bogdan_harea Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Asa ca baza este adevarat, dar tocmai pt ca motocicleta are doua moduri diferite de actionare a franei, fata /spate si doar doua roti, dupa multi ani, in care sau aplicat si la moto aceleasi principii ca la auto, s-a constatat ca nu este bine, sau nu suficient de bine si s-a trecut la alt nivel. Spre exemplu la XT daca franezi numai cu fata, functie de diferenta de invartire a rotilor, ABS-ul poate comanda si actionarea franei spate pana intr-un procent de 30%, iar daca actionezi numai spatele, poate frana si fata pana la 50%, si aste de multe mii de ori intr-o secunda. Daca actionezi simultan si frana fata si spate atunci functia de baleere este anulata si proportia este data de forta de apasare pe manete. Rezultatul este o franare uniforma, fara pulsatii, alunecari sau blocari a rotilor nici macar pt fractiuni de sec. Practic nu simti ca ai ABS, desi exista si-si face treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 Fabio, vreau eu sa ma bag la garajul tau peste iarna... Din ce luna trebuie sa o aduc? Pt ca as tine-o la mine pana la caderea primilor fulgi. Asa am timp sa ma bucur de ea cat o mai fi... Ca tot ziceam de bucurie, pleaca careva sambata la vreo drumetie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 12, 2012 Share Postat Octombrie 12, 2012 o aduci cand vrei, mai bucura-te de motomobrism cat mai tine vremea cu noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 mai multe posturi pe pagina in noul format. Pentru cei care vor sa-si upgradeze etrierii, pata de contact a placutelor noi cu discurile e mai lata decat la placutele etrierilor normali in consecinta la inceput noile placute nu se vor aseza cum trebuie, frecand in special zona neatinsa http://www.stromtrooper.com/general-v-strom-discussion/60429-dl1000-gsxr-calipers.html#post640464 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian66 Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 buna ziua, pentru cineva interesat am postat un anunt cu un suzuki vstrom 1000 da vanzare la sectiunea vanzari enduro-touring, multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Pentru cei care vor sa-si upgradeze etrierii, pata de contact a placutelor noi cu discurile e mai lata decat la placutele etrierilor normali in consecinta la inceput noile placute nu se vor aseza cum trebuie, frecand in special zona neatinsa http://www.stromtroo...html#post640464 E bine de stiut... deci, daca discurile sunt uzate, mai bine schimb si discurile odata cu franele. Cat e o pereche de discuri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Daca nu sunt exagerat de subtiate, se pot rectifica pt inlaturarea buzelor exterioare. buna ziua, pentru cineva interesat am postat un anunt cu un suzuki vstrom 1000 da vanzare la sectiunea vanzari enduro-touring, multumesc Unde, mai exact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Daca nu sunt exagerat de subtiate, se pot rectifica pt inlaturarea buzelor exterioare. E mai degraba partea din interior care trebuie inlaturata, ca in fotografiile postate de tipul de pe stromtrooper. Atentie la rectificare, discurile sunt flotante. E bine de stiut... deci, daca discurile sunt uzate, mai bine schimb si discurile odata cu franele. Cat e o pereche de discuri? 380 de euro minim perechea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Atentie la rectificare, discurile sunt flotante. Nu are importanta. Metoda de rectificare nu este perturbata de felul discurilor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Asta cu pata de contact mai mare am scris-o si eu, rezultatele pentru primele franari este dezamagitor insa se aseaza destul de repede, 40-50 de franari, cat sa franeze ceva mai bine decat originalele. Dupa un drum pe Cheia pana la Brasov s-au rodat perfect. Si am discurile cu 85000km pe ele. Sunt sigur ca ideal ar fi fost si discuri noi insa am alte cheltuieli si mai trag de ele asa mai ales ca nu au ajuns la limita de 4,5mm. Franeaza impecabil si in conditiile astea si cat sunt eu de pretentios cand vine vorba de frane n-am ce sa vreau mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jhon-n Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 doua liste...una pentru cei fara ABS si una pentru cei cu ABS daca se poate cu preturile aferente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 doua liste...una pentru cei fara ABS si una pentru cei cu ABS daca se poate cu preturile aferente Pai care e diferenta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 @florinradu te rog trimite un pm ce cele necesare, ms fain. Pai ai nevoie de adaptoare, etrieri cu 4 pistonase si placute de frana noi apoi se recomanda o casca cu un numar mai mare ca sa-ti incapa zambetul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 si de trei ori mai tare sa reziste cand dai cu mecla de pamant pe off.