Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

problema cu incalzitu e numaila temperaturi de peste 30 grade. pana la brasov nici eu nu am simtit nimic.

 

 

De acord cu Bogdan, pare mai agila, dar si cu Fabio... fiind in blugi, am simtit chiar si in mers cum aerul cald de la motor se evacua pe cracul pantalonului in partea superioara :)

 

O fi mai ok pe vreme rece...dar vara, sigur e deranjant.

 

Desigur ca un remediu poate fi gasit destul de usor cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

]Se zice ca atunci cand intri intr-un grup si esti nou venit e bine sa zici buna ziua si sa te prezinti.

Asadar dragi posesori de V-strom sau v-stromisti permiteti-mi sa ma prezint.

Sunt Cosmin si sunt proaspat proprietar de V-strom 650. Am asteptat momentul asta cam de 3 ani incoa' cand ma aflam pe bulevard cu vechiul meu SuzuKI freewind si ma uitat cu jind la voi cei cu v-strom. Atunci mi-am promis ca voi fi si eu ca voi dar a durat ceva bineinteles din considerente financiare.

Gata cu palavrageala. Va prezint motorul meu si povestea lui.

V-strom 650 2010 13300km la cumparare.

Ca accesorii a venit cu ABS, cric central, protectii maini, pabriz cu reglaj MRA, crashbar, scut motor, genti laterale 40l fiecare si un topcase ceva mai mare.

Am cumparat-o din Germania de pe mobile.de. Am sunat, am spus ca o vreau, mi-au trimis factura pe mail, am semnat-o si am trimis-o inapoi. Am spus cand sosesc sa o iau si am spus ca platesc cand ajung acolo. Exact asa s-a si intamplat. Germania e Germania si va ramane asa. Parerea mea.

Mi-am luat viitoarea sotie, am luat avionul pana in Koln apoi ne-am dus in satul unde era Handlerul. Am faut actele, bineinteles in 15 minute ca asa e acolo, am pus bagajele personale in sidecasuri, am pus benzina si am plecat la drum spre bucuresti. aveam aproximativ 2000km pana acasa. Am plecat cu emotii. Motor nou, drum lung cu pasager in spate si bagaje. Am mers in medie 400 de km pe zi, cu minime de 350km maxime de 520km. Viteza de croaziera in afara Romaniei de 120-130. Consum mediu pe tot acest drum 4,69%. Am avut la dispozitie 5 zile pentru ca atat tinea numarul provizoriu si asigurarea din germania. ca traseu am ales Koln, Franfurt Nurenberg (350 km prima noapte); regensburg passau linz viena (a doua noapte 520km); budapesta szeged nadlac arad (a treia noapte); deva sibiu (a 4 noapte); brasov bucuresti. A fost o experienta foarte frumoasa cu exceptia traseului din Romania. IN afara 500km parcursi in 7 ore cu 2-3 pauze de cafea, mancare, iar in Romania la aceeasi km faci cam dublu.

Va recomand cu caldura daca aveti posibilitatea sa plecati (cei care nu ati facut-o deja) in afara sa va plimbati cu motorul. E o alta treaba. Iubesc Romania am fost mult cu motorul prin tara, dar din pacate taranii, cainii, santurile, lucrarile, accidentele, basculantele nisip de pe jos si multe multe altele ma fac sa afirm cele de mai sus.

Gata am terminat. Sper ca nu v-am plictisit si abia astept sa particip la intalnirile cu voi.

Asfalt uscat!

post-5888-0-60967200-1341420366_thumb.jpg

post-5888-0-33458200-1341420381_thumb.jpg

post-5888-0-22851500-1341420390_thumb.jpg

Editat de butrosica
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos, si bine ai venit. Daca nu este cu suparare cat a costat motorul? Am multi prieteni care-si doresc un Vstrom, dar in tara nu sunt prea multe de vanzare si ar dori achizitia unuia din Germania sau Italia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos!

in poze arata ca nou

 

............................................

 

Si in alta ordine de idei, multumesc Gospodarului pt organizarea VStromiadei, m-am simtit excelent (desi nu prea am socializat, mi-am dorit sa fac km cu motorul, sa fiu cazat la un loc misto si cu oameni misto; si poate in primul rand sa imi limpezesc creierii cum nu am mai reusit de vreo 4 ani in "pestera" de zi cu zi; si exact ce mi-am dorit am primit :))

 

Abea astept urmatoarele drumetii! ricky.gif

 

Ar trebui sa facem asta mai des, acum imi e oarecare "scarba" sa merg in oras cu motorul.

