bogdan_harea Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Nu sunteti normali! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 da de ce??? are omu o problema si noi il ajutam!!! deci: intai cauti cauti bine sa vezi pe unde pierde, daca crezi ca e o simpla gartnitura si poti s-o faci pe bordura, te duci sus dai doua palme la nevasta, si pe urma faci totul singur. cand terminiu, te duci acasa si de fericire ai mai dai doua palme, da fara sa te speli pe maini. daca nu merge facut pe bordura si trei sa mergi la mecanic, adica timp, bani si alte dastea, te duci acasa, ai dai o mama de bataie sa te racoresti nitel, eventual ai iei si banii din portofel ca oricum ai plateste alalaltu tot, si te duci la mecanic. dupa ce te intorci, de fericire ca ai rezolvat problema, ai mai dai o mama de bataie: tu nu o sa ai un motiv, da ea stie de ce. acu dupa ce ai rezolvat toate problemele, iesi la o bere cu baietii. posibil tot cu banii luati de la ea. Bafta!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 da de ce??? are omu o problema si noi il ajutam!!! deci: intai cauti cauti bine sa vezi pe unde pierde, daca crezi ca e o simpla gartnitura si poti s-o faci pe bordura, te duci sus dai doua palme la nevasta, si pe urma faci totul singur. cand terminiu, te duci acasa si de fericire ai mai dai doua palme, da fara sa te speli pe maini. daca nu merge facut pe bordura si trei sa mergi la mecanic, adica timp, bani si alte dastea, te duci acasa, ai dai o mama de bataie sa te racoresti nitel, eventual ai iei si banii din portofel ca oricum ai plateste alalaltu tot, si te duci la mecanic. dupa ce te intorci, de fericire ca ai rezolvat problema, ai mai dai o mama de bataie: tu nu o sa ai un motiv, da ea stie de ce. acu dupa ce ai rezolvat toate problemele, iesi la o bere cu baietii. posibil tot cu banii luati de la ea. Bafta!!! SUNTETI PRAF! Un banc nu poate spune omul, ca ati si sarit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 SUNTETI PRAF! Un banc nu poate spune omul, ca ati si sarit Aaaa, era banc? Si eu care m-am si dus glont la mobra sa vad pe unde putea sa dea ulei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 (editat) crezi tu ca fardurilr, toalele la moda, pantofii sau gentile costa ma putin??????? cred ca hobby-urile lor sunt mai costisitoare ca ale noastre!!! ps. treaba cu bataia era un raspuns la banc. Editat Aprilie 25, 2012 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 eu zic sa le dati o bataia asa preventiv....ca mobra sigur nu are cum sa piarda ulei ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Talpa_mare Postat Aprilie 26, 2012 Share Postat Aprilie 26, 2012 M-am apucat sa construiesc un indicator al treptei de viteza pentru Vstromul meu..deocamdata e prototip dar cred ca saptamana viitoare incep testele pe motocicleta.Daca o sa reusesc sper sa gasesc amatori sa benificieze de el.Poate iese de o bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lungu Edward Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Salut tuturor, daca cineva este interesat de un V-strom 650, sa ma contacteze. /index.php?/topic/676968-vand-suzuki-dl-650-k4/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Stateam ieri si surfaiam cele cateva portaluri moto pe care le citesc si am dat peste un articol in care se vorbea despre cat de disperati sunt italienii care se confrunta cu cea mai mare scadere a pietei moto. Ok, am zis, au si ei probleme avand in vedere ce stiri circula cam de un an privind datoria suveranta a Italiei. Curios sa aflu ce inseamna pentru ei contractarea pietei moto am dat peste niste date care pentru Romania sunt halucinante privind vanzarea motocicletelor noi. Pentru ca suntem totusi pe thread-ul posesorilor de V-Strom, m-a interesat in special numarul de Stroame vandute. Nu se specifica ce proportie detine noul model, dar cred cred ca si-a tras o felie destul de mare. Iata datele: Martie - Locul 7 