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Am un prieten la Rune in Semanatoarea, care importa ulei Motul. Vreti sa-l incercam in ideea ca vine direct din fabrica, pe bidoane scrie "made in france" si poate este diferit de cel care eventual a cauzat probleme la vstroame in vara asta? De cand am Vstromul eu am bagat numai ulei de la el 5100 si nu a consumat gram pana la 80 si ceva de mii. Primul candidat ar putea fi Miki cu DL-ul de 1000 care se duce marti la Fabio.Eu oricum iau pt mine. Daca mai vrea cineva sa spuna. Eu cumpar la bidon de 4 L si ce ramane fplosesc data viitoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Bani in vant !Vreti frane ok?Atunci purcedeti la motoare cu frane si ABS de ultima generatie.Furtune cu manta metalica si placute de calitate....Cel putin asa am procedat eu si e bine....Sa vedeti dupa aia dive-uri la o frana mai asa,pe negandite,daca nu se schimba arcurile,valvele(care costa enorm si trebuie modificate,ca sa isi faca treaba,fiindca special pt.V Strom nu exista ),distantiere (ar fi bine si uleiul) si mai stiu eu ce...Asta in caz ca vreti sa faceti treaba buna pana la capat.Personal franez cu 2 degete + spatele,usor.Daca trebuie mai pun si al 3-lea deget.Si daca tot nu ajunge il pun si pe al 4-lea,ce naiba?E mai ieftin...Pe de-o parte!Pe cealalta parte nimeni nu garanteaza ca o sa va placa noile frane...Uneori mai mult inseamna mai putin.Asta e doar parerea mea.Oricum,astept comentariile la noile frane,sincere sper!!!Bafta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 (editat) Salutari. Ar cam trebui sa fac schimbul de ulei in ~400km. Asta inseamna ca daca mai apuc sa plec vreun w-end, in care fac de obicei macar 600km, ar fi cazul sa fie schimbat. Sa zicem ca il schimb, si nu mai apuc sa merg deloc. Pana la sezonul urmator "expira" si va trebui schimbat din nou? pt Bogdan Harea, daca il voi schimba, vreau si eu d-ala made in France Fabio vin la tine sa il schimb, oricum vreau sa schimb si placutele de frana, sa punem Brembo albastre + licihid de frana racing. Editat Octombrie 14, 2012 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 nu-l schimba, nu face nici o diferenta 200km in plus sau in minus. il schimbi in primavara daca nu mai mergi de loc. daca ai de gand sa mergi in continuare, poti sa-l schimbi si dupa week-end Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Salutari. Ar cam trebui sa fac schimbul de ulei in ~400km. Asta inseamna ca daca mai apuc sa plec vreun w-end, in care fac de obicei macar 600km, ar fi cazul sa fie schimbat. Sa zicem ca il schimb, si nu mai apuc sa merg deloc. Pana la sezonul urmator "expira" si va trebui schimbat din nou? pt Bogdan Harea, daca il voi schimba, vreau si eu d-ala made in France Fabio vin la tine sa il schimb, oricum vreau sa schimb si placutele de frana, sa punem Brembo albastre + licihid de frana racing. Daca uleiul,este epuizat mai bine il schimbi la timp. Se zice ca nu este bine ca uleiul uzat sa stea in motor. Contine compusi corozivi care in timp pot dauna motorului. Teoria nu este demonstrata stiintific, dar.... Eu am aplicat-o la toate motoarele pt ca schimbam uleiul acasa si cand incepea sa ninga ma puneam pe treaba. Dupa schimb porneam motorul cateva secunde si apoi la primavara cand il foloseam normal. Pe Advrider un tip care avea o afacere cu inchiriat barci cu motor spunea ca asa procedeaza in fiecare iarna cu motoarele lui, in timp de concurenta de pe lac le lasa in uitare pt anul urmator. Rezultatul este ca omul schimba motoarele la 3 ani, iar concurenta la 2ani. Eu l-am crezut si asa fac, dar daca dupa ce ai schimbat uleiul mai mergi cateva sute de km nu stiu daca mai este valabil. Cred ca si pe uleiul lui Fabio scria made in France, dar poate asta este mai aproape de sursa. Bani in vant !Vreti frane ok?Atunci purcedeti la motoare cu frane si ABS de ultima generatie.Furtune cu manta metalica si placute de calitate....Cel putin asa am procedat eu si e bine....Sa vedeti dupa aia dive-uri la o frana mai