florin.radu Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 (editat) Busitura era din cauza a prea putina pretensiune pe arcul din spate. Daca o lasi la fel de mult si din juguri nu se schimba centru de greutate. Una peste alta cat duce un kit de inaltare cu vreo 4-5 cm? Editat Februarie 3, 2013 de florin.radu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 Pretul, ca sa fie transparent, e de 200 RON pentru piese + taxele de posta/curierat, indiferenta daca se vrea ridicarea sau coborarea motocicletei. Pentru motocicletele la care nu am modelul initial, am nevoie de ajutor de la proprietar, in sensul ca sa faca o amprenta a "osului" si sa imi dea cotele. De acolo, eu fac proiectarea intr-un CAD si apoi ma ocup de restul procesului tehnologic. Pretul difera intre modele/marci diferite, deoarece unele din ele pot implica rulmenti, care nu sunt tocmai ieftini, daca vrei sa aibe printre caracteristici si calitatea. La Suzuki nu e nevoie de rulmenti, cel putin nu pentru modelele la care am facut pana acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 multam frumos de raspuns domnule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 3, 2013 Share Postat Februarie 3, 2013 nu vreau sa-ti stric afacerea dar in bucuresti un kit de inaltare/coborare (din acelasi material precum cele originale ) costa 150 ron cu tot cu montat . http://www.vstromania.ro/forum/17-accesorii--dezmembrari/2994-inaltatoarecoboratoare-pt-vstrom kitul d ecoborare cu 5 cm nu poate fi folosit pentru ca atinge roata de aripa chiar si fara pasager ! cred ca se poate cobora maxim 3cm din oase si restul din sea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Nu imi strici nimic Foarte bine ca pui si celelalte alternative, e bine ca lumea sa fie informata de ce posibilitati are vis a vis de treaba asta. Eu folosesc inox, cand modifici ceva ca si asta la motocicleta, apar alte forte pe ea, etc, si piesa mea e construita in consecinta. Pana la urma, tu ca si posesor alegi daca faci compromisuri sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 huoo! pornografie pe forum moto! Domnu fabio care este inaltarea maxima care o recomanzi la stroamele noastre? O fi mult 50mm? Astia pe afara am vazut majoritatea intre 15-25mm. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 am una in servie ridicata cu 30mm. e cam mult dupa parerea mea pentru mersul pe sosea. s-a ridicat mult centrul de greutate. 25 e suficient.davrei mai mult schimbi mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Stiti ceva Vstrom 650 de vanzare in zona Bucuresti? Am un prieten care se intereseaza pentru la primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) 0733546951 Fabio dl650, 2007, 42000km (reali), merulat in romania, cauciucuri 80%, lantul are 2000, meinmatriculata 3990 euro. Editat Februarie 4, 2013 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_boy Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 poster.jpg Ma tot uit de dimineata la jucaria asta... nu am cuvinte. Este o transformare reusita dar nu stiu cati isi permit asa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Diego Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Va salut. Urmeaza sa-mi vina noul Vstrom si primul lucru care vreau sa i-l pun e un crashbar. Dintre cele doua, ce recomandati? HEPCO & BECKER: http://www.louis.de/_30285c53e00edfdc04ab1cd58a23ee1237/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10023350&typ_id=WVBS SW-MOTECH: http://www.louis.de/_30285c53e00edfdc04ab1cd58a23ee1237/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10023900&typ_id=WVBS Pe ultimul motor am avut HEPCO & BECKER si a crapat la instalare apoi la cea mai mica zgarietura a vopselei se umplea de rugina. SW-MOTECH e mai bun? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 Sw Motec am avut eu pe GS si l-am zgariat pe ambele parti(o data de un bolovan si o data de o super nova), unde o si aparut rugina, daca asta era intrebarea ta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 (editat) Toate ruginesc la fel ,oadata zgariate. Sunt facute din fier si sub vopsea nu au nici un tratament. La cel facut de mine, la fostul meu DL , am exagerat putin si inainte de vopsitoria electrostatica l-am galvanizat. Nu a ruginit deloc, dar acolo unde s-a ciobit vopseaua se vede alb, stratul de zinc. l retusez cu cateva picaturi de vopsea neagra. Nu trebuie sa-ti faci probleme. O data la 2 ani, daca se intampla sa-l scapi si esti pretentios il poti vopsi din nou. Nu este foarte scump. DL-ul nou l-ai adus de afara? Sa mai dai amanunte daca nu sunt secrete. Sunt mai multi interesati de achizitii. Editat Februarie 4, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_Q Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 bogdane ca tu esti priceput la toate si ai si scule...ai cumva un abcant sau vreo menghina mai mare cu care sa deschid putin unghiul la crashbarul meu ? cred ca merge si co o presa. parca nu l-as lua