 

P.S: ai avut dreptate Vulture in legatura cu drumul, l-am abordat la intoarcere ;)

 

 

Toate cele bune! burnout.gif

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Ar trebui sa facem asta mai des, acum imi e oarecare "scarba" sa merg in oras cu motorul.

 

 

eh...uite de asta mi-am vandut eu Hornetul si mi-am luat Vee :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa-l stapanesti sanatos, si bine ai venit. Daca nu este cu suparare cat a costat motorul? Am multi prieteni care-si doresc un Vstrom, dar in tara nu sunt prea multe de vanzare si ar dori achizitia unuia din Germania sau Italia.

Motorul a costat initial 5680euro negociat la 5600 si un schimb de filtre si ulei gratuit, cu toate accesoriile pe care le are. Carte service la zi inclusiv factura de cand a fost noua.

Eu recomand Germania fara intermediari romani. Nu Italia. timpde 4 luni m-am informat si m-am lovit de toate problemele pana cand mi-am dat seama ca trebuie sa o fac on my own. de ce am ales Germania?! Pai foarte simplu. Pentru ca neamtul (nu turcul din Germania) este mult mai serios. In acelasi timp are clienti mult mai pretentiosi decat cei din estul Europei. Chiar daca si nemtii aduc motoare din italia ei aduc motoarele in stare foarte foarte buna. Am vazut ce inseamna motor din italia in germania si am vazut ce inseamna motor din italia in romania. Nu generalizez dar chiar vorbeam cu handlerul si imi povestea ca italia e plina de cehi, bulgari si romani care cumpara motoare de nota 6 pe care le mesteresc si le revand. Imi povestea ca si el ia motoare din italia dar clientul din germania sau danemarca sau olanda care cumpara cere o motocicleta impecabila cu toate actele perfecte si nu isi permite sa aduca motoare proaste. Ultimele 3 motociclete pe care le-am avut au fost luate din germania. Primul era din 2001 si arata impecabil. Cineva de aici de pe forum il ar si poate confirma. Era sa imi iau o teapa uriasa cu o motocicleta din italia. Nu am incredere in cei care aduc. E strict parerea mea si nu vresu sa influentez pe nimeni.

Stiu ca o sa nasc polemici pe acest subiect si aici thredul este despre altceva asa ca scuze pt off topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

cat o costat avion si cheltuielile de transport inapoi + masa/cafea + numere temporaLe + inmatriculare?

Numai bine si sa te bucuri de el,

paul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

cat o costat avion si cheltuielile de transport inapoi + masa/cafea + numere temporaLe + inmatriculare?

Numai bine si sa te bucuri de el,

paul

Am cheltuit 700euro cu totul (avion, cazare, mancare,cafele, prajiturica, benzina, vignete,transport local, asigurari medicale, asigurare moto, numere moto, acte)

Defalcat : Avionul a fost 150 luat cu o sapt inainte BUC - KOLN , benzina cu vignete 200euro.Actele motor (numere pe 5 zile , asigurare si contractul) 73euro.Tot ce am zis este pe persoana

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut butrosica felicitari pentru wee, sa te poarte sanatos. In general in Germania au crescut preturile si la motoare si la masini. Eu am luat stromul din italia prin cineva care sta acolo si cu asta se ocupa. Iti alegi motorul tu de pe net(preferabil del la dealeri), el merge se uita, iti trimite fotografii detaliate. Daca iti convine il cumpara si ti-l trimite in bucuresti sau oradea. Acolo poti sa mergi cu mecanic sa verifici - si daca e ok il platesti - pretul motorului + 500eur taxa lui. Daca are defecte ascunse - nu esti obligat sa il platesti. Eu am luat un strom K7, 65K km, carte service la zi, luat de la o reprezentanta. 2500Eur+500 taxa intermediarului. Aici i s-a masurat compresia, mult peste limita de jos ce scrie in cartea de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fac si eu acum categoria A si bineinteles ca am petrecut multe nopti uitadu-ma pe internet dupa motociclete pana in 3000-3500 de euro. La inceput nici nu stiam ce vreau, citisem tot felul de topicuri pentru incepatori si in prim plan am avut Hornetul sau CB500. Dupa alte nopti nedormite am ajuns la concluzia ca vreau un motor pentru drumetii si soft enduro, ma gandeam la Transalp VS F650 dar eu nici nu stiam de existenta V-Stromului. Si dupa ce am citit mai multe despre el am ajuns la concluzia ca este motorul cel mai potrivit pentru mine.Din pacate bugetul pentru V-Strom va fi intregit abia in Aprilie 2013 dar pana atunci vreau sa stiu cat mai multe despre motor. Mi-e greu sa citesc 600 si ceva de pagini in aceasta sectiune, sper sa ma intelegeti. Vreau sa stiu cum va impacati cu motocicleta, plusuri si minusuri. Pana acum stiu doar de problema suspensiei fata si cea a oalei de la ambreiaj. Am mai citit review-uri pe net dar acele motociclete erau noi, pe mine ma intereseaza la ce sa ma astept de la un motor trecut de 30.000 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand mi-am luat stromul topicul avea parca 525 pagini, mi-au luat vreo doua luni de documentare