cu 182 unitati. Total nr de mobre vandute - 9325 (scadere cu 18.8% fata de aceeasi perioada a anului trecut). Locul 1 - BMW R1200 GS (409 unitati) Februarie - Locul 14 cu 58 unitati. Total mobre vandute - 4370 (scadere cu 35% - dar aici e normal pentru ca in februarie Italia s-a confruntat cu o iarna grea). Locul 1 - BMW R1200 GS (176 unitati) Ianuarie - Locul 4 cu 106 unitati. Total mobre vandute - 4166 (scadere cu 22.9%). Locul 1 - Ducati Multistrada 1200 (156 unitati) Decembreie 2011 - Locul 15 cu 22 de unitati. Total mobre vandute - 1657 (scadere cu 11.6%). Locul 1 - BMW R1200 GS (106 unitati) Noiembrie 2011 - Locul 7 cu 42 unitati. Total mobre vandute - 2183 (scadere cu 30.2%). Locul 1 - BMW R1200 GS (85 unitati) Octombrie 2011 - Locul 1 cu 178 unitati. Total mobre vandute - 3820 (scadere cu 15.1%) Septembrie 2011 - Locul 1 cu 306 unitati. Total mobre vandute - 5569 (scadere cu 15.7%) August 2011 - nu se specifica locul dar s-au vandut 116 unitati. Total mobre vandute - 3783 (scadere cu 7.2%) In perioada Ianuarie - August 2011, locul 18 cu 848 unitati. Locul 1 - BMW R1200 GS (2948 unitati) Cu alte cuvinte te ia durerea de cap la cate mobre noi se vand in Italia (populatie de trei ori mai mare ca Romania) As fi tare curios daca Motorteam si Elf au vandut macar o singura bucata din modelul nou de V-Strom. Personal cred ca cea mai mare vina nu o au dealerii de mobre Suzuki care trebuie sa-si cumpere modelele, ci reprezentata Suzuki Moto Romania care a inventat marketingul made Romania cu actiunea ratustelor pe Dambovita de anul trecut. In Italia directorul reprezentantei Suzuki Fabio Gervase declara in septembrie "Results excellent, especially considering that most of the sales were made to new customers , and there were no replacements of old V-Strom. The high numbers of registered V-Strom are naturally due to the value of the bike itself, but sometimes not enough to have a great product. In this case the intense communication and promotion of Product performed by Suzuki Italy, and at the same time from the dealer network, have contributed to the success. Several activities have been: unanimous positive opinion of the media available for testing in motorcycle dealerships, event enthusiasts dedicated owners V-Strom, immediate availability of the full range of colors and accessories (up to end of October that will be offered at a very attractive introductory price). In addition we have worked closely with our dealers who have had an important role in informing potential customers about the many innovations of the new model. " Fara alte comentarii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 M-am apucat sa construiesc un indicator al treptei de viteza pentru Vstromul meu..deocamdata e prototip dar cred ca saptamana viitoare incep testele pe motocicleta.Daca o sa reusesc sper sa gasesc amatori sa benificieze de el.Poate iese de o bere! Noi te sustinem Dar... de ce doar indicator? De ce nu si delimitator de putere? Intr-adevar, halucinant. Este halucinant, dar sa nu uitam ca Italia este o tara de foarte multi motociclisti. Romania in schimb, nu. Romanul, din varii motive, motive pe care nu vreau sa incep sa le enumar caci voi sfarsi prin a jigni pe careva, este conservar. Si atunci, orice efort facut de Suzuki este in van. Sau Yamaha sau BMW, separat. Degeaba promovezi un produs, specific, unui neavenit. Ar trebui in primul rand, dupa mintea mea putina, ca toate companiile prezente in Ro, sa-si uneasca fortele si sa inceapa o campanie de popularizare a motociclismului, Si nu MotorTeram, Elf Workshop, sau Dual tours. Ei nu pot face nimik, prea mici. Abia apoi poti promova o marca, un produs anume. Acum 5 ani spuneam "Stai sa vezi peste cativa ani cum n-o sa mai ai loc la semafor de scuteristi si motocilcisti!" Aiurea, suntem inca la nivel de "Motociclism de uikend" ori baza industriei cred ca sta in commuter-i si nu in GS-uri plimbate