Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

ma ajuta userul mgi cu plata paypal, multumesc

 

daca mai este cineva care vrea etrierii pt modificare frane, poate sa incerce aici:

 

userul "lamaie" are etrierii de la un 600 rr, tel 0724391050

userul mike999ss are etrieii de la 1000 rr, tokico, 0761093046

useru motodr are etr. de la 1000 rr , tel 0722269189

userul disabled_cata are etr de la 600 rr 0727207310

userul cesar are etr de la 600 rr, 0722620397

 

poate ne strngem mai multi si dam comanda impreuna

 

marius

0722564401

 

Mare atentie cu aia de 1000rr ca sunt radiali si nu se pupa

la stroama merg:

 

Direct Bolt on for the 4 Piston Nissin CBR 600 F4 - F4i All Model Years, 2000 - 2001 CBR 929, 2002 - 2003 CBR 954, 2003 - 2004 CBR 600RR and SP2 2001 and newer RC51.

 

Direct Bolt on for the 4 Piston Tokico 2001 - 2003 GSXR 600, 2000 - 2003 GSXR 750, All Model Years of the SV1000. These are all the same Tokico Calipers,

 

Franele mai puternice nu inseamna frane mai greu dozabile din contra...orice om care a incalecat un SS din secolul asta a simtit pe pielea lui acest lucru. Eu nu am auzit pe nimeni care sa se planga de frane prea puternice. Ma rog ... nu incerc sa conving pe nimeni nimic care vrea sa modifice franele o va face cu siguranta.

Cum spunea bogdan, v-stromul este o motocicleta de exceptie insa are doua mari neajunsuri franele si suspensia facute "la buget" Chiar daca o sa-mi iau modelul nou de 650 peste vreo 2-3 ani voi face fix aceeasi modificare. Asta daca nu o sa iasa minunea aia de 1000 cu furca USD si frane radiale in 2014

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar daca o sa-mi iau modelul nou de 650 peste vreo 2-3 ani voi face fix aceeasi modificare. Asta daca nu o sa iasa minunea aia de 1000 cu furca USD si frane radiale in 2014

Mie mi s-a parut ca modelul nou are frane mult mai bune decat cel vechi. Eu am placute EBC HH, care nu or fi chiar cele mai agresive dar sunt mult mai bune decat alea originale, si tot am simtit imediat diferenta - cu toate ca instalatia arata identic pe dinafara.

Asta-toamna, cand m-am dat jos de pe V-Stromul nou si m-am suit pe al meu, in primele curbe am zis ca am ramas fara frane. Sigur, m-am reobisnuit destul de repede si pot sa merg foarte bine si in siguranta si cu astea, dar tot am vise umede cand imi aduc aminte de motoare cu frane "adevarate".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie mi s-a parut ca modelul nou are frane mult mai bune decat cel vechi. Eu am placute EBC HH, care nu or fi chiar cele mai agresive dar sunt mult mai bune decat alea originale, si tot am simtit imediat diferenta - cu toate ca instalatia arata identic pe dinafara.

Asta-toamna, cand m-am dat jos de pe V-Stromul nou si m-am suit pe al meu, in primele curbe am zis ca am ramas fara frane. Sigur, m-am reobisnuit destul de repede si pot sa merg foarte bine si in siguranta si cu astea, dar tot am vise umede cand imi aduc aminte de motoare cu frane "adevarate".

 

Si eu m-am plimbat cu v-stromul nou L2 toamna trecuta :D si mi-au placut franele pe langa ce aveam eu la K8 la fel s-a intamplat si cu motoarele unor prieteni z750 2005 si er6n 2006 aceeasi etrieri frane mult mai bune ca la v-strom nici eu nu-mi explic. Am avut curiozitatea sa merg iar pe aceste motociclete dupa ce am facut aprox 1500km cu noile frane (etrieri nissin cu placute touring carbon lorraine A3+) si nu intelegeam ce mi s-a parut bun la franele alea la vremea respectiva :D Chiar nu exista termen de comparatie cu cele de pe motocicleta mea.

