Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Asa ca baza este adevarat, dar tocmai pt ca motocicleta are doua moduri diferite de actionare a franei, fata /spate si doar doua roti, dupa multi ani, in care sau aplicat si la moto aceleasi principii ca la auto, s-a constatat ca nu este bine, sau nu suficient de bine si s-a trecut la alt nivel. Spre exemplu la XT daca franezi numai cu fata, functie de diferenta de invartire a rotilor, ABS-ul poate comanda si actionarea franei spate pana intr-un procent de 30%, iar daca actionezi numai spatele, poate frana si fata pana la 50%, si aste de multe mii de ori intr-o secunda. Daca actionezi simultan si frana fata si spate atunci functia de baleere este anulata si proportia este data de forta de apasare pe manete. Rezultatul este o franare uniforma, fara pulsatii, alunecari sau blocari a rotilor nici macar pt fractiuni de sec. Practic nu simti ca ai ABS, desi exista si-si face treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fabio, vreau eu sa ma bag la garajul tau peste iarna...

Din ce luna trebuie sa o aduc? Pt ca as tine-o la mine pana la caderea primilor fulgi. Asa am timp sa ma bucur de ea cat o mai fi...

 

 

Ca tot ziceam de bucurie, pleaca careva sambata la vreo drumetie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai multe posturi pe pagina in noul format.

 

Pentru cei care vor sa-si upgradeze etrierii, pata de contact a placutelor noi cu discurile e mai lata decat la placutele etrierilor normali in consecinta la inceput noile placute nu se vor aseza cum trebuie, frecand in special zona neatinsa http://www.stromtrooper.com/general-v-strom-discussion/60429-dl1000-gsxr-calipers.html#post640464

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru cei care vor sa-si upgradeze etrierii, pata de contact a placutelor noi cu discurile e mai lata decat la placutele etrierilor normali in consecinta la inceput noile placute nu se vor aseza cum trebuie, frecand in special zona neatinsa http://www.stromtroo...html#post640464

E bine de stiut... deci, daca discurile sunt uzate, mai bine schimb si discurile odata cu franele. Cat e o pereche de discuri? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu sunt exagerat de subtiate, se pot rectifica pt inlaturarea buzelor exterioare.

 

buna ziua,

pentru cineva interesat am postat un anunt cu un suzuki vstrom 1000 da vanzare la sectiunea vanzari enduro-touring,

multumesc

Unde, mai exact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu sunt exagerat de subtiate, se pot rectifica pt inlaturarea buzelor exterioare.

 

E mai degraba partea din interior care trebuie inlaturata, ca in fotografiile postate de tipul de pe stromtrooper. Atentie la rectificare, discurile sunt flotante.

 

E bine de stiut... deci, daca discurile sunt uzate, mai bine schimb si discurile odata cu franele. Cat e o pereche de discuri? :)

 

380 de euro minim perechea :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta cu pata de contact mai mare am scris-o si eu, rezultatele pentru primele franari este dezamagitor insa se aseaza destul de repede, 40-50 de franari, cat sa franeze ceva mai bine decat originalele. Dupa un drum pe Cheia pana la Brasov s-au rodat perfect. Si am discurile cu 85000km pe ele. Sunt sigur ca ideal ar fi fost si discuri noi insa am alte cheltuieli si mai trag de ele asa mai ales ca nu au ajuns la limita de 4,5mm. Franeaza impecabil si in conditiile astea si cat sunt eu de pretentios cand vine vorba de frane n-am ce sa vreau mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@florinradu te rog trimite un pm ce cele necesare, ms fain.

