Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

in ce treapta de viteza?

A 6-a,ca doar nu sunt nebun sa o duc pana acolo cu a 5-a...Bine,acum sa nu crezi ca la viteza aia se ridica pe-o roata ca la GP.Nu!Ce vroiam sa subliniez este ca mai are o urma de nerv si la viteze mai mari,cand bagi mana in ea,nerv pe care stoc niciodata nu-l vei avea....Cel putin eu unul nu regret banii dati si recomad cu tarie!!!!Pe bune!!!Pacat ca nu l-am rugat pe ungur sa faca o diagrama stoc ca sa avem o comparatie,dar mi-era mila de motor ca si asa vreo 13 minute i-a dat-o numai in limitator....Incredibil ce tare poate sa sune o Suzi de 1000 cu tobe aftermarket :eek:

 

la fel ca si adrian intreb si eu..cu a 6-a ? nu-mi aduc aminte bine ca nu stau eu cu ochii pe vitezometru/turometru (si mai am si bordul in mile :) ) dar la a mea in treapta 6 parca am ceva de genul :

5000rpm = 150 kmh

6000rpm = 180

6500rpm = 200

7000rpm = 220

(

 

 

Tot ce se poate!Eu vorbesc din ce am vazut si am incercat cu motocicleta mea.Voi decupla speedo healer-ul si mai incerc odata.Am observat si eu lucrul asta!!!Poate de aia sustineau multi cum ca dispozitivul asta e o porcarie.Voi vedea!Mie imi cam place viteza,de aia mai am si o gsx r 750 in garaj ,desi aia vede rosu mereu...La mine e lege:oricate motoare am avut cel putin odata le-am dat cat au putut duce.Am avut un pic peste 9K si pinioanele sunt standard.Oricum,se impune urgent un stabilizator de directie....Poate aduce Mosul ceva...

Editat de transilvania72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A 6-a,ca doar nu sunt nebun sa o duc pana acolo cu a 5-a...

 

Am avut un pic peste 9K si pinioanele sunt standard.Oricum,se impune urgent un stabilizator de directie....Poate aduce Mosul ceva...

 

pai nu trebuie sa fii nebun ca sa te duci intr-a 5-a la viteza maxima pentru ca oricum nu treci pe rosu daca bordul indica totul corect. la tine ceva nu indica bine, ori vitezometrul ori turometrul. ca si la sergiu si la mine intr-a 6-a este un raport simplu intre viteza indicata si turometru, Viteza / mii_RPM = 30, adica:

 

120 km/h / 4 mii rpm = 150 km/h / 5 mii rpm = 180 km/h / 6 mii rpm = 30 = etc

 

tu la 236 km/h ar fi trebuit sa ai sub 8000 rpm cu pinioanele standard intr-a 6-a.

 

la mine, fara imbunatatiri, in conditii ideale (asfalt foarte bun si fara vint) se opreste la 220 km/h la ~7300 rpm intr-a 6-a. si e intr-adevar puturoasa dupa 180, accelereaza greu. sint convins ca un power commander schimba mult comportamentul motorului pe cam toata plaja de turatii, deocamdata insa am avut alte prioritati financiare :( si nici nu ma duc la viteza aia asa ca nu am avut motivatie puternica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

daca as fi stiut drumul, si eu le-as fi facut frumos cu mana si ne vedeam la destinatie cu aceasi placere

insa frica de ratacire a fost mai mare :P eventual sa incerc sa ma orientez dupa ureche, sa nu imi iasa si sa raman fara benzina in pustiu, si singur

 

 

Horica...fii atent.... cu Bulgaria e usor si fara harta..trebuie sa fii atent la urmatoarele:

 

- daca ai dat de fluviu mergi pe langa el pana dai de un pod;

- daca ai dat de Marea Neagra, vireaza la stanga si tot inainte;

-daca ajungi intr-o vama si vor sa te aresteze, virezi la dreapta si tot inainte

-daca se schimba scrisul si incepe sa scrie asa Καλώς ήρθατε στην Ελλάδα sau Yunanistan Hoşgeldiniz....simplu faci stanga imprejur si gaz pana la Dunare

 

Usor nu-i asa?