Nu zic ca standard nu franeaza bine ca ma bate cel de sus m-a scos dintr-o gramada de belele frana standard chiar si la un mers mai sportiv se poate merge cu ele fara nici o problema si in deplina siguranta. Dar cand vrei altceva exista solutii bune la pretul unor placute originale. Etrieri cu 4 pistonase se gasesc de la 150 de lei, adaptoarele vreo 420-430 de lei hai inca 80-90lei daca adaugi un aerisitor la pompa eu am tras linie si am zis ca merita.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ABS-ul functioneaza cand esti in miscare si detecteaza o deceleratie prea brusca a rotii, nu cand stai pe loc.

Deci poti sa faci linistit burnout-uri ;)

O explicatie mai detaliata! Chiar daca in prezentare este ABS-ul auto,acelasi principiu se aplica si in cazul moto

http://youtu.be/Qr2bXnP9a34

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La motocicleta lucrurile au mai evoluat. Nu se face masuratoarea pe o roata si cand s-a blocat, ABS-ul slabeste forta de franare pt a o debloca, ci se fac comparatii milimetrice intre rotatiile ambelor roti simultan si in momentul in care apar diferente forta de apasare baleiaza spate/fata pana echilibreaza franarea fara a ajunge sa blocheza roata decat la final cand te-ai oprit deja.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

se fac comparatii milimetrice intre rotatiile ambelor roti simultan si in momentul in care apar diferente forta de apasare baleiaza spate/fata pana echilibreaza franarea

Nu zic ca nu s-o face si asta, dar astea-s deja fineturi; principiul de baza al ABS-ului, de cand s-a inventat el prin anii '20, e acelasi: sistemul detecteaza tendinta de blocare a rotii, si slabeste frana pana cand viteza de rotatie revine la "normal".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca baza este adevarat, dar tocmai pt ca motocicleta are doua moduri diferite de actionare a franei, fata /spate si doar doua roti, dupa multi ani, in care sau aplicat si la moto aceleasi principii ca la auto, s-a constatat ca nu este bine, sau nu suficient de bine si s-a trecut la alt nivel. Spre exemplu la XT daca franezi numai cu fata, functie de diferenta de invartire a rotilor, ABS-ul poate comanda si actionarea franei spate pana intr-un procent de 30%, iar daca actionezi numai spatele, poate frana si fata pana la 50%, si aste de multe mii de ori intr-o secunda. Daca actionezi simultan si frana fata si spate atunci functia de baleere este anulata si proportia este data de forta de apasare pe manete. Rezultatul este o franare uniforma, fara pulsatii, alunecari sau blocari a rotilor nici macar pt fractiuni de sec. Practic nu simti ca ai ABS, desi exista si-si face treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fabio, vreau eu sa ma bag la garajul tau peste iarna...

Din ce luna trebuie sa o aduc? Pt ca as tine-o la mine pana la caderea primilor fulgi. Asa am timp sa ma bucur de ea cat o mai fi...

 

 

Ca tot ziceam de bucurie, pleaca careva sambata la vreo drumetie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai multe posturi pe pagina in noul format.

 

Pentru cei care vor sa-si upgradeze etrierii, pata de contact a placutelor noi cu discurile e mai lata decat la placutele etrierilor normali in consecinta la inceput noile placute nu se vor aseza cum trebuie, frecand in special zona neatinsa http://www.stromtrooper.com/general-v-strom-discussion/60429-dl1000-gsxr-calipers.html#post640464

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care vor sa-si upgradeze etrierii, pata de contact a placutelor noi cu discurile e mai lata decat la placutele etrierilor normali in consecinta la inceput noile placute nu se vor aseza cum trebuie, frecand in special zona neatinsa http://www.stromtroo...html#post640464

E bine de stiut... deci, daca discurile sunt uzate, mai bine schimb si discurile odata cu franele. Cat e o pereche de discuri? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu sunt exagerat de subtiate, se pot rectifica pt inlaturarea buzelor exterioare.