asa,pe negandite,daca nu se schimba arcurile,valvele(care costa enorm si trebuie modificate,ca sa isi faca treaba,fiindca special pt.V Strom nu exista ),distantiere (ar fi bine si uleiul) si mai stiu eu ce...Asta in caz ca vreti sa faceti treaba buna pana la capat.Personal franez cu 2 degete + spatele,usor.Daca trebuie mai pun si al 3-lea deget.Si daca tot nu ajunge il pun si pe al 4-lea,ce naiba?E mai ieftin...Pe de-o parte!Pe cealalta parte nimeni nu garanteaza ca o sa va placa noile frane...Uneori mai mult inseamna mai putin.Asta e doar parerea mea.Oricum,astept comentariile la noile frane,sincere sper!!!Bafta... Deja avem o parere, din care rezulta, ca mai mult, este mai mult. Daca omul este multumit cu schimbarea, de ce sa nu fim si noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 (editat) Bani in vant !Vreti frane ok?Atunci purcedeti la motoare cu frane si ABS de ultima generatie.Furtune cu manta metalica si placute de calitate....Cel putin asa am procedat eu si e bine....Sa vedeti dupa aia dive-uri la o frana mai asa,pe negandite,daca nu se schimba arcurile,valvele(care costa enorm si trebuie modificate,ca sa isi faca treaba,fiindca special pt.V Strom nu exista ),distantiere (ar fi bine si uleiul) si mai stiu eu ce...Asta in caz ca vreti sa faceti treaba buna pana la capat.Personal franez cu 2 degete + spatele,usor.Daca trebuie mai pun si al 3-lea deget.Si daca tot nu ajunge il pun si pe al 4-lea,ce naiba?E mai ieftin...Pe de-o parte!Pe cealalta parte nimeni nu garanteaza ca o sa va placa noile frane...Uneori mai mult inseamna mai putin.Asta e doar parerea mea.Oricum,astept comentariile la noile frane,sincere sper!!!Bafta... Singurul motor care il vad ca un upgrade la v-strom la ora actuala si strict din punctul meu de vedere este supertenere 1200 care este aproape dublu la pret ca un v-strom. Probabil voi avea unul in garaj candva dar inca nu sunt convins ca este de doua ori mai bun. Altceva sa zicem un BMW R1200 GS ... da mi-a placut frana gs-ului mai ales cea 2006 cu servo si nu este chiar o caruta de bani motocicleta insa nu dau o motocicleta fina si fiabila pe un utilaj agricol cu fiabilitate indoielnica doar ca are frane mai bune. Nu-mi iese nimic la afacerea cu upgrade-ul la frane, pe afara este o modificare foarte populara, eu cred ca am fost primul sau printre primii de la noi care au facut asta si mi-am exprimat parerea sperand ca poate ajuta pe cineva, din acelasi motiv cu prima ocazie cand am putin liber o sa vin pana la Bogdan sa masoare adaptoarele ca restul de v-stromisti sa plateasca mai putin pentru acelasi lucru, suntem o comunitate sa ne ajutam si sa impartasim idei. Acum ramane la atitudinea fiecaruia daca merita sau nu sa faca modificarea. Tu esti multumit cu frana asta si este un lucru foarte bun inseamna mai multi bani de benzina. @Fabio tu esti mai "toma-necredinciosu" in ultimile 3 saptamani am mers zilnic pe offroad cu motocicleta fix de nevoie si n-am avut vreo problema Gospodaru o pereche de etrieri noi sar de 600 de euro unii sh sunt de pe la 40 Editat Octombrie 15, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 io nu sunt toma necrediciosul, ma gandesc doar ca aia de proiecteaza mobre sigur sunt mai destepti ca noi. sau tu te crezi mai destept decat un inginer japonez??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
atw Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 io nu sunt toma necrediciosul, ma gandesc doar ca aia de proiecteaza mobre sigur sunt mai destepti ca noi. sau tu te crezi mai destept decat un inginer japonez??? Gresesti, franele si suspensiile V-Stromului sunt proiectate de contabili, nu de ingineri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Gresesti, franele si suspensiile V-Stromului sunt proiectate de contabili, nu de ingineri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 Fabio nu ma cred mai destept ca un inginer japonez Eu orice modific la motocicleta ma asigur ca este reversibil... daca nu-mi place ma intorc la standard si nu pierd nimic. @atw tare faza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Octombrie 15, 2012 Share Postat Octombrie 15, 2012 (editat) Domnule Harea!O intrebare:nu ati putea face ceva,un kit fain si bun in vederea reglarii farurilor mai usor?Chiar nu glumesc! Daca da,atunci considerati-ma deja client cu banii jos.Eu cred ca si asa ceva e important!! Editat Octombrie 15, 2012 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.