de 5 ori pe an. Romania trebuie sa adopte motocicleta in primul rand ca mijloc eficient de transport pentru a se putea dezvolta o structura capabila de profit si abia apoi pe langa asta vor creste toate cele... ateliere de custom, Moto Showuri, preturi mai mici la produse, etc. Parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 (editat) Este halucinant, dar sa nu uitam ca Italia este o tara de foarte multi motociclisti. Romania in schimb, nu. Romanul, din varii motive, motive pe care nu vreau sa incep sa le enumar caci voi sfarsi prin a jigni pe careva, este conservar. Si atunci, orice efort facut de Suzuki este in van. Sau Yamaha sau BMW, separat. Degeaba promovezi un produs, specific, unui neavenit. Ar trebui in primul rand, dupa mintea mea putina, ca toate companiile prezente in Ro, sa-si uneasca fortele si sa inceapa o campanie de popularizare a motociclismului, Si nu MotorTeram, Elf Workshop, sau Dual tours. Ei nu pot face nimik, prea mici. Abia apoi poti promova o marca, un produs anume. Acum 5 ani spuneam "Stai sa vezi peste cativa ani cum n-o sa mai ai loc la semafor de scuteristi si motocilcisti!" Aiurea, suntem inca la nivel de "Motociclism de uikend" ori baza industriei cred ca sta in commuter-i si nu in GS-uri plimbate de 5 ori pe an. Romania trebuie sa adopte motocicleta in primul rand ca mijloc eficient de transport pentru a se putea dezvolta o structura capabila de profit si abia apoi pe langa asta vor creste toate cele... ateliere de custom, Moto Showuri, preturi mai mici la produse, etc. Parerea mea! Parerea mea Gabriel, este contrara. Piata din Romania trebuie creata pentru ca teoretic musterii exista, doar suntem aproape 20 mil si a-7-a tara ca marime din UE. E drept ca multi dintre noi nu au depasit visul suprem de a avea in fata blocului un X5 sau Q7 desi stau intr-o garsoniera cu datorii la intretinere, dar un sociolog iti poate spune ca este un stadiu normal in dezvoltarea unei societati privata de multe altele. Cine isi inchipuie ca deschiderea unui birou ca reprezentata a unei companii moto este suficienta ca in saptamana imediat urmatoare sa vanda 10 bucati, este intr-o eroare economica. Aici trebuie multi ani si multe milioane de euro bagate in promovare. De la organizare de concursuri cu trotinete colantate cu marca moto pentru pustii de 5 ani, pana la tiruri cu mobre pentru drive-test in toata tara. Promovarea trebuie inceputa de la schimbarea mentalitatii colective ca o mobra este mai buna, mai economica, mai eficienta, mai usor de parcat ca o masina. Macar pentru oras. Putin cate putin trebuie lucrat la acest aspect si cu multa rabdare. Uita-te la statistica de mai sus si ai sa vezi ca pe primul loc in vanzari este BMW-ul R1200 GS. Oare cum au reusit nemtii sa se impuna intr-o tara cu mare traditie si performanta moto, atat la nivel individual cat si la cel industrial? Eu cred ca prin promovare. An de an au investit in acest capitol pana i-au cucerit pe italieni. Daca ma intrebi pe mine, daca as avea de ales intre 1200 GS si Multistradata, instinctiv ma duc catre Multistrada. Editat Aprilie 27, 2012 de Vlad_N Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mgi Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Nu cred ca are nimeni buget sa 'deschida' piata moto de aici. Inseamna cheltuieli imense, si acum e criza. In plus, sunt cateva detalii semnificative care diferentiaza italia de romania: riscul de a merge pe motor pe strada (infrastructura, educatie, etc), traditia, puterea de cumparare.