vrajitoru Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 @butrosica: Apropo de manual: daca ai descarcat ala de pe site vezi ca e asa: pana pe la o anumita pagina e despre K$ si pe urma incep modificari si explicatii aditionale pentru modelele mai noi. Stiu asta de cand am scos cartea la imprimanta sa o duc la mecanicul meu. Daca ai "dl650ak4-9.pdf" atunci e asa: Pana la pagina 471 e K4 si de acolo incolo sunt restul modelelor pe ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Malaceab Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 (editat) Sugestia mea ar fi sa incerci intai un vstrom, sa vezi cum ti se potriveste incepand cu pozitia in sea si terminand cu parcurgerea unui traseu, intai in poligon si apoi in trafic. Poate nu iti e pe plac, e pacat sa iti iei si sa constati ca nu va intelegeti. In principiu, vstromul de 650 iarta si te invata multe, insa, revin, cred ca ar trebui sa faci o proba intai si apoi sa te decizi. Cele bune! Gospo Salut, Ideea este buna. Dar cine ii da unui incepator motorul lui? Am auzit ca se merge pe regula "Pusca si femeia nu se imprumuta". Am fost la Fabio si m-am urcat pe una sa vad daca stau ok.(Multumesc Fabio) Editat Noiembrie 29, 2012 de Malaceab Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 S-a rezolvat....! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 @ butrosica : treci pe la mine sa mai verific una alta sa o facem sa mearga.cum trebuie. Nu vreau sa ramana asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 S-a rezolvat....! arata super ! m-ai convins, o mut si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
butrosica Postat Noiembrie 29, 2012 Share Postat Noiembrie 29, 2012 (editat) @fabio. Multumesc mult de tot. Te sun si vorbim si in functie de cand ai tu timp vin. Editat Noiembrie 29, 2012 de butrosica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 (editat) Sa-ti fie de bine! Sper sa mai apuc ceva, din primavara-toamna asta si eu, maine. Editat Noiembrie 30, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 bogdane, pentru curiozitatea mea, ce dimensiuni au cutiile laterale pentru V-strom ( ma refer la cele facute de tine ) maine sunt 12 grade, desi nu stiu cat ma mai tine lantul, as da o fuga sa vad marea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Am montat saptamana asta un set pe un Vstrom. Cutiile au 49 L (500x380x270). Parerea mea? Sunt imense. Asa a fost comanda, cutiile cele mai mari, simetrice, si cu canistra de benzina intercalata pe stanga intre cutie si motor. Exclus strecuratul printre masini, dar pleci cu toata garderoba dupa tine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 par maricele dar cred ca sunt ok . eu intrebam ca sa ma gandesc cam ce genti ar merge bagate in ele. daca se gasesc de cumparat sau trebuiesc facute. oricum pana la primavara mai am de facut calcule plec in vreo 10 minute sa-mi iua motoreta si la 9 cel tarziu ies din oras pe urmatorul traseu : http://goo.gl/maps/Hj9sl daca mai vrea careva sa vina ma gaseste la telefon 0740072363 (pana la maxim ora 9 sa zicem, ca dupa aia il bag in rucsac). la mine niciodata traseele nu sunt batute in cuie asa ca daca mai vine careva putem sa mai ajustam traseul . plec ca de obicei, adica singur ....hai Romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 (editat) Omul e pescar, si merge des cu cortul. Avea nevoie de spatiul maxim de bagaje si un bidon pt benzina sau apa. Acum are din plin. Celelalte cutii au 40 L (500x380x220) si comanda speciala, le-am facut si pe cele mai mici de 30 L (500x380x165). @bogdan harea ms, dle. Vii la vstromski? Iarna hibernez, stang bani si timp pt sezon. Cu masina nu merg. Distractie placuta. Editat Decembrie 1, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Motorul este inca la mine. Mai trebuie montat topcase-ul. Proprietarul este vstromist de curand, nu este din gasca si are oroare de forumuri. L-am invitat sa intre pe motociclism si vstromania, dar a refuzat categoric. Am sa fac poze poate chiar astazi, daca ma intorc din plimbare in timp util. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 Poze: cutiile, suportul si cricul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 moaaaaaaaaaaaaaa; e cat un autobuz din spate!!!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 (editat) Vesnicul carcotas de serviciu. 1150 pe spate. Se poate si mai putin, dar fara canistra si fara aparatoarea tobei de esapament, respectiv 1050, sau si mai putin cu cutiile de 40L, respectiv cca 950. Am si matrita cu sigla, dar cutiile actuale nu mai pot fi presate. Ramane pt lotul viitor. Editat Decembrie 1, 2012 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 arata ok cutiile da intradevar se lateste rau treaba. la mine daca folosesc cum imi doresc eu suportii originali , distanta de la motoreta la cutie e mult mai mica. am impresia ca la miar tobele sunt bagate mai sub sea decat la "ala micu" am ajuns azi unde mi-am propus. e data naibii motoreta asta. nu-ti mai vine sa te dai jos de pe ea . am ajuns la Enisala si de acolo in Vama Veche si inapoi acasa. in total 720km . si daca tot mi-am luat moto adventure am avut parte si de aventura. mi-a sarit lantul cand am ajuns in Dristor ). Lantul e varza si trebuia schimbat de mult dar am tot zis ca lasa ca il schimb la iarna, ca oricum nu mai merg ca vine frigul. dar cum frigul n-a venit eu am tot mers(inca vreo 3-4000km mai mult decat imi propusesem sa merg cu lantul asta). dimineata mi-a fost lene sa-l mai intind ca ma si grabeam iar pe drumul de intoarcere deja ma gandem...gata frate, ar fi cazul sa-l schimb ca e gata de mult si in dristor am tras o frana de motor de a sarit de pe foaie, cu tot cu o juma de dinte. partea buna e ca eram la 1km de garajul unor prieteni si l-am pus la loc cat sa duc motoreta la garajul meu. dar daca stau si ma gandesc bine....am bagat 720km , am impins si la motoreta... si nu ma doare nimic , ba chiar as face o iesire in oras la o bere . e dat dracu' v-stromul asta si ce face el din oameni iaca si ceva poze. pun una si cu motoreta mea din spate sa se vada suportii si tobele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
denesu Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Vesnicul carcotas de serviciu. 1150 pe spate. Se poate si mai putin, dar fara canistra si fara aparatoarea tobei de esapament, respectiv 1050, sau si mai putin cu cutiile de 40L, respectiv cca 950. Am si matrita cu sigla, dar cutiile actuale nu mai pot fi presate. Ramane pt lotul viitor. Salut. O sa fiu foarte scurt . Cricul central este facut tot de tine ? Daca da, la ce pret ? sunt interesat de un cric central. Mersi anticipat ptr raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 (editat) Salut. O sa fiu foarte scurt . Cricul central este facut tot de tine ? Daca da, la ce pret ? sunt interesat de un cric central. Mersi anticipat ptr raspuns. Un pic offtopic.. pentru cei care au nevoie de cric central pentru intretinerea lantului - eu folosesc alta metoda. Motorul pe cricul lateral, se bracheaza ghidonul max stanga si se blocheaza maneta franei fata cu un soricel. Se ridica motorul din coltul dreapta spate(opus cricului lateral) si se introduce un lemn solid sub capatul furcii sau sub suportul scaritei pasagerului, cat sa stea roata spate in aer. Eu sunt anti cric central ca mananca din garda la sol. Editat Decembrie 2, 2012 de bocosb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 (editat) Si umbli cu lemnul ala dupa tine ? Daca ai o pana si nu ai lemnul cu tine ce faci ? Nu e mai elegant un cric central ? Editat Decembrie 2, 2012 de remu1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 La 650 nu toba este problema, ci protectia ei care departeaza supotul dreapta cu 4-5 cm. Daca amplasezi cutiile simetric " castigi" 10 cm la latime. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Si umbli cu lemnul ala dupa tine ? Daca ai o pana si nu ai lemnul cu tine ce faci ? Nu e mai elegant un cric central ? Pai la vstrom oricum nu ai ce face cu cricul central in caz de pana ca are cauciucuri tubeless.. acolo te ajuta un set de snururi si un compresor mic/pompa. Am gasit si varianta comerciala dupa care m-am inspirat http://www.andersonstands.com/gallery/motorcycle_stands/images/Tour_Prop_Stand_AS3010.jpg - poate le-ar putea fabrica cineva local? mi-as cumpara asa ceva ca e mai ok decat lemnul si nici nu e voluminos ca un stand normal Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 daaaaa...cricul central e o adevarata tragedie ! hai sa fim seriosi . de parca l-as cara in spate sau de parca v-stromul ar fi mai fericit cu 2kg in minus la nivelul ala. ehei ce-am mai plans eu dupa cric central cand aveam hornet...si acum sa-l dau jos ca ii stric garda la sol . mai am eu niste prieteni ktm-isti care si-au scos si cricul lateral ca ii incurca si cand se duc pe undeva cu motoreta cauta gardurile ca sa isi poata sprijini partaitoarea sau veneau cu cate un lemn dupa ei. ar trebui sa le explic si lor treaba asta cu soricelul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bocosb Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Acuma sa fim seriosi.. nici eu nu l-as da jos daca l-as avea Dar nici nu imi bat capul sa imi cumpar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Cine doreste cric central pt 650 am pe stoc. Si un topcase din dotarea Vstromului cu elementele de prindere pe placa si cheie.Negru cu argintiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dealer Postat Decembrie 5, 2012 Share Postat Decembrie 5, 2012 Salutare! Daca este cineva interesat am o bascula spate si un cadru spate de la un V-strom 650 2006. Nu sunt lovite sau altceva. Pretul este 100 euro pentru ambele. 0720666609-ciprian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.