MOTORIOUS Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 cum zice si Bogdan...aveti Budapesta , Viena....si toata pizdimea ungureasca la care noi doar visam Apoi pentru aia nu tre' sa merg pana la unguri ca e plin in Ardeal...Eu de exemplu am un specimen destul de reusit acasa...Adica nevasta-mea. Transilvanio, poti veni pina la Targu-Neamt, e mai aproape. Acolo merg intotdeauna cu placere...Faina zona..Dealtfel mie imi place peste tot in tara...Important e sa ma misc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Vremea se incalzeste . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Nu va mai vaitati! Aveti Budapesta si Viena aproape, toata Europa, accesibila din prima zi. Noi ne-am cam plictisit de Bulgaria si Grecia. pMi s-a intamplat sa merg pana in Viena sau Pesta numai asa,la un cafei....Dar parca pe o plaja la greci,uneori ar fi mai fain....Cand ma luati si pe mine,ca nu am fost niciodata acolo?De Belgia,Olanda,Germania,etc m-am saturat ca le stiu deja pe dinafara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 (editat) De-aia aud femeiele zicand "of barbatii astia, niciodata nu sunt multumiti cu ce au, ai naibii porci, mereu li se pare mai interesant la vecini" Cine are aventurile germance aproape vrea balcanice, astia care avem balcanicele vrem germanice. Mereu asa o sa fie. Si ca tot am zis de aventuri, sa imi fie invatatura de minte: mereu sa am grija cu cauciucul, ca poti sa trezesti din sanatos, bolnav. Asa ca de acum cand vreau aventura pe 2 roti, si e vremea mai rece, asflatul rece.. sa am grija sa incalzesc bine anvelopele, mi-a intrat f usor ABS-ul la o frana in forta aproape de locul de plecare (1,5km), nu credeam sa conteze asa mult temperatura. Parca nu as fi avut frane Odata cauciucurile incalzite a fost mare diferenta. Editat Noiembrie 25, 2012 de siu_long Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 cum zice si Bogdan...aveti Budapesta , Viena....si toata pizdimea ungureasca la care noi doar visam Dezvolta subiectul a ne-ai facut curiosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Dezvolta subiectul a ne-ai facut curiosi. Apoi umbla vorba aia cum ca unguroaicele ar fi focoase rau...Nu stiu ce sa spun.Mai degraba,la care cum i-o fi norocul...si nu ma puneti sa dau detalii despre "abilitatile" neveste-mi,ca n-am sa o fac Maine,daca am timp voi reloca incuietoarea aia de pe stanga-jos.Nu stiu cum ai putea agata o casca acolo,unde e mai mereu evacuarea hot,mizerie si cate odata spray de lant.M-am gandit la un loc mult mai bun,zic eu....Si cred ca voi taia si suportul ala stupid..Asa,am loc sa curat si suspensia spate,ca lumea...Vin cu poze dupa ce termin.Apropo!Cine are claxon Nautilus Stebel?Vreau si eu unul...Idee pentru locatie: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Noiembrie 25, 2012 Share Postat Noiembrie 25, 2012 Despre ce incuietoare vorbesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Apoi umbla vorba aia cum ca unguroaicele ar fi focoase rau...Nu stiu ce sa spun.Mai degraba,la care cum i-o fi norocul... nah....noi daca nu stim...credem tot ce ni se spune pana nu ma conving nu cred oricum Despre ce incuietoare vorbesti? cea din poza e cam prost amplasata. nu stiu cum si unde ar merge mutata dar ar fi o treaba sa fie pozitionata undeva mai sus si chiar mai in spate. o sa ma uit si eu maine sa vad daca se poate muta de acolo. ce parere aveti de pedala asta de frana ? http://www.moto24.ro/produse/piese-accesorii/manete-si-comenzi-mx/zeta--pedala-frana-cross-enduro.html surprinzator dar cica au si pentru v-strom . imaginea e doar de prezentare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 ce parere aveti de pedala asta de frana ? http://www.moto24.ro...oss-enduro.html Sofisticatama! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 nah....noi daca nu stim...credem tot ce ni se spune pana nu ma conving nu cred oricum cea din poza e cam prost amplasata. nu stiu cum si unde ar merge mutata dar ar fi o treaba sa fie pozitionata undeva mai sus si chiar mai in spate. o sa ma uit si eu maine sa vad daca se poate muta de acolo. ce parere aveti de pedala asta de frana ? http://www.moto24.ro...oss-enduro.html surprinzator dar cica au si pentru v-strom . imaginea e doar de prezentare Da... la 650 din pacate nu au mai pus-o. @ bogdan_harea: Se mai aude ceva de adaptoarele pentru etrieri? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 (editat) Da... la 650 din pacate nu au mai pus-o. la 650 ai niste cabluri metalice sertizate imbracare in cauciuc. Se localizeaza in trusa de scule apoi ai niste carlige sub sea pe o parte si pe alta carena este usor scobita si castile stau mai sus. Este ceva mai incomod de folosit dar dc ai nevoie merg puse. Poti schimba cab;lurile metalice cu unele mai lungi si astfel nu mai legi casca de gaica metalica ci o treci pe sub visiera, mult mai eficient la noi in tara. Editat Noiembrie 26, 2012 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 De astea stiu. Eu mi-am pus un cablu de la un antifurt de bicicleta mult mai lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Si eu am cablul ala sub scaun.Dar vreau sa-l mut aici: si va arata cam asa: Ma gandeam sa-l pun pe dreapta,dar asta inseamna sa ocolesc putin... Mai am nevoie doar de un tarod sa fac filetul.Daca nu pun,un surub mai lung si strang cu o piulita care nu se va vedea,oricum... Tot ar fi mai bine decat aici: Pe suportul ala cred ca se poate monta o priza,poate ceva de la Scottoiler,etc...Dar eu cred ca il voi indeparta.Nu-mi foloseste la nimic! De astea stiu. Eu mi-am pus un cablu de la un antifurt de bicicleta mult mai lung. [/quote Pai decat sa tot scot scaunul,cabluri,cheia de la cablu,cifrul,etc mai bine valorific ce am pe motor.Ai cheia de contact si atat!Inchizatoarea e sigura si destul de zdravana...Tot ce trebuie sa faci e sa dai o gaura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andumi Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Apoi umbla vorba aia cum ca unguroaicele ar fi focoase rau...Nu stiu ce sa spun.Mai degraba,la care cum i-o fi norocul...si nu ma puneti sa dau detalii despre "abilitatile" neveste-mi,ca n-am sa o fac Maine,daca am timp voi reloca incuietoarea aia de pe stanga-jos.Nu stiu cum ai putea agata o casca acolo,unde e mai mereu evacuarea hot,mizerie si cate odata spray de lant.M-am gandit la un loc mult mai bun,zic eu....Si cred ca voi taia si suportul ala stupid..Asa,am loc sa curat si suspensia spate,ca lumea...Vin cu poze dupa ce termin.Apropo!Cine are claxon Nautilus Stebel?Vreau si eu unul...Idee pentru locatie: Claxonul sau mai bine zis goarna Nautilus Stebel este de senzatie. Il folosesc de peste un an si este brici. Fac "curat" in trafic cu el si ma fac destul de "vizibil"....Montajul l-am facut la Fabio si acela este si locul pe care l-am ales si noi. E posibil sa am doua pe stoc. Verific maine si ne auzim pe privat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Mare domn.Daca mai ai iau unul si poate imi dai niste indicatii de montaj sau are el indicatii? Apropo!Am intrat pe Vstromania sa vad ce e cu Vstromski ala...Nimic concludent!Pana la urma iese ceva?Parca m-as baga si eu (2persoane).Stie cineva,ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 26, 2012 Share Postat Noiembrie 26, 2012 Claxonul sau mai bine zis goarna Nautilus Stebel este de senzatie. Il folosesc de peste un an si este brici. Fac "curat" in trafic cu el si ma fac destul de "vizibil"....Montajul l-am facut la Fabio si acela este si locul pe care l-am ales si noi. E posibil sa am doua pe stoc. Verific maine si ne auzim pe privat. man...nu stiu cate stroame rosii mai sunt in bucuresti...dar tu mergi fara manusi si in adidasi ? cred ca te-am filmat acum vreo luna pe langa parcul titan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andumi Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 man...nu stiu cate stroame rosii mai sunt in bucuresti...dar tu mergi fara manusi si in adidasi ? cred ca te-am filmat acum vreo luna pe langa parcul titan Clar nu sunt eu! Nu urc pe motor fara echipament adecvat. Am vazut prea multe la viata mea si nu ma complic aiurea, ceea ce recomand oricui. Asta nu inseamna ca sunt si diversi asa zisi "motociclisti" care merg fara echipament. Mi se pare un risc enorm chiar si mersul cu pasagerul fara echipament. Am vazut multi care isi plimba consoartele pe motor, ei cu echipament si ele fie cu slapi, papuci, pantofi cu toc, etc.... Stroame rosii nu am mai vazut. E foarte adevarat ca a mea este portocalie.