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vulturul Cu Dinti Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 (editat) @ Vlad_N: Parerea ta nu ma contrazice. Italia are o istorie mult mai lunga "pe doua roti motorizate" decat multe tari. Stradute mici, proletari multi N-au facut cine stie ce eforturi sa-i convinga.De aceea subliniam faptul ca romanul tre convins mai intai ca se poate si pe motoreta nu doar cu masina. Iar acest lucru daca nu se intampla in mod natural trebuie sustinut de asociatii gen "asociatia berarilor din Romania". Dar vin ei si intreaba, "Ok, fie ca voi! Care ar fi potentialul acestei pieti daca s-ar dezvolta?" si cred ca aici vom avea o surpriza si nu placuta. Oricum, va doresc un 1 Mai placut! Eu plec maine dimi spre Dumbraveni, pe la niscai amici si sar apoi in Bicaz pe la alti amici. Dixtractie maxima! Editat Aprilie 27, 2012 de Vulturul Cu Dinti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad_N Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Nu cred ca are nimeni buget sa 'deschida' piata moto de aici. Inseamna cheltuieli imense, si acum e criza. Intre 1990 si 2007 n-a fost criza si tot nu au venit. Stateam de vorba cu cineva mult mai informat decat mine in ceea ce priveste piata moto si eram foarte contrariat ca nu exista reprezentante moto puternice in Romania. Mi-a raspuns ca momentan Romania nu este pe harta marilor producatori ca Honda, Yamaha, Suzuki etc. Nu pot sa inteleg nici acum acest lucru dar o explicatie pertinenta sigur exista. In plus, sunt cateva detalii semnificative care diferentiaza italia de romania: riscul de a merge pe motor pe strada (infrastructura, educatie, etc), traditia, puterea de cumparare.. Este alta discutie. Aceleasi detalii "semnificative" exista si cand faci comparatia cu tari care acum 22 de ani traiau in acelasi rahat comunist. In 1987 am facut o excursie in tarile fostului bloc comunist: in Polonia aproape se murea de foame. Leul era valuta forte si coniacul albanez deschidea usile ministeriale. Cehii erau mai bine dar o duceau mai prost ca noi. Azi intepenesti cand vezi Praga sau Cracovia. Nu mai vorbesc de strazi, toleranta in trafic si nu in ultimul rand comunitatea moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 Potential de cumparatori exista. Pentru conservesigur, inca nu si pt moto. Totusi in ultima vreme din ce in ce mai putin pt autovehicule noi. Inainte de criza aflam ca a aparut un model nou de "bembeu sau mertz" vazandu-l pe strada. Toti cei din afara inca raman surprinsi la ce masini vad aici. Eu am ramas surprins ce masini "decente" am vazut in Londra, Paris etc Trebuie doar sa atraga lumea spre moto, pt ca potential exista, second sau nou, piata auto dovedeste. Deja sunt discutii de marketing, aici sunt pe forumul Wee, asa ca ar fi cazul sa scriu ceva pe subiect: Acum o saptamana am dat mail-uri la absolut toti dealerii din Romania de care am putut afla prin intermediul internetului, si da, e nr cu 2 cifre Mail cum ca vreau sa cumpar V-Strom, f bine detaliat. Am primit mail doar in prima zi de la 2 dealeri, atat, in rest nimic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 27, 2012 Share Postat Aprilie 27, 2012 (editat) De ce nu faci o fuga in Ungaria, te iau aia in brate imediat. Ar vrea Ungaria om ca mine Pana una alta gasesti si am gasit fericire la noi... In sfarsit, dupa mai bine de un an de "abstinenta", a venit momentul in care voi ramane lefter, dar zambitor Urmeaza deci multe post-uri din partea mea. De ce sa nu incep de acum? Scutul facut de Suzuki se potriveste si cu crash bar-uri mari? (ex Givi) Cat ma costa si unde gasesc asa ceva? http://www.moto24.co.../s/v/1321_0.jpg (banuiesc ca preturile alea de 300E sunt cu tot cu case-uri, pe mine ma intereseaza deocamdata doar acele bare de metal) Nu prea mai e buget pt asa ceva acum, dar daca incep sa ma uit din timp dupa diverse accesorii poate le prind la pret bun. Si cu timpul ar trebui sa mai pun si asa ceva: protectie radiator: http://www.cymarcbik...