 

Pai ai nevoie de adaptoare, etrieri cu 4 pistonase si placute de frana noi apoi se recomanda o casca cu un numar mai mare ca sa-ti incapa zambetul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un prieten la Rune in Semanatoarea, care importa ulei Motul. Vreti sa-l incercam in ideea ca vine direct din fabrica, pe bidoane scrie "made in france" si poate este diferit de cel care eventual a cauzat probleme la vstroame in vara asta? De cand am Vstromul eu am bagat numai ulei de la el 5100 si nu a consumat gram pana la 80 si ceva de mii. Primul candidat ar putea fi Miki cu DL-ul de 1000 care se duce marti la Fabio.Eu oricum iau pt mine. Daca mai vrea cineva sa spuna. Eu cumpar la bidon de 4 L si ce ramane fplosesc data viitoare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bani in vant !Vreti frane ok?Atunci purcedeti la motoare cu frane si ABS de ultima generatie.Furtune cu manta metalica si placute de calitate....Cel putin asa am procedat eu si e bine....Sa vedeti dupa aia dive-uri la o frana mai asa,pe negandite,daca nu se schimba arcurile,valvele(care costa enorm si trebuie modificate,ca sa isi faca treaba,fiindca special pt.V Strom nu exista ),distantiere (ar fi bine si uleiul) si mai stiu eu ce...Asta in caz ca vreti sa faceti treaba buna pana la capat.Personal franez cu 2 degete + spatele,usor.Daca trebuie mai pun si al 3-lea deget.Si daca tot nu ajunge il pun si pe al 4-lea,ce naiba?E mai ieftin...Pe de-o parte!Pe cealalta parte nimeni nu garanteaza ca o sa va placa noile frane...Uneori mai mult inseamna mai putin.Asta e doar parerea mea.Oricum,astept comentariile la noile frane,sincere sper!!!Bafta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

 

Ar cam trebui sa fac schimbul de ulei in ~400km. Asta inseamna ca daca mai apuc sa plec vreun w-end, in care fac de obicei macar 600km, ar fi cazul sa fie schimbat.

 

Sa zicem ca il schimb, si nu mai apuc sa merg deloc. Pana la sezonul urmator "expira" si va trebui schimbat din nou?

 

 

pt Bogdan Harea, daca il voi schimba, vreau si eu d-ala made in France ;)

 

Fabio vin la tine sa il schimb, oricum vreau sa schimb si placutele de frana, sa punem Brembo albastre + licihid de frana racing.

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

 

Ar cam trebui sa fac schimbul de ulei in ~400km. Asta inseamna ca daca mai apuc sa plec vreun w-end, in care fac de obicei macar 600km, ar fi cazul sa fie schimbat.

 

Sa zicem ca il schimb, si nu mai apuc sa merg deloc. Pana la sezonul urmator "expira" si va trebui schimbat din nou?

 

 

pt Bogdan Harea, daca il voi schimba, vreau si eu d-ala made in France ;)

 

Fabio vin la tine sa il schimb, oricum vreau sa schimb si placutele de frana, sa punem Brembo albastre + licihid de frana racing.

Daca uleiul,este epuizat mai bine il schimbi la timp. Se zice ca nu este bine ca uleiul uzat sa stea in motor. Contine compusi corozivi care in timp pot dauna motorului. Teoria nu este demonstrata stiintific, dar.... Eu am aplicat-o la toate motoarele pt ca schimbam uleiul acasa si cand incepea sa ninga ma puneam pe treaba. Dupa schimb porneam motorul cateva secunde si apoi la primavara cand il foloseam normal. Pe Advrider un tip care avea o afacere cu inchiriat barci cu motor spunea ca asa procedeaza in fiecare iarna cu motoarele lui, in timp de concurenta de pe lac le lasa in uitare pt anul urmator. Rezultatul este ca omul schimba motoarele la 3 ani, iar concurenta la 2ani. Eu l-am crezut si asa fac, dar daca dupa ce ai schimbat uleiul mai mergi cateva sute de km nu stiu daca mai este valabil.

Cred ca si pe uleiul lui Fabio scria made in France, dar poate asta este mai aproape de sursa.