 

"Acesta este un pamflet si se considera ca atare"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai nu trebuie sa fii nebun ca sa te duci intr-a 5-a la viteza maxima pentru ca oricum nu treci pe rosu daca bordul indica totul corect. la tine ceva nu indica bine, ori vitezometrul ori turometrul. ca si la sergiu si la mine intr-a 6-a este un raport simplu intre viteza indicata si turometru, Viteza / mii_RPM = 30, adica:

 

120 km/h / 4 mii rpm = 150 km/h / 5 mii rpm = 180 km/h / 6 mii rpm = 30 = etc

 

tu la 236 km/h ar fi trebuit sa ai sub 8000 rpm cu pinioanele standard intr-a 6-a.

 

la mine, fara imbunatatiri, in conditii ideale (asfalt foarte bun si fara vint) se opreste la 220 km/h la ~7300 rpm intr-a 6-a. si e intr-adevar puturoasa dupa 180, accelereaza greu. sint convins ca un power commander schimba mult comportamentul motorului pe cam toata plaja de turatii, deocamdata insa am avut alte prioritati financiare :( si nici nu ma duc la viteza aia asa ca nu am avut motivatie puternica.

Adineauri m-am uitat si da...Am gasit problema!Gadgetul ala s-a desfacut si s-a lipit de releul regulator.S-a tot frecat de la trepidatii pana s-a gaurit...plus topit.Era apa sub micul display si siguranta sarita.Cand voi avea timp il voi demonta si arunca...Si asta e!Oricum voi face un drive-test sa vad ce si cum...E un gadget care cica rezolva el erorile fabricantului.Rezolva un rahat...Sunt si din alea pe care le instalezi atunci cand schimbi rapoartele de transmisie,dar eu cred ca sunt frectie la picior de lemn.Bine ca n-a fost scump...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

 

Horica...fii atent.... cu Bulgaria e usor si fara harta..trebuie sa fii atent la urmatoarele:

 

- daca ai dat de fluviu mergi pe langa el pana dai de un pod;

- daca ai dat de Marea Neagra, vireaza la stanga si tot inainte;

-daca ajungi intr-o vama si vor sa te aresteze, virezi la dreapta si tot inainte

-daca se schimba scrisul si incepe sa scrie asa Καλώς ήρθατε στην Ελλάδα sau Yunanistan Hoşgeldiniz....simplu faci stanga imprejur si gaz pana la Dunare

 

Usor nu-i asa?

 

"Acesta este un pamflet si se considera ca atare"

 

:D

 

pune careva de vro plimbare in w-end?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu m-as cam apuca s-o desfac pe ici pe colo. sa-mi vopsesc cateva plastice...

dar mi-ar arde de-o iesire pana la giurgiu sa papam o saramura :)

Ma,ce bine de voi,sudistii!Aici,in Ardeal nu prea ai unde sa mergi...Poate la unguri,dar acolo e monotonal dreacu'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma,ce bine de voi,sudistii!Aici,in Ardeal nu prea ai unde sa mergi...Poate la unguri,dar acolo e monotonal dreacu'.

cum zice si Bogdan...aveti Budapesta , Viena....si toata pizdimea ungureasca la care noi doar visam :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

cum zice si Bogdan...aveti Budapesta , Viena....si toata pizdimea ungureasca la care noi doar visam :P

Apoi pentru aia nu tre' sa merg pana la unguri ca e plin in Ardeal...Eu de exemplu am un specimen destul de reusit acasa...Adica nevasta-mea.

 

Transilvanio, poti veni pina la Targu-Neamt, e mai aproape. ;)

Acolo merg intotdeauna cu placere...Faina zona..Dealtfel mie imi place peste tot in tara...Important e sa ma misc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu va mai vaitati! Aveti Budapesta si Viena aproape, toata Europa, accesibila din prima zi. Noi ne-am cam plictisit de Bulgaria si Grecia.

p

Mi s-a intamplat sa merg pana in Viena sau Pesta numai asa,la un cafei....Dar parca pe o plaja la greci,uneori ar fi mai fain....Cand ma luati si pe mine,ca nu am fost niciodata acolo?De Belgia,Olanda,Germania,etc m-am saturat ca le stiu deja pe dinafara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De-aia aud femeiele zicand "of barbatii astia, niciodata nu sunt multumiti cu ce au, ai naibii porci, mereu li se pare mai interesant la vecini"

Cine are aventurile germance aproape vrea balcanice, astia care avem balcanicele vrem germanice. Mereu asa o sa fie.

Si ca tot am zis de aventuri, sa imi fie invatatura de minte: mereu sa am grija cu cauciucul, ca poti sa trezesti din sanatos, bolnav.

 

Asa ca de acum cand vreau aventura pe 2 roti, si e vremea mai rece, asflatul rece.. sa am grija sa incalzesc bine anvelopele, mi-a intrat f usor ABS-ul la o frana in forta aproape de locul de plecare (1,5km), nu credeam sa conteze asa mult temperatura. Parca nu as fi avut frane :P Odata cauciucurile incalzite a fost mare diferenta.

Editat de siu_long
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dezvolta subiectul a ne-ai facut curiosi. :offtopic:

Apoi umbla vorba aia cum ca unguroaicele ar fi focoase rau...Nu stiu ce sa spun.Mai degraba,la care cum i-o fi norocul...si nu ma puneti sa dau detalii despre "abilitatile" neveste-mi,ca n-am sa o fac :nono:

 

Maine,daca am timp voi reloca incuietoarea aia de pe stanga-jos.Nu stiu cum ai putea agata o casca acolo,unde e mai mereu evacuarea hot,mizerie si cate odata spray de lant.M-am gandit la un loc mult mai bun,zic eu....Si cred ca voi taia si suportul ala stupid..Asa,am loc sa curat si suspensia spate,ca lumea...Vin cu poze dupa ce termin.Apropo!Cine are claxon Nautilus Stebel?Vreau si eu unul...Idee pentru locatie:

post-44963-0-55509200-1353875325_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi umbla vorba aia cum ca unguroaicele ar fi focoase rau...Nu stiu ce sa spun.Mai degraba,la care cum i-o fi norocul...

nah....noi daca nu stim...credem tot ce ni se spune :)

pana nu ma conving nu cred oricum :)

 

Despre ce incuietoare vorbesti?

cea din poza

e cam prost amplasata. nu stiu cum si unde ar merge mutata dar ar fi o treaba sa fie pozitionata undeva mai sus si chiar mai in spate. o sa ma uit si eu maine sa vad daca se poate muta de acolo.

 

ce parere aveti de pedala asta de frana ?

http://www.moto24.ro/produse/piese-accesorii/manete-si-comenzi-mx/zeta--pedala-frana-cross-enduro.html

surprinzator dar cica au si pentru v-strom . imaginea e doar de prezentare

post-746-0-25555700-1353884747_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nah....noi daca nu stim...credem tot ce ni se spune :)

pana nu ma conving nu cred oricum :)

 

 

cea din poza

e cam prost amplasata. nu stiu cum si unde ar merge mutata dar ar fi o treaba sa fie pozitionata undeva mai sus si chiar mai in spate. o sa ma uit si eu maine sa vad daca se poate muta de acolo.

 

ce parere aveti de pedala asta de frana ?

http://www.moto24.ro...oss-enduro.html

surprinzator dar cica au si pentru v-strom . imaginea e doar de prezentare

 

 

Da... la 650 din pacate nu au mai pus-o.

 

 

@ bogdan_harea: Se mai aude ceva de adaptoarele pentru etrieri?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da... la 650 din pacate nu au mai pus-o.

 

 

la 650 ai niste cabluri metalice sertizate imbracare in cauciuc. Se localizeaza in trusa de scule :D apoi ai niste carlige sub sea pe o parte si pe alta carena este usor scobita si castile stau mai sus. Este ceva mai incomod de folosit dar dc ai nevoie merg puse. Poti schimba cab;lurile metalice cu unele mai lungi si astfel nu mai legi casca de gaica metalica ci o treci pe sub visiera, mult mai eficient la noi in tara.

post-37264-0-69203500-1353940055_thumb.jpg

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am cablul ala sub scaun.Dar vreau sa-l mut aici:

si va arata cam asa:

 

Ma gandeam sa-l pun pe dreapta,dar asta inseamna sa ocolesc putin...

Mai am nevoie doar de un tarod sa fac filetul.Daca nu pun,un surub mai lung si strang cu o piulita care nu se va vedea,oricum...

 

Tot ar fi mai bine decat aici:

 

Pe suportul ala cred ca se poate monta o priza,poate ceva de la Scottoiler,etc...Dar eu cred ca il voi indeparta.Nu-mi foloseste la nimic!

 

De astea stiu. Eu mi-am pus un cablu de la un antifurt de bicicleta mult mai lung.

[/quote

Pai decat sa tot scot scaunul,cabluri,cheia de la cablu,cifrul,etc mai bine valorific ce am pe motor.Ai cheia de contact si atat!Inchizatoarea e sigura si destul de zdravana...Tot ce trebuie sa faci e sa dai o gaura.

post-44963-0-73174800-1353954641_thumb.jpg

post-44963-0-09518300-1353954664_thumb.jpg

post-44963-0-37299400-1353955097_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi umbla vorba aia cum ca unguroaicele ar fi focoase rau...Nu stiu ce sa spun.Mai degraba,la care cum i-o fi norocul...si nu ma puneti sa dau detalii despre "abilitatile" neveste-mi,ca n-am sa o fac :nono:

 

Maine,daca am timp voi reloca incuietoarea aia de pe stanga-jos.Nu stiu cum ai putea agata o casca acolo,unde e mai mereu evacuarea hot,mizerie si cate odata spray de lant.M-am gandit la un loc mult mai bun,zic eu....Si cred ca voi taia si suportul ala stupid..Asa,am loc sa curat si suspensia spate,ca lumea...Vin cu poze dupa ce termin.Apropo!Cine are claxon Nautilus Stebel?Vreau si eu unul...Idee pentru locatie:

 

Claxonul sau mai bine zis goarna Nautilus Stebel este de senzatie. Il folosesc de peste un an si este brici. Fac "curat" in trafic cu el si ma fac destul de "vizibil"....Montajul l-am facut la Fabio si acela este si locul pe care l-am ales si noi. E posibil sa am doua pe stoc. Verific maine si ne auzim pe privat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare domn.Daca mai ai iau unul si poate imi dai niste indicatii de montaj sau are el indicatii?

 

Apropo!Am intrat pe Vstromania sa vad ce e cu Vstromski ala...Nimic concludent!Pana la urma iese ceva?Parca m-as baga si eu (2persoane).Stie cineva,ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Claxonul sau mai bine zis goarna Nautilus Stebel este de senzatie. Il folosesc de peste un an si este brici. Fac "curat" in trafic cu el si ma fac destul de "vizibil"....Montajul l-am facut la Fabio si acela este si locul pe care l-am ales si noi. E posibil sa am doua pe stoc. Verific maine si ne auzim pe privat.

man...nu stiu cate stroame rosii mai sunt in bucuresti...dar tu mergi fara manusi si in adidasi ? :)

cred ca te-am filmat acum vreo luna pe langa parcul titan :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...