 

Atunci am sa fac si eu ca tine, dupa ce iau motorul am sa ma documentez :laugh: Oricum dupa cate am citi despre el e ideal pt ce vreau de la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@butrosica

Sa o stapanesti sanatos arata ca noua. Si daca o intreti ca pe freewind jos palaria (freewind-ul tau il are un prieten de-al meu si este in perfecta stare ;))

Eu as mai fi asteptat sa strang ceva bani si as fi luat modelul nou are fiecare chestie care-mi place la v-stromul meu imbunatatita. frane, suspensii, confort... in italia una cu foarte putini km se gaseste de la 6800

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut .

Ptr. xsebi.

Probabil ai observat ca majoritatea au schimbat plexicul cu unul touring,

au montat crashbar-uri si scuturi de motor, suporti de genti laterale si topcase.

Se poate continua mai departe cu accesoriile, idea e sa iei motorul cat mai accesorizat

pe langa faptul sa fie intr-o stare buna.Sa-ti pastrezi banii negociati ptr. schimbul de

consumabile ca este mai indicat sa ti le faci tu dupa ce ai luat motorul (altfel nu ai garantie ca sa facut ).:)

Eu deocamdata ma plang de vantul care i-mi bate in casca (am 1.80) si lipsa de cric central (greu cu unsul lantului :) )

si un mic defect la roata spate cu care am cumparat motorul si zilele astea sa cam desumflat.

Bafta la alegere . Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cosmineee (butrosica).. sa stapanesti sanatos v-stromul si sa te duca multi, multi km fara incidente. Arata excelent in poze :D, o adevarata bijuterie.

Poate o sa iesim la o plimbare cu mobrele vara asta ;) !

Iar de freewind, o sa am grija in continuare, la fel cum ai avut si tu ! :D

 

Numai bine !! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din categoria "numai mie!"

 

Daca ai o casca enduro, care intr-un fel sau altul a trecut prin diverse mici accidente si de care nu mai ai aceeasi grija ca atunci cand era noua, cu siguranta nu o mai pui foarte atent pe motoreta cand o dai jos. Iti zici "mai rau de-atat n-are ce sa mai pateasca si mai jos de asfalt nu se poate duce!"... Ei bine, se poate!

 

Am parcat motoreta pe un colt de trotuar, langa un colt de casa parasita, undeva in Floreasca. Dupa ce mi-am terminat treaba in zona, m-am apropiat de motoreta, ingrozit de gandul ca bilutele mele vor fierbe pe saua neagra si incinsa. Grijului asez casca pe oglinda dreapta si ma urc pe motoreta, indreptandu-o. Acesta miscare mi-a fost fatala. Casca cade de pe oglinda. Nu reactionez, consider tardiv si imposibil de oprit caderea. Raman linistit in sha, urmarind casca cum loveste asfaltul, odata, de doua ori si se indreapta catre casa parasita de care va spuneam mai devreme. In aceasta clipa, inima imi inghiata iar timpul parca incremeneste. Casca mai loveste odata asfaltul si dispare pe una dintre gaurile de acces in subsolurile casei. Ma uitam ca prostu si nu-mi venea sa cred ce-am patit. :blink:

 

Ma dau jos razand si ma uit pe gaura. Casca zacea in varful unui maldar de gunoaie, undeva la aproape 2 metri sub nivelul asfaltului.

Asa dar se poate si mai jos. Asta este o lectie de viata. Sa nu ne mai plangem de ce n-avem si sa ne bucuram de cele pe care inca le mai avem.

 

Spre norocul meu plus 15 lei, am tocmit un aurolac sa se bage pe gaura sa recupereze casca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru adminul de pe vstromania.ro, vezi ca e site-ul virusat, cine il acceseaza se poate procopsi cu virusul Security Shield.

Pentru cine a mai patit-o, se rezolva cu Malwarebytes.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suruburi gasesti la Fabory pe Bd Preciziei intre CocaCola si Setum. Au toate modelele de cap pe orice dimensiune, inclusiv din inox. Daca nu ai drum da-mi mie dimensiunile si forma capului si ti le iau eu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...