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) Maine dimineata plec pana la Valea Doftanei. Daca mai este cineva interesat sa imi zica. O sa plec pe la 9.30 Editat Noiembrie 27, 2012 de big_boy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malaceab Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Salut, Sunt nou posesor de permis categoria A (Octombrie 2012) si vreau sa imi iau un v-Strom 650. Din ce am citit pe acest forum ma puteti ajuta cu sfaturi si recomandari. In primul rand ar trebuii sa ma decid asupra anului de productie. Care a fost un an bun pentru v strom? Care ar fi pretul corect pentru un motor din acel an? Imi recomandati sa iau motorul de la posesorul anterior sau de la un dealer care vinde motoare sh? In momentul in care gasesc ceva care imi place, exista cineva priceput la care pot merge cu motorul sa isi dea cu parerea daca este ok sau nu? Va multumesc. Bogdan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Salut, Depinde de bugetul tau si de ce vrei de la motocicleta. Cu motocicletele sh este o usoara loterie. Nu poti zice un pret corect ca sunt diferente de km si accesorii...nu mai zic de cum a fost intretinuta. Sunt cativa baieti care le aduc de afara. A mea este fabricata in 2005 si adusa din Italia acum doi ani. Nu am avut nici o problema cu ea. Vorbeste cu bozoro(Fabio). El iti poate oferii mai multe detalii referitor cu acest model de motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malaceab Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) Multumesc, Nu am inca un buget stabilit dar as vrea sa imi iau un motor care sa mearga ok si sa ma bucur de el 2-3 ani. Am sa apelez la Fabio sa vedem daca ma poate ajuta. Editat Noiembrie 27, 2012 de Malaceab Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 salut, 0733546951 suna-ma si vorbim de mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 (editat) De ceva vreme ma confrunt cu niste dileme de nu pot dormi si cu greu mi-am convins orgoliul sa ma lase sa scriu aici. Tot citind acest topic am ajuns pe la pagina 68 si am citit pe acolo ca dl650 mai noi au doua bujii pe cilindru deci 4 in total. Aici m-am blocat si am inceput sa caut. EU am schimbat doar 2 conform manualului pe care il am dl650 service repair manual k9. Motorul meu e din 2010. M-am uitat din nou in manual mai uitat pe youtube si deja nu mai inteleg nimic. Pana la urma eu am patru? E 2 noaptea si m-as duce pana la motor sa ma uit dar e frig rau asa ca va intreb pe voi. Daca sunt patru atunci de ce mama naibii in manualul de k9 nu scrie de cat de doua? Sau nu stiu eu sa citesc manualul bine? Va rog lamuriti-ma si pe mine ca sa stiu daca maine ma duc sa mai iau niste bujii. Fabio sa stii ca tot nu s-a rezolvat pb cu tps. Din cand in cand se mai opreste dupa ce vin din cruise speed spre viteze mici. L-am mai reglat si eu dar se pare ca e foarte fina treaba. Ma gandesc sa caut un obd. Daca s-a mai discutat despre astea ma iertati dar sunt abia la pagina 68. CU respect pentru cunoscatori. Editat Noiembrie 28, 2012 de butrosica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
igi Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 In 2007 au mai pus 2 bujii pentru a respecta Euro3. Al tau are 4 bujii. Poate ai manualul de K4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 De ceva vreme ma confrunt cu niste dileme de nu pot dormi si cu greu mi-am convins orgoliul sa ma lase sa scriu aici. Tot citind acest topic am ajuns pe la pagina 68 si am citit pe acolo ca dl650 mai noi au doua bujii pe cilindru deci 4 in total. Aici m-am blocat si am inceput sa caut. EU am schimbat doar 2 conform manualului pe care il am dl650 service repair manual k9. Motorul meu e din 2010. M-am uitat din nou in manual mai uitat pe youtube si deja nu mai inteleg nimic. Pana la urma eu am patru? E 2 noaptea si m-as duce pana la motor sa ma uit dar e frig rau asa ca va intreb pe voi. Daca sunt patru atunci de ce mama naibii in manualul de k9 nu scrie de cat de doua? Sau nu stiu eu sa citesc manualul bine? Va rog lamuriti-ma si pe mine ca sa stiu daca maine ma duc sa mai iau niste bujii. Fabio sa stii ca tot nu s-a rezolvat pb cu tps. Din cand in cand se mai opreste dupa ce vin din cruise speed spre viteze mici. L-am mai reglat si eu dar se pare ca e foarte fina treaba. Ma gandesc sa caut un obd. Daca s-a mai discutat despre astea ma iertati dar sunt abia la pagina 68. CU respect pentru cunoscatori. @butrosica Ai 4 buji garantat. Localizate astfel: Doua ca la modelul anterior: cate una in capatul de sus al cilindrilor adica in spatele radiatorului de apa si una sub oo Una pe lateral dreapta (cum calaresti motocicleta) pe cilindrul din fata si se vede fara sa demontezi nimic Una pe lateral stanga (cum calaresti motocicleta) pe cilindrul din spate, si aici o vezi fara dar trebuie sa scoti seaua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.