-cover-32-p.asp (am citit acum niste luni post-ul celui de pe aici care si-a fabricat singur, detalii si cat te-a costat te rog, daca poti divulga secretul) extensie aripa: http://www.motodrift...t&product_id=52 protectie faruri: http://www.krauser.d...dl650_big11.jpg Editat Aprilie 27, 2012 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Pe vstromania am cont de anul trecut, insa deocamdata ma descurc mai usor cu interfata de aici. Daca e vb despre intrunirea anuala, caut acum data si preturile si va anunt. Trebuie doar sa fie mobra pregatita si sa ma simt si eu pregatit pt traseu (da, inca sunt cacacios dupa "pauza"). Pt astfel de drumuri o iau De recunoscut, o sa ma recunoasteti usor, o perioada o sa umblu din nou cu un mare semn de incepator. Astept sfaturi pt accesorii, toate cele bune si distractie placuta celor care sunteti plecati! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 la accesorii e simplu, o iei in ordine: siguranta, utilitate, estetica. siguranta: crashbar GIVI (e dupa parerea mea cel mai important, a salvat multe picioare), scut ( asta nu a salvat piciozre da a salvat multe filtre si bai de ulei), suport genti (asta e si la utilitate dar a mai protejat si el picioare de pasager). utilitate: suport genti, handguard, priza 12v, ungator lant, cric central, prelungitorul ala de aripa fata (da la alea de plastic rigide trei sa fii atent cand cobori borduri inalte sau faci off ca rupi aripa, ar fi mai bun unul home made din cauciuc) si ce iti mai trece prin minte. estetica: semnale albe, oglinzi race, beculete albastre sclipicioase, stegulete si adezive cu "biker inside" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Multumesc pt sfaturi Adeziv cu biker inside am, facut pe comanda speciala (de la firma Gutz-Jelie), mi-au recomandat sa fie purpuriu fluorescent pt o mai buna siguranta in trafic. Destepti meseriasii, recomand! Oglinzi race le am de la fosta moto pt ca fraieru' ala a vrut originale... cum mah ca original esti daca ai race! Beculete o sa pun aurii ca sa se asorteze cu lantu' de la gat O sa iasa cel mai misto Strom ever! O sa vreti si voi dupa aceea Si cand o sa ma ocup de siguranta si accesorii o sa fie cam asa: - scut are, suzuki; ca sa montez crash bar Givi am nevoie de vreo adaptare sau merge si asa? - handguard are - suport genti trebuie neaparat, ca sa protejez mobra; top case are, cu inca un mare rucsac o sa ma descurc pt intrunirea anuala, asa ca gentile laterale le las pt sezonul urmator; deci din nou: unde gasesc doar barele? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 (editat) protectie radiator: http://www.cymarcbik...-cover-32-p.asp (am citit acum niste luni post-ul celui de pe aici care si-a fabricat singur, detalii si cat te-a costat te rog, daca poti divulga secretul) in afara de ganganii acolo nu ajunge nimic. Am facut ceva off cu stromu asa ca poti sa stai linistit ca nu ajunge acolo nimic. si nici pe drum nu cred ca ai sanse sa atinga ceva radiatorul ca e destul de ascuns extensie aripa: http://www.motodrift...t&product_id=52 eu am din asta, dar e pusa dupa ce am taiat cam 4 cm din aripa dupa un mic incident ce a implicat o groapa, aripa si suruburile care tin scutul de crashbarul givi. protectie faruri: http://www.krauser.d...dl650_big11.jpg na asta e clar numai de smecherie. o sa fie deosebita mobra ca nu stiu pe nimeni sa aiba asa ceva. dar ca si utilitate e zero. nu cred ca o sa bagi vreodata mobra asta prin padure. a fost unu @rul care a facut-o. numai el stie pe unde a bagat stromu. dar cam atat (daca mai sunteti atunci imi cer scuze). vaca e prea grea de bagat prin padure unde sunt crengi si unde se pot atinge farurile. baieti, si eu ies maine. traseul e asta: http://maps.google.com/maps?saddr=DN1%2FDN7%2FE68%2FE81&daddr=45.8712306,24.5092327+to:45.86033,24.68055+to:46.03385,24.63735+to:46.2178,24.646+to:46.037098,24.4710228+to:46.007204,24.1549982+to:DN14&hl=en&ll=46.011747,24.56337&spn=0.423947,1.056747&sll=46.010316,24.488869&sspn=0.10599,0.264187&geocode=FdzuuQIdlmBxAQ%3BFX7wuwIdMPt1ASlFKfoYJYZMRzGc0ra4Z2yIbw%3BFerFuwIdZph4ASntKWwh0ZpMRzEcvu7kTFCewg%3BFbprvgIdpu93ASljR0h6VH5LRzHB8dihIkl5nQ%3BFUg6wQIdcBF4ASkHw6RWPpxLRzFHdoFuAhcMVA%3BFWp4vgId7mV1ASlxEkPjpoBLRzFawH6kURNZfw%3BFaQDvgIddpNwASmnrVbs7nNMRzH_-d6CDTOksw%3BFdZNuwIdGohwAQ&mra=mrv&via=1,2,3,4,5,6&t=m&z=11 