 

buna ziua,

pentru cineva interesat am postat un anunt cu un suzuki vstrom 1000 da vanzare la sectiunea vanzari enduro-touring,

multumesc

Unde, mai exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu sunt exagerat de subtiate, se pot rectifica pt inlaturarea buzelor exterioare.

 

E mai degraba partea din interior care trebuie inlaturata, ca in fotografiile postate de tipul de pe stromtrooper. Atentie la rectificare, discurile sunt flotante.

 

E bine de stiut... deci, daca discurile sunt uzate, mai bine schimb si discurile odata cu franele. Cat e o pereche de discuri? :)

 

380 de euro minim perechea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu pata de contact mai mare am scris-o si eu, rezultatele pentru primele franari este dezamagitor insa se aseaza destul de repede, 40-50 de franari, cat sa franeze ceva mai bine decat originalele. Dupa un drum pe Cheia pana la Brasov s-au rodat perfect. Si am discurile cu 85000km pe ele. Sunt sigur ca ideal ar fi fost si discuri noi insa am alte cheltuieli si mai trag de ele asa mai ales ca nu au ajuns la limita de 4,5mm. Franeaza impecabil si in conditiile astea si cat sunt eu de pretentios cand vine vorba de frane n-am ce sa vreau mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@florinradu te rog trimite un pm ce cele necesare, ms fain.

 

Pai ai nevoie de adaptoare, etrieri cu 4 pistonase si placute de frana noi apoi se recomanda o casca cu un numar mai mare ca sa-ti incapa zambetul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten la Rune in Semanatoarea, care importa ulei Motul. Vreti sa-l incercam in ideea ca vine direct din fabrica, pe bidoane scrie "made in france" si poate este diferit de cel care eventual a cauzat probleme la vstroame in vara asta? De cand am Vstromul eu am bagat numai ulei de la el 5100 si nu a consumat gram pana la 80 si ceva de mii. Primul candidat ar putea fi Miki cu DL-ul de 1000 care se duce marti la Fabio.Eu oricum iau pt mine. Daca mai vrea cineva sa spuna. Eu cumpar la bidon de 4 L si ce ramane fplosesc data viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bani in vant !Vreti frane ok?Atunci purcedeti la motoare cu frane si ABS de ultima generatie.Furtune cu manta metalica si placute de calitate....Cel putin asa am procedat eu si e bine....Sa vedeti dupa aia dive-uri la o frana mai asa,pe negandite,daca nu se schimba arcurile,valvele(care costa enorm si trebuie modificate,ca sa isi faca treaba,fiindca special pt.V Strom nu exista ),distantiere (ar fi bine si uleiul) si mai stiu eu ce...Asta in caz ca vreti sa faceti treaba buna pana la capat.Personal franez cu 2 degete + spatele,usor.Daca trebuie mai pun si al 3-lea deget.Si daca tot nu ajunge il pun si pe al 4-lea,ce naiba?E mai ieftin...Pe de-o parte!Pe cealalta parte nimeni nu garanteaza ca o sa va placa noile frane...Uneori mai mult inseamna mai putin.Asta e doar parerea mea.Oricum,astept comentariile la noile frane,sincere sper!!!Bafta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

 

Ar cam trebui sa fac schimbul de ulei in ~400km. Asta inseamna ca daca mai apuc sa plec vreun w-end, in care fac de obicei macar 600km, ar fi cazul sa fie schimbat.

 

Sa zicem ca il schimb, si nu mai apuc sa merg deloc. Pana la sezonul urmator "expira" si va trebui schimbat din nou?

 

 

pt Bogdan Harea, daca il voi schimba, vreau si eu d-ala made in France ;)

 

Fabio vin la tine sa il schimb, oricum vreau sa schimb si placutele de frana, sa punem Brembo albastre + licihid de frana racing.

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...