 

Bani in vant !Vreti frane ok?Atunci purcedeti la motoare cu frane si ABS de ultima generatie.Furtune cu manta metalica si placute de calitate....Cel putin asa am procedat eu si e bine....Sa vedeti dupa aia dive-uri la o frana mai asa,pe negandite,daca nu se schimba arcurile,valvele(care costa enorm si trebuie modificate,ca sa isi faca treaba,fiindca special pt.V Strom nu exista ),distantiere (ar fi bine si uleiul) si mai stiu eu ce...Asta in caz ca vreti sa faceti treaba buna pana la capat.Personal franez cu 2 degete + spatele,usor.Daca trebuie mai pun si al 3-lea deget.Si daca tot nu ajunge il pun si pe al 4-lea,ce naiba?E mai ieftin...Pe de-o parte!Pe cealalta parte nimeni nu garanteaza ca o sa va placa noile frane...Uneori mai mult inseamna mai putin.Asta e doar parerea mea.Oricum,astept comentariile la noile frane,sincere sper!!!Bafta...

Deja avem o parere, din care rezulta, ca mai mult, este mai mult. Daca omul este multumit cu schimbarea, de ce sa nu fim si noi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bani in vant !Vreti frane ok?Atunci purcedeti la motoare cu frane si ABS de ultima generatie.Furtune cu manta metalica si placute de calitate....Cel putin asa am procedat eu si e bine....Sa vedeti dupa aia dive-uri la o frana mai asa,pe negandite,daca nu se schimba arcurile,valvele(care costa enorm si trebuie modificate,ca sa isi faca treaba,fiindca special pt.V Strom nu exista ),distantiere (ar fi bine si uleiul) si mai stiu eu ce...Asta in caz ca vreti sa faceti treaba buna pana la capat.Personal franez cu 2 degete + spatele,usor.Daca trebuie mai pun si al 3-lea deget.Si daca tot nu ajunge il pun si pe al 4-lea,ce naiba?E mai ieftin...Pe de-o parte!Pe cealalta parte nimeni nu garanteaza ca o sa va placa noile frane...Uneori mai mult inseamna mai putin.Asta e doar parerea mea.Oricum,astept comentariile la noile frane,sincere sper!!!Bafta...

Singurul motor care il vad ca un upgrade la v-strom la ora actuala si strict din punctul meu de vedere este supertenere 1200 care este aproape dublu la pret ca un v-strom. Probabil voi avea unul in garaj candva dar inca nu sunt convins ca este de doua ori mai bun. Altceva sa zicem un BMW R1200 GS ... da mi-a placut frana gs-ului mai ales cea 2006 cu servo si nu este chiar o caruta de bani motocicleta insa nu dau o motocicleta fina si fiabila pe un utilaj agricol cu fiabilitate indoielnica doar ca are frane mai bune.

Nu-mi iese nimic la afacerea cu upgrade-ul la frane, pe afara este o modificare foarte populara, eu cred ca am fost primul sau printre primii de la noi care au facut asta si mi-am exprimat parerea sperand ca poate ajuta pe cineva, din acelasi motiv cu prima ocazie cand am putin liber o sa vin pana la Bogdan sa masoare adaptoarele ca restul de v-stromisti sa plateasca mai putin pentru acelasi lucru, suntem o comunitate sa ne ajutam si sa impartasim idei. Acum ramane la atitudinea fiecaruia daca merita sau nu sa faca modificarea. Tu esti multumit cu frana asta si este un lucru foarte bun inseamna mai multi bani de benzina.

@Fabio tu esti mai "toma-necredinciosu" :P

in ultimile 3 saptamani am mers zilnic pe offroad cu motocicleta fix de nevoie si n-am avut vreo problema ;)

Gospodaru o pereche de etrieri noi sar de 600 de euro unii sh sunt de pe la 40

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io nu sunt toma necrediciosul, ma gandesc doar ca aia de proiecteaza mobre sigur sunt mai destepti ca noi. sau tu te crezi mai destept decat un inginer japonez??? :P

Gresesti, franele si suspensiile V-Stromului sunt proiectate de contabili, nu de ingineri :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule Harea!O intrebare:nu ati putea face ceva,un kit fain si bun in vederea reglarii farurilor mai usor?Chiar nu glumesc! Daca da,atunci considerati-ma deja client cu banii jos.Eu cred ca si asa ceva e important!! :mexicanwave:

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...