sosea si forestiere cam 50-50. in sfarsit un traseu pe care vreau sa il fac de o vreme. actiunea se numeste : sa ne cunoastem judetul Editat Aprilie 28, 2012 de vrajitoru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 28, 2012 Share Postat Aprilie 28, 2012 Multumesc pt sfaturi Si cand o sa ma ocup de siguranta si accesorii o sa fie cam asa: - scut are, suzuki; ca sa montez crash bar Givi am nevoie de vreo adaptare sau merge si asa? - handguard are - suport genti trebuie neaparat, ca sa protejez mobra; top case are, cu inca un mare rucsac o sa ma descurc pt intrunirea anuala, asa ca gentile laterale le las pt sezonul urmator; deci din nou: unde gasesc doar barele? banuiesc ca scutul suzuki se agata de un crash original, adica din ala foarte mic. daca pui givi o sa trebuiasca o mica piesa care sa le uneasca dar nu e problema ca am eu. barele givi ti le aduc eu la 500 ron montaj inclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Ok multumesc pt ajutor. Intr-adevar scutul se agata de acel crash original, cam puchinet. Te rog nu te supara dar sunt cam restrans de bugetul ramas (tinde spre 0), asa ca o sa caut intai pe burse oferte SH. Daca nu gasesc insa in 2 sapt, voi gasi o metoda sa rezolv partea de siguranta pt ca primeaza. Nu vreau sa ies cu ea fara aceste aspecte rezolvate banuiesc ca scutul suzuki se agata de un crash original, adica din ala foarte mic. daca pui givi o sa trebuiasca o mica piesa care sa le uneasca dar nu e problema ca am eu. barele givi ti le aduc eu la 500 ron montaj inclus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 pana la urma o turita scurta se baga maine??? o cheia, ceva de primavara asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 Stiu ca s-a mai discutat, dar poate intre timp aveti idei noi. Ce cauciuce sa bag pe Wee de 650? (daca face vreo diferenta are si ABS) In conditiile in care daca fac o drumetie si vad ceva frumos la care vreau sa ajung dar trebuie sa cobor de pe sosea, sa pot sa o fac in conditii decente. Ma gandesc la un 80% asfalt, 20% off. Nu am pretentii de perfomante de cross. Dar imi doresc putin peste un drum forestier. Stiu ca Wee poate Cat sa pot sa merg pe niscaiva noroi si sa sui un deal. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vrajitoru Postat Aprilie 30, 2012 Share Postat Aprilie 30, 2012 Stiu ca s-a mai discutat, dar poate intre timp aveti idei noi. Ce cauciuce sa bag pe Wee de 650? (daca face vreo diferenta are si ABS) In conditiile in care daca fac o drumetie si vad ceva frumos la care vreau sa ajung dar trebuie sa cobor de pe sosea, sa pot sa o fac in conditii decente. Ma gandesc la un 80% asfalt, 20% off. Nu am pretentii de perfomante de cross. Dar imi doresc putin peste un drum forestier. Stiu ca Wee poate Cat sa pot sa merg pe niscaiva noroi si sa sui un deal. Multumesc anticipat. Noroi si deal nu cred ca poti fara crampoane. E prea greu motorul. Iar pe asfalt nu e asa de fain cu crampoane (si se si tocesc repede). Ieri am facut tura de care ziceam mai sus cu o mica deviatie care ne-a scos pe un drum de tarla. Cu praf si argila si "drum" atat cat sa iti dai seama ca pe acolo ar trebui sa o iei. Ideea e ca am fost cu un Tenere si un KTM LC4 si am reusit sa ma descurc. Clar ca eram ultimul din coloana si am facut eforturi sa ma tin de ei, dar am reusit. Tura de ieri a fost super. Mi-au zburat fazanii din fata de pe drum, mi-a trecut o caprioara drumul prin fata (la vreo 30-40 m). Foarte frumos. Niste drumuri prin padure excelente. Coroanele copacilor se inchideau deasupra. In scarite si cu mana in gaz... excelenta senzatie. Mai am cateva trasee de explorat pe aici prin jurul casei. Si care vrea combinata de off cu asfalt si prost si bun am ce sa recomand. Cauciucurile ele sunt Metzeler Tourance EXP Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.