eu la ciocane pe marginea bordurii. am scapat motoreta pe dreapta si s-a dus putin in interior. ma gandesc sa le mai cracanez putin sa nu stea asa apropiate de carene. poate nu chiar atat de tare cum am tras eu linia aia verde, dar la unghiul ala vreau sa umblu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Diego Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 O data la 2 ani, daca se intampla sa-l scapi si esti pretentios il poti vopsi din nou. Nu este foarte scump.Pai cred ca asta o sa fac, vopsire regulata. Nu-s foarte pretentios dar pe fostul motor, crashbarul si suruburile la suportul de topcase (Givi) erau singurele surse de rugina pe motor. Speram ca SW sa stea mai bine la capitolul asta.DL-ul nou l-ai adus de afara? Sa mai dai amanunte daca nu sunt secrete. Sunt mai multi interesati de achizitii.De pe moto.it, inca n-a ajuns, s-a oferit cineva sa ma ajute cu transportul daca am rabdare pana se intoarce de acolo. Sper ca pana in martie sa il am aici inmatriculat. O sa bag niste poze si detalii dupa ce-mi vine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 4, 2013 Share Postat Februarie 4, 2013 pune-i givi. e singurul care ofera cea mai buna protectie la cazaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 pune-i givi. e singurul care ofera cea mai buna protectie la cazaturi. Si eu zic la fel. Am crashbarul original care are aceeasi forma cu cel SW, este vopsit bine si nu rugineste dar este aproape inutil. Spun aproape pentru ca protejeaza doar radiatorul. Am scapat motocicleta cu crashbarul asta si mare noroc am avut ca era un pietris mai afanat jos, unde mai pui ca desi nu am putut sa o tin am lasat-o usor pe jos cat sa nu se tranteasca, chiar si asa ghidonul cu maneta de frana, carena si semnalizarea erau ingropate in pietrisul ala, daca jos era asfalt as fi mers cale de vreo 300km fara maneta de frana. Cum am ajuns acasa m-am apucat sa-l modific si i-am adaugat niste extensii astfel incat atunci cand pica sa stea doar pe roti si pe crashbar. Eu as alege sa-mi fac unul zdravan la cineva priceput cum este bogdan harea sau baietii de la heavyduties.ro. Daca vrei neaparat sa fie de serie mergi pe varianta givi sau kapa sint identice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 pune-i givi. e singurul care ofera cea mai buna protectie la cazaturi.Si care se indoaie la fiecare cazatura usoara de pe loc. In plus intra in rezonanta la 4000-5000 ture si uneori se mai si reteaza fara motiv de la suduri. Nu zic sa nu-l iei, ca este cel mai frumos, dar e bine de stiut pe ce dai banii. bogdane ca tu esti priceput la toate si ai si scule...ai cumva un abcant sau vreo menghina mai mare cu care sa deschid putin unghiul la crashbarul meu ? cred ca merge si co o presa. parca nu l-as lua eu la ciocane pe marginea bordurii. am scapat motoreta pe dreapta si s-a dus putin in interior. ma gandesc sa le mai cracanez putin sa nu stea asa apropiate de carene. poate nu chiar atat de tare cum am tras eu linia aia verde, dar la unghiul ala vreau sa umblu. A fost un tip maruntel de statura fost proprietar de DL care a scapat motorul de cateva ori pe jos. M-a rugat sa il indrept de cel putin doua ori. Nu-ti trebuie presa, ci doar unu, doi prieteni si doua lemne lungi de 2-2,5 m. Demontezi tevile si cu tija filetata de 8 si cateva piulite il reconstitui la forma de pe motor. Bagi lemnele intre tevi si facand o parghie mare il aduci la forma initiala. Nu se zgarie sau deformeaza local si se indreapta garantat. Oricine il poate indrepta,daca are un mic ajutor, pt ca trebuie tras zdravan. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Metoda taraneasca, dar foarte rapida si eficienta de indreptat crash-bar: (Am vazut-o la altii si am folosit-o si eu la V-strom de 2 ori (crash-bar Givi) Se foloseste o chinga de ancorare Se duce motorul langa un pom sau stalp tzapan Se infasoara chinga in jurul stalpului/pomului si in jurul crash-bar-ului Se trage de moto / se apleaca moto pana se indreapta crash-bar-ul - in reprize scurte, si se verifica distanta (comparativ cu partea pe care nu a fost cazuta) Rezultat garantat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 (editat) Foarte misto ! Functioneza sigur, cel putin la Givi, pt ca teava este foarte subtire. Editat Februarie 5, 2013 de bogdan_harea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 garantat merge si la alelalte chiar daca sunt mai groase. am indreptat eu. si crezi ca daca sunt mai tapeneie si iei o busitura mai sanatoasa e mai ok sa se strambe crash-ul ca e mai subtire si absoarbe socul sau cadrul, ca tava e mai groasa si rezista la solicitari????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 Teorii cu accesorii moto ( cutii, crash) pe post de airbaguri am tot auzit. Personal nu agreez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Februarie 5, 2013 Share Postat Februarie 5, 2013 vorbeam strict de crashbar-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.