Sari la conținut

Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050


Postări Recomandate

Busitura era din cauza a prea putina pretensiune pe arcul din spate. Daca o lasi la fel de mult si din juguri nu se schimba centru de greutate.

Una peste alta cat duce un kit de inaltare cu vreo 4-5 cm?

Editat de florin.radu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul, ca sa fie transparent, e de 200 RON pentru piese + taxele de posta/curierat, indiferenta daca se vrea ridicarea sau coborarea motocicletei.

 

Pentru motocicletele la care nu am modelul initial, am nevoie de ajutor de la proprietar, in sensul ca sa faca o amprenta a "osului" si sa imi dea cotele. De acolo, eu fac proiectarea intr-un CAD si apoi ma ocup de restul procesului tehnologic.

 

Pretul difera intre modele/marci diferite, deoarece unele din ele pot implica rulmenti, care nu sunt tocmai ieftini, daca vrei sa aibe printre caracteristici si calitatea. La Suzuki nu e nevoie de rulmenti, cel putin nu pentru modelele la care am facut pana acum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa-ti stric afacerea dar in bucuresti un kit de inaltare/coborare (din acelasi material precum cele originale ) costa 150 ron cu tot cu montat .

http://www.vstromania.ro/forum/17-accesorii--dezmembrari/2994-inaltatoarecoboratoare-pt-vstrom

kitul d ecoborare cu 5 cm nu poate fi folosit pentru ca atinge roata de aripa chiar si fara pasager ! cred ca se poate cobora maxim 3cm din oase si restul din sea :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu imi strici nimic :) Foarte bine ca pui si celelalte alternative, e bine ca lumea sa fie informata de ce posibilitati are vis a vis de treaba asta.

 

Eu folosesc inox, cand modifici ceva ca si asta la motocicleta, apar alte forte pe ea, etc, si piesa mea e construita in consecinta.

 

Pana la urma, tu ca si posesor alegi daca faci compromisuri sau nu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Diego

Va salut. Urmeaza sa-mi vina noul Vstrom si primul lucru care vreau sa i-l pun e un crashbar. Dintre cele doua, ce recomandati?

 

HEPCO & BECKER: http://www.louis.de/_30285c53e00edfdc04ab1cd58a23ee1237/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10023350&typ_id=WVBS

SW-MOTECH: http://www.louis.de/_30285c53e00edfdc04ab1cd58a23ee1237/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10023900&typ_id=WVBS

 

Pe ultimul motor am avut HEPCO & BECKER si a crapat la instalare apoi la cea mai mica zgarietura a vopselei se umplea de rugina. SW-MOTECH e mai bun?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sw Motec am avut eu pe GS si l-am zgariat pe ambele parti(o data de un bolovan si o data de o super nova), unde o si aparut rugina, daca asta era intrebarea ta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toate ruginesc la fel ,oadata zgariate. Sunt facute din fier si sub vopsea nu au nici un tratament. La cel facut de mine, la fostul meu DL , am exagerat putin si inainte de vopsitoria electrostatica l-am galvanizat. Nu a ruginit deloc, dar acolo unde s-a ciobit vopseaua se vede alb, stratul de zinc. l retusez cu cateva picaturi de vopsea neagra. Nu trebuie sa-ti faci probleme. O data la 2 ani, daca se intampla sa-l scapi si esti pretentios il poti vopsi din nou. Nu este foarte scump.

DL-ul nou l-ai adus de afara? Sa mai dai amanunte daca nu sunt secrete. Sunt mai multi interesati de achizitii.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bogdane ca tu esti priceput la toate si ai si scule...ai cumva un abcant sau vreo menghina mai mare cu care sa deschid putin unghiul la crashbarul meu ?

cred ca merge si co o presa. parca nu l-as lua eu la ciocane pe marginea bordurii.

am scapat motoreta pe dreapta si s-a dus putin in interior. ma gandesc sa le mai cracanez putin sa nu stea asa apropiate de carene. poate nu chiar atat de tare cum am tras eu linia aia verde, dar la unghiul ala vreau sa umblu.

 

post-746-0-03614500-1360009200_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Diego

O data la 2 ani, daca se intampla sa-l scapi si esti pretentios il poti vopsi din nou. Nu este foarte scump.

