea - inseamna ca tu ai modelul cu relanti electronic - si la ala nush ce sa ii faci. trebuie reglat si relantiul de pornire la rece - scrie cateva pagini mai in urma cum se face daca ai chef de surubarit.

 

Stima,

Paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Teoretic este in spatele radiatorului...practic eu nu nu am gasit-o... Le-am legat la o priza de 12v care e pusa de fostu propietar.

 

@ bozoro... pe sapt viitoare sunt mai liber..pe unde ai garajul?

 

In principiu nu stiu daca se poate ceva... maneta de acceleratie (fara manson) are o inaltare peste care vine capatul mansonului,

 

garajul e in zona timpuri noi, suna-ma si ne punem de acord: 0733546951.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

numai la suzuki.

 

Bai dragi domni, azi am implinit 90.000km (nouazecimii), din care 85.800 facuti de mandea!!!

 

Costuri:

ulei : 2000 ron

f.ulei : 675 ron

f.aer : 1200 ron

bujii : 560 ron

sem. furca : 80 ron

ulei furca : 260 ron

filtru benz : 15 ron

caucioace : 2000 ron

placute : 730 ron

lant 1 buc : 280 ron

kit lant : 650 ron

 

Cam asta e in mare ce am cheltui eu cu mobra asta, incerc sa imi amintesc de vreo reparatie sau o cheltuiale diferita de intretinerea normala si nu reusesc..... :cheers:

 

P.S. dati si bmveistilor sa citeasca asta......

 

De ce? Ca sa vada ca VStrom-ul e scump la intretinere? :)

 

LA MULTI ANI de 90k km :cheers:

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

switch posteaza.........

 

P.S asa e, la bemve e totul ieftin la consumabile care nu se schimba niciodata, acolo ie scumpe pesele care se schimba cand se frang sau se pierd pe strada. si aici inchei discutia pe tema asta.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

switch posteaza.........

 

P.S asa e, la bemve e totul ieftin la consumabile care nu se schimba niciodata, acolo ie scumpe pesele care se schimba cand se frang sau se pierd pe strada. si aici inchei discutia pe tema asta.

Ficare cu parerile lui :cheers:

 

Sper ca nu va deranjaza posturile... eu imi bag nasul mai pe toate topicurile cu motoare interesante. VStrom-ul a fost intotdeauna o optiune, insa masivitatea aparenta a acaretului si tinuta de drum nu m-au impresionat niciodata :) In plus, sunteti o comunitate destul de fain inchegata si imi place sa vad asta :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ficare cu parerile lui :cheers:

 

Sper ca nu va deranjaza posturile... eu imi bag nasul mai pe toate topicurile cu motoare interesante. VStrom-ul a fost intotdeauna o optiune, insa masivitatea aparenta a acaretului si tinuta de drum nu m-au impresionat niciodata :) In plus, sunteti o comunitate destul de fain inchegata si imi place sa vad asta :friends:

 

N-o lua in nume personal ca noi suntem mult mai pasnici. Si in gasca noastra exista vreo 2 bmw-isti si-ti dai seama ca isi iau portia de misto-uri cu mentiunea ca ei nu se supara prea tare dar nici noi nu sarim calul. :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ficare cu parerile lui :cheers:

VStrom-ul a fost intotdeauna o optiune, insa masivitatea aparenta a acaretului si tinuta de drum nu m-au impresionat niciodata

Hai sa discutam discutii! Pai tocmai "masivitatea" si tinuta de drum a V-Stromului sunt cele mai importante calitati ale motorului, apreciate de toti posesorii. V-Stomului nou i se imputa faptul ca a mai pierdut din carene, dar tinuta de drum este la fel, daca nu si mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu iubesc mult V-Strom-urile mai ales cele de 1000 cmc ca arata super fain si din fata si din spate. Cele de 650 putea sa le mai puna o toba ca sa fie mai complete in spate cum e si la aprilia Pegaso in rest le iubesc mult. Momentan numai in vise am unul dar sper sa se adevereasca visele. Va urmaresc toate postarile.Va salut si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...