Pai cred ca asta o sa fac, vopsire regulata. Nu-s foarte pretentios dar pe fostul motor, crashbarul si suruburile la suportul de topcase (Givi) erau singurele surse de rugina pe motor. Speram ca SW sa stea mai bine la capitolul asta.

DL-ul nou l-ai adus de afara? Sa mai dai amanunte daca nu sunt secrete. Sunt mai multi interesati de achizitii.

De pe moto.it, inca n-a ajuns, s-a oferit cineva sa ma ajute cu transportul daca am rabdare pana se intoarce de acolo. Sper ca pana in martie sa il am aici inmatriculat. O sa bag niste poze si detalii dupa ce-mi vine.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune-i givi. e singurul care ofera cea mai buna protectie la cazaturi.

Si eu zic la fel. Am crashbarul original care are aceeasi forma cu cel SW, este vopsit bine si nu rugineste dar este aproape inutil. Spun aproape pentru ca protejeaza doar radiatorul. Am scapat motocicleta cu crashbarul asta si mare noroc am avut ca era un pietris mai afanat jos, unde mai pui ca desi nu am putut sa o tin am lasat-o usor pe jos cat sa nu se tranteasca, chiar si asa ghidonul cu maneta de frana, carena si semnalizarea erau ingropate in pietrisul ala, daca jos era asfalt as fi mers cale de vreo 300km fara maneta de frana. Cum am ajuns acasa m-am apucat sa-l modific si i-am adaugat niste extensii astfel incat atunci cand pica sa stea doar pe roti si pe crashbar.

Eu as alege sa-mi fac unul zdravan la cineva priceput cum este bogdan harea sau baietii de la heavyduties.ro. Daca vrei neaparat sa fie de serie mergi pe varianta givi sau kapa sint identice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pune-i givi. e singurul care ofera cea mai buna protectie la cazaturi.

Si care se indoaie la fiecare cazatura usoara de pe loc. In plus intra in rezonanta la 4000-5000 ture si uneori se mai si reteaza fara motiv de la suduri. Nu zic sa nu-l iei, ca este cel mai frumos, dar e bine de stiut pe ce dai banii.

 

bogdane ca tu esti priceput la toate si ai si scule...ai cumva un abcant sau vreo menghina mai mare cu care sa deschid putin unghiul la crashbarul meu ?

cred ca merge si co o presa. parca nu l-as lua eu la ciocane pe marginea bordurii.

am scapat motoreta pe dreapta si s-a dus putin in interior. ma gandesc sa le mai cracanez putin sa nu stea asa apropiate de carene. poate nu chiar atat de tare cum am tras eu linia aia verde, dar la unghiul ala vreau sa umblu.

 

A fost un tip maruntel de statura fost proprietar de DL care a scapat motorul de cateva ori pe jos. M-a rugat sa il indrept de cel putin doua ori. Nu-ti trebuie presa, ci doar unu, doi prieteni si doua lemne lungi de 2-2,5 m. Demontezi tevile si cu tija filetata de 8 si cateva piulite il reconstitui la forma de pe motor. Bagi lemnele intre tevi si facand o parghie mare il aduci la forma initiala. Nu se zgarie sau deformeaza local si se indreapta garantat. Oricine il poate indrepta,daca are un mic ajutor, pt ca trebuie tras zdravan. Spor.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Metoda taraneasca, dar foarte rapida si eficienta de indreptat crash-bar:

(Am vazut-o la altii si am folosit-o si eu la V-strom de 2 ori (crash-bar Givi)

 

Se foloseste o chinga de ancorare

 

post-15231-0-55825400-1360048425_thumb.jpg

 

Se duce motorul langa un pom sau stalp tzapan

Se infasoara chinga in jurul stalpului/pomului si in jurul crash-bar-ului

Se trage de moto / se apleaca moto pana se indreapta crash-bar-ul - in reprize scurte, si se verifica distanta (comparativ cu partea pe care nu a fost cazuta)

 

Rezultat garantat!



post-15231-0-07431700-1360049232_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

garantat merge si la alelalte chiar daca sunt mai groase. am indreptat eu. si crezi ca daca sunt mai tapeneie si iei o busitura mai sanatoasa e mai ok sa se strambe crash-ul ca e mai subtire si absoarbe socul sau cadrul, ca tava e mai groasa si rezista la solicitari?????

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Ruginel changed the title to Suzuki V-Strom Dl 650/1000/1050
  • ivan